Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 26 mei 2011 16:07
|
|
Citaat: Ook mooi dat er steeds meer jeugdspelers in ieder geval goed genoeg zijn om als back-up te dienen.
Eerst zien dan geloven, hè.
Ebecilio, Boilesen en Özbiliz vind ik in ieder geval interessant genoeg voor een basisplek of als back-ups. Van Rhijn en Ligeon is inderdaad even afwachten.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 26 mei 2011 16:08
|
|
Inderdaad, dat ligt ook aan de trainer en welk beleid hij volgt. De spelers die De Boer liet debuteren en veelvuldig gebruikte, werden door voorganger Jol niet goed genoeg geacht (we hadden immers geen buitenspelers van niveau) en kregen middelmatige spelers als Tainio en Mido zelfs de voorkeur.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 5 jun 2011 12:39
|
|
Als we Zanka ooit nog willen hebben als Centrale Verdediger. Hebben we een goed contact-persoon met Eriksen. Die 2 kennen elkaar van het Deens elftal.
Gestopt
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Zo 5 jun 2011 13:53
|
|
Heb je dat van zijn nieuwe twitter?
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 5 jun 2011 13:55
|
|
Citaat: Heb je dat van zijn nieuwe twitter?
Haha, busted.
Gestopt
|
Jonasonline
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 11:20
|
|
Van Bendtner was in december toch ook sprake? Hij wil nu vertrekken bij Arsenal maar ze willen wel 15 miljoen euro dus die is onhaalbaar, ook als je de interesse van andere topclubs ziet. Nuja, het is eerder een droom dan een suggestie :)
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... at-arsenal
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 11:33
|
|
Dat gedweep met Bendtner altijd. Houten klaas. Moet je helemaal niet willen.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 12:18
|
|
Vind Bendtner minder dan Huntelaar, en die is ook nog eens goedkoper
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 13:32
|
|
Ik vind Villa beter, zou die willen?
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 13:50
|
|
Citaat: Ik vind Villa beter, zou die willen?
Of Klose Is nog transfervrij ook haha.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 14:04
|
|
Jaja, het is wel weer gedaan met alle kut-suggesties... 1x Villa noemen is grappig maar het gebeurd bijna dagelijks! Doe realtische suggesties (Ja ik heb door dat het sarcasme is, maar ook daar komt een eind aan)...
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 14:56
|
|
Ik hoop door het noemen van Villa gewoon dat mensen snappen hoe onrealistisch suggesties als Huntelaar en Bendtner zijn. Natuurlijk komen ze allebei niet naar Ajax, maar belangrijker is nog wel dat het maar goed is dat noch Ajax noch de spelers zelf het niet willen. Hebben de mensen die deze spelers voorstellen namelijk wel door hoeveel geld het Ajax zal gaan kosten? ik dacht dat we de laatste jaren wel wat hadden geleerd.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 15:03
|
|
Citaat: Ik hoop door het noemen van Villa gewoon dat mensen snappen hoe onrealistisch suggesties als Huntelaar en Bendtner zijn. Natuurlijk komen ze allebei niet naar Ajax, maar belangrijker is nog wel dat het maar goed is dat noch Ajax noch de spelers zelf het niet willen. Hebben de mensen die deze spelers voorstellen namelijk wel door hoeveel geld het Ajax zal gaan kosten? ik dacht dat we de laatste jaren wel wat hadden geleerd.
Spelers tussen de 23 en 32 die bij Europese (sub)topclubs op de bank zitten zijn per definitie gewoon niet haalbaar.. Zijn ze ouder dan moet je ze vaak niet willen halen omdat ze dan of op hun retour zijn, of dusdanige salariseisen hebben dat ze erg duur worden. Een enkeling daargelaten (Cocu in het verleden bij psv, Rijkaard bij Ajax).. Seedorf wil b.v. ook nog niet terug naar Ajax, simpelweg omdat hij meer kan verdienen bij Milan..
Ik snap je bedoeling heus wel, maar ik erger me eraan dat ik 4-5x per week als sarcastische grap de naam van Villa, Messi, C. Ronaldo etc. voorbij zie komen.. Als we dan toch zulke namen gaan noemen of ze haalbaar zijn doen we dit wel in een FM of FIFA topic
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 15:37
|
|
Ik erger me meer aan de naam Huntelaar die 4-5 keer per dag voorbij komt.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 15:56
|
|
Citaat: Ik erger me meer aan de naam Huntelaar die 4-5 keer per dag voorbij komt.
Ben je niet de enige.. Behalve als hij in het Bundesliga topic of Oranje-topic voorbijkomt .
|
Miro
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 18:25
|
|
Is het geen idee om te proberen om Ben Khalifa naar Ajax te halen? Die jongen verpietert momenteel echt in Duitsland en vond het destijds echt heel groot talent met veel potentie. Verder zijn wellicht Milan Jovanovic (wel al 30 jaar) en Mbokani (wel moeilijk karakter) spelers om te overwegen.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 18:40
|
|
Weet je hoeveel Jovanovic aan salaris momenteel verdiend?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 19:02
|
|
Citaat: Weet je hoeveel Jovanovic aan salaris momenteel verdiend?
