Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 6 jan 2010 20:25
|
|
Trouwens heb ik Bas Dost in mijn lijstje van jonge spelers in Nederland waar Ajax goed op moet letten.
Chadli, Strootman, Dost, Bacuna en Vejinovic staan tot nu toe op dat lijstje.
Spelers die daarbij staan zijn naar mijn mening allemaal voor 5 miljoen of minder te kopen. Alleen Chadli zou ik trouwens dit seizoen al halen, de rest zou ik vooral goed blijven volgen.
|
AjaxFan88
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Ma 25 jan 2010 15:41
|
|
Waarschijnlijk totaal onhaalbaar maar ik zou Mamadou Sakho wel willen zien komen om de verdediging te versterken, maar de financiele situatie nu laat dat niet toe en waarschijnlijk wil de speler zelf ook niet.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 10:32
|
|
Citaat: Standard Luik gaat nog aardig aan de slag in de laatste week van de transfermarkt. Na Sébastien Pocognoli en Koen Daerden wil de landskampioen nog een spits aan de selectie toevoegen en het oog is opnieuw op Kevin Mirallas. De 22-jarige spits mag vertrekken bij Saint-Étienne en staat volgens zaakwaarnemer Roger Henrotay niet negatief tegenover een terugkeer naar de club waar hij zijn opleiding genoot.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95966
Mirallas was een groot talent die ik graag bij Ajax had gezien maar ben hem beetje uit het oog verloren. Iemand die wat meer over 'de Mirallas van tegenwoordig' kan vertellen?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 10:52
|
|
Mirallas, speelt volgens mij de laatste tijd niet/nauwelijks.. An sich een aardige spits in Belgie maar niet goed genoeg voor het niveau wat ajax behoord na te streven.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 11:05
|
|
Wat zou Giovani dos Santos kosten om te huren? Waar staat hij trouwens op dit moment onder contract? Tottenham speelt (althans; bank warm houd) hij maar heeft Tottenham hem gekocht of gehuurd van Barca?
Las dat Galatasaray hem ook wil halen.
Die jongen is natuurlijk een mega-talent.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 11:09
|
|
Is verkocht door Barca aan de Spurs geloof ik.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 11:17
|
|
Citaat: Is verkocht door Barca aan de Spurs geloof ik.
Correct. Heb even gezocht:
http://www.nu.nl/sport/1601716/barcelon ... spurs.html
6 miljoen heeft hij maar gekost. En zit nu op de bank bij Tottenham.
Zou natuurlijk geweldig zijn als Ajax zo'n speler zal kunnen aantrekken.
Weet niet precies wat hij verdiend (zal rond de 2 miljoen zijn denk ik).
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 11:32
|
|
Citaat: Is verkocht door Barca aan de Spurs geloof ik.
Correct. Heb even gezocht:
http://www.nu.nl/sport/1601716/barcelon ... spurs.html
6 miljoen heeft hij maar gekost. En zit nu op de bank bij Tottenham.
Zou natuurlijk geweldig zijn als Ajax zo'n speler zal kunnen aantrekken.
Weet niet precies wat hij verdiend (zal rond de 2 miljoen zijn denk ik).
Deze jongen houd nog niet eens de bank warm bij Tottenham, hij zit vrijwel altijd op de tribune. Vorig jaar is hij nog voor een paar maandjes verhuurd aan Ipswich Town in de Championship, maar daar heeft hij eigenlijk ook vrij weinig laten zien..
Bij Barcelona deed hij het dus wel aardig tussen de sterren, maar verder niet meer.. is denk ik ook niet echt een versterking dus voor Ajax.
Overigens is hij volgens mij al rond met Galatasaray, verbaast me ook niks omdat Rijkaard hem gebracht heeft bij Barcelona.. Toch weer even een weerzien met zijn oude coach.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 12:00
|
|
Citaat:
Deze jongen houd nog niet eens de bank warm bij Tottenham, hij zit vrijwel altijd op de tribune. Vorig jaar is hij nog voor een paar maandjes verhuurd aan Ipswich Town in de Championship, maar daar heeft hij eigenlijk ook vrij weinig laten zien..
Bij Barcelona deed hij het dus wel aardig tussen de sterren, maar verder niet meer.. is denk ik ook niet echt een versterking dus voor Ajax.
Overigens is hij volgens mij al rond met Galatasaray, verbaast me ook niks omdat Rijkaard hem gebracht heeft bij Barcelona.. Toch weer even een weerzien met zijn oude coach.
Dit was een groot talent. Niet alleen bij Barcelona, maar ook in de Mexicaanse jeugdelftallen. Het gaat dus niet om zijn kwaliteiten.
De reden waarom hij niet speelt ken ik niet, maar je gaat het haast zoeken op het mentale vlak
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 01:03
|
|
Hij speelt niet omdat hij enorm traag voetbalt. Leuke jeugdvoetballer, maar het is echt een slome. Heb je niets aan. Is geen toeval dat die jongen nergens aan de bak komt.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 12:20
|
|
Komt Santon eingelijk nog aan spelen toe bij Inter? Volgens mij speel hij vrijwel nooit meer. Zou een prima tijdelijke links-back kunnen zijn.
|
Miro
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 12:26
|
|
Die jongen is een van de grootste talenten op de linksback positie, onhaalbaar. Heeft dit seizoen nog niet zoveel gespeeld door een langdurige blessure.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 12:30
|
|
Tijdelijk = verhuur. Ik wist niet dat een blessure de reden was voor zijn afwezigheid. Never mind dan.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 12:32
|
|
Speelde afgelopen weekend nog tegen Milan.
|
Ewaldie
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 13:01
|
|
Ik zou Dembelé wel graag in ons shirt willen zien spelen.
Toch wel een speler die we goed zouden kunnen gebruiken.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 13:07
|
|
Citaat: Ik zou Dembelé wel graag in ons shirt willen zien spelen.
Mwoah, heeft een leuke actie maar totaal geen rendement. Is daarnaast natuurlijk onhaalbaar.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 13:10
|
|
Mwoah, heeft een leuke actie maar totaal geen rendement. Is daarnaast natuurlijk onhaalbaar.
Scorend niet, maar heeft wel degelijk rendement. Draait alleen een erg moeizaam seizoen en lijkt behoorlijk ongelukkig sinds de zomer.
Als je Dembele vorig seizoen geen rendement vond hebben dan heb je oogkleppen op. Scoorde regelmatig en had aardig wat assists.
Daarnaast is hij enorm dreigend waardoor er bijna altijd dubbele dekking op hem nodig is.
Als Ajax een Dembele haalt klap ik wel een paar keer in mijn handen en spring ik een gat in de lucht. Zeker als hij voor de positie van Rommedahl komt.
Het lijkt er overigens wel op dat 'elk aannemelijk bod' voldoende is. Kijk maar naar de prijs waarvoor Pocognoli verkocht is die natuurlijk ook veel meer waard is als 1,5 miljoen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 11:54
|
|
Ik zat gisteren Ghana - Nigeria te kijken (wat een belabberd niveau zeg!) en de spits van Ghana kon mij wel aardig bekoren.
Iemand die daar wat meer info over heeft? begreep dat hij nu bij Rennes speelt.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 11:58
|
|
Als we het toch over Africa Cup hebben. Mohamed Zidan scoorde 1 van de 4 goals voor Egypte.
Kan die jongen er wat van? Hij speelt op dit moment bij Borussia Dortmund.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:18
|
|
Citaat: Als we het toch over Africa Cup hebben. Mohamed Zidan scoorde 1 van de 4 goals voor Egypte.
Kan die jongen er wat van? Hij speelt op dit moment bij Borussia Dortmund.
Mwoah, leuke speler om erbij te hebben, maar maakt Ajax niet beter denk ik. Komt tekort voor de subtop van Duitsland en zal ook wel weer een leuk salaris hebben als je kijkt welke clubs hij versleten heeft...
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:19
|
|
Scorend niet, maar heeft wel degelijk rendement. Draait alleen een erg moeizaam seizoen en lijkt behoorlijk ongelukkig sinds de zomer.
Als je Dembele vorig seizoen geen rendement vond hebben dan heb je oogkleppen op. Scoorde regelmatig en had aardig wat assists.
Daarnaast is hij enorm dreigend waardoor er bijna altijd dubbele dekking op hem nodig is.
Als Ajax een Dembele haalt klap ik wel een paar keer in mijn handen en spring ik een gat in de lucht. Zeker als hij voor de positie van Rommedahl komt.
Het lijkt er overigens wel op dat 'elk aannemelijk bod' voldoende is. Kijk maar naar de prijs waarvoor Pocognoli verkocht is die natuurlijk ook veel meer waard is als 1,5 miljoen.
Demebele gaat echt niet voor minder als 8 miljoen weg en denk je echt dat hij naar Ajax zou willen?
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:42
|
|
Ik kijk maar heel afentoe naar de Afrika Cup maar zag een paar wedstrijden geleden een goed schot van Willy Aubameyang voorbij komen,
Mijn vraag is zou dit een speler voor Ajax zijn? ik denk zelf van wel hij heeft trouwens ook bij Ac Milan gespeelt en speelt momenteel voor Lille.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:23
|
|
Citaat: Ik zat gisteren Ghana - Nigeria te kijken (wat een belabberd niveau zeg!) en de spits van Ghana kon mij wel aardig bekoren.
Je bedoelt Asamoah Gyan? Die is topscorer bij Rennes en speelde in het verleden ook voor Udinese. Die zal niet goedkoop zijn, zowel qua transfersom als qua salaris.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 13:29
|
|
Citaat: Ik zat gisteren Ghana - Nigeria te kijken (wat een belabberd niveau zeg!) en de spits van Ghana kon mij wel aardig bekoren.
Je bedoelt Asamoah Gyan? Die is topscorer bij Rennes en speelde in het verleden ook voor Udinese. Die zal niet goedkoop zijn, zowel qua transfersom als qua salaris.
Juist..dat was hem. Had een bekende kakkie-naam ja .
Je zag aan zijn manier van spelen dat die gozer kan voetballen. Was ook de enigste die me kon bekoren van de 22 spelers die op het veld stonden.
Maar die zal dan inderdaad niet heel goedkoop zijn (al is Rennes niet top natuurlijk).
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 4 feb 2010 10:53
|
|
Balotelli wéér een aanvaring gehad met Mourinho. En Balotelli met zijn achtergrond in Italië zal daar ook niet gelukkig zijn (alle racistische dingen die hij al naar zijn kop geslingerd heeft gekregen).
Wat zouden de opties zijn hem te huren/kopen? Natuurlijk een geweldig talent met een neusje voor de goal. Niet de makkelijkste jongen, maar dat komt denk ik ook door de slechte band met mourinho en de supporters in Italië.
|