Auteur
|
Bericht
|
methodmich
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 18:37
|
|
Citaat: Trouwens als Ajax nog steeds op zoek is naar een spits moeten ze dan niet even naar Maxi Lopez kijken? Steeds als ik hem zie spelen maakt hij een zeer goede indruk op mij en naar wat ik hoor van mijn vrienden uit Porto Alegre deed hij het bij Gremio zeer goed.
Was die verkocht of verhuurd aan Catania?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 18:44
|
|
Argentijnse versie van Charisteas, nein danke.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 19:27
|
|
Citaat: Argentijnse versie van Charisteas, nein danke.
Ik vind hem technisch een stuk beter dan Charisteas
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:22
|
|
Citaat: Kijk je veel naar het WK, 343? Hoeveel betere backs dan Van der Wiel heb je daar gezien?
Ik ben erg benieuwd of er ooit een moment komt waarop je terug durft te komen op je woorden. Daar ben je toch wel man genoeg voor he, bitch?
Ik ben helemaal nog niet onder de indruk van Van der Wiel. Tegen wie hebben we nu gespeeld? Denemarken? Die er keihard uitgaat tegen Japan. En Japan zelf...
Ik heb wel een aantal goede backs gezien, ja.
Hij zal nooit het niveau van bijv. een Maicon halen. Ik denk het niveau Maxwell. En dan mag hij al zeer blij zijn.
En, ja...ik geef mijn ongelijk altijd toe. Het gebeurt alleen niet zo vaak dat ik dat hoef te doen.
Citaat: In Toby's redenatie zit wel degelijk iets, dat backs niet alleen als een dwaas mee naar voren moeten komen en beter net als vroeger hun momenten kiezen. Dat de middenvelders en aanvallers dan meer goals kunnen scoren.
Dat bedoel ik inderdaad.
We hebben het over Furby die al 5 jaar labiel presteert. En Van der Wiel gewoon vervangen door een degelijke, sobere back en het spel tactisch anders afstellen.
Wie gaat mij zeggen dat Eriksen en Lodeiro geen zeer belangrijke rol gaan spelen?
Of dat het centrum Alderweireld-Vertonghen nog verder groeit?
Sommigen doen alsof we met Van der Wiel een belangrijkere pion gaan verliezen dan toen met Bergkamp, Litmanen of Blind...
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:24
|
|
Citaat: Sommigen doen alsof we met Van der Wiel een belangrijkere pion gaan verliezen dan toen met Bergkamp, Litmanen of Blind...
Ik denk dat niemand hier zo doet maar sommige hier doen wel alsof je V.d. Wiel maar even kan vervangen omdat hij 'toch maar' een back is. V.d. Wiel is de beste Ajax speler en die laat je niet zomaar even vertrekken.
|
N*E*R*D
Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:32
|
|
Citaat: Trouwens als Ajax nog steeds op zoek is naar een spits moeten ze dan niet even naar Maxi Lopez kijken? Steeds als ik hem zie spelen maakt hij een zeer goede indruk op mij en naar wat ik hoor van mijn vrienden uit Porto Alegre deed hij het bij Gremio zeer goed.
Was die verkocht of verhuurd aan Catania?
Maxi Lopez speelt sinds de winterstop bij Catania in de serie A (gekocht niet gehuurd). Hij scoorde er 11 in dat half jaartje, wat wel een knappe prestatie is. Maar voor Ajax zal hij op dit moment wel onhaalbaar zijn.
Rik van den Boog heeft trouwens toch gezegd dat we geen nieuwe aankopen hoeven te verwachten als Suarez blijft? Ik hoop echt dat ze Pantelic kunnen behouden anders moet er echt wel een vervanger komen. Suarez zou hem best kunnen vervangen op die positie maar dan moet Ajax een rechtsbuiten halen. Of wil je met Rommedahl in de basis spelen? Als invaller kan Ajax hem gebruiken maar als basisspeler komt hij tekort. Gewoon echt niet het niveau dat Ajax zou moeten nastreven. Dus Ajax bestuur, verleng Pantelic zijn contract of haal een waardige vervanger! We gingen eindelijk weer de goeie kant op dus kom nu niet met die 'geen reden om iemand er bij te halen ' bullshit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:44
|
|
Citaat: Ik denk dat niemand hier zo doet maar sommige hier doen wel alsof je V.d. Wiel maar even kan vervangen omdat hij 'toch maar' een back is. V.d. Wiel is de beste Ajax speler en die laat je niet zomaar even vertrekken.
