Auteur
|
Bericht
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 13:36
|
|
Ik vind hem de laatste wedstrijden anders behoorlijk door de mand zakken. Op dit moment vind ik Gabri beter dan Donald. Donald voegt nu te kort toe, ik zie wel sporen van talent. Ervaring op doen bij een eredivisie club lijkt mij goed voor hem, hij oogt soms wat onwennig.
In ieder geval verhuren dan. Verkopen gaat misschien wel wat snel.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 13:54
|
|
Ja inderdaad, doe Gabri maar weg, Donald verhuren, Enoh naar de Africa cup, houd je lekker veel over
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 14:03
|
|
Ja daar heb je wel gelijk in, misschien kun je de volgende keer gelijk je argumenten in je eerste post zetten. Dan kan ik er tenminste op in gaan.
Dan is de aankoop van De Zeeuw nog belangrijker geweest.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 14:40
|
|
Donald kan er echt heel weinig van.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 14:47
|
|
Citaat: Ik denk dat er vooral gekeken moet worden naar kwaliteit. Ik vond Stam en Davids nog goed functioneren, net als Cocu. Ik vind het jammer dat Frank de Boer een paar jaar geleden niet gepolst is, dan praat ik rond seizoen 04/05. Die had nog wel een paar jaar kunnen voetballen.
Aan de andere kant zie je dat Makaay, Tomasson, Landzaat en Hofland mislukken. Gio doet het nog redelijk vind ik.
Litmanen deed het nog goed. Zijn er nog andere voorbeelden van oud spelers en veteranen? Stam vond ik het niet super doen bij Ajax. Het eerste half jaar ging het er nog mee door, maar het werd steeds een beetje minder. Gelukkig hield Stam op het begin van het seizoen de eer aan hem zelf. Hij zag ook dat het minder werd en dat die het niet meer kon opbrengen. Cocu is dan het beste voorbeeld geweest van een speler die op leeftijd terug keerde naar de Eredivisie, maar die was fysiek nog perfect op orde toen die naar PSV kwam. Litmanen had veel fysieke ongemakken bij zijn terugkeer bij Ajax en speelde, maar 25 wedstrijden voor Ajax waarin die wel een belangrijke rol had voor Ajax.( Het zou wel prachtig zijn als die in de jeugd gaat werken voor Ajax, om de jongere spelers zoals Eriksen en Klaassen nog beter te maken op de tien positie, maar dat ter zijde)
Er zijn nog genoeg voorbeelden dat Ajax genoeg spelers op leeftijd terughaalde, denk maar aan spelers zoals Winter, Witschge, Verlaat en dat was geen succes te noemen, eerder een drama. Een goed voorbeeld is dan weer Laudrup die zeker wat toevoegde aan Ajax, maar had geen Ajax verleden.
Dan mijn vraag. Wie zou jij willen terug halen als oudere speler om dit Ajax naar een hoger niveau te brengen?
Citaat: Onze huidige centrale duo is niet sterk genoeg om de grote ruimtes te dekken. Ze zijn ook niet sterk genoeg om de backs te corrigeren. Daarom moeten ze gewoon inzakken als het even niet loopt. Met de kont tegen de goal kan zelfs Daley Blind verdedigen, dat zagen we in het bekerduel van Jong Ajax tegen Az. Als we dan zoveel naar achteren lopen moeten we natuurlijk wel zorgen voor een linksback met duelkracht. Anita is een leuke back, mits hij op de helft van de tegenstander speelt. Dat zagen we bijvoorbeeld ook tegen Az, in de competitie. In de eerste helft werd hij op eigen helft weggespeeld door Dembele, de tweede helft heb ik hem niet gezien.
Neem de tijd om te reorganiseren, loop 30 meter achteruit en geef de snelle jongens voorin de opdracht om op scherp te spelen. Kom even op adem. Met een goede organisatie kun je nauwelijks verliezen van veel Eredivisie clubs, creatief stelt het niet veel voor.
Pas dan wel op voor de standaardsituaties.... In dat kader zou het ook wenselijk zijn om Anita in te wisselen voor een linksback met kop en duelkracht. Obradovic of Boulahrouz bijvoorbeeld.
