Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 14:12
|
|
Citaat: Wow, dat is eigenlijk behoorlijk positief.
Interview staat ook op ajax.nl, was meer de vraag wat hij van ajax vond..
Zei van: Ajax is een mooie tussenstap maar voegde er gelijk achter dat Anderlecht dit ook kan zijn...
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 14:34
|
|
Totaal onhaalbaar, Anderlecht heeft al meermaals een bod van +15 miljoen afgeslagen o.a. van Chelsea. Ook Real Madrid, Inter Milaan, Arsenal en Manchester City volgen hem zeer intensief. Voor die jongen zou Ajax een goede tussenstap kunnen zijn, maar wij kunnen nooit voldoen aan de financiële eisen van Anderlecht. Dit soort jongens moet Ajax vroeger scouten zoals ze nu o.a. doen met Toivomaki, Boilesen, Eriksen,... In deze financiële krachtpatserij kan Ajax gewoon niet meedoen, daar moeten we realistisch in zijn!
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 14:45
|
|
Totaal onhaalbaar, Anderlecht heeft al meermaals een bod van +15 miljoen afgeslagen o.a. van Chelsea. Ook Real Madrid, Inter Milaan, Arsenal en Manchester City volgen hem zeer intensief. Voor die jongen zou Ajax een goede tussenstap kunnen zijn, maar wij kunnen nooit voldoen aan de financiële eisen van Anderlecht. Dit soort jongens moet Ajax vroeger scouten zoals ze nu o.a. doen met Toivomaki, Boilesen, Eriksen,... In deze financiële krachtpatserij kan Ajax gewoon niet meedoen, daar moeten we realistisch in zijn!
Daarom stelde ik ook ruildeal voor met Mounir die graag met Bousaffa zal willen spelen, dan komen we er met een bedrag van minder dan 5 mil. echt wel uit lijkt me. Deze speler wilt niet naar Chelsea enzo, dus omwille van die rede maak ik me niet druk. Wel voert dat zijn tranferbedrag op, daarom zullen we hem ook niet zomaar kunnen betalen maar we willen toch van Mounir af (ik wel tenminste als er een echte ajax spits komt) dus in die zin zie ik dat wel positief in, wat Anderlecht wil is een tweede maar die hebben niet alle zeggenschap, want Lukaku wilt gewoon lekker blijven ballen en kiest niet voor de club die met het meeste geld komt, hij kiest verstandig voor ontwikkeling.
Anderlecht is voor hem niet die tussenstap, dat heeft hij gisteren aan den lijve ondervonden, ook is eredivisie wel een stapje hoger dan de Belgische competitie.
|
kladde
Forum berichten: 99
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 15:51
|
|
Droom verder. Anderlecht is niet gek en zal nooit akkoord gaan met een ruil en zelfs als dat doen dan heb je het nog over 15+ bedragen naast E-H. Lukaku heeft meermaals aangegeven dat hij nu nog niet naar het buitenland wilt, omdat hij zijn school wil afmaken. Ga er maar vanuit dat zodra hij zijn diploma heeft dat hij richting Engeland vertrekt.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 15:54
|
|
Ik denk dat Ajax zich moet richten op Zohore van FC Kopenhagen, ook zo'n fysiek sterke centrumspits maar dan veel goedkoper en nog een jaartje jonger. Zohore heeft alles in zich om tot een topspits uit te groeien maar zal met de maand duurder worden dus als Ajax slim is bellen ze morgen nog naar Denemarken.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:24
|
|
Zoals 343 a.ka. Toby al aangaf: we moeten naar een verdedigende middenvelder zoeken die voetballend verder is dan Enoh.
Vinden jullie Stijn Schaars goed genoeg om die rol te vervullen? Stijn Schaars heeft leiderscapaciteiten, is tactisch vrij ver, maar vinden jullie hem voetballend goed genoeg?
Zijn contract zal aan het eind van het seizoen aflopen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:27
|
|
Schaars contract loopt in 2012 af en dan mag Ajax van mij hem wel halen maar ik zou er geen geld aan besteden. Liever zie ik dat Ajax Anita een kans geeft als verdedigende middenvelder en vestig ik mijn hoop op de ontwikkeling van Bonevacia. Ajax moet sowieso met een middenveld met de punt naar achteren spelen en daarin zie ik Schaars niet als meest verdedigende middenvelder tot zijn recht komen.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:30
|
|
Als je Schaars transfervrij kunt halen moet je dat in mijn ogen altijd doen. Staat tactisch bijna altijd goed, vind hem ook goed in de omschakeling.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:40
|
|
Lastig Schaars is wel aardig, maar het spat er ook niet vanaf. Natuurlijk maakt positie en spel in een team veel uit om zelf ook beter te exceleren, ik vind Schaar een twijfeltje, hij is niet de jongste meer en er kloppen ook geen andere clubs voor hem aan, dat vind ik opmerkelijk. Voor weinig kan het geen kwaad om hem te halen, maar je weet wat er gebeurd als Ajax in de markt gaat voor een speler.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 10:03
|
|
Schaars is inderdaad een twijfelgevalletje, en te oud.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 11:47
|
|
Citaat: Schaars is inderdaad een twijfelgevalletje, en te oud.
Dude, hij is 27
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 13:36
|
|
Wat betekent dat als hij geen restwaarde meer heeft en dat er minder buitenlandse clubs voor hem komen. Zoals ik al zei Ajax moet alleen nog maar spelertjes onder de 23 kopen. Als er veel transfergeld beschikbaar is moeten gewoon de grootste talenten gehaalt worden, geen middelmaat uit de Eredivisie zoals Schaars.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 14:35
|
|
Citaat: Schaars is inderdaad een twijfelgevalletje, en te oud.
Dude, hij is 27
Klopt, dus maken we geen winst op hem.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:37
|
|
Winst is niet het doel van een transfer als schaars. Het zou dan met name gaan om de sportieve winst. Ook niet onverstandig. Anders kunnen we net zo goed vitesse 2 worden.
|
YoranAjax
|
|