Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 19:48
|
|
Verhoek hebben ze niet benaderd en Hadouir willen ze blijkbaar ook niet.
Het zou mooi zijn als er nog een echte rechtsbuiten komt, een rechter Dzsudzsak. Helaas zijn dat soort spelers moeilijk te vinden en al helemaal als ze niks mogen kosten.
Misschien ook nog een linksbenige verdediger. Een jonge speler, maar wel eentje die het niveau heeft om wat wedstrijden te kunnen spelen in de Eredivisie. Kun je Blind verhuren en heb je een concurrent voor Vertonghen en Anita.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:01
|
|
Citaat: Zou Ajax toch met Beerens bezig zijn?
Ja morgen 24:00 is het gebeurd.
Ik hoop het niet, maar het is wel heel stil rond hem.
Ik hoop op een leuk buitenlands talent.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:07
|
|
Denk dat Beerens ook te duur is.
Maar in hem zie ik wel een potentiele versterking.
Waarom heb jij hem liever niet?
Als het hem wel is houden beide partijen het wel erg knap stil.
Vanavond eerst maar eens horen wat snorremans weer te melden heeft, die is doorgaans ook aardig geinformeerd.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:08
|
|
Beerens lijkt me te duur. Die Friezen willen miljoenen zien, zoals altijd weer hoog in de boom zitten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:12
|
|
Haha, dat klopt ben zelf ook een fries maar dat terzijde
Ben echt benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:19
|
|
Diba misschien? Ajax-kennende zullen ze wel voor een bekende speler gaan. Jol zal het niet bij de aankopen die tot nu zijn gedaan laten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:22
|
|
Diba...
Tsja, Beerens....de prijs/kwaliteit verhouding zal wel niet kloppen. Zullen wel iets van 5 miljoen vragen of zo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:23
|
|
Citaat: Diba misschien? Ajax-kennende zullen ze wel voor een bekende speler gaan. Jol zal het niet bij de aankopen die tot nu zijn gedaan laten.
Is wel een leuke pingelaar aan de rechterkant maar of hij het Ajax niveau heeft vraag ik me af.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:47
|
|
vd Gijp vind het zonde, Derksen heeft eens gelijk!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:48
|
|
Citaat: Diba misschien? Ajax-kennende zullen ze wel voor een bekende speler gaan. Jol zal het niet bij de aankopen die tot nu zijn gedaan laten.
Nouja dan kun je overal wel aan gaan denken
Diba (transfervrij); connectie met Esselsport
Mertens (te duur)
Slory (transfervrij, Ajax toonde onder Van Geel ooit interesse)
Doutie (afgetest)
Denneboom (transfervrij, niet goed genoeg voor Twente)
Leonardo (NAC wil van hem af)
Castelen (heeft een blessure)
Beerens (te duur)
Verhoek (niets concreet, wel het geruchtencircuit)
Krohn Dehli (gelukkig is Blind geen trainer)
Mitea (linksbuiten zonder wedstrijden in de benen, wel transfervrij)
Gronkyaer (ook al weer 33 bij Kopenhagen)
Lasse Nilsson/Jenner (laten we vooral die Georgier helpen van zijn rotzooi af te komen)
Boerrigter (was in de jeugd bij ons niet goed genoeg)
Stijn de Smet (stond bij AA Gent al een paar jaar stil op links)
Dirar (Ajax toonde ooit interesse, maar zit nu bij Brugge, te slecht voor ons)
Yakovenko (was niet goed genoeg voor Anderlecht)
Mujangi Bia (gehuurd door Wolverhampton van Charleroi)
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:50
|
|
Als ik jouw rijtje dan zo even bekijk zie ik morgen Slory nog wel komen .
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:52
|
|
Dit is wel de categorie waar Ajax het in zoekt. Of transfervrij of ze moeten heel weinig kosten of er moet een ruildeal (voornamelijk een optie bij een binnenlandse transfer) aan te pas komen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 20:56
|
|
Citaat: Mujangi Bia (gehuurd door Wolverhampton van Charleroi) Volgens mijn speelt die al vast bij Wolverhampton. Overigs totaal onhaalbaar voor Ajax zelfs al het afgelopen jaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 23:43
|
|
Ik zag vandaag op de Belgische tv een paar acties van Yaya Soumahoro en dat lijkt me een aardige speler om het komende jaar in de gaten te houden. De Ivoriaan heeft dan wel 3 jaar in Thailand gevoetbald voordat hij dit seizoen naar AA Gent kwam, dus hij heeft niet al te veel ervaring op hoog niveau.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 00:11
|
|
Deed het ook niet onaardig tege Feyenooit .
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 12:11
|
|
Diba gaat naar Twente, Javodov gaat weg en maakt mogelijk ruimte ervoor. Diba traint daar overigens al een tijdje mee..
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 14:09
|
|
Leonardo is zich zwaar onmogelijk aan het maken bij NAC en Ajax heeft o.a. de gewilde Blind in de aanbieding. Op het eerste oog een ABC-tje maar is er wel noodzaak voor een buitenspeler uit de B-garnituur als Sulejmani blijft?
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 15:30
|
|
Vind ik niet. Als ook nog Mido komt heb je Sulejmani en Mido op de bank en daarachter Zeegelaar en Josefzoon. Lijkt me dus overbodig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 15:40
|
|
Ik sluit me hierbij aan.