Dan moet je het denkpatroon van de meeste spelers gaan veranderen, dat zal behoorlijk moeilijk worden. Voor de rest moet dan het middenveld en de aanval behoorlijk ver inzakken om het een beetje compact te houden. Het probleem is wel als dat het wachten is op een goal van de tegenstander, zoals de wedstrijd Jong Ajax - AZ.
Het klopt wat je over Anita zegt, maar dat geld eigenlijk ook voor van der Wiel. Beide hebben daar problemen mee. Vooral met dode spelmomenten heb je een groot probleem. Ook de middenvelders zijn allemaal klein, waardoor dat de gevaarlijkste momenten zijn voor Ajax. In dat geval zou je aan Shakison kunnen denken. Hij heeft wel de fysieke mogelijkheden om als sterke back te spelen.
Citaat: Ik krijg het idee dat alles binnen het veld gericht staat op Suarez. De andere spelers; Enoh, Aissati en Sulejmani bijvoorbeeld stellen creatief toch helemaal niks meer voor? Waar zal het aan liggen? Suarez eist gewoon te veel op in het veldspel van Ajax. Daarin spelen de andere spelers met creativiteit een ondergeschikte rol in vooral dan Aissati en Sulejmani. Enoh word eigenlijk misbruikt op het middenveld door de Zeeuw die vaak te diep staat op het middenveld. Enoh moet te vaak puin ruimen waardoor die zelf weinig aan voetballen toekomt.
Citaat: Inderdaad, Bertje zei het ook al: ''We hebben behoeft aan een spits die met snelheid diep kan gaan, en toch ook een bal vast kan houden.'' Kan Castillion dat? Castillion is niet een van de snelste, maar kan wel een bal vasthouden. Maar je vraagt nogal wat van een speler. Hoe je de spits omschrijft zou denk ik trainer wel willen. Want dan heb je gewoon een super spits in je selectie. Een spits moet aansluiten op het spel van je ploeg. Zoals Ajax nou speelt zou ik het liefst een spits willen zien die een bal vast kan houden, die wel kan uitwijken naar de buitenkanten.
Citaat: Pantelic heeft de snelheid van een slak dus daar moet je het dan al niet van zijn loopacties hebben. Ook Emanuelson zoekt nooit de diepte. De Zeeuw moet van te ver komen en Suarez die probeert het dan nog wel. Maar dat is dan ook de enige. Tekort, zeker wanneer hij continue door twee man bewaakt wordt. Als Ajax veel op de helft van de tegenstander speelt dan kan Pantelic gewoon nuttig zijn. Als je naar achteren word gedrukt door een tegenstander dan heb je aan Pantelic helemaal niks. Dan zou je voor Suarez in de spits kunnen kiezen.
Citaat: De counter stelt bij Ajax dus niet veel voor. Daar kan toch zoveel meer mee gedaan worden? De Zeeuw, Aldereweireld en Vertonghen hebben een perfecte lange bal. Klopt, maar het belangrijkste is dan op het veld breed te houden. Dat gebeurt niet vaak genoeg bij Ajax omdat ze allemaal in de as wil spelen. Soms moeten spelers meer in het teambelang spelen dan voor zich eigen. Nu kan de nummer 10 haast ook nooit worden aangespeeld omdat het daar te druk is. Wat heel makkelijk verdedigen is voor een tegenstander.
Citaat: Dan moeten we de afweging maken: gaan we voor een tweede plek met Suarez. Of gaan aan een team bouwen waar we volgend seizoen weer mee kunnen doen voor de titel? In mijn ogen moet je altijd moet je altijd aan je team bouwen, want anders word je volgend jaar ook geen team. De tweede plaats hebben we al niet in de hand, maar als je gewoon redelijk voetbal brengt kom je er misschien wel dichtbij. Volgens moet het samen kunnen.
