Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Feyenoord-Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Feyenoord-Ajax
Maker: Eto'oBekeken: 5466
Status: InactiefBerichten: 34
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Demosthenes

Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 11 nov 2007 22:07
Citaat:
ik vond het een zeer armoedige topper. Twee keer zuiver passe-n is de heren tegenwoordig te veel gevraagd.

Van wat ik op tv zag was het ook erg slecht. Hoeveel lopende aanvallende acties hebben we gezien?

Gabri liet bronkhorst uit zijn rug weglopen!!!

Over Huntelaar kan ik kort zijn; op AT zitten een paar randdebielen die alleen KJH klasse vinden, terwijl ik het een onwaardige Ajaxspeler vind. Geen commentaar!

Op basis van de samenvatting, wetende dat je voor een zuiver oordeel alleen in het stadion moet zitten: slechte wedstrijd.

Bruins? Heeft Ogararu hem ooit iets in de weg gelegd? Hij mocht doen en laten wat hij wilde. Een extra oog???? Hij ziet toch die feyenoorder naar die ruimte lopen!!! Op tv is dat gemakkelijk te zien. De nieuwe drenthe? De randdebielen onder leiding van derksen zullen hem wel een held van hem maken.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 11 nov 2007 22:12
Ben ik nu een randdebiel omdat ik Huntelaar een goede spits vind? :aai:
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Zo 11 nov 2007 22:16
:ja: ;)``
Demosthenes

Geplaatst: Zo 11 nov 2007 22:31
Citaat:
Ben ik nu een randdebiel omdat ik Huntelaar een goede spits vind? :aai:

Nee, jij bent geen randdebiel omdat jij KJH een fantastische spits vindt XD

Ik nodig je uit om een keer naar de B1 te komen kijken (als Ajax 1 daarna thuis speelt, de B1 speelt thuis om 11.30 uur), dan zie je wat Ajax mag verwachten van een spits.

De spitspositie bij Ajax is de moeilijkste die er is, Ajax mag van spelers op die plaats iets verwachten. KJH heeft geen actie, kan niet in de dekking worden aangespeeld en heeft geen verrassende oplossingen.
Eto'o

Geplaatst: Zo 11 nov 2007 22:34
De grote problemen van Ajax liggen niet bij Huntelaar, in mijn ogen. De technische kwaliteiten om hem heen schieten vooral schromend tekort. En ook qua voetbalinzicht hebben we veel te klagen.
Demosthenes

Geplaatst: Zo 11 nov 2007 23:28
Citaat:
De grote problemen van Ajax liggen niet bij Huntelaar, in mijn ogen. De technische kwaliteiten om hem heen schieten vooral schromend tekort. En ook qua voetbalinzicht hebben we veel te klagen.

Ik snap het: geen B1!!!

De technische kwaliteiten om KJH? Oké. Eerst mislukten Rosales en Rosenberg, daarna De Mul en Babel, nu de anderen. Over techniek gesproken, bij KJH is die wel voor verbetering vatbaar.

De grote problemen liggen niet bij KJH? Bij hem liggen ze volgens zijn aanhangers nooit. Ajax heeft meer dan één probleem, maar KJH is wel een probleem. Hij is voor mij de grote teleurstelling. Ik snap dat ik mij op "glad ijs" beweeg (zie AT en de verkettering erna) maar KJH is Ajax-onwaardig, ondanks zijn vele doelpunten.

Ik neem het KJH niet kwalijk, hij wil ongelooflijk graag slagen bij Ajax, scoort vaak, maar voor de top komt hij nu echt tekort. Hij kan slagen à la Van Nistelrooy, voor mij mag hij, maar ik prefereer een ander type speler, iemand die wel iets kan met een bal. Is Van Nistelrooij de perfecte spits? Oké, voor degenen die dat beweren is KJH dat ook.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 12 nov 2007 11:26
Citaat:
Luque gaf Suárez een schop

Bron: AD

ROTTERDAM - De ware reden waarom Ajax-trainer Adrie Koster zondag zijn aanvallers Luis Suárez en Albert Luque wisselde, ontging bijna iedereen.

