Auteur
|
Bericht
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 00:13
|
|
Ben ik het me eens JohnD. In de Balkan loopt veel talent rond. Maargoed, ik zou nog graag een killer willen (Sankoh/Douglas/Adelaye) en sterke middenvelder (Prediguer/type Felipe Melo) en dan zijn we rond voor dit jaar. Verder dan nog wat spelers slijten (Luque, Ogararu, Kennedy, Donald enz).
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 00:17
|
|
Citaat: Ben ik het me eens JohnD. In de Balkan loopt veel talent rond. Maargoed, ik zou nog graag een killer willen (Sankoh/Douglas/Adelaye) en sterke middenvelder (Prediguer/type Felipe Melo) en dan zijn we rond voor dit jaar. Verder dan nog wat spelers slijten (Luque, Ogararu, Kennedy, Donald enz).
Ik ben het niet met je eens dat er een middenvelder bij moet komen en Oleguer is me nu juist aan het overtuigen maar (een type) Boulahrouz is wel altijd welkom, mits hij niet te duur is en als hij niet Nederlands is wel ervaring op hoog niveau niet te oud.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 07:45
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81835
Adeleye? Is dat niet een goede toekomstige topper...Zal toch ook niet al teveel geld kosten..
Ik vond hem in de wedstrijd tegen ons (die k*tnederlaag) ontzettend sterk spelen en hij doet het bij Nigeria ook erg goed...
Wellicht een 'goedkope' LCV oplossing?!
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 08:40
|
|
Citaat: Ik zou Adeleye wel iets vinden. Goedkoop, een beer en behoorlijk snel. Hij is linksbenig dus zou makkelijker naast Oleguer kunnen spelen dan een Wielaert, die ik sowieso een slechte speler vindt.
Niet dat Ajax hem zeker moet kopen maar ik zou het niet raar vinden als ze een paar keer hem gaan scouten.
Adeleye heeft vorig seizoen bij Sparta een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar was nog vaker een bron van onrust. Zou me verbazen als Ajax hem gaat halen.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 09:30
|
|
Citaat: Ik zou Adeleye wel iets vinden. Goedkoop, een beer en behoorlijk snel. Hij is linksbenig dus zou makkelijker naast Oleguer kunnen spelen dan een Wielaert, die ik sowieso een slechte speler vindt.
Niet dat Ajax hem zeker moet kopen maar ik zou het niet raar vinden als ze een paar keer hem gaan scouten.
Mwoah ik vind hem vooral uitblinken in wisselvalligheid (knulligheid & briljante wedstrijden) en spelen als een ongeleid projectiel. Bovendien zie ik het niet zo zitten in een achterhoede met 2 Afrikanen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 11:11
|
|
Mwoah ik vind hem vooral uitblinken in wisselvalligheid (knulligheid & briljante wedstrijden) en spelen als een ongeleid projectiel. Bovendien zie ik het niet zo zitten in een achterhoede met 2 Afrikanen.
Het dilemma is altijd of hem dat af te leren valt, in Belgie wel vaker gezien met Afrikanen dat wanneer de nonchalance uit het spel verdween er goede voetballers opbloeiden, zoals bv. Zokora.
Maar ik vind dat we ons ook niet op Adeleye moeten richten, er lopen betere spelers rond.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 11:22
|
|
Ik zat toevallig even op wikipedia te kijken, naar de pagina van Christian Chivu. Daar staat t volgende:
Onlangs is Chivu door Ajax gepolst om terug te keren naar Nederland. Hij zou hier na 6 seizoenen in de Serie A wel oren naar hebben. Internazionale zou 15 miljoen euro voor hem willen ontvangen. Kaper op de kust is FC Barcelona, dat ook verregaande interesse in de Roemeen heeft.
Lijkt me toch geen mogelijkheid dacht ik zo?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 11:44
|
|
Het dilemma is altijd of hem dat af te leren valt, in Belgie wel vaker gezien met Afrikanen dat wanneer de nonchalance uit het spel verdween er goede voetballers opbloeiden, zoals bv. Zokora.
Maar ik vind dat we ons ook niet op Adeleye moeten richten, er lopen betere spelers rond.