Citaat: Op zich ben ik wel voorstander van het verkopen van Suarez. In ieder geval moet hij minder belangrijk gemaakt worden, hij moet iets meer instructies krijgen. Ik denk dat het beter kan. Hij wordt nu constant door twee man gedekt, als we hem nu iets meer laten plakken aan de zijlijn dan moet de tegenstander al gaan kiezen: Laten we Suarez 1 op 1 staan of moet de centrale verdediger of gaan we tien meter naar links? Op die manier komt er ook weer meer ruimte voor een rechtermiddenvelder, misschien dat Aissati of Pantelic daar wat mee kan. Suarez zal in het systeem gewoon een probleem blijven. Hij zal altijd zijn eigen wedstrijden blijven voetballen, maar je hem laten voelen dat het zo niet langer kan. Nu word die niet bestraft als die zijn eigen wedstrijden speelt. Haal hem maar is na de kant of laat hem de wedstrijd niet starten. Nou word die vaak beloond voor het spel en mag die de laatste kwartier in de spits voetballen.
Citaat: Op Eigenlijk zou je met veel ruimte een beweeglijke spits moeten hebben. Pantelic kan inderdaad alleen maar vasthouden en kaatsen, bijna zinloos met zo weinig komende middenvelders. Eens.
Citaat: Wat mij betreft is Suarez te koop voor dertig miljoen. Mits er dan ook direct spelers komen die ons volgend jaar kampioen maken. Een linksback, een spelmaker met loopvermogen, een echte spits, centrale verdediger en rechtsbuiten staan op mijn verlanglijstje Het is maar de vraag wil een club wel 30 miljoen neertellen voor deze speler, ik heb zo mijn twijfels. Verder heb je wel een duur verlanglijstje. Heb je daar ook misschien namen voor of moeten er spelers ook uit de jeugd doorstromen.
Citaat: Vertonghen is in mijn ogen verdedigend niet goed genoeg om Emanuelson te corrigeren. Daar is ook heel wat voor nodig. Emanuelson is hooguit geschikt als linksbuiten, en voor die positie heeft hij wel erg weinig rendement. Verkopen voor vijf miljoen. Het voordeel van Emanuelson is wel dat die over de hele linkerkant kan spelen. Als er iemand geblesseerd raakt is het handig om hem erbij te houden. Verder doet hij het anderhalf jaar goed bij Ajax en wil hem erbij houden omdat die multifunctioneel is.
Citaat: Stekelenburg blijft inderdaad ook een angsthaas. Pols Van der Sar maar. Misschien wilt die nog weel een of twee jaartjes voor Ajax keepen. Dan kan hij ook nog wat tips geven aan; Padt, Hahn en Vermeer. Ik investeer liever in een doelman met talent, die nog kan doorgroeien. Vorm vind ik dan wel een aardige keeper, al moet die ook meer heersten in zijn gebied. Verder krijgt van der Sar ook last van blessures. Heeft dit jaar nog maar weinig gespeeld.
Citaat: Als we het op volgend seizoen gaan gooien dan is het natuurlijk belangrijk om deze jonge spelers met grote regelmaat mee te laten trainen; Zeegelaar, Josefzoon, Eriksen, Castillion, Suk, Van Rhijn en Boilesen. Wellicht zijn ze er nog niet helemaal klaar voor. Toch lijkt het me duidelijk dat we het de komende seizoenen wel van deze jongens moeten hebben. Breng dit rijtje naar voren, laat ze meetrainen, invallen en geef ze vertrouwen. Volgens mijn trainen sommige van deze spelers al regelmatig mee met het eerste. Alleen zullen ze nog niet goed genoeg zijn voor het eerste. Je moet niet de jeugd willen brengen omdat ze uit de jeugd afkomstig zijn.
Citaat: Zorg dat zulke jongens op de lange termijn je bank kunnen vormen. Op die manier heb je veel spelers die al aan het systeem gewend zijn voor een belachelijk weinig geld. Ik ben er heilig van overtuigd dat de overbodige spelers, de spelers die op lange termijn NIETS te voegen weg gepest moeten worden, dat zal ook echt lukken. Laat ze niet eens meespelen met Jong Ajax. Dat lijkt me ideaal. Dat zou ze het liefst om rustig op de maandag rustig thuis op de bank te zitten en rustig naar hun bankrekening kijken. Het is te hopen dat spelers snel een andere club vinden.
