Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 545 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 17:18
Citaat:
Ik keek net een beetje rond op wikipedia (bij Cruzeiro, omdat deze een samenwerkingsverband heeft met Ajax) en toen kwam ik de volgende naam tegen: Leandro Lima, leek me wel een interessante speler. Kende de jongen niet, maar ik zag op youtube dat hij aardig goed is.
Leonardo zien we nog wel, eerst Doutie en de Ridder testen voor die positie voorin!!
Is dit je enigste film over Lima? Want door 1 schijnbeweging en 3 doelpunten ben ik niet onder de indruk. En buiten dat, op youtube kan je elke speler goed laten lijken. Heb je ook wedstrijden van hem gezien?
Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:23
Door het feit dat hij in Brazilie U21 zit zegt al opzich wat hoor. En een halve volley op 17 meter afstand zo keihard erin beuken in de hoek kunnen maar weinig voetballers.
Geregistreerd: 21-08-2007 Forum berichten: 9427 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:39
Momentopnames. Scouten van spelers doe je juist over een langere periode, waarbij de terugkerende verschijnselen kenmerkend zijn voor een speler. Niet een verdwaalde bal die een keer de kruising in vliegt.
Geregistreerd: 04-08-2010 Forum berichten: 15 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:41
Citaat:
Is dit je enige film over Lima? Want door 1 schijnbeweging en 3 doelpunten ben ik niet onder de indruk. En buiten dat, op youtube kan je elke speler goed laten lijken. Heb je ook wedstrijden van hem gezien?
Ik heb hem gezien bij Cruzeiro (vorige editie van Copa Libertadores) in 2 wedstrijden (ondanks verloren over 2 wedstrijden, tegen Sau Paolo) de beste man aan de kant van Cruzeiro. Toen speelde hij rechtsbuiten;)
Geregistreerd: 21-08-2007 Forum berichten: 9427 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:50
Citaat:
Door het feit dat hij in Brazilie U21 zit zegt al opzich wat hoor. En een halve volley op 17 meter afstand zo keihard erin beuken in de hoek kunnen maar weinig voetballers.
Die jongen is al 24 jaar oud. Bijna 25. Is mislukt bij Porto en Cruzeiro. Spreekt niet bepaald voor hem.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:58
Citaat:
Ik heb hem gezien bij Cruzeiro (vorige editie van Copa Libertadores) in 2 wedstrijden (ondanks verloren over 2 wedstrijden, tegen Sau Paolo) de beste man aan de kant van Cruzeiro. Toen speelde hij rechtsbuiten;)
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 22:11
Nou, tegen São Paulo heb ik Leandro Lima niet gezien hoor. Volgens mij ben je in de war met een andere wedstrijd. Al heeft hij bij Cruzeiro überhaupt niet of nauwelijks meegedaan.
Geregistreerd: 14-07-2010 Forum berichten: 476 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Dronten/Enschede
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 23:07
Doe me dan maar de Ridder hoor, die is Nederlands en heeft al een Ajax verleden. Leonardo vind ik ook niet verkeerd maar vind ik weer niet een buiten-speler. Komt te vaak naar binnen en maakt het veld niet breed, iets wat de Ridder wel doet.
Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 12 aug 2010 00:04
Ja ik vind dat mensen De Ridder snel afschrijven zonder hem veel in actie gezien te hebben. Hij heeft in z'n 1tje wel de Arsenal verdediging lam gelegd.
Bij Ajax kreeg de Mul de voorkeur boven De Ridder simpelweg omdat hij minder snel was. Ik wil hem wel eens in actie zien.
Geregistreerd: 26-08-2009 Forum berichten: 917 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Do 12 aug 2010 09:27
Citaat:
Ja ik vind dat mensen De Ridder snel afschrijven zonder hem veel in actie gezien te hebben. Hij heeft in z'n 1tje wel de Arsenal verdediging lam gelegd.
Als hij zo goed zou zijn, denk je dan niet dat Wigan hem zou willen behouden? De Ridder voegt niets, maar dan ook echt helemaal niets toe. En wat betreft dat Arsenal-verhaaltje... volgens mij ging dat om jong-Arsenal. Daarnaast kan elke malloot een subjectief Youtube-filmpje maken waarin een zeer middelmatige speler als een bijzonder talent oogt.
Ik weet het, niet beoordelen op 1 wedstrijd. Maar wil toch als aankoop suggestie die keeper van Kiev aanstippen. Deed het erg goed in een wedstrijd met flink wat druk.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 aug 2010 23:28
Hij deed het redelijk, ja. Maar om deze Joran van der Sloot lookalike al te tippen als aanwinst?
Is niet voor niets derde(?) keeper. En Padt is ook een talent.
Geregistreerd: 01-07-2008 Forum berichten: 42 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 aug 2010 12:44
Iemand die de Jupiler League volgt? Het contract van Botteghin van Zwolle loopt aan het eind van het seizoen af, als die jongen echt voldoende kwaliteiten heeft, zou het een interessante versterking kunnen zijn.
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 aug 2010 12:57
Stond in de picture toen hij samen met Moisander het centrale duo vormde, waarbij Moisander de opbouwer was en deze Braziliaan, de pure mandekker. Zou best een stapje omhoog kunnen zetten maar heeft een gebrek aan snelheid + techniek; zeg maar een slechtere versie van Oleguer.
Geregistreerd: 24-08-2010 Forum berichten: 179 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 aug 2010 02:56
Citaat:
Iemand die de Jupiler League volgt? Het contract van Botteghin van Zwolle loopt aan het eind van het seizoen af, als die jongen echt voldoende kwaliteiten heeft, zou het een interessante versterking kunnen zijn.
Citaat:
Stond in de picture toen hij samen met Moisander het centrale duo vormde, waarbij Moisander de opbouwer was en deze Braziliaan, de pure mandekker. Zou best een stapje omhoog kunnen zetten maar heeft een gebrek aan snelheid + techniek; zeg maar een slechtere versie van Oleguer.
Ik als FC Zwolle-fan kan wel wat kwijt over Botteghin. Hij wordt beschouwt als (één van de) beste speler(s) van Zwolle, samen met Slot en misschien van der Haar. Feyenoord heeft eerder interesse in hem gehad (waardoor ik nog met Gertjan Verbeek op de foto sta haha), maar hij is waarschijnlijk zo opgevallen omdat hij toen naast Moisander stond wat natuurlijk een goede voetballer is. Ik denk dat Ajax niet veel aan hem heeft, tenzij hij binnen een paar jaar veel kan bijleren (hij is toch pas 22).
Conclusie: Niet doen.
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 19:47
Ajax wil graag talentvolle spelers van onder de 20 halen en ik hoop dat ze ook even naar Gai Assulin. Hij loopt nu een stage bij City en Ajax kan financieel daar niet mee concurreren maar ze kunnen hem wel een veel beter sportief plaatje aanbieden. Bij City zal hij nauwelijks aan spelen toe komen en ze spelen ook totaal niet het juiste systeem voor hem. Bij Ajax zal hij als linksbuiten veel meer speeltijd kunnen krijgen en hij past perfect in de speelstijl.