Auteur
|
Bericht
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 13:44
|
|
Dries Mertens en groeihormonen volgens FC Knudde
http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000527/popup.html
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:24
|
|
Ik heb misschien op korte termijn aardig nieuws over twee spelers waar interesse in is. Heb nauw contact met een betrouwbaar iemand maar weet niet of ik het mag zeggen.
Hopelijk snel meer :)
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:31
|
|
Citaat: Ik heb misschien op korte termijn aardig nieuws over twee spelers waar interesse in is. Heb nauw contact met een betrouwbaar iemand maar weet niet of ik het mag zeggen.
Zeg dan gewoon wie het zijn in plaats van mensen nieuwsgierig maken, anders kan je beter niets zeggen.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:36
|
|
Citaat: Ik heb misschien op korte termijn aardig nieuws over twee spelers waar interesse in is. Heb nauw contact met een betrouwbaar iemand maar weet niet of ik het mag zeggen.
Ik ben erg benieuwd, wie A zegt... mot ook B zeggen makker
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:37
|
|
Ik denk dat het aan Afca_Seaman zelf is om ergens al dan niet duidelijkheid in te scheppen.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:40
|
|
Citaat: Ik denk dat het aan Afca_Seaman zelf is om ergens al dan niet duidelijkheid in te scheppen.
Akkoord, maar als je niets kunt/mag zeggen dan kun je beter je mond houden. Iedere forumlezer is nu uiteraard benieuwd. Dat zul jij ook begrijpen
|
N*E*R*D
Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:44
|
|
C'mon mate. Spill the beans!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:45
|
|
Spannennd.. Tell us plz.. verder heeft Pushkin toch ook al eens dingen half aangegeven en mocht toen niets meer zeggen..
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:50
|
|
Barton is een held, althans in mn FM game
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 15:15
|
|
Nadat ik gisteren over Seedorf sprak wilde ik ook nog even zeggen dat ik hoop dat Ajax ook echt werk van Chivu gaat maken. Natuurlijk is die nog relatief jong voor een terug keer maar hij heeft altijd vol liefde over Ajax gesproken.
Met Seedorf en Chivu zou Ajax twee enorm ervaren spelers erbij krijgen die beide nog steeds duidelijk boven het niveau van de Eredivisie uit stijgen. Als Ajax daar geen kampioen mee zou kunnen worden dan zou ik het ook niet meer weten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 17:04
|
|
Als ik me niet vergis zit Chivu nog altijd bij Becali, de relatie tussen Becali en Ajax is wat bekoeld geraakt sinds een paar incidentjes met o.a. Mitea in de Ten Cate tijd. Ik heb zelf niet het idee dat Chivu snel woord zal houden (Italiaanse clubs houden ervaring lang vast) en terugkeren.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:11
|
|
Maxwell misschien een optie? Las in een interview in Elf Voetbal dat hij wel wilde terugkomen. Waarschijnlijk nog wat te vroeg, maar over een jaartje of 2 zou je hem wel kunnen polsen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:14
|
|
Citaat: Maxwell misschien een optie? Las in een interview in Elf Voetbal dat hij wel wilde terugkomen. Waarschijnlijk nog wat te vroeg, maar over een jaartje of 2 zou je hem wel kunnen polsen.
Een voetballer kun je echt niet op zijn woord vertrouwen. Geloof maar niet dat dergelijke spelers terugkomen naar Ajax. Gaan liever naar een laagvlieger in de PL waar ze meer verdienen.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:36
|
|
Bij vele spelers geef ik je inderdaad gelijk in dat opzicht, maar ik zie Maxwell eveneens als Van derVaart en Huitinga wel terugkomen.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:41
|
|
Citaat: Babangida. Speelde dit weekend erg sterk op de zijkant, wellicht een naam om in de gaten te houden.
Ik moet toegeven dat ik alleen de samenvatting heb gezien, maar daarin vond ik Babangida juist opvallen in slechte zin. Verder is dat natuurlijk absoluut niet een jongen om in de gaten te houden.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:46
|
|
Babangida vond ik samen met Van Ginkel en Van der Struik de zwakste bij Vitesse dit weekend.
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:46
|
|
Citaat: Nadat ik gisteren over Seedorf sprak wilde ik ook nog even zeggen dat ik hoop dat Ajax ook echt werk van Chivu gaat maken. Natuurlijk is die nog relatief jong voor een terug keer maar hij heeft altijd vol liefde over Ajax gesproken.
Met Seedorf en Chivu zou Ajax twee enorm ervaren spelers erbij krijgen die beide nog steeds duidelijk boven het niveau van de Eredivisie uit stijgen. Als Ajax daar geen kampioen mee zou kunnen worden dan zou ik het ook niet meer weten.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:53
|
|
Chivu als linksback of centrale verdediger?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:03
|
|
Citaat: Babangida. Speelde dit weekend erg sterk op de zijkant, wellicht een naam om in de gaten te houden.
Ik moet toegeven dat ik alleen de samenvatting heb gezien, maar daarin vond ik Babangida juist opvallen in slechte zin. Verder is dat natuurlijk absoluut niet een jongen om in de gaten te houden.
Inderdaad, ik heb de gehele wedstrijd gezien en Babangida was de minste die er bij liep.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:46
|
|
Kom op zeg, Babangida. Wie is de volgende? Mark de Vries?
Iemand die komende zomer een must is, is Jens Toornstra van ADO. Doe je dat niet, sla je de plank volledig mis. Van mij part mag Demy weg en halen we snel Jens. Paardenlongen, goede voetballer en prima drive. Past ook veel beter in ons systeem dan Demy. Vier miljoen zou ik voor hem best durven te betalen. Je investering dubbel en dwars waard.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 08:32
|
|
Ajax moet alleen nog in het buitenland gaan scouten voor talenten..
Provincieclubs vragen gewoon veel te veel...
4miljoen voor Toornstra waar gaat deze wereld heen ?
Ajax zou absoluut maf zijn als ze dat ervoor betalen.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 09:05
|
|
Citaat: Ajax moet alleen nog in het buitenland gaan scouten voor talenten..
Provincieclubs vragen gewoon veel te veel...
4miljoen voor Toornstra waar gaat deze wereld heen ?
Ajax zou absoluut maf zijn als ze dat ervoor betalen.
4 Miljoen voor Toornstra zou realistisch kunnen zijn, al zou ik er zeker niet meer voor betalen als Ajax zijnde. Ik ben over het algemeen ook een voorstander van meer te scouten in het buitenland omdat je dan vaak voor minder geld grotere talenten kunt halen dan (té) duur betaalde eredivisiespelers na enkele avonden "eten op bord" scouten. Ajax is en blijft een opleidingsinstituut. Echter wanneer je in Nederland één van de grootste talenten kunt halen voor een marktconforme prijs met de overtuiging dat deze speler je elftal als geheel beter laat functioneren dan moet je dat niet laten liggen. Ik vond Toornstra opnieuw top spelen tegen PSV. In mijn ogen zou het een echte versterking zijn. Ik zou hem op de plaats van Enoh zetten. Enoh heeft een prima instelling, is fysiek sterk, verovert veel ballen maar is een absoluut drama als het op (vooruit) passing en tactisch inzicht aankomt. Ik denk dat Toornstra dit beter zou invullen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 09:14
|
|
Citaat: Wellicht dat er naast Propper (die overigens weer bankzitter was) nog een interessante speler loopt met een bekende naam.
Babangida. Speelde dit weekend erg sterk op de zijkant, wellicht een naam om in de gaten te houden.
Ik val hier haast van mijn stoel. Ik heb die wedstrijd gezien, maar Babangida is een van de slechtste spelers die ik de afgelopen tijd gezien heb. Ruben Schaken is nog beter... en dat is bepaald niet positief.. Hij was onthutsend
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 09:17
|
|
Welk deel van 'wellicht' en 'aankoop-suggesties' snappen jullie niet .
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 13:01
|
|
Citaat: Welk deel van 'wellicht' en 'aankoop-suggesties' snappen jullie niet .
Uhm, dan kun je er toch iedere speler neerplanten die je wil? Als je met spelers als Babangida aankomt zetten, kunnen we je moeilijk serieus nemen.
|