Citaat: Toch moet je oppassen met zoveel jonge gasten. Zorg ervoor dat je leiders en motiverende spelers hebt om die jongens dat te sturen. In dat licht zou het ook ideaal zijn als Boulahrouz nog goed zou zijn. Van der Sar zou ook wel leuk zijn in dat licht, lijkt me. Deze spelers die hier noemt vind ik het gevaarlijk omdat deze spelers regelmatig geblesseerd zijn. Dan betaal je een riant salaris aan spelers die regelmatig niet kunnen spelen.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:36
|
|
In de zomer Pantelic weg, Pandev transfervrij ophalen bij Lazio. Ik denk dat die wel gelijke salarissen hebben? Of zou Pandev nog meer willen?
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:39
|
|
Citaat: In de zomer Pantelic weg, Pandev transfervrij ophalen bij Lazio. Ik denk dat die wel gelijke salarissen hebben? Of zou Pandev nog meer willen? Denk je niet dan Pandev naar een betere club kan dan Ajax. De clubs in Italië zullen wel in de rij staan voor hem.
|
yk_93
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:42
|
|
Citaat: In de zomer Pantelic weg, Pandev transfervrij ophalen bij Lazio. Ik denk dat die wel gelijke salarissen hebben? Of zou Pandev nog meer willen? Denk je niet dan Pandev naar een betere club kan dan Ajax. De clubs in Italië zullen wel in de rij staan voor hem.
Ja ik hoorde mourinho al zeuren dat hij pandev wil als eto'o naar Afrika gaat, maar dat mag niet van de club. Fiorentina? ACmilan heeft hem niet nodig (vind ik). Dus ik denk dat Ajax best kan informeren, Ajax heeft toch een bepaalde charme voor voetballers.
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:48
|
|
ik denk dat jij de naam van Ajax heel erg overschat.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:52
|
|
Ja ik hoorde mourinho al zeuren dat hij pandev wil als eto'o naar Afrika gaat, maar dat mag niet van de club. Fiorentina? ACmilan heeft hem niet nodig (vind ik). Dus ik denk dat Ajax best kan informeren, Ajax heeft toch een bepaalde charme voor voetballers.
Ik denk dat clubs uit de Primera Division en de Premier League hem ook graag willen hebben. Lijk mij dat Ajax weinig kans heeft. Goede speler trouwens die Pandev.
|
yk_93
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:54
|
|
Citaat: ik denk dat jij de naam van Ajax heel erg overschat.
Pantelic was ook een van de betere spitsen van de bundesliga en transfervrij, koos ook voor Ajax. Situatie Pandev is eigenlijk een soortgelijke situatie.
Ik denk niet dat ik de naam Ajax overschat, de eredevisie is gewoon niks waard, daarom worden Ajax en Feyenoord nooit meer zo goed als vroeger, oudere spelers willen niet spelen in de eredevisie.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 18:19
|
|
We hebben toch gezien hoe goed Pantelic is? Stelt niet zoveel voor en dus was er geen interesse van de topclubs in Europa. Pandev speelt al in de Serie A en wilde juist een stap hogerop doen. Het is een erg goede aanvallers van 26 en erg goede aanvallers van 26 gaan niet vanuit de Serie A naar de Eredivisie.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 17:43
|
|
Welke jonge spelers uit de Eredivisie en Eerstdivisie vinden jullie dat Ajax op moet letten?
Ik denk dat Ajax vooral moet kijken naar Strootman, Chadli, Vejinovic en Bacuna alleen Chadli van hun is voor 1990 geboren.
