Geregistreerd: 01-07-2008 Forum berichten: 42 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 16:16
Voor de linksbuitenpositie zo Shikabala van Zamalek wellicht een optie kunnen zijn. Die gast is ontzettend snel en technisch en heeft een verwoestende linker. Intelligentie schijnt echter niet z'n sterke punt te zijn. Naar verluid zit ook Anderlecht achter hem aan. http://en.wikipedia.org/wiki/Shikabala
Geregistreerd: 31-01-2010 Forum berichten: 60 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 17:31
Ajax moet inderdaad opzoek gaan naar een snelle creatieve buitenspeler. Deze jongen is een beetje te vergelijken met leonardo. Nou was leonardo vorig jaar niet de ster bij ajax maar wanneer hij erin kwam, ontstond er vaak dreiging voor het doel van de tegenstander. Zo'n speler zie ik dan ook graag aan de huidige selectie worden toegevoegd. En als we hem kunnen ruilen tegen kennedy, zeg ik meteen doen!
Geregistreerd: 28-02-2010 Forum berichten: 29 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 17:51
Als Steek weggaat dan hebben we nog Vermeer lopen en als 2e keeper Verhoeven of ( wat ik liever heb ) een jeugdkeeper. Jammer dat Padt verhuurd is alleen. Overigens vind ik dat die Shikabala wel de nieuwe Ricky van de Berg is. Wat schiet die vaak op paal en lat zeg.
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 404 Nieuws reacties: 5 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 19:16
Citaat:
Overigens zie ik het belang van een keeper niet echt.
Vreemde opmerking, licht toe? Jij zou met 11 veldspelers spelen dan?
Belang van een extra keeper bij PSV denk ik dat hij bedoeld.
Ah OK, dat maakt zijn uitspraak inderdaad een pak logischer
Die Shikabala ziet er op de beelden bepaald geen verkeerde uit, maar wat bedoel je juist met zijn intelligentie is niet zijn beste punt. Bedoel je dan spel inzichtelijk of algemeen als mens?
Geregistreerd: 20-12-2007 Forum berichten: 346 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 21:04
Kwam op AN een topic over Adel Taarabt tegen, geopend nav een interview, waarin hij gezegd heeft dat Tottenham hem wil gebruiken om de prijs te drukken bij een evt Suarez-transfer..
Ik ken de speler in kwestie alleen van naam.. Iemand die er meer over weet?
Lionsdelatlas.net : Alors prochaine destination, Seville ou Gétafé ?
Adel Taarabt : Oui il y a le FC Seville, Getafé, l’Espagnol de Barcelone… on fait tout pour que j’évolue en division 1 la saison prochaine. Le président de Tottenham est très intéressé par l’Ajacide Suarez, Il parle d’une possibilité de faire un Deal avec l’Ajax en m’incluant dedans histoire d’avoir Suarez avec quelques millions d’euros de moins en échange de mon départ à l’Ajax. Il faut juste savoir que c’est l’entraineur actuel de l’Ajax, Jol Martin, qui m’avait ramené chez les Spurs, il me connait très bien.
Als Steek weggaat dan hebben we nog Vermeer lopen en als 2e keeper Verhoeven of ( wat ik liever heb ) een jeugdkeeper. Jammer dat Padt verhuurd is alleen. Overigens vind ik dat die Shikabala wel de nieuwe Ricky van de Berg is. Wat schiet die vaak op paal en lat zeg.
Als Suárez weggaat hebben we ook Kennedy, Sulejmani en evt Sarpong op de vleugels. Wil nog niet zeggen dat het goed genoeg is he.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 780 Nieuws reacties: 7 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 08:53
@miro.
Die Shikabala ziet er op het eerste gezicht uit als een uitstekende speler. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar ik zie dat hij ook international is. Hij heeft het al eens bij Paok geprobeerd, maar is daar (afgaande op zijn statistieken) mislukt. Op basis van Youtube blijft het lastig beoordelen, want dan is zelfs Leonardo een wereldspeler.
Geregistreerd: 01-07-2008 Forum berichten: 42 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 09:12
De kwaliteit druipt er vanaf bij die jongen. Voordeel is tevens dat hij linksbenig is. Ajax moet wel snel handelen, want Anderlecht schijnt dicht bij een akkoord te zijn. Hij vertrok overigens bij PAOK omdat hij het leger in moest. Zamalek schijnt tussen de 2 en 3 miljoen voor hem te willen hebben.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 10:18
Citaat:
De kwaliteit druipt ervan af op basis van een youtube-filmpje? Zo'n filmpje kan ik ook van mezelf maken.
PM me eens als je er hebt upgeload dan .
Ik heb ooit eens gezegt dat elke voetballer op Youtube er goed uitziet behalve Evander Sno ( Celtic tijd).
Ik ken hem verder niet misschien dat onze kenners er wat over kunnen vertellen. Probleem is echter dat Ajax geen geld te besteden heeft, Urby zal dan b.v. eerst verkocht dienen te worden.
Geregistreerd: 28-02-2010 Forum berichten: 29 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 15:59
Citaat:
Als Suárez weggaat hebben we ook Kennedy, Sulejmani en evt Sarpong op de vleugels. Wil nog niet zeggen dat het goed genoeg is he.
Jij kan mij toch niet vertellen dat je Vermeer even goed vindt als een Kennedy, Sarpong of Sulejmani. Vermeer acht ik echt wel een stukje hoger.
Geregistreerd: 20-03-2010 Forum berichten: 334 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 15 jun 2010 09:25
Vorig seizoen was Janko inderdaad erg goed en hij scoorde hij ontzettend makkelijk en veel, dit seizoen heeft Janko het minder goed gedaan. Ik denk dat Janko wel een goede spits voor Ajax zou kunnen zijn, want als je bij Ajax in de spits staat krijg je enorm veel kansen en Janko is wel een afmaker. Ik las net wel dat FC Twente interesse heeft in een spits en dat zou om Janko gaan, dus ik zie hem eerder naar Twente gaan dan naar Ajax, want Twente kan hem nu binnehalen en Ajax zal eerst een andere speler moeten verkopen.
Geregistreerd: 16-05-2008 Forum berichten: 1624 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 jun 2010 09:37
Janko is een slome houthakker zonder veel techniek, pure krachtvoetballer en minder een teamspeler. Heeft Ajax niets aan aangezien we veel meer gebaat zijn bij een teamspeler voorin die juist het team beter laat functioneren ipv iemand die altijd het eindstation is van een aanval.
Geregistreerd: 20-03-2010 Forum berichten: 334 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 15 jun 2010 09:47
Janko zou ik graag bij Ajax willen zien, hij is een echte afmaker en ook een goede kopper. Jij kraakt Janko wel erg af door hem een slome houthakker te noemen, want dat is hij zeker niet. Hij is niet de snelste, maar om hem nou zo te noemen gaat ook een beetje ver. Ik weet niet of Janko een goede techniek heeft, maar ik heb hem doelpunten zien maken, waaruit blijkt dat hij zeker geen slechte techniek heeft. Janko heeft ook oog voor medespelers hoor, ik weet niet wat jij tegen Janko hebt, maar hoe jij over hem praat lijkt het net of we over een speler uit de vierde klasse praten.