| | |
Forum
Onderwerp: Aankoop-suggesties
Maker: Eto'oBekeken: 330731 Status: InactiefBerichten: 5629
|
Auteur
|
Bericht
|
Benji
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 14:51
|
|
En daarvan weet je ook weer niet wie je moet geloven.
Het lijkt me echter dat Cvitanich zelf ook niet onwelwillend tegenover een verhuurperiode stond, er was (en is) weinig perspectief voor hem dit seizoen. Onwaarschijnlijk dat Cvitanich z'n carriere laat bepalen door Suarez, die op zijn beurt Ajax d'r in principe wel mee onder druk zou kunnen zetten (in zo'n machtspositie zit hij wel). Vind het alleen niets voor hem (Suarez), die jongen laat z'n carriere door niets of niemand beinvloeden.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 14:58
|
|
Citaat: Schaars of Strootman zou ik erg graag willen zien bij Ajax. Volgens mij zouden die twee best wel eens de missende schakel kunnen zijn. We hebben op dit moment niemand die door een geniaal inzicht het spel kan verleggen en vaak doet een '10' dit maar het kan ook best gedaan worden door een wat verdedigender ingestelde middenvelder dan een '10'.
Schaars/Strootman, Aissati, De Zeeuw zou een geweldig middenveld zijn in een 4-3-3 systeem. In een 4-4-2 systeem zouden Schaars/Strootman en De Zeeuw een geweldig blok kunnen vormen met snelle jongens als Sulejmani en Rommedahl op de vleugel voor het aanvallende gevaar.
Waarschijnlijk zal Schaars iets duurder zijn maar hij is dan ook al een stuk verder maar Strootman heeft natuurlijk weer veel meer doorgroei potentieel. Het is mij eigenlijk voor het even zolang Ajax maar 1 van de 2 zou halen want beide kunnen Ajax nu en in de toekomst verder brengen.
Ik weet dat Ajax nu weinig geld te besteden heeft maar er zullen straks hopelijk veel spelers (uit de groep Wielaert, Oleguer, Ogararu, Sno, Luque, Rommedahl, Pantelic, Silva, Martina, Kennedy, Atouba, Verhoeven, Lindgren en Gabri) vertrekken waardoor er erg veel salarisruimte vrij komt waarvan er best wel wat besteed kan worden aan transfers.
Daarbij zal Suarez ook nog eens voor zo'n 30 miljoen vertrekken en misschien zal dat deze winter al gebeuren, al hoop ik natuurlijk van niet.
Trouwens vind ik het niet nodig een nieuwe aanvaller te kopen als Pantelic' contract af loopt en Suarez vertrekt. Met Sulejmani, Cvitanich, Zeegelaar, Castillion en Bodul heeft Ajax genoeg aanvallers en laat die zich maar ontwikkelen. Als AZ echt in geldnoot komt en Dembele wilt verkopen zou ik zo'n buitenkansje natuurlijk niet laten.
Strootman zie ik graag komen! Schaars niet, hij komt duidelijk te kort als je hem internationaal ziet en ik denk niet dat dat in de toekomst anders zou zijn. W hebben de goede keuzen genomen met De Zeeuw!
Ben het verder 100% met je eens over alle spelers (!) al mag Gabri wel blijven van mij.
Toch belachelijk van Ajax.. Al die miskopen.. Lindgren vond ik dan nog niet zo'n rare aankoop, Silva vond ik ook logisch maar nu Greg het zo goed doet. Ogararu is Ajax niet waard maar oke, je kan er een keer mis zitten met scouten. Ik erger me meer aan aankopen als Atouba, Verhoeven (note bene een 3e keus, iemand die toch nooit speelt), Sno of Kennedy (etc..)Je weet toch dat dat niks wordt?!
Schaars komt tekort, maar Strootman zie je graag komen? Puh-lease. Dit is echt enorm opportunistisch. Strootman heeft dit seizoen amper drie goede wedstrijden gespeeld en is best een slome, terwijl Schaars niet zo goed is zonder De Zeeuw als met De Zeeuw, maar toch zeker een erg goede voetballer is gebleken (De Zeeuw is bijvoorbeeld geen betere voetballer dan Schaars).