Strootman heeft een geweldig inzicht en een mooie trap in zijn linker. Chadli spelt met het soort flair waar ik zelf erg van houd en met zijn fysiek en techniek moet hij makkelijk mee kunnen in de Eredivisie. Vejinovic heeft dan misschien geen basisplaats bij Heracles maar je ziet wel dat die jongen ontzettend goed kan voetballen. Wat een geweldige techniek en daarbij kan hij als aanvallende middenvelder (hij zou de concurrentie met Aissati kunnen aangaan) maar ook als schaduwspits of linksbuiten (al heeft Ajax daar met Sulejmani en Zeegelaar al twee grote talenten voor in huis). Bacuna viel me een paar keer op nam zelfs af en toe FC Groningen bij de hand, en dat voor een 18 jarige vond ik zeer knap.
Chadli en Strootman zou ik graag zien komen, dat heb ik niet onder stoelen of banken gestoken en roep ik al vanaf het begin van dit seizoen. Maar Ajax moet die andere twee zeker goed in de gaten houden en zorgen dat als ze echt doorbreken FC Twente of PSV er niet mee aan de haal gaat.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 17:55
|
|
Van Wolfswinkel sowieso. Al moet hij nu erg veel kosten denk ik. Bacuna heb ik 1 keer zien spelen en toen durfde hij al het initiatief te pakken, groot talent denk ik. Nick Viergever van Sparta kan denk ik een goede verdediger worden, nog erg jong en speelde tegen Ajax erg goed.
Jij vindt Falkenburg geen speler om in de gaten te houden, JD?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 17:58
|
|
Citaat: Van Wolfswinkel sowieso. Al moet hij nu erg veel kosten denk ik. Bacuna heb ik 1 keer zien spelen en toen durfde hij al het initiatief te pakken, groot talent denk ik. Nick Viergever van Sparta kan denk ik een goede verdediger worden, nog erg jong en speelde tegen Ajax erg goed.
Jij vindt Falkenburg geen speler om in de gaten te houden, JD?
Ik vind Falkenburg een aardige speler maar om de een of andere reden denk ik niet dat hij bij Ajax zou slagen. Ik denk meer dat hij een topper voor een club als FC Groningen of Heerenveen kan worden.
Van Wolfswinkel noem ik zelf al jaren maar ik denk dat hij al zeker 5+ miljoen moet kosten en ik dacht zelf meer aan spelers die 5- miljoen zouden moeten kosten. Ik vind namelijk dat Ajax niet meer dan 5 miljoen aan een transfer moet besteden.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 19:32
|
|
Als je toptalenten kan halen voor een bedrag wat hoger is dan vijf miljoen maakt dat niks uit. Je moet alleen kijken of die past bij Ajax in het systeem en naar het talent van de voetballer. Daarnaast moet je het financiële plaatje in het oog houden en op welke positie je versterking nodig hebt.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 19:42
|
|
Citaat: Als je toptalenten kan halen voor een bedrag wat hoger is dan vijf miljoen maakt dat niks uit. Je moet alleen kijken of die past bij Ajax in het systeem en naar het talent van de voetballer. Daarnaast moet je het financiële plaatje in het oog houden en op welke positie je versterking nodig hebt.
Ik ben van mening dat als een toptalent meer dan 5 miljoen moet kosten dat al te laat voor Ajax is. Ajax moet toptalenten halen wanneer ze minder dan 5 miljoen kosten want anders is de gok te groot, kijk naar Sulejmani. Ajax is een club van opleiden en niet van grote transfers. Laat de scouting zoeken naar de volgende Eriksens, Boilesens en Chivu's in plaats van ze pas te kopen wanneer ze Sulejmani's zijn en erg veel geld kosten. Sulejmani hadden ze dus 2 seizoenen eerder kunnen halen en dat doen ze nu met het huidige beleid.