Suárez en Luque tijdens het duel met Feyenoord.
Omdat Feyenoord vlak voor rust ten aanval trok en het spel zich dus voor het Ajax-doel afspeelde, zag bijna niemand dat Luque in de middencirkel uit pure frustratie Suárez een schop verkocht. Suárez nam dat zijn ploegmaat zo kwalijk dat het incident in de pauze in de kleedkamer werd uitgevochten.

Gisteravond bevestigden diverse betrokkenen off the record de schoppartij. Suárez en Luque waren het in de eerste helft trouwens al regelmatig met elkaar oneens. De twee ruzieden over te hard ingespeelde passes en over onnauwkeurigheid en die woordenstrijd werd verder gevoerd in de catacomben.

Maar dat het zo uit de hand zou lopen, pikte Koster niet. De Ajax-trainer wilde na afloop weinig kwijt over het incident, behalve dat hij het intern wil oplossen. ,,Misschien waren ze onder de indruk van de ambiance in het stadion, ik weet het niet,’’ aldus Koster. ,,Maar dit kon in elk geval niet door de beugel. Dat is alles wat ik erover wil zeggen.’’

Luque en Suárez konden elkaar na hun botsing niet luchten of zien. Luque bekeek de tweede helft vanaf de bank, tussen de wisselspelers, Suárez zag het verdere verloop van de klassieker in een kamertje in de Kuip, op een tv-scherm.

,,Zoiets gebeurt in elke kleedkamer wel eens een keer,’’ sprak Gabri. ,,Volgens mij is dit een storm in een glas water,’’ zei Hedwiges Maduro. ,,Ik zag ze net weer naast elkaar zitten.’’

De disciplinaire wissels kostten Ajax overigens bijna de kop. Koster had Kennedy Bakircioglu en Dennis Rommedahl aangewezen als vervangers van de heethoofden en toen George Ogararu twintig minuten voor tijd niet verder kon spelen, mocht de oefenmeester geen verse krachten meer inzetten. Even eerder namelijk had hij de geblesseerde Gregory van der Wiel al vervangen door Siem de Jong.

Dat energie, adrenaline en agressie ook op een andere manier kunnen worden aangewend dan de heetgebakerde aanvallers toonden, bewees bijvoorbeeld John Heitinga. Hij werd in zijn tiende confrontatie met Feyenoord het mikpunt van Rotterdamse woede, helemaal nadat hij verantwoordelijk werd gesteld voor het uitvallen van Roy Makaay.

Heitinga, die nog nooit van Feyenoord verloor: ,,Eerst was er een kopduel waarbij ik per ongeluk niet de bal kop, maar zijn hoofd. En daarna die actie toen hij hard tegen mij opliep. Ik bleef bewust staan, dat had hij kunnen zien.’’

In het meeslepende gevecht was het opvallend dat er nauwelijks ophef ontstond over de door Michael Mols versierde strafschop die Feyenoord de 2-2 opleverde. Op tv-beelden was te zien dat Mols struikelde over zijn eigen benen.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 12 nov 2007 13:14
Citaat:
Over Huntelaar kan ik kort zijn; op AT zitten een paar randdebielen die alleen KJH klasse vinden, terwijl ik het een onwaardige Ajaxspeler vind.

Dit mag je voortaan anders verwoorden, Demos.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 12 nov 2007 13:32
Citaat:
Over Huntelaar kan ik kort zijn; op AT zitten een paar randdebielen die alleen KJH klasse vinden, terwijl ik het een onwaardige Ajaxspeler vind.

Dit mag je voortaan anders verwoorden, Demos.
Ik vind het anders prima in woorden uitgedrukt, Bertje! XD ;)

Ik kan Demosthenes wel begrijpen. Ik zou ook graag een andere type spits bij AJAX willen zien. Dembele (komt natuurlijk nooit) zou voor AJAX fantastisch zijn. Maar Huntelaar blijft bij AJAX bovendrijven dankzij zijn gave voor het maken van doelpunten.
Eto'o

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 16:49
Ajax is alleen over gegaan tot het beboeten van Suarez en Luque. Gelukkig maar.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.554 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Feyenoord-Ajax
Ga
Zoeken: