Auteur
|
Bericht
|
Fregge
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 11:11
|
|
Citaat: Ajax is voor geen enkele buitenlander meer zn droomclub. Volgens mij had ie t er over dat Ajax zn droomclub 'was'. Droomclubs zijn actief in Engeland, Spanje, en Italië.
Denk trouwens dat Hoffenheim het dit seizoen wel weer aardig gaat doen.
Als ik de kans kreeg om bij Ajax te voetballen (dus dat ik goed genoeg ben) en ik ben steeds de uitblinker, en ik krijg duizenden aanbiedingen van de grootste topclubs in de wereld, dan nog niet zal ik Ajax verlaten.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 11:22
|
|
Citaat: Ajax is voor geen enkele buitenlander meer zn droomclub. Volgens mij had ie t er over dat Ajax zn droomclub 'was'. Droomclubs zijn actief in Engeland, Spanje, en Italië.
Denk trouwens dat Hoffenheim het dit seizoen wel weer aardig gaat doen.
Als ik de kans kreeg om bij Ajax te voetballen (dus dat ik goed genoeg ben) en ik ben steeds de uitblinker, en ik krijg duizenden aanbiedingen van de grootste topclubs in de wereld, dan nog niet zal ik Ajax verlaten.
Dat zeg ik nu ook , maar als dan echt het grote geld komt , komen al gauw de dollar tekens in je ogen denk ik.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 11:31
|
|
Naja, weet je wat het is? Waarom kan er niet bij Ajax zo'n echt clubmens zitten? Zoals Gerrard, Terry, Totti, De Rossi, Maldini. Laatste was geloof ik Blind. Nu alleen Stekelenburg eigenlijk. En Urby.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 11:36
|
|
Het is heel makkelijk om een club-icoon te worden. Er zijn 2 redenen:
1. Je zit al bij een club waar je het meest betaald krijgt (Gerrard, Terry, Totti, De Rossi, Maldini)
2. Je bent niet goed genoeg om weggekocht te worden tnt (Stekelenburg, Emanuelson)
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 12:23
|
|
Citaat: Het is heel makkelijk om een club-icoon te worden. Er zijn 2 redenen:
1. Je zit al bij een club waar je het meest betaald krijgt (Gerrard, Terry, Totti, De Rossi, Maldini)
2. Je bent niet goed genoeg om weggekocht te worden tnt (Stekelenburg, Emanuelson)
Zo is het, en niet anders.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 12:37
|
|
uit de wandelgangen van VZ:
Erik Huseklepp lijkt op weg naar de Premier League. Aston Villa en Chelsea hebben belangstelling voor de vleugelaanvaller van SK Brann, evenals Championship-club Newcastle United. Chelsea lijkt echter met een bod van 3,2 miljoen euro het voortouw te hebben genomen. De 24-jarige Noors international is de laatste weken met zeven treffers en drie assists in de laatste acht wedstrijden bijzonder op dreef. (Aftenposten)
------
Is dit een vleugelaanvaller waar ajax iets aan kan hebben? Als je zijn cijfers ziet van de laatste 8 wedstrijden zou je verwachten van wel.
Ik denk dat voor een Noorse speler van Brann een stap naar Ajax de beste stap zou zijn. Misschien zou hij dat zelf ook zo zien (ook al staan Chelsea en Aston ook blijkbaar klaar hem te kopen).
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=OgrA8XVaMSk
(als je die bekijkt en puur daarop baserend kan hij best wel ballen).
Word blijkbaar de 'nieuwe cantona' genoemd?
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:00
|
|
Ja, boks even op met Premier League Clubs. De Nederlandse Eredivisie is ook zoveel male beter als de Premier League
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:02
|
|
Citaat: Ja, boks even op met Premier League Clubs. De Nederlandse Eredivisie is ook zoveel male beter als de Premier League
Begrijpend lezen is lastig..