Weer eentje uit de categorie bankzitter bij een Europese topclub dus ONHAALBAAR! Evenals Mbokani (niet-haalbaar)
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 19:10
|
|
Jovanovic is bovendien totaal geen speler voor Ajax.
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 7 jun 2011 09:55
|
|
Citaat: Weet je hoeveel Jovanovic aan salaris momenteel verdiend?
Weer eentje uit de categorie bankzitter bij een Europese topclub dus ONHAALBAAR! Evenals Mbokani (niet-haalbaar)
Volgens enkele Waalse kranten (zie onderstaande link + ook La Meuse zou het bericht gebracht hebben en die laatste krant staat bekend als een Standard Luik gerichte krant) staat Mbokani dicht bij een overgang naar Anderlecht. Anderlecht is zeker minder kapitaalkrachtig dan Ajax. Mbokani is betaalbaar geworden doordat AS Monaco als gedegradeerde club in een zwakke positie staat om een hoge transfersom te vragen en omdat Mbokani een dik contract heeft bij die club. Bovendien heeft Mbokani zijn eigen marktwaarde doen dalen door achtereenvolgens niet te presteren bij Monaco en Wolfsburg. Door zijn karakter is hij inmiddels ook niet meer welkom bij zijn nationale elftal. Bovendien vraag ik me af of die jongen wel een Ajax spits is zoals Frank De Boer die zoekt. Maar bottomline is dat deze wel degelijk haalbaar is. Niet elke genoemde bekende naam is dus onhaalbaar
http://www.sudpresse.be/sports/foot_bel ... 8737.shtml
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 7 jun 2011 09:58
|
|
Citaat: Jovanovic is bovendien totaal geen speler voor Ajax.
Inderdaad totaal geen speler voor ons, bij een ploeg als PSV zou hij wel goed zijn voor 20 goals per seizoen denk ik. Ik geloof dat ik ergens gelezen had dat zijn salaris zijn vertrek bij Liverpool bemoeilijkt, geschat loon 2,1 miljoen netto zonder premies.
Onhaalbaar en deze jongen moet je ook niet willen halen denk ik
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Di 7 jun 2011 10:30
|
|
Citaat:
Volgens enkele Waalse kranten (zie onderstaande link + ook La Meuse zou het bericht gebracht hebben en die laatste krant staat bekend als een Standard Luik gerichte krant) staat Mbokani dicht bij een overgang naar Anderlecht. Anderlecht is zeker minder kapitaalkrachtig dan Ajax. Mbokani is betaalbaar geworden doordat AS Monaco als gedegradeerde club in een zwakke positie staat om een hoge transfersom te vragen en omdat Mbokani een dik contract heeft bij die club. Bovendien heeft Mbokani zijn eigen marktwaarde doen dalen door achtereenvolgens niet te presteren bij Monaco en Wolfsburg. Door zijn karakter is hij inmiddels ook niet meer welkom bij zijn nationale elftal. Bovendien vraag ik me af of die jongen wel een Ajax spits is zoals Frank De Boer die zoekt. Maar bottomline is dat deze wel degelijk haalbaar is. Niet elke genoemde bekende naam is dus onhaalbaar
http://www.sudpresse.be/sports/foot_bel ... 8737.shtml
Technisch en fysiek wel een erg goede speler. Tactisch laat het te wensen over.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 7 jun 2011 11:26
|
|
Wel goed quoten hè .
|
Miro
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Di 7 jun 2011 17:53
|
|
Mbokani is inderdaad wel haalbaar naar mijn mening. Ajax kan echt wel concurreren met Anderlecht. Jovanovic is inderdaad een ander verhaal en minder geschikt voor Ajax. Uiteraard ben ik me er van bewust dat spelers die in het buitenland bij de grotere clubs op de bank zitten behoorlijke salarissen krijgen. Dat wil echter niet zeggen dat een dergelijke speler per definitie onhaalbaar is. Sommige spelers zijn bij de betreffende clubs misschien vierde of vijfde keus op hun positie en hebben weinig kans op speeltijd. Er zijn ongetwijfeld wel spelers bereid om salaris in te leveren om bij Ajax te spelen. Plus dat we dit jaar CL spelen, een ideaal podium om je als speler in de kijker te spelen.
|
EEkh0()rn
Forum berichten: 17
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 22:41
|
|
Ik las dat Benfica misschien rond kwam met FC Twente over Ruiz voor maar 7 miljoen. Voor max 10 miljoen Ruiz kopen is natuurlijk een koopje voor zijn kwaliteiten. Twente kan natuurlijk moeilijk gaan doen, maar als je drie miljoen meer biedt dan Benfica denk ik dat Twente dat misschien nog wel interessant vindt. Wat denken jullie?
|