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 15:08
|
|
Ik vind Strootman en Schaars ook beiden onnodig. We hebben dat type spelers al in onze selectie.
Belangrijker is het dat we weer een échte aanvallende middenvelder weten te vinden die er minimaal 12 inschopt per seizoen (type vdVaart, Sneijder) en een stel goede vleugelspelers.
Uiteraard alleen aankopen als de talenten (Eriksen, Jozefzoon, Zeegelaar) nog niet doorbreken komende jaren.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 15:54
|
|
We hebben Eriksen en Siem de Jong. Ik vind een aanvallende middenvelder dus onnodig en acht versterkingen op andere posities noodzakelijker.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 16:11
|
|
Citaat: Jol gaat zeker naar een 433 toe. Hij zoekt er toch de spelers voor? Nu traint Florian Jozefzoon mee. Hij zoekt toch een balvaste spits?
Ik weet zeker dat, helemaal als Suarez vertrekt, er 2 aanvallers bijkomen.
Precies ik formuleerde het al als een 4,2,3,1 oftwel, 4,3,3 met de punt naar voren:
Citaat:
---------- Castillion ------------
Sulejmani, Seedorf, Beerends
Het liefst zie ik niet Beerends, maar Arnautovic komen. Die kan namelijk ook in de spits en waarom zou Castillion volgend seizoen niet spelen, hoe oud was Van der Wiel, Urby, Alderweireld, toen ze bij AJAX debuteerden en speelden. Ga maar terug in de tijd en kijk hoe oud Sneijder, Van der Vaart en Heitinga enz waren toen ze een basisplek veroverden bij AJAX. Voor de rest mag er wel een centrale verdediger bij zodat we Oleguer en Wielarrt kunnen lozen. Ik dacht even aan Vlaar eigenlijk, Feyenoord zit in de schulden als we nu na de verkoop van Suarez, op Arnautovic en Vlaar maximaal de 8 miljoen die we uitgeven (lager beginnen) aan spelers binnen de Eredivisie. Arnautovic wou niet meer voor Twente spelen en geen enkele topper heeft interesse in hem. En als Feyenoord weigert gaan we toch even naar de curatoren toe die toezicht op Feyenoord houden toe. Die kunnen Feyenoord verplichten hem te verkopen, want de schulden van Feyenoord lopen maar op, in de winterstop willen ze weer een speler halen er is dus weer een geldschieter gevonden, maar die moet natuurlijk wel weer worden terugbetaald. Seedorf is natuurlijk een droom, als hij komt kan hij Eriksson dingen leren en als Seedorf stopt hebben we een waardige opvolger.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 16:16
|
|
Ik zou eerder een hengeltje naar Sergio Romero uitgooien. Roy Beerens (!) is nog niet klaar voor Ajax, denk ik. Wel een betere buitenspeler dan Kennedy en Rommedahl natuurlijk. Castillion moet maar eerst een mee gaan trainen, zoals Josefzoon.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 16:29
|
|
Citaat: Ik zou eerder een hengeltje naar Sergio Romero uitgooien. Roy Beerens (!) is nog niet klaar voor Ajax, denk ik. Wel een betere buitenspeler dan Kennedy en Rommedahl natuurlijk. Castillion moet maar eerst een mee gaan trainen, zoals Josefzoon.
Daar ben ik het ook mee eens, stekelenburg is een goede keeper, maar hij zal naar het buitenland moeten gaan, Van der Sar heeft zich sterk verbeterd bij Fulham, waarnaar hij naar Manchester ging. Romero is een keeper die nu minder keept, maar potentie heeft om een veel betere keeper te worden dan Stekelenburg nu is, vorig jaar liet hij regelmatig dingen zien waar Stekelenburg wat van kan leren.
Maar een keeper, dat kost niet al te veel, als we stekelenburg verkopen kunnen voor hetzelfde geld Romero halen. Maar mijn post ging over 2 versterkingen voorin, als we Suarez kwijt raken vervalt er een groot aantal doelpunten. Ik zou daar graag Arnautovic en Seedorf zien komen. In de verdediging Vlaar erbij en Romero als doelman.
