Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Argentinie 2012
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Argentinie 2012
Maker: authentiekBekeken: 2395
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
authentiek

Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 31 jan 2012 21:30
Dag iedereen, vreemd genoeg is dit forum totaal inactief geworden, zijn er mogelijk andere fora op het net over argentijns voetbal? Zoniet zou het leuk zijn als iedereen terug een beeje actief word net nu ik in Argentinie zit en binnekort eindelijk de bombonera kan betreden tegen olimpio.

Groeten.

Laat jullie horen over de apertura, de wedstrijden in mardel en de aankomende clausura. dank uuuuu
Boss

Forum berichten: 13
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 2 maa 2012 11:21
Voetbal is daar nog 10 maal zo belangrijk als het hier is. Ik ben in buenos aires geweest en jonges wat een sfeer daar. Ik ben naar de boca juniors geweest. Ik verschiet er niet van dat er soms doden vallen tijdens de wedstrijd je wordt gewoon vertrappelt bij een goal.
Het stadion ligt hier ook gewoon in de wijk en de huizen zijn eraan gebouwd. Het is gewoon hallucinant.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.436 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.792.831 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Argentinie 2012
Ga
Zoeken: