Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 13:50
|
|
Citaat: Ik lees de laatste tijd, en zo nu ook vandaag weer, veel over die 21-jarige spits van AGOVV, Dries Mertens.
Scoorde vorrig seizoen 15 keer, en staat dit voetbaljaargang 5 uit 5.
Zou dit niet iets voor Ajax zijn? Hij moet naar verluid 1,3 miljoen euro kosten...
Hij zal in ieder geval geen nee zeggen tegen ajax . Ik denk dat wel al spitsen genoeg hebben lopen, en 21-jaar is al best oud vind ik zelf.
Je hebt Bodul ook al van rond die leeftijd.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 13:53
|
|
Citaat: Good thinking, Ajaciedjuh. Het gaat inderdaad om een verdediger waar Feyenoord interesse in had. Maar goed, de interesse is bij Ajax nog niet gewekt hoor. Hopelijk komt dat nog wel.
Die Botteghin van Zwolle zeker.
Edit: Oh, zie nu pas dat deze naam al genoemd was in de topic. Nou Ajax is denk ik nog steeds bezig met het opzetten van de scouting. Hopelijk doen ze dat op tijd voor het volgende seizoen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 13:55
|
|
Neuh, die ken ik niet of nauwelijks. Is geen jongen die genoemd is in de media.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 14:06
|
|
Citaat: Hij zal in ieder geval geen nee zeggen tegen ajax . Ik denk dat wel al spitsen genoeg hebben lopen, en 21-jaar is al best oud vind ik zelf.
Maar deze jongen kost ““maar““ 1,3 miljoen, heeft al bewezen dat hij veel kan scoren en over die leeftijd... remember Huntelaar..
Bovendien zou die jongen dan pas volgend jaar komen, en dan mogen we verwachten dat Huntelaar, en eventueel Suarez, weg zijn.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 14:34
|
|
Citaat: Hij zal in ieder geval geen nee zeggen tegen ajax . Ik denk dat wel al spitsen genoeg hebben lopen, en 21-jaar is al best oud vind ik zelf.
21 jaar....dat vind jij best oud? Dat vind ik dus totaal niet. 21 jaar is juist een leeftijd waar je als voetballer zoveel mogelijk wedstrijden in het eerste van een elftal hoort te pakken om je zo door te kunnen ontwikkelen. Deze Mertens heeft er dus goed aangedaan om eerst een stap terug te zetten van RC Genk naar AGOVV, om vervolgens een paar stappen voorwaarts te maken. En zoals het er nu uitziet is ie op de goede weg.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 14:46
|
|
Pablo had het een pagina terug over Tettey. Tettey deed gisteren mee met Noorwegen tegen Jong Oranje.
|
Evah
Forum berichten: 108
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 15:29
|
|
Citaat: Heb al eerder aangegeven dat het om een speler uit een buitenlandse competitie gaat. Jammer, Evah.
Ach, niet geschoten...
Wat heb ik een hekel aan puzzelen .
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 15:35
|
|
Citaat: Good thinking, Ajaciedjuh. Het gaat inderdaad om een verdediger waar Feyenoord interesse in had. Maar goed, de interesse is bij Ajax nog niet gewekt hoor. Hopelijk komt dat nog wel. Dat lijkt me een mooie taak voor jou!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 15:56
|
|
Citaat: Ach, niet geschoten...
Wat heb ik een hekel aan puzzelen .
Ik zou me vingers er niet aan branden. Onbegonnen giswerk.
|
Evah
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 20:42
|
|
Ik gok ook niet: ik dacht uit Thomas' woorden op te maken dat het om die Braziliaanse Zwollenaar ging.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 7 sep 2008 01:08
|
|
Citaat: Ik lees de laatste tijd, en zo nu ook vandaag weer, veel over die 21-jarige spits van AGOVV, Dries Mertens.
Scoorde vorrig seizoen 15 keer, en staat dit voetbaljaargang 5 uit 5.
Zou dit niet iets voor Ajax zijn? Hij moet naar verluid 1,3 miljoen euro kosten...
Weet je wat voor type spits het is?
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Zo 7 sep 2008 01:20
|
|
Citaat:
Weet je wat voor type spits het is?
Hij is vooral erg snel en beschikt over inzicht. Is niet zelfzuchtig en houdt van combineren. Het is overigens wel een klein ventje...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 13:47
|
|
Wel een leuke quiz-vraag. Wanneer was het de laatste keer dat AJAX een speler rechtstreeks uit de eerste divisie heeft gehaald?
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 15:24
|
|
Citaat: Welke spelers zijn er in Zuid Amerika dan (nog) interessant?
Zie dat er nog niet op deze post gereageerd is dus zal ik dat doen.