Zo zie ik het dan:
Castillion
Sulejmani, Seedorf, Arnautovic
Enoh, De Zeeuw
Verthongen, Alderweireld, Vlaar, Van der Wiel
Romero
Als we wat problemen achterin hebben met schorsingen, kan Verthongen ook in het centrum en met Anita hebben we dan een back. Ik zie hier een Champions League waardig team. Want nu zie ik het niet zitten als Alderweireld wegvalt, krijgen we Oleguer....
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 16:37
|
|
Citaat: Ik zou eerder een hengeltje naar Sergio Romero uitgooien. Roy Beerens (!) is nog niet klaar voor Ajax, denk ik. Wel een betere buitenspeler dan Kennedy en Rommedahl natuurlijk. Castillion moet maar eerst een mee gaan trainen, zoals Josefzoon.
Daar ben ik het ook mee eens, stekelenburg is een goede keeper, maar hij zal naar het buitenland moeten gaan, Van der Sar heeft zich sterk verbeterd bij Fulham, waarnaar hij naar Manchester ging. Romero is een keeper die nu minder keept, maar potentie heeft om een veel betere keeper te worden dan Stekelenburg nu is, vorig jaar liet hij regelmatig dingen zien waar Stekelenburg wat van kan leren.
Maar een keeper, dat kost niet al te veel, als we stekelenburg verkopen kunnen voor hetzelfde geld Romero halen. Maar mijn post ging over 2 versterkingen voorin, als we Suarez kwijt raken vervalt er een groot aantal doelpunten. Ik zou daar graag Arnautovic en Seedorf zien komen. In de verdediging Vlaar erbij en Romero als doelman.
Zo zie ik het dan:
Castillion
Sulejmani, Seedorf, Arnautovic
Enoh, De Zeeuw
Vertonghen, Alderweireld, Vlaar, Van der Wiel
Romero
Als we wat problemen achterin hebben met schorsingen, kan Vertonghen ook in het centrum en met Anita hebben we dan een back. Ik zie hier een Champions League waardig team. Want nu zie ik het niet zitten als Alderweireld wegvalt, krijgen we Oleguer....
Zeer onrealistisch. Romero gaat echt niet komen. Net zoals Arnautovic. Die jongen komt echt niet terug naar Nederland. En ook met de verkoop van Suarez, is dit een erg onrealistische opstelling. Ook de komst van Ron Vlaar zie ik niet zitten. Hij is blessure-gevoelig en absoluut niet beter dan een Alderweireld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 16:48
|
|
Citaat: Zeer onrealistisch. Romero gaat echt niet komen. Net zoals Arnautovic. Die jongen komt echt niet terug naar Nederland. En ook met de verkoop van Suarez, is dit een erg onrealistische opstelling. Ook de komst van Ron Vlaar zie ik niet zitten. Hij is blessure-gevoelig en absoluut niet beter dan een Alderweireld.
Waarom zou Romero niet komen, hoger salaris (erg aantrekkelijk voor spelers) dan bij AZ, want ze moeten terug in de salarissen nu Dirk er niet meer is met miljoenen. Arnautovic staat gewoon onder contract bij Twente en wou daar niet meer spelen. Waar moet hij anders heen? Hier kunnen we zeggen kijk Suarez hij is naar ... gegaan. Dat kun jij ook over een paar jaar. Hier kan hij zich weer in de kijker spelen. En als jij Vlaar niet beter vindt dan Alderweireld dan zit er een draadje los bij je, de verdediging van Feyenoord is Vlaar. Haal hem er weg en je krijgt Hofland er weer in en dan stonden ze niet zo hoog als nu. Omdat Vlaar 1 seizoen aan de kant is geweest is hij blessure-gevoelig. We hebben niet genoeg aan 2 goeie centrale verdedigers in 1 seizoen, maar helaas hebben we er dit seizoen nog maar 2.
Tuurlijk, de kans op Seedorf ligt volledig aan wat hij wil. Vlaar kunnen we gewoon kopen, Feyenoord zit in de problemen, maar daar heeft de media het nu niet over omdat het sportief goed gaat. Arnautovic heb ik geen zicht op, gewoon proberen dus en niet gelukt jammer volgende speler die wat toevoegd aan AJAX proberen. Maar bij Romero zie ik een hele grote kans dat als wij de goeie prijs betalen hij hier heen gaat. Alleen bij Seedorf zijn we zeker dat als hij naar ons wil we hem kunnen kopen, maar bij Vlaar, Arnautovic, Romero is het maar net het verschil welke clubs hebben meer interesse, engelse subtoppers betalen meer. Daarom moeten we niet afwachten en gewoon dit soort spelers proberen te halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 17:07
|
|
Een speler die ik altijd graag naar Ajax zag komen is Harris Medunjanin. Ik vind dat een prachtige en zwaar onderschatte speler. Het is jammer dat veel mensen dit soort types niet kunnen waarderen. Afgelopen week scoorde hij een fantastische goal. Hij heeft scorend vermogen en veel creativiteit. Hij laat wel eens een mannetje lopen, maar hij is ook een speler waar de tegenstander zich aan aan moet passen.
Een andere interessante speler vind ik Roy Beerens. Dit is het moment om hem te kopen. Hij is nog steeds geen absolute uitblinker bij Heerenveen, dus zal in het begin nog genoegen kunnen nemen met een rol als eerste invaller. Hij passeert binnendoor, buitenom, heeft een goede voorzet, snelheid en scorend vermogen.
Het is alleen jammer dat Ajax weinig geld heeft. Laten we hopen dat we overbodige mensen als Kennedy Oleguer e.d. kunnen lozen in de winterstop. Dan zouden bovenstaande spelers een creatieve kwaliteitsinjectie zijn voor (ik denk) relatief weinig geld. Al is een centrale verdediger wat mij betreft ook erg welkom. Al heb ik daar geen naam voor.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 17:16
|
|
Citaat: Jol gaat zeker naar een 433 toe. Hij zoekt er toch de spelers voor? Nu traint Florian Jozefzoon mee. Hij zoekt toch een balvaste spits?
Precies ik formuleerde het al als een 4,2,3,1 oftwel, 4,3,3 met de punt naar voren:
Citaat:
Het liefst zie ik niet Beerends, maar Arnautovic komen. Die kan namelijk ook in de spits en waarom zou Castillion volgend seizoen niet spelen, hoe oud was Van der Wiel, Urby, Alderweireld, toen ze bij AJAX debuteerden en speelden. Ga maar terug in de tijd en kijk hoe oud Sneijder, Van der Vaart en Heitinga enz waren toen ze een basisplek veroverden bij AJAX. Voor de rest mag er wel een centrale verdediger bij zodat we Oleguer en Wielarrt kunnen lozen. Ik dacht even aan Vlaar eigenlijk, Feyenoord zit in de schulden als we nu na de verkoop van Suarez, op Arnautovic en Vlaar maximaal de 8 miljoen die we uitgeven (lager beginnen) aan spelers binnen de Eredivisie. Arnautovic wou niet meer voor Twente spelen en geen enkele topper heeft interesse in hem. En als Feyenoord weigert gaan we toch even naar de curatoren toe die toezicht op Feyenoord houden toe. Die kunnen Feyenoord verplichten hem te verkopen, want de schulden van Feyenoord lopen maar op, in de winterstop willen ze weer een speler halen er is dus weer een geldschieter gevonden, maar die moet natuurlijk wel weer worden terugbetaald. Seedorf is natuurlijk een droom, als hij komt kan hij Eriksson dingen leren en als Seedorf stopt hebben we een waardige opvolger.
Arnautovic zie ik ook dolgraag komen! Maar denk niet dat Vlaar zelf naar A'dam wil komen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 17:17
|
|
Citaat: Schaars of Strootman zou ik erg graag willen zien bij Ajax. Volgens mij zouden die twee best wel eens de missende schakel kunnen zijn. We hebben op dit moment niemand die door een geniaal inzicht het spel kan verleggen en vaak doet een '10' dit maar het kan ook best gedaan worden door een wat verdedigender ingestelde middenvelder dan een '10'.
Schaars/Strootman, Aissati, De Zeeuw zou een geweldig middenveld zijn in een 4-3-3 systeem. In een 4-4-2 systeem zouden Schaars/Strootman en De Zeeuw een geweldig blok kunnen vormen met snelle jongens als Sulejmani en Rommedahl op de vleugel voor het aanvallende gevaar.
Waarschijnlijk zal Schaars iets duurder zijn maar hij is dan ook al een stuk verder maar Strootman heeft natuurlijk weer veel meer doorgroei potentieel. Het is mij eigenlijk voor het even zolang Ajax maar 1 van de 2 zou halen want beide kunnen Ajax nu en in de toekomst verder brengen.
Ik weet dat Ajax nu weinig geld te besteden heeft maar er zullen straks hopelijk veel spelers (uit de groep Wielaert, Oleguer, Ogararu, Sno, Luque, Rommedahl, Pantelic, Silva, Martina, Kennedy, Atouba, Verhoeven, Lindgren en Gabri) vertrekken waardoor er erg veel salarisruimte vrij komt waarvan er best wel wat besteed kan worden aan transfers.
Daarbij zal Suarez ook nog eens voor zo'n 30 miljoen vertrekken en misschien zal dat deze winter al gebeuren, al hoop ik natuurlijk van niet.
Trouwens vind ik het niet nodig een nieuwe aanvaller te kopen als Pantelic' contract af loopt en Suarez vertrekt. Met Sulejmani, Cvitanich, Zeegelaar, Castillion en Bodul heeft Ajax genoeg aanvallers en laat die zich maar ontwikkelen. Als AZ echt in geldnoot komt en Dembele wilt verkopen zou ik zo'n buitenkansje natuurlijk niet laten.
Strootman zie ik graag komen! Schaars niet, hij komt duidelijk te kort als je hem internationaal ziet en ik denk niet dat dat in de toekomst anders zou zijn. W hebben de goede keuzen genomen met De Zeeuw!
Ben het verder 100% met je eens over alle spelers (!) al mag Gabri wel blijven van mij.
Toch belachelijk van Ajax.. Al die miskopen.. Lindgren vond ik dan nog niet zo'n rare aankoop, Silva vond ik ook logisch maar nu Greg het zo goed doet. Ogararu is Ajax niet waard maar oke, je kan er een keer mis zitten met scouten. Ik erger me meer aan aankopen als Atouba, Verhoeven (note bene een 3e keus, iemand die toch nooit speelt), Sno of Kennedy (etc..)Je weet toch dat dat niks wordt?!
Schaars komt tekort, maar Strootman zie je graag komen? Puh-lease. Dit is echt enorm opportunistisch. Strootman heeft dit seizoen amper drie goede wedstrijden gespeeld en is best een slome, terwijl Schaars niet zo goed is zonder De Zeeuw als met De Zeeuw, maar toch zeker een erg goede voetballer is gebleken (De Zeeuw is bijvoorbeeld geen betere voetballer dan Schaars).
Van een jongen van 20 (toch) kan niet niet verwachten dat hij constant goed speelt, hij is volgens mij ook al aanvoerder van Sparta en heeft potentie.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 17:20
|
|
Citaat: Een speler die ik altijd graag naar Ajax zag komen is Harris Medunjanin. Ik vind dat een prachtige en zwaar onderschatte speler. Het is jammer dat veel mensen dit soort types niet kunnen waarderen. Afgelopen week scoorde hij een fantastische goal. Hij heeft scorend vermogen en veel creativiteit. Hij laat wel eens een mannetje lopen, maar hij is ook een speler waar de tegenstander zich aan aan moet passen.
De 4-0, prachtig! Vond het ook altijd een mooie speler maar je hoort er amper iets van.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 17:26
|
|
Citaat:
Arnautovic zie ik ook dolgraag komen! Maar denk niet dat Vlaar zelf naar A'dam wil komen.
