Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 10:50
|
|
Citaat: Boghossian.
Tja daar hebben we het ook al eens over gehad, zie hier; viewtopic.php?f=5&t=2352&p=143967&hilit=Boghossian#p143967 Maar de Zuid-Amerika kenners hadden hun twijfels bij zijn techniek en omdat ik zelf te weinig van hem gezien heb vertrouw ik wel op hun oordeel.
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:32
|
|
Laten we in dit topic alleen maar spelers opnoemen die ook misschien naar AJAX zouden gaan het heeft geen zin om hier maar allemaal spelers op te noemen die AJAX waarschijnlijk niet eens kent. Anders kan ik hier ook honderden spelers opnoemen met en een youtube filmpje erbij voegen.
Ik heb alleen even dat filmpje gekeken van Traore ziet er aardig uit, paar mooie goals. Alleen hij scoort wel weining als ie maar uit 4 wedstrijden gemiddeld 1 keer scoort, maarja hij is pas 19. Als ze wat ouder zijn scoren ze er vaak oplos.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:40
|
|
Citaat: Laten we in dit topic alleen maar spelers opnoemen die ook misschien naar AJAX zouden gaan het heeft geen zin om hier maar allemaal spelers op te noemen die AJAX waarschijnlijk niet eens kent. Anders kan ik hier ook honderden spelers opnoemen met en een youtube filmpje erbij voegen.
Ik heb alleen even dat filmpje gekeken van Traore ziet er aardig uit, paar mooie goals. Alleen hij scoort wel weining als ie maar uit 4 wedstrijden gemiddeld 1 keer scoort, maarja hij is pas 19. Als ze wat ouder zijn scoren ze er vaak oplos.
Deze topic is bedoeld om zelf spelers te noemen die posters als geschikte versterking voor Ajax. En daarin ben je uiteraard vrij in het noemen van namen, het liefst wel met beargumentatie en wanneer je spelers ook echt heb zien spelen. Daarom ook 'aankoop suggesties', of Ajax ze dan wel of niet kent kunnen we allereerst niet beoordelen en ten tweede is dat niet zo heel relevant. Voor spelers die in verband gebracht worden met Ajax is de 'mogelijke aanwinsten' topic.
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:47
|
|
Citaat:
Deze topic is bedoeld om zelf spelers te noemen die posters als geschikte versterking voor Ajax. En daarin ben je uiteraard vrij in het noemen van namen, het liefst wel met beargumentatie en wanneer je spelers ook echt heb zien spelen. Daarom ook 'aankoop suggesties', of Ajax ze dan wel of niet kent kunnen we allereerst niet beoordelen en ten tweede is dat niet zo heel relevant. Voor spelers die in verband gebracht worden met Ajax is de 'mogelijke aanwinsten' topic.
In mijn ogen is het dan een beetje een nutteloos topic, dan kan je hier leuk praten over spelers die een versterking zijn voor AJAX, maar ze komen toch niet naar AJAX. Het zou wel heel toevallig zijn als AJAX een speler haalt die toevallig hier wordt genoemd, want ik ken zoveel spelers uit het buitenland die een versterking zouden zijn voor AJAX.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:48
|
|
Dan hoef je ook nooit meer een optstelling te maken want daar kijkt Jol ook niet naar of over een speler praten etc. etc.. We doen het omdat het leuk is niet omdat we Ajax daar mee helpen.
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:54
|
|
Citaat: Dan hoef je ook nooit meer een optstelling te maken want daar kijkt Jol ook niet naar of over een speler praten etc. etc.. We doen het omdat het leuk is niet omdat we Ajax daar mee helpen.
Zo,n opstelling maken is realistisch dus dan heeft nut om daarover te discussieren. In mijn ogen heeft het geen nut om over "onbekende" versterkingen te discussieren, want ze worden toch niet gehaald, dus totaal onrealistisch. Over opstellingen en mogelijke aanwinsten te discussieren vindt ik wel leuk, want dat is realistisch en dit totaal niet. Maarja als het leuk gevonden wordt, dan stoor ik jullie niet langer.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 11:58
|
|
Citaat: Dan hoef je ook nooit meer een optstelling te maken want daar kijkt Jol ook niet naar of over een speler praten etc. etc.. We doen het omdat het leuk is niet omdat we Ajax daar mee helpen.