Sommigen doen wel zo.
Ik denk dat AJAX door de verkoop van Van der Wiel sterker en niet zo eentonig zal worden, ja. Zeker weten.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:48
|
|
Ik denk dat als V.d. Wiel word verkocht Ajax of met Anita als rechtsback en Blind als linksback gaat spelen of dat er een type V.d. Wiel word gekocht die een stuk minder zal zijn. Sowieso zal Ajax er dus minder op worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:56
|
|
Of AJAX koopt een sobere rechtsback en laat Vertonghen meer opstomen en/of richt zich meer in op Eriksen en/of Lodeiro.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 22:03
|
|
Citaat: Of AJAX koopt een sobere rechtsback en laat Vertonghen meer opstomen en/of richt zich meer in op Eriksen en/of Lodeiro.
Het is nog maar de vraag of Eriksen en/of Lodeiro in de basis zullen staan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 22:21
|
|
Nee, hoor. 1 van de 2 zeker.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 22:49
|
|
Citaat: Ik ben helemaal nog niet onder de indruk van Van der Wiel. Tegen wie hebben we nu gespeeld? Denemarken? Die er keihard uitgaat tegen Japan. En Japan zelf...
Ik heb wel een aantal goede backs gezien, ja.
Hij zal nooit het niveau van bijv. een Maicon halen. Ik denk het niveau Maxwell. En dan mag hij al zeer blij zijn.
Je spiegelt hem even met de beste rechtsback ter wereld, no offence maar noem dan nog 10 rechtsbacks die je beter vindt. Ik krijg sterk het idee dat jij bij hem netzoals Emanuelson het vooral niet ziet redden vanwege zijn - ogenschijnlijk nonchalante houding. Nu is daar zeker wat voor te zeggen maar dan negeer je zijn andere kwaliteiten. Reiziger heeft de mazzel gehad dat hij zich heeft kunnen optrekken aan het niveau van zijn medespelers. In zijn laatste seizoenen bij Man City en PSV zag je hoe goed Reiziger was zonder zijn teamgenoten. Van der Wiel heb ik wat hoger zitten dan hem maar dan hangt het ook af van welke spelers hij om zich heen heeft.
|
N*E*R*D
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 23:12
|
|
Hey guys. Wat vinden jullie ervan dat Rik van den Boog heeft gezegd dat we geen nieuwe aankopen hoeven te verwachten als Suarez blijft? Als Pantelic niet bij Ajax blijft moet er toch echt wel een vervanger komen anders zie ik het somber in. Wat is jullie mening?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 23:14
|
|
Kom op zeg, 343 is niet serieus te nemen als het om v/d Wiel gaat. Waarom doen mensen nog moeite?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 12:34
|
|
Citaat: Je spiegelt hem even met de beste rechtsback ter wereld, no offence maar noem dan nog 10 rechtsbacks die je beter vindt. Ik krijg sterk het idee dat jij bij hem netzoals Emanuelson het vooral niet ziet redden vanwege zijn - ogenschijnlijk nonchalante houding. Nu is daar zeker wat voor te zeggen maar dan negeer je zijn andere kwaliteiten. Reiziger heeft de mazzel gehad dat hij zich heeft kunnen optrekken aan het niveau van zijn medespelers. In zijn laatste seizoenen bij Man City en PSV zag je hoe goed Reiziger was zonder zijn teamgenoten. Van der Wiel heb ik wat hoger zitten dan hem maar dan hangt het ook af van welke spelers hij om zich heen heeft.
Ik spiegel hem niet. Ik kijk naar de toekomst. Ik vergelijk hem ook met Maxwell, he.
Ik vind Van der Wiel veel beter dan Emanuelson. Kun je nagaan.
En van der Wiel heeft mazzel met Enoh en dat Jol het verdedigend zeer goed heeft neergezet.
Man City?
Citaat: Hey guys. Wat vinden jullie ervan dat Rik van den Boog heeft gezegd dat we geen nieuwe aankopen hoeven te verwachten als Suarez blijft? Als Pantelic niet bij Ajax blijft moet er toch echt wel een vervanger komen anders zie ik het somber in. Wat is jullie mening?
Als Van der Wiel vertrekt dan ook niet?
Citaat: Kom op zeg, 343 is niet serieus te nemen als het om v/d Wiel gaat. Waarom doen mensen nog moeite?
Hier, Bertje....
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 14:36
|
|
Haha ja supergrappig.
Steek er anders nog één op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 14:54
|
|
Ben al maanden geleden gestopt. Zou jij ook eens moeten doen.
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 15:02
|
|
En weer on-topic!
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 15:07
|
|
Citaat: Ben al maanden geleden gestopt. Zou jij ook eens moeten doen.
Weet jij veel.
Maar goed, kennelijk was de schade bij jou al aangericht.
|
N*E*R*D
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 15:14
|
|
Goed bezig 343! Begon je eerst met minderen of ben je 1 keer gestopt?
Rik van den Boog had niks gezegd over een eventuele vervanger voor Gregory van der Wiel als hij vertrekt maar vind je niet dat er in ieder geval een vervanger moet komen voor Pantelic? Ik maak me toch wel zorgen om zijn uitspraak dat Ajax geen aankopen doet tenzij er iemand vertrekt. Of zou Pantelic dan toch blijven? Dan hoeft er inderdaad geen aankopen gedaan te worden vind ik.
Engeland-Duitsland begint zo. Ik kijk ernaar uit
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 15:20
|
|
Geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 15:22
|
|
Precies, Rodney!
Dat vind ik ook, N*E*R*D.
Pantelic was een zeer belangrijke schakel. Ik zou niet weten hoe AJAX dit 'binnenskamers' zou moeten oplossen. Misschien Suk, maar om daar een heel seizoen op te vertrouwen?
Geen aankopen....Bedoelt VDB daarmee ook niet huren? Er zijn een aantal contracten/salarissen weggevallen.
|
N*E*R*D
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 18:51
|
|
Citaat: Precies, Rodney!
Dat vind ik ook, N*E*R*D.
Pantelic was een zeer belangrijke schakel. Ik zou niet weten hoe AJAX dit 'binnenskamers' zou moeten oplossen. Misschien Suk, maar om daar een heel seizoen op te vertrouwen?
Geen aankopen....Bedoelt VDB daarmee ook niet huren? Er zijn een aantal contracten/salarissen weggevallen.
Ik weet ook niet precies wat van den Boog onder geen aankopen verstaat. Hoeven we helemaal niemand te verwachten of wordt er een spits gehuurd? Ik denk persoonlijk dat Ajax op zoek zal gaan naar een spits die transfervrij is, net zoals ze bij Pantelic hebben gedaan.
Weet iemand of er nog transfervrije spitsen rondlopen die goed genoeg zijn om Pantelic te vervangen. Het liefst een spits die al een aantal jaren meegaat in de voetballerij en dus de klappen van de zweep kent.
Ik dacht dat Arouna Kone gratis weg kan bij Sevilla maar is hij goed genoeg?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 19:52
|
|
Citaat: Ik weet ook niet precies wat van den Boog onder geen aankopen verstaat. Hoeven we helemaal niemand te verwachten of wordt er een spits gehuurd? Ik denk persoonlijk dat Ajax op zoek zal gaan naar een spits die transfervrij is, net zoals ze bij Pantelic hebben gedaan.
Weet iemand of er nog transfervrije spitsen rondlopen die goed genoeg zijn om Pantelic te vervangen. Het liefst een spits die al een aantal jaren meegaat in de voetballerij en dus de klappen van de zweep kent.
Ik dacht dat Arouna Kone gratis weg kan bij Sevilla maar is hij goed genoeg?
Dat denk ik ook. Jol noemt het ''creatief bezig zijn''.
Kone is een totaal ander type dan Pantelic.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 23:33
|
|
Volgens van Gelder heeft Ajax bij een tussenpersoon geïnformeerd naar Mateja Kezman. Bij Ajax ontkennen ze dat dan weer.
|