Niet dat Vlaar aan de orde is maar hij heeft in z'n Az-tijd meerdere malen aangegeven dat Ajax z'n club is.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 18:18
|
|
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Ajax deze winter niet uit het bekende eredivisie-potje gaat vissen (uitzonderingen als bijv. Romero of Dembele daargelaten).
Laat Ajax dat scoutingsapparaat maar eens hun werk weer 's doen. Er is gezegd dat ze die weer meer wilde gebruiken toch?
Nou, kom maar op met die groeidiamantjes van 19/20 die over een jaar of 4 voor het veelvoudige dan verkocht kunnen worden.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 28 okt 2009 19:45
|
|
Citaat: Om eerlijk te zijn hoop ik dat Ajax deze winter niet uit het bekende eredivisie-potje gaat vissen (uitzonderingen als bijv. Romero of Dembele daargelaten).
Laat Ajax dat scoutingsapparaat maar eens hun werk weer 's doen. Er is gezegd dat ze die weer meer wilde gebruiken toch?
Nou, kom maar op met die groeidiamantjes van 19/20 die over een jaar of 4 voor het veelvoudige dan verkocht kunnen worden.
Net zoals ''vroeger'' met Ibrahimovic, Chivu en Maxwell.
|
dabrat
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 01:23
|
|
Ramirez van Benfica !!
Overgenomen van Cruzeiro. 20 jaar oud en net gedebuteerd in het Braziliaans elftal.
Naar mijn bescheiden mening een fantastische middenvelder, dit gaat echt een hele grote jongen worden. Vrienden van mijn in Portugal ( lees benfica) zijn ook echt helemaal weg van hem.
Een heel goed loopvermogen, zet druk op het hele middenveld en helpt ook verdedigend goed mee!
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 08:27
|
|
Ja, en hoe hoog schat jij de kans in dat hij komt?
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 09:41
|
|
Citaat: Ramirez van Benfica !!
Overgenomen van Cruzeiro. 20 jaar oud en net gedebuteerd in het Braziliaans elftal.
Naar mijn bescheiden mening een fantastische middenvelder, dit gaat echt een hele grote jongen worden. Vrienden van mijn in Portugal ( lees benfica) zijn ook echt helemaal weg van hem.
Een heel goed loopvermogen, zet druk op het hele middenveld en helpt ook verdedigend goed mee!
Toen ging de wekker. Hij is al voor 10 miljoen overgenomen door Benfica en ik zie Ajax niet meer dan 15 miljoen betalen. Als je hem had willen halen, had je hulp nodig van makelaars en had je Benfica te slim af moeten zijn.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 12:36
|
|
Is natuurlijk compleet onhaalbaar voor Ajax. Als Ajax Ramires had willen hebben, dan had men zich net als AZ twee seizoenen geleden moeten melden.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 8 nov 2009 09:10
|
|
Vind trouwns dat Ajax ook een Linksback nodig heeft, Emanuelson doet het geweldig als linkshalf/10 en Anita komt gewoon te kort als LB, leuk als stand-in maar die is véél te kwetsbaar.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 8 nov 2009 10:54
|
|
We hebben Atouba, ho even!
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 8 nov 2009 20:29
|
|
Oh ja, vergeten, een LB is idd overbodig. Ofja.. na dit seizoen zal Atouba toch wel een stap hogerop gaan net als Luis. Voor die 25 miljoen die we krijgen voor Atouba moet toch een opvolger gehaald worden, maar sterker zullen we er niet op worden.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Zo 8 nov 2009 20:35
|
|
Citaat: Vind trouwns dat Ajax ook een Linksback nodig heeft, Emanuelson doet het geweldig als linkshalf/10 en Anita komt gewoon te kort als LB, leuk als stand-in maar die is véél te kwetsbaar.
Emanuelson heeft een paar goeie goals gemaakt maar ik vind hem nog steeds slecht spelen, hij let niet goed op en bijna al z'n acties mislukken.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 8 nov 2009 21:04
|
|
Totaal geen creativiteit vandaag, en het was zo voorspelbaar als wat.
Doe mij maar Babel voor 6 miljoen.
|
| | | |
|
|
|