Mee eens maar ik vind Afrikaanse spelers vooral op hun best als ze in ploegen spelen met veel niet-Afrikanen. Op elk WK hoop ik altijd dat een van de teams (vroeger Kameroen of Nigeria, nu eerder Ivoorkust) eens een keer echt doorbreekt en heel ver komt in het toernooi. Helaas gaan de keiharde tackles, de fysieke kracht, de frivoliteiten en het enthousiasme vaak hand in hand met nonchalance en een gebrek aan tactisch inzicht.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 12:16
|
|
José Antonio Reyes keert terug naar Atlético Madrid. De Spaanse club is het wachten op Benfica meer dan zat en heeft de Portugese club laten weten dat de gesprekken niet meer hervat zullen worden. Benfica, dat de aanvaller afgelopen seizoen huurde, liet weten de optie tot koop van acht miljoen euro te zullen lichten, maar het bleken loze woorden. Atlético zoekt inmiddels een andere club voor Reyes. (Marca)
Bron: voetbalzone.nl
HEEL snel zijn en Reyes binnenhalen ! al zal dat wel nooit lukken :)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 12:25
|
|
Mee eens maar ik vind Afrikaanse spelers vooral op hun best als ze in ploegen spelen met veel niet-Afrikanen. Op elk WK hoop ik altijd dat een van de teams (vroeger Kameroen of Nigeria, nu eerder Ivoorkust) eens een keer echt doorbreekt en heel ver komt in het toernooi. Helaas gaan de keiharde tackles, de fysieke kracht, de frivoliteiten en het enthousiasme vaak hand in hand met nonchalance en een gebrek aan tactisch inzicht.
Heeft ook een beetje met trainerskwaliteiten te maken die daar in vroeg stadium al ontbreken. Ik heb bv. hetzelfde met Oekraiene, prima spelers daar in de nationale elf maar als het puntje bij paaltje komt dan legt dat team het op tactisch vlak altijd af tegen goede ploegen.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:23
|
|
Ik heb net pushkin zijn post bekeken, en vond deze tropische verassing er wel bij passen.
Ahmed Khalil
Speelt bij Al-Ahli (Dubai).
18 jaar, en word gezien als de nieuwe Eto'o.
Alleen heeft hij deze zomer al een stage te pakken bij Chelsea.
Maar wat zou het mooi zijn als AJAX weer zo een verassing te pakken krijgt.
Hij kan trouwens op links en rechts spelen.
Who the fuck is Elia?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:52
|
|
Citaat: Ik heb net pushkin zijn post bekeken, en vond deze tropische verrassing er wel bij passen.
Ahmed Khalil
Speelt bij Al-Ahli (Dubai).
18 jaar, en word gezien als de nieuwe Eto'o.
Alleen heeft hij deze zomer al een stage te pakken bij Chelsea.
Maar wat zou het mooi zijn als AJAX weer zo een verrassing te pakken krijgt.
Hij kan trouwens op links en rechts spelen.
Who the fuck is Elia?
Heb je hem ooit zien spelen?
|
Gtje
Forum berichten: 18
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:04
|
|
Citaat: Ik zat toevallig even op wikipedia te kijken, naar de pagina van Christian Chivu. Daar staat t volgende:
Onlangs is Chivu door Ajax gepolst om terug te keren naar Nederland. Hij zou hier na 6 seizoenen in de Serie A wel oren naar hebben. Internazionale zou 15 miljoen euro voor hem willen ontvangen. Kaper op de kust is FC Barcelona, dat ook verregaande interesse in de Roemeen heeft.
Lijkt me toch geen mogelijkheid dacht ik zo?
Als dit waar is zou ik werkelijk een gat in de lucht springen. Helaas denk ik dat dit in de categorie BS kan. Daarnaast denk ik niet dat Ajax dit bedrag zal betalen, ook al lijkt Chivu me dat dubbel en dwars waard.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:06
|
|
Dat bericht op Wiki kan iedereen ingevuld hebben dus zal wel BS zijn...15 miljoen is ook wel erg veel.
Al zou ik Chivu ontzettend graag terug zien in het rood/wit!!
Wat vinden jullie van Reyes? haalbaar? hoeft ook maar 8milj. te kosten!! net zoveel als Elia!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:08
|
|
wikipedia is in deze tijden ongeveer even betrouwbaar als de doorsnee twitterpage van een speler....
Reyes is natuurlijk niet haalbaar gezien z'n salariseisen.
|
michelAFCA
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:09
|
|
Ik heb hem 1 keer op een jeugdtoernooi gezien.Op tv.