Val in herhaling maar kom weer uit bij Battaglia, enige wat er veranderd is dat die nog sterker is dan de laatste keer dat we het over hem gehad hebben. Heeft geen slechte wedstrijden er tussen zitten en is aan het uitgroeien tot een van de leiders binnen zijn club, als die dat al niet is.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 15:26
|
|
Citaat: Wel een leuke quiz-vraag. Wanneer was het de laatste keer dat AJAX een speler rechtstreeks uit de eerste divisie heeft gehaald?
Erik Heijblok toch? Niet zo heel lang geleden, vorig jaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:39
|
|
Volgens mij heb je daar gelijk in skieto, tenzij Delorge later kwam, ADO was toen ook Jupiler League. Ik denk persoonlijk dat Delorge net iets later binnen kwam, maar zou er niet op willen gokken:)
Wat mertens betreft, nee, niet direct iets voor ons. Als er al extra aandacht voor hem is komt dat omdat voetbalzone.nl een uitgebreid profiel over hem heeft geplaatst. Die jongen deed het erg goed in Apeldoorn en wekte de intresse van een aantal eredivisieclubs. Het prijskaartje, ik geloof 1,2 miljoen, bleek echter te veel. Dit stond een tranfer naar Groningen in de weg heb ik begrepen, misschien ooit in de toekomst een keer, maar niet in de nabije!
|
Evah
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:44
|
|
Toen Delorge getekend werd, was ADO nog actief in de Eredivisie.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 22:45
|
|
Delorge was volgens mij ook nog met Ado in de Eredivisie toen Ajax hem kocht.
Citaat: Die jongen deed het erg goed in Apeldoorn en wekte de intresse van een aantal eredivisieclubs. Het prijskaartje, ik geloof 1,2 miljoen, bleek echter te veel.
Vraagt Apeldoorn zoveel geld voor een speler van hun? Niet verwacht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 23:11
|
|
Citaat: Wel een leuke quiz-vraag. Wanneer was het de laatste keer dat AJAX een speler rechtstreeks uit de eerste divisie heeft gehaald?
Erik Heijblok toch? Niet zo heel lang geleden, vorig jaar.
Inderdaad. Maar echt een talent? Ruud Kras?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 10:56
|
|
Nourding Boukhari en John Nieuwenburg geloof ik
|
Criticus
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 20:45
|
|
Boukhari kwam toen Sparta degradeerde naar de Eerste divisie, komt dus uit de Eredivisie.
Nieuwenburg kwam ook uit de Eredivisie, Sparta speelde destijds alleen nacompetitie.
Heijblok is de laatste speler die direct uit de Eerste divisie kwam.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 13 sep 2008 11:12
|
|
Waarom zou Ajax in de Jupiler League moeten kijken. De spelers daar zijn toch niet goed genoeg voor Ajax. Ze kunnen beter in Scandinavie, Zuid-Amerika en Oost Europa gaan kijken, daar loopt echt wel genoeg rond.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 13 sep 2008 11:58
|
|
Citaat: Vanwege geld tekort bij Feyenoord heeft zich weer een andere hele interessante optie aangediend. Daarover de komende maanden hopelijk meer. Eens kijken of Ajax toehapt.
Citaat: Het gaat inderdaad om een verdediger waar Feyenoord interesse in had. Maar goed, de interesse is bij Ajax nog niet gewekt hoor. Hopelijk komt dat nog wel.
Citaat: Heb al eerder aangegeven dat het om een speler uit een buitenlandse competitie gaat.
Citaat: Neuh, die ken ik niet of nauwelijks. Is geen jongen die genoemd is in de media.
Nu wel. Althans, als dit de verdediger is die je tenminste bedoelt.
Citaat: 'Feyenoord scouts gaan Chileense verdediger bekijken'
Volgens Chileense media hebben scouts van Feyenoord, Benfica en Espanyol aangekondigd volgende maand de Chileense verdediger Gonzalo Jara te komen bekijken in de interland van Chili tegen Argentiniė. De 23-jarige verdediger komt momenteel uit voor het Chileense Colo-Colo.
BRON: FN
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 10:40
|
|
Dat kunnen ze toch helemaal niet betalen in 010, ze kunnen de fiscus niet eens betalen...
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 10:46
|
|
Citaat: Dat kunnen ze toch helemaal niet betalen in 010, ze kunnen de fiscus niet eens betalen... Om een speler te scouten heb je helemaal niet zo veel geld nodig hoor!
En zou je graag wat nuttigere bijdrages willen leveren aan dit forum, in plaats van tegen KJH te praten, die hier helemaal nooit komt
Welkom trouwens!
|