Ik zei al, wellicht ziet deze speler Ajax als een goede opstap voor zijn carriere..Zoals spelers dat wel vaker een logische keuze vinden (ipv bijv. een subtopper in Engeland)
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:19
|
|
Citaat: Naja, weet je wat het is? Waarom kan er niet bij Ajax zo'n echt clubmens zitten? Zoals Gerrard, Terry, Totti, De Rossi, Maldini. Laatste was geloof ik Blind. Nu alleen Stekelenburg eigenlijk. En Urby.
je noemt nu allemaal namen van spelers die bij grote clubs zitten, als de clubs van Gerrard, Terry, Totti, De Rossi en Maldini geen Europese top waren, dan hadden ze echt wel vertrokken naar een grotere club en meer geld.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:32
|
|
Vind je AS Roma echt de Europese Top?
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:34
|
|
Citaat: Naja, weet je wat het is? Waarom kan er niet bij Ajax zo'n echt clubmens zitten? Zoals Gerrard, Terry, Totti, De Rossi, Maldini. Laatste was geloof ik Blind. Nu alleen Stekelenburg eigenlijk. En Urby.
Stekelenburg heeft eigenlijk nooit een heel seizoen gekeept of stond in de schaduw van Gomes. En de top kan hij (nog) niet aan. Emanuelson is gewoon niet goed genoeg.
mwah, weet niet of geld bij mij ook een rol zal spelen, 2 miljoen per jaar is ook mooi?! Als ik topspeler van Ajax zal zijn zou ik denk ik alleen maar naar Real of Barça gaan. Maar als alle topspelers nou eens blijven.. hadden we een geweldig team die elk jaar mee kon doen om de kwart/halve finale CL.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:38
|
|
Citaat: Vind je AS Roma echt de Europese Top?
niet absolute top, maar er wel kort achter. Totti kan zich heel moeilijk verbeteren, en dus lijkt hij een clubman.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:38
|
|
2 Italiaanse bekers, 2 tweede plaatsen in de Serie A, 3 deelnames aan de CL de laatste 3 jaar. Tsja, dan ben je europese top.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:44
|
|
2 Italiaanse bekers, 2 tweede plaatsen in de Serie A, 3 deelnames aan de CL de laatste 3 jaar. Tsja, dan ben je europese top.
Nee, Juventus was in de Serie B, en net als Juventus had AC Milan punt mindering en vertrokken er belangrijke spelers. Hebben ze nu nog last van. Roma heeft ook niet mee gedaan om de landstitel, Inter was gewoon dik de beste terwijl Inter Europees niet mee telt. En met 3 landstitels, 0 CL's en 0 Uefa cup's in 82 jaar (zo oud is Roma) heb je ook weer niet zo'n geweldige prijzenkast. Niet voor niks gaan alle topspelers van Roma -op Totti na- naar de concurenten (Chivu bijvoorbeeld) of naar het buitenland (Aquilani).
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:47
|
|
Nee, Juventus was in de Serie B, en net als Juventus had AC Milan punt mindering en vertrokken er belangrijke spelers. Hebben ze nu nog last van. Roma heeft ook niet mee gedaan om de landstitel, Inter was gewoon dik de beste terwijl Inter Europees niet mee telt. En met 3 landstitels, 0 CL's en 0 Uefa cup's in 82 jaar (zo oud is Roma) heb je ook weer niet zo'n geweldige prijzenkast. Niet voor niks gaan alle topspelers van Roma -op Totti na- naar de concurenten (Chivu bijvoorbeeld) of naar het buitenland (Aquilani).
ik denk dat Totti een uitzondering op de regel is. Totti is een AS Roma man sinds dat hij klein was.
Als je als Totti zijnde bij een jeugd-training van Lazio Roma langsrijd en daar vanuit je auto BASTARDI roept ben je redelijk lazio-hatend en As-roma-lievend dacht ik zo ;) (staat even los van de discussie, maar is wel een leuk weetje)
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:49
|
|
Naja, de geruchten gaan dat Aquilani weg moest van AS Roma. En AS Roma is in mijn ogen een beetje het FC Twente van Italië. De echte Europese top bestaat uit Barca, Real Madrid, Chelsea, Liverpool, Man United, Arsenal en Inter.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:51
|
|
Citaat: Naja, de geruchten gaan dat Aquilani weg moest van AS Roma. En AS Roma is in mijn ogen een beetje het FC Twente van Italië. De echte Europese top bestaat uit Barca, Real Madrid, Chelsea, Liverpool, Man United, Arsenal en Inter.