Zo,n opstelling maken is realistisch dus dan heeft nut om daarover te discussieren. In mijn ogen heeft het geen nut om over "onbekende" versterkingen te discussieren, want ze worden toch niet gehaald, dus totaal onrealistisch. Over opstellingen en mogelijke aanwinsten te discussieren vindt ik wel leuk, want dat is realistisch en dit totaal niet. Maarja als het leuk gevonden wordt, dan stoor ik jullie niet langer.
Lees dit topic dan maar eens door vanaf het begin tot het einde. Dan zul je zien dat er op het forum een aantal members zitten die veel verstand van het voetbal in het buitenland hebben en wel degelijk een onderbouwde mening hebben waarom deze speler reëel is voor Ajax. Kan me volgens mij herrineren dat het wel degelijk eens het geval is geweest dat er een speler hierin werd genoemd en later bleek dat er wel interesse was vanuit Ajax. Vind het juist wel interressant dat er mensen zijn met een goede voetbalkennis die "versterkingen" aandragen voor Ajax..
Vooral nu kan dat interessant zijn omdat Ajax geen geld heeft om te besteden dus creatief moet zijn.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 13:38
|
|
Sterke vent die Traore. Denk dat hij best een goede spits zou kunnen zijn voor Ajax. En 4 Miljoen valt dan nog redelijk mee. 19 jaar ook nog is , dus er zit nog groei in en potentie om door te verkopen voor veel geld. Dit zijn investeringen die het waard zijn in mijn ogen.
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 13:39
|
|
Citaat: Sterke vent die Traore. Denk dat hij best een goede spits zou kunnen zijn voor Ajax. En 4 Miljoen valt dan nog redelijk mee. Hoe oud is deze man?
19 jaar, staat erbij. Lezen he
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 14:16
|
|
Ik denk dat die Viergevers een interessante speler voor Ajax zou kunnen zijn. Op Nusport.nl staat echter al vermeld dat hij samen met strootman geloof ik naar AZ zou gaan.
|
Justinn
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 6
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 14:36
|
|
Als Suarez vertrekt, zou Ajax zeker nog een poging moeten wagen om Huntelaar terug te halen. Hij heeft bewezen dat die een goede spits is en kan Ajax wellicht de 30ste landstitel bezorgen.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 16:00
|
|
Citaat: Als Suarez vertrekt, zou Ajax zeker nog een poging moeten wagen om Huntelaar terug te halen. Hij heeft bewezen dat die een goede spits is en kan Ajax wellicht de 30ste landstitel bezorgen.
Ben ik met jou eens, maar die komt nu nog niet terug naar Nederland helaas...
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 16:25
|
|
Citaat: Als Suarez vertrekt, zou Ajax zeker nog een poging moeten wagen om Huntelaar terug te halen. Hij heeft bewezen dat die een goede spits is en kan Ajax wellicht de 30ste landstitel bezorgen.
Ben ik met jou eens, maar die komt nu nog niet terug naar Nederland helaas...
Ik denk dat hij nu er een nieuwe trainer komt gaat kijken wat zijn kansen zijn, misschien komt er wel een coach die hem wel opstelt.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 17:19
|
|
Idd, al denk ik dat Huntelaar beter tot zijn recht zou komen in Engeland of Duitsland.
|
duweisstdas
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 17:51
|
|
Citaat: Idd, al denk ik dat Huntelaar beter tot zijn recht zou komen in Engeland of Duitsland.
Denk niet in Engeland, daar gaat het spel toch wel wat te snel voor en fysiek niet goed genoeg, maar in Duitsland zal hij wel tot zijn recht komen.
Denk echter niet dat hij nu al interesse heeft in een terugkeer naar Ajax.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 18:22
|
|
Yep. Italie is te moeilijk voor hem. Te weinig ruimtes en te harde verdedigers. Het is niet anders. Zo zijn er meerdere aanvallers door de mand gevallen in Italie. Jaartje duitsland zal hem goed doen. Misschien Bayern zou wel een uitkomst voor hem kunnen zijn met Robben achter hem. Kan hij rustig op zoek naar een goede positie terwijl Robben 3 verdedigers bezighoudt xD
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 18:28
|
|
Huntelaar heeft best voldoende niveau voor Milan. Hij is op dat niveau echter zeker geen sterkhouder.
Milan heeft voornamelijk een bedroevend (oud) elftal. Dat middenveld kan echt niet.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:13
|
|
Citaat: Gezien de degradatie van Sparta zal die club in nauwere schoentjes komen. Ben benieuwd wat er met spelers als Adeleye, Falkenburg, Strootman, Seliga, Boakye, Bodul, Duplan, John, Poepon en Viergever gaat gebeuren. De laatste keer dat het degradeerde plukte Ajax Boukhari bij de Rotterdammers weg. Wat mijn part mag Ajax eens gaan denken aan Nick Viergever, de enige waar ik ook echt gecharmeerd van ben. Strootman en Falkenburg zijn wel aardige middenvelders, maar daar hebben we voorlopig geen spelers nodig.
