Auteur
|
Bericht
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 16:17
|
|
Leo zou gewoon een goede aankoop zijn, maar ik ben bang dat hij niet haalbaar is in verband met dat grotere clubs hem ook wel zouden willen.
Maar Gremio heeft nog wel meer goede spelers wat dacht je trouwens van William Thiego De Jesus is ook geen kleine kerel.
Maar wat dachten jullie nou ook eens van Ochoa van America,
dit is een keeper voor het geval Vermeer het contract voorstel zou afwijzen.
Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=wHolIsV0ZGg
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 16:56
|
|
Citaat:
Tsja, dan zou ik Steek ook meteen de deur uit doen.. Deze kerel heeft meer potentie.. In FM zou ik dat meteen doen, maar IRL is dat niet haalbaar, lijkt me :)
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:09
|
|
Vraag me af waarom mensen op het forum wel met die namen komen en de scouts niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:12
|
|
Ik vraag me af hoe sommigen de scouts van Ajax zo goed kunnen beoordelen (al weet ik het antwoord eigenlijk al.)
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:32
|
|
Castel di Sangro waarom lijkt Ochoa jou onhaalbaar speelt tog maar bij America?. Ik heb geen idee hoeveel America aan salaris uit kan geven ongeveer en het verschil met Ajax lijkt me niet eens zo heel veel, en hij speelt ook niet in Europa misschien is dit wel een goed idee voor hem als hij een stap hogerop wil.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 21:39
|
|
Ochoa had ik al een keer genoemd hier.
Volgens mij zeiden toen een paar kenners dat ze vrij veel salaris betalen in mexico.
In mijn ogen wel de beste keuze als je een keeper erbij wilt.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 14:21
|
|
die Onuh waar Ruud Gullit het in de rust van psv - Ajax over had, kent iemand die? Moet toch wel een aardig middenveldertje zijn volgens Ruudje Dil.
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 14:26
|
|
Citaat: die Onuh waar Ruud Gullit het in de rust van psv - Ajax over had, kent iemand die? Moet toch wel een aardig middenveldertje zijn volgens Ruudje Dil.
hahahaha . Krijg je 3000 euro per aflevering betaald dan weet je nog geen eens de spelersnamen. Echt slecht.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 14:26
|
|
2 woorden:
CENTRALE VERDEDIGER!
en ook gauw een..En dan dus wel een die er gelijk staat en die een zekerheid is!
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 14:29
|
|
Citaat: die Onuh waar Ruud Gullit het in de rust van psv - Ajax over had, kent iemand die? Moet toch wel een aardig middenveldertje zijn volgens Ruudje Dil.
hahahaha . Krijg je 3000 euro per aflevering betaald dan weet je nog geen eens de spelersnamen. Echt slecht.
zo triest, dat je er ook alleen maar grappen over kan maken. Als trainer was Gullit een aanfluiting, als analyst is het alleen nog maar erger.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 14:30
|
|
En natuurlijk een nieuwe spits, jezus christus wat een gebreken!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 21:45
|
|
Voor mij een technicus en Ajaxspits. Koevermans wil ik niet in een Ajaxshirt zien, die heeft geen techniek maar is ook fysiek zwak als aanspeelpunt. Nog liever Vennegoor dan. McCharty en Gudjohnsen zou ik mee kunnen leven, Alves absoluut niet imo Machlas II
Dus voor het gemak maar even categorien gemaakt:
Categorie I: in het geval dat we veel geld willen spenderen aan een spits
1. Mario Mandzukic (Dinamo Zagreb)
2. Dieumerci Mbokani (Standard)
Categorie II: wel wat geld maar geen bakken
1. Bogdan Stancu (Steau Boekarest)
Categorie jonge spitsen:
1. Danijel Aleksic (Novi Sad)
2. Vaclav Kadlec (Sparta Praag)
3. Sandi Krizman (Nk Rijeka)
Ik ben verder benieuwd hoe het met Kristian Nemeth zit bij Liverpool II, te weinig gezien
Rechtsbuitens
1. Monet Paquet (Lens)
2. M’Bia (Charleroi)
3. Nabil El Zhar (Liverpool)
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 00:24
|
|
Van een Uruguayaan hoorde ik deze naam: Luciano Manuel Almeida. Hij schijnt een jeugdspeler te zijn van Emelec in Ecuador. Hij is enigzins te vergelijken met onze Luis. 17 jaar oud. Kent iemand hem? En zou digene wat meer kunnen zeggen over deze Uruguayaan?
|
Nr.10
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 13:35
|
|
Het lijkt me zaak voor Ajax om achterin eens orde op zaken te stellen. Dit is op een goedkope manier op te lossen; Koop twee pure verdedigers. Het lijkt mij verstandig om met de huidige financiën een verdediger te huren; zo'n Henrique. En dan zou het ook snel zijn om die Prahic te halen, nog een pure verdediger.
Als er dan nog geld over is, en ik verwacht dat er nog een paar spelers gaan vertrekken, dus het geld zou er moeten zijn, dan zou ik Gudjohnson halen, de transfer naar West Ham is naar mijn weten nog niet officieel, dus bied maar een paar miljoen en dito salaris. Met Gudjohnson in de spits heb je als voordeel dat het team qua veldspel enorme stappen gaat maken en dat Sulejmani naar alleen waarschijnlijkheid beter gaan renderen, dat lijkt me erg belangrijk.
Sulejmani-Gudjohnson-Suarez
------Aissati--------De Zeeuw---
---------------Enoh
Emanuelson-------------V.d Wiel
-------Vertongen-Henrique-
----------Stekelenburg-------
Als je hier in durft te investeren dan ben je binnen, Gudjohnson zou al fantastisch zijn, net als Henrique.
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 13:53
|
|
Citaat: Het lijkt me zaak voor Ajax om achterin eens orde op zaken te stellen. Dit is op een goedkope manier op te lossen; Koop twee pure verdedigers. Het lijkt mij verstandig om met de huidige financiën een verdediger te huren; zo'n Henrique. En dan zou het ook snel zijn om die Prahic te halen, nog een pure verdediger.
Als er dan nog geld over is, en ik verwacht dat er nog een paar spelers gaan vertrekken, dus het geld zou er moeten zijn, dan zou ik Gudjohnson halen, de transfer naar West Ham is naar mijn weten nog niet officieel, dus bied maar een paar miljoen en dito salaris. Met Gudjohnson in de spits heb je als voordeel dat het team qua veldspel enorme stappen gaat maken en dat Sulejmani naar alleen waarschijnlijkheid beter gaan renderen, dat lijkt me erg belangrijk.
Sulejmani-Gudjohnson-Suarez
------Aissati--------De Zeeuw---
---------------Enoh
Emanuelson-------------V.d Wiel
-------Vertonghen-Henrique-
----------Stekelenburg-------
Als je hier in durft te investeren dan ben je binnen, Gudjohnson zou al fantastisch zijn, net als Henrique.
Waar is Prahic in je opstelling??
|
Nr.10
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 14:00
|
|
Prahic is een broodnodige back up voor Henrique.
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 14:16
|
|
Citaat: Prahic is een broodnodige back up voor Henrique.
oh ok, begrepen.. dacht dat je die ook voor basis wilt..
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:00
|
|
Sankoh is weggelopen van de training en niet meer geselecteerd voor de wedstrijd tegen PSV.
Wellicht een goede backup voor Alderweireld? Als Ajax nu daar aanklopt zal Sankoh wel willen dacht ik zo.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 16:41
|
|
Sankoh zou ik ook een geweldige aankoop vinden. Niet als back-up, maar gewoon als basisklant. Sankoh is stukken beter dan Wielaert en die andere prutsers. Maargoed, dan moeten we eerst Oleguer zien te slijten.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 16:50
|
|
Sankoh? Liever Granqvist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 17:02
|
|
Allebei armoedig. Sankoh vind ik veel te wispelturig en Granqvist past niet bij AJAX. Te traag en voetballend te armoedig. Maar, ja...zoiets zal het wel worden of helemaal niets.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 20:30
|
|
Granqvist is echt totaal niet wat we zoeken. Te traag en niet wendbaar. Sankoh vind ik dan beter, al blijf ik die wat wisselvalig vinden. Maar geen van beiden vind ik goede opties eigenljk.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 01:48
|
|
Jammer dat Sankoh zo'n dromer is, maar die jongen past natuurlijk veel beter bij Ajax dan Wielaert of Granqvist. Granqvist is de grootste hype van het seizoen 2008-2009. Is heus niet stiekem toch echt een topverdediger, hoor.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 09:08
|
|
Iedereen zag vorig jaar dat de Ajax-verdediging beneden niveau is. Dan zou je toch verwachten dat dit de aandacht van de Ajax-leiding zou hebben. Atouba is gehaald omdat Jol daar financieel belang bij heeft en verder is er nog niets gebeurd. Namen van goede talenten zijn voorbij gekomen, maar Ajax komt weer eens niet verder dan de eredivisie. Of misschien een te dure, oudere en toch middelmatige prof.
|
TheRealMisterAjax
Forum berichten: 112
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 10:26
|
|
Ik zat gisteravond eventjes weer voor de buis naar het eredivisievoetbal te kijken en in de zoektocht naar een "nr. 10" zag ik Anouar Hadouir weer erg belangrijk zijn voor Roda. Even een kort momentje vroeg ik mij af of deze man iets voor Ajax zou zijn, later ben ik daar op terug gekomen.
Maar ik ben eigenlijk even benieuwd hoe anderen over hem denken, dus ik zou graag even de voors en tegens over deze meneer horen die het niveau duidelijk al wél ontgroeid is.
|