Arsenal en Inter doen ook niet echt mee om de CL winst. Vind AC Milan ondanks de laatste 2 jaar wel top.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:54
|
|
ik denk dat Totti een uitzondering op de regel is. Totti is een AS Roma man sinds dat hij klein was.
Als je als Totti zijnde bij een jeugd-training van Lazio Roma langsrijd en daar vanuit je auto BASTARDI roept ben je redelijk lazio-hatend en As-roma-lievend dacht ik zo ;) (staat even los van de discussie, maar is wel een leuk weetje)
ja, maar als AS Roma struktureel degradatiekandidaat was geweest of zelfs in de serie B of lager had gespeelt, dan was Totti echt niet zijn hele carriere bij AS Roma gebleven.
Heitinga houdt net zoveel van Ajax als Totti van AS Roma, toch speelt Heitinga nu bij Atletico in een sterkere en beter betalende competitie.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:56
|
|
Citaat: Naja, de geruchten gaan dat Aquilani weg moest van AS Roma. En AS Roma is in mijn ogen een beetje het FC Twente van Italië. De echte Europese top bestaat uit Barca, Real Madrid, Chelsea, Liverpool, Man United, Arsenal en Inter.
Arsenal vind ik weer geen Europese top, wat hebben die gewonnen de laatste jaren? Over het FC Twente van Engeland gesproken....
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 14:12
|
|
Nou ja, m'n keuze wat betreft Arsenal: Die heb ik gekozen omdat ze elk jaar toch flink meedoen voor de CL. Al is het de laatste jaren wat minder in de competitie. Del Piero is trouwens ook een echte club man. Toen Juventus teruggezet werd, bleef hij. Net als Buffon.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 14:13
|
|
Ajax zou is moeten kijken naar Leo van Gremio. Robuuste centrale verdediger. Prachtige kopper en verschrikkelijk sterk. 20 jaar oud
Panathinaikos is ook geinteresseerd in hem.
http://www.youtube.com/watch?v=8x6j2Ll5 ... re=related
beetje kutfilmpje , maar kan je zien hoe fysiek sterk deze jongen is
Scoort ook erg veel uit corners.
Hier meer informatie over hem
http://pitacodogringo.wordpress.com/200 ... arget-leo/
Jammer alleen van z'n elleboog momenten
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 14:48
|
|
Zoals sommige hier wel zullen weten woon ik in Londen samen met een groep Brazilianen uit Porto Alegre (de stad van Gremio) en toevallig hebben die al meerdere malen gezegd dat Leo eigenlijk al beter is dan Alex (zal vooral clubliefde zijn maar het zegt natuurlijk wel iets) en het zou kunnen redden bij elke Europese topclub.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 15:08
|
|
Leo is heus wel bekend bij Ajax, hoor. Heeft al eens bij de selectie van Dunga gezeten. Overigens is hij geen 20 maar 21, en niet beter dan Alex.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 15:26
|
|
Citaat: Leo is heus wel bekend bij Ajax, hoor. Heeft al eens bij de selectie van Dunga gezeten. Overigens is hij geen 20 maar 21, en niet beter dan Alex.
Ik heb zelf een paar wedstrijden van hem gezien en hoewel ik Alex ook beter vind denk ik wel dat Leo beter kan worden. Hij is een stuk verder dan Alex 6 jaar geleden was en ik vind hem ook een completere verdediger. Hij kan een van de echte topverdedigers worden en het zou dan ook mooi zijn als Ajax hem wist te halen. Gremio heeft een geweldige jeugdopleiding die veel van de grote Braziliaanse toptalenten (Ronaldinho, Lucas Leiva, Anderson) heeft voortgebracht de afgelopen jaren.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 15:39
|
|
Precies Johndylan. De vergelijking met Alex is nutteloos
|