Wat dacht je van Lerin Duarte? 18 jaar en toch wel de uitblinker laatste tijd.
Laat Lerin alsjeblieft nog lekker een jaartje op het Kasteel spelen. Is alleen maar goed voor hem. Hij doet het wel prima en dat op niet eens zijn favoriete positie, maar hij moet op zijn leeftijd gewoon lekker veel spelen.
Poepon zal wel een transfer maken, maar op basis waarvan? Hij heeft wel knappe statistieken in drie seizoenen bij Willem II en Sparta, maar hij voetbalt regelmatig echt dramatisch.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:34
|
|
Poepon speelt soms een paar maanden goed en dan weer een paar maanden slecht, is erg wisselvallig, toch heeft hij wel kwaliteiten voor het rechterrijtje van de eredivisie.
|
duweisstdas
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:45
|
|
Als ie tegen Pisvee in de laatste minuten blijft scoren maakt het me echt niet uit bij welke club hij terecht komt
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 21:18
|
|
Citaat: Als ie tegen PSV in de laatste minuten blijft scoren maakt het me echt niet uit bij welke club hij terecht komt
Als het maar in de eredivisie is ;)
Ik vind Poepon een redelijke speler zou een leuke speler zijn voor bijvoorbeeld NEC, Roda JC.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:02
|
|
Ik zal het hier ook maar voorstellen. Als ik puur naar onze Nederlandse markt kijk (oud bekende uit Nederland) kom ik eigenlijk tot dit lijstje met eventuele opties die aangetrokken kunnen worden na verkoop.
Luis Suarez weg -> Marcus Berg (HSV) beste optie.
Is Berg haalbaar?
Verder vind ik spelers als Nick Viergever, Jeremain Lens, Ricky van Wolfswinkel en Jacob Mulenga ook interessante spelers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:14
|
|
Compleet ander soort spits, Pablo. Meer 442 spits. Hij is veel meer afhankelijk van zijn mede spelers dan Suarez.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:15
|
|
Citaat: Ik zal het hier ook maar voorstellen. Als ik puur naar onze Nederlandse markt kijk (oud bekende uit Nederland) kom ik eigenlijk tot dit lijstje met eventuele opties die aangetrokken kunnen worden na verkoop.
Luis Suarez weg -> Marcus Berg (HSV) beste optie.
Is Berg haalbaar?
Verder vind ik spelers als Nick Viergever, Jeremain Lens, Ricky van Wolfswinkel en Jacob Mulenga ook interessante spelers.
Berg zou op zich geen verkeerde keuze zijn als vervanger van Pantelic, al is hij niet bepaald de meest technische speler. Hij zal ook niet bepaald goedkoop zijn ook al speelt hij niet veel. Ik persoonlijk zou liever de helaas onhaalbare Dembélé centraal voorin bij ons zien. Het is geen goaltjesdief bij AZ, maar werd daar ook totaal verkeerd gebruikt. Centraal zou hij in combinatie met goede aanvoer vanuit het middenveld en de flanken levensgevaarlijk kunnen worden. Ik weet zeker dat Jol het talent dat hij ontegenzeggelijk heeft eruit zou kunnen halen. Vraag is dan wie de plaats van Suarez gaat invullen? Dat is bepaald geen leuke erfenis om over te nemen... ik zie in NL niemand die dit zou kunnen buiten de onhaalbare Ruiz?!! Stel dat Emanuelson vertrekt, wat zijn dan jullie meningen over Dries Mertens en Stoch? Ze zijn beide erg klein, maar wel technisch en snel... misschien een ruildeal Aïssati-Mertens?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:23
|
|
Toby,
Ik heb al eerder aangegeven dat ik graag ook een rechtsbuiten zie komen. Desondanks zie ik ook perspectief met een Josefzoon, Manucharyan en eventueel Rommedahl. Ik haal Berg natuurlijk ook als afmaker . Eigenlijk is het dus inderdaad meer de opvolger van Pantelic, maar daar krijgen we geen geld voor. Ik moet wel zeggen dat ik het niet erg zou vinden volgend seizoen 4-4-2 te spelen. Rechtsbuiten zou ik weer een soort valse rechtsbuiten halen, zoals Suarez.
|