Leonardo terughalen is hetzelfde als Hadouir of Verhoek halen en dus niet nodig.
Geen paniekspelers halen AUB dat heb meneer van geel al genoeg gedaan in het verleden.
Alleen een echte klassieke rechtsbuiten zou iets aan de selectie toevoegen, mits hij het gewenste niveau aankan en de juiste leeftijd bezit.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 13:52
|
|
Wat is er met Vanden Borre gebeurd? Hoe kan het dat hij zover is afgezakt.. Ik vond het altijd een prima speler, met veel potentie..
Citaat: 'Genoa heeft duidelijk gezegd dat Vanden Borre moet ophoepelen'
Vrijdag, 3 september 2010 om 11:35
Belgisch koploper RC Genk bereikte afgelopen week overeenstemming met Anthony Vanden Borre, maar zijn vorige club Genoa is het nog niet eens met de overgang. Vanden Borre reist in het weekend samen met zijn zaakwaarnemer af naar Genua om de strubbelingen op te lossen. De Belg weigerde eerder een voor de Italiaanse club lucratieve transfer naar Hapoel Tel Aviv.
Vanden Borre zit al met zijn gedachten bij Genk. "Ik heb de indruk dat de club me niet wil laten gaan, enkel om me stokken in de wielen te steken", klaagt de speler vrijdag in Gazette des Sports. "Ik wil deze miserie achter mij laten en alles afhandelen in Italië. In mijn hoofd zit ik al bij Genk. Ik ben ervan overtuigd dat Genk momenteel de beste keuze is voor mijn carrière."
Vanden Borres manager maakt zich alvast sterk dat de transfer tegen begin volgende week afgerond zal zijn. "Genoa heeft duidelijk gezegd dat Vanden Borre moet ophoepelen. Het is nog altijd de speler zelf die bepaalt waar hij wil gaan voetballen. En voor Vanden Borre is dat Genk", aldus Patricl De Koster. Voetbalzone.nl
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 15:55
|
|
Ik ga die Chadli trouwens nog in de gaten houden. JohnDylan was er vorig seizoen ook als de kippen bij met Dries Mertens en Honda.
Eigenlijk is het hopen op een rampjaar voor Fc Twente, na een rampjaar zullen goede spelers van Twente misschien haalbaar zijn. Net als met Az gebeurt is.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 17:09
|
|
Citaat: Ik ga die Chadli trouwens nog in de gaten houden. JohnDylan was er vorig seizoen ook als de kippen bij met Dries Mertens en Honda.
Het bewijst in ieder geval wel dat er nog steeds talent rondloopt in de Jupiler League en dat ook topclubs daar moeten scouten. Als ik het voor het zeggen had gehad dan had ik deze drie spelers voor in totaal drie miljoen euro naar Ajax gehaald en gezien hun huidige prestaties waren het waarschijnlijk topaankopen geweest. Scouten in de Jupiler League is ook zeker niet moeilijk aangezien de spelers waar Ajax op moet letten er ook duidelijk bovenuit steken.
Trouwens ben ik nu een wedstrijd van Armenie tegen Ierland aan et kijken en schoot me opeens te binnen dat Ajax als Suarez straks vertrekt misschien met Keane moet gaan praten. Jol en Keane hebben een zeer goede relatie en Keane is bij Tottenham de vierde spits en mag vertrekken. Het is natuurlijk een 'long shot' maar door de relatie tussen Keane en Jol zeker geen onmogelijkheid.
|
Beckham23
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 17:10
|
|
Citaat: Ik ga die Chadli trouwens nog in de gaten houden. JohnDylan was er vorig seizoen ook als de kippen bij met Dries Mertens en Honda.
Eigenlijk is het hopen op een rampjaar voor Fc Twente, na een rampjaar zullen goede spelers van Twente misschien haalbaar zijn. Net als met Az gebeurt is.
Dit had weinig met de sportieve prestaties van AZ te maken maar meer met de val van de DSB bank. Dat is gewoon enorm veel pech voor een club als AZ maar dat zal Twente niet overkomen. Daarnaast mogen die spelertjes lekker bij Twente blijven want Ajax heeft genoeg goede talenten rondlopen!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 20:46
|
|
Zou Seedorf deze zomer nog een jaartje of twee bij Ajax willen voetballen? Met zijn ervaring zou hij een geweldige versterking zijn. Seedorf zie ik wel goed tot zijn recht komen in een leidende rol tussen de jonge talentvolle jonkies zoals Rijkaard toen die terug kwam.
------------------------- Stekelenburg -------------------------
------------------------- Alderweireld -------------------------
---------- V.d. Wiel ------------------------ Vertonghen ---------
-------------------------- Bonevacia --------------------------
------------ Anita ------------------------- Lodeiro ------------
--------------------------- Seedorf ---------------------------
Jozefzoon ----------------- El Hamdaoui ---------------- Emanuelson
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 20:59
|
|
Waar is Enoh? Je gaat er ook vanuit dat Suarez zeker weg is na dit seizoen? Geen kritiek hoor, ben alleen benieuwd. Bovendien denk ik niet dat dit Ajax al er aan toe is om met 3 verdedigers te gaan voetballen.
|