|
Bart
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 19:59
|
|
Citaat: Ik ben van mening dat als een toptalent meer dan 5 miljoen moet kosten dat al te laat voor Ajax is. Ajax moet toptalenten halen wanneer ze minder dan 5 miljoen kosten want anders is de gok te groot, kijk naar Sulejmani. Ajax is een club van opleiden en niet van grote transfers. Laat de scouting zoeken naar de volgende Eriksens, Boilesens en Chivu's in plaats van ze pas te kopen wanneer ze Sulejmani's zijn en erg veel geld kosten. Sulejmani hadden ze dus 2 seizoenen eerder kunnen halen en dat doen ze nu met het huidige beleid. Er zit nog al een verschil tussen vijf miljoen en zestien miljoen. Trouwens ik was er wel mee eens dat Sulejmani een goede aankoop is. Je kunt je wel op alleen maar talenten focussen van 16 tot met 18, maar daar zitten ook andere clubs achter aan. Soms grijp je wel is door een verkeerde zaakwaarnemer die ergens meer geld wil verdienen en soms kiezen spelers voor een andere club dan Ajax.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 20:04
|
|
Citaat: Er zit nog al een verschil tussen vijf miljoen en zestien miljoen. Trouwens ik was er wel mee eens dat Sulejmani een goede aankoop is. Je kunt je wel op alleen maar talenten focussen van 16 tot met 18, maar daar zitten ook andere clubs achter aan. Soms grijp je wel is door een verkeerde zaakwaarnemer die ergens meer geld wil verdienen en soms kiezen spelers voor een andere club dan Ajax.
Ik denk dat het makkelijker is grote talenten van 16 t/m 18 te halen dan wanneer ze 21 zijn. Daarbij zullen ze in ieder geval een stuk goedkoper zijn en ik heb liever 5 keer een Eriksen dan 1 keer een Sulejmani.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 20:10
|
|
Je moet je natuurlijk niet laten leiden door uitersten. Met die 5 mio-regel hadden Huntelaar en Suárez niet bij Ajax gespeeld. Elke potentiële aankoop verdient zijn eigen afweging.
|
Bart
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 20:12
|
|
Je haalt niet elke keer een talent als Eriksen binnen. Voor mijn is het afwachten met Boilessen betreft omdat ik hem nog geen wedstrijd gezien heb van hem. Verder klopt wat je zegt, maar je moet je ogen niet sluiten om spelers te halen rond de 21, ook al zijn meer dan vijf miljoen waard.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 20:15
|
|
Citaat: Je haalt niet elke keer een talent als Eriksen binnen. Voor mijn is het afwachten met Boilessen betreft omdat ik hem nog geen wedstrijd gezien heb van hem. Verder klopt wat je zegt, maar je moet je ogen niet sluiten om spelers te halen rond de 21, ook al zijn meer dan vijf miljoen waard.
Ajax moet hun ogen sluiten voor iedereen van boven de 5 miljoen. Wil Ajax de top halen dan kunnen ze dat alleen doen met goed gescoute aankopen die niet al zo bekend zijn dat ze 5 miljoen waard zijn want als ze dan echt zo goed waren gingen ze wel naar een andere club dan Ajax. Een speler van rond de 21 die meer dan 5 miljoen kost is een te grote gok voor een club met de financiele middelen en ambities van Ajax.
Citaat: Je moet je natuurlijk niet laten leiden door uitersten. Met die 5 mio-regel hadden Huntelaar en Suárez niet bij Ajax gespeeld. Elke potentiële aankoop verdient zijn eigen afweging.
Beide spelers waren zeer goed voor Ajax maar beide spelers hebben Ajax verder geen grote prijzen opgebracht. Ajax moet zorgen dat ze een speler als Suarez halen wanneer hij nog 1 miljoen of minder is, zoals toen FC Groningen hem haalde, want dan kunnen ze 8 Suarezen halen voor dezelfde prijs.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 20:35
|
|
Die open deur heb je toch maar mooi ingetrapt.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 21:12
|
|
Citaat: Die open deur heb je toch maar mooi ingetrapt.
Gelukkig is de weg naar het herstel van Ajax vooral een lange gang met veel open deuren die het bestuur wel even door moet gaan.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Wo 6 jan 2010 06:36
|
|
Ik heb een tijdje terug een filmpje gezien van Mbola, nu verschijnt die ook op Voetbalzone. Hij is 16 jaar en gaat mee naar de AfrikaCup. Ik was toen der tijd al onder de indruk, ookal laat die wat steekjes vallen. Hij speelt met lef, flair en dat bevalt me. Heeft iemand hem hier meer gezien?
|