Daar was ie al heel goed,maar is zoals de meeste spelers uit dat land taktisch zeer matig.
Maar, mijn oom werkt in dubai en die is met mijn neef 2 keer naar Al-Ahli geweest, Het publiek vind hem "HET" talent.
Ik kwam hem trouwens weer tegen op IMscouting, daar staat meer info over de speler.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:12
|
|
Citaat: wikipedia is in deze tijden ongeveer even betrouwbaar als de doorsnee twitterpage van een speler....
Zouden zijn salariseisen zo gek zijn?! Benfica wilde het in principe ook betalen en dat is nou ook niet echt een rijke club..
Ik denk niet eens dat Reyes onmogelijk is..
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:40
|
|
Schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink gespot is in de lutte...
forum van twente fans melden dit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:46
|
|
Citaat: wikipedia is in deze tijden ongeveer even betrouwbaar als de doorsnee twitterpage van een speler....
Zouden zijn salariseisen zo gek zijn?! Benfica wilde het in principe ook betalen en dat is nou ook niet echt een rijke club..
Ik denk niet eens dat Reyes onmogelijk is..
Citaat: Benfica grootste voetbalclub ter wereld
ANP
Gepubliceerd op 10 november 2006 11:48, bijgewerkt op 11:48
LISSABON - Benfica lost vrijdag Manchester United af als de grootste voetbalclub ter wereld. Voorzitter Luis Filipe Vieira maakte bekend dat het in 1904 opgerichte Benfica in 2006 meer dan 160.000 leden telt. Het levert de club een vermelding op in het Guinness Book of Records.
Tot vrijdag stond de Engelse grootmacht te boek als voetbalclub met de meeste leden, namelijk 154.000. Benfica heeft dit jaar echter een succesvolle wervingsactie gevoerd om Manchester van de troon te stoten. Reclamepakketjes met toegangskaarten, een dvd, een stadionbezoek en een petje vonden gretig aftrek.
De leden van Benfica brachten vorig jaar 13 miljoen euro in het laatje, dat was 14 procent van de totale clubinkomsten.
Begroting van Benfica ligt rond de 100 Miljoen, die van Ajax zo rond de 65. Bij Benfica is Reyes al een van de grootverdieners, dat valt niet te rijmen in het salarishuis van Ajax.
|
Nr10
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:47
|
|
Link ???? " Schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink gespot is in de lutte...
forum van twente fans melden dit."
|
michelAFCA
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:48
|
|
Over V of H:
Ik heb het niet zo op die houthakker...
En ik denk dan dat je toch 4-3-3 MOET gaan spelen, daar hebben wij op dit moment het team niet voor.
Jol doet in mijn ogen het wel taktisch, door te zeggen dat hij nog niet weet hoe hij gaat spelen, om zo niet meteen de ajax-stijl neer te halen.
Maar in zijn achterhoofd zal de 4-4-2 opstelling zitten, mede door dat Elia niet komt en zich nu op nog een middenvelder richt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:49
|
|
Citaat: Schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink gespot is in de lutte...
forum van twente fans melden dit.
Zou wel passen in het beleid van Ajax. Braafheid met een minimale optie, Onyewu transfervrij, Atouba transfervrij,....
Neemt natuurlijk niet weg dat Vennegoor een te dure bankzitter zou worden, hij zelf al heeft aangegeven niet terug te keren naar Nederland en hij eigenlijk niet binnen dit Ajax past.
|
MrGuide
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:14
|
|
Citaat: Begroting van Benfica ligt rond de 100 Miljoen, die van Ajax zo rond de 65
Dit kan ik me echt niet voorstellen. Heb je daar een bron van. Enkele jaren geleden lag de begroting van Benfica nog ver onder die van Ajax.
|
MrGuide
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:17
|
|
Carlos Alberto van Werder Bremen. Is misschien een probleemkind, maar wel een geweldig talent. Vorig seizoen spelend voor Vasco, maar mag opnieuw verhuurd worden. Toentertijd voor 8 miljoen gekocht door Werder. Ik zeg huren voor 1 jaar, met een optie tot koop voor 4 a 5 miljoen.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:52
|
|
Citaat: Link ???? " Schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink gespot is in de lutte...
forum van twente fans melden dit."
Welk forum?
|