Auteur
|
Bericht
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:02
|
|
Citaat: Jammer, maar het is niet anders. Ik ga hem wel missen. *Understatement*
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:02
|
|
Godver. Wat een held.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:03
|
|
[list">Reds agree Suarez deal
28th Jan 2011 - Latest News
Liverpool Football Club announced this afternoon that they had agreed a fee of up to 26.5million Euros with Ajax for the transfer of Luis Suarez, subject to the completion of a medical.
The Club have now been given permission by Ajax to discuss personal terms with the player and his representatives.[/list">
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... uarez-deal
|
Sigtyr
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:03
|
|
zonde, had hem beter gegund.
Jammer, maar als het waar is dat hij niet meer te motiveren was is het misschien maar beter.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:04
|
|
Vind het jammer, de leukste/beste speler van de laatste 3 jaar. Succes bij Liverpool..
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:05
|
|
Complimenten voor Ajax dat ze dit er uit hebben gesleept.
Mooi bedrag en ik denk dat Suarez veel furore zal gaan maken bij Liverpool. Vind hem daar perfect passen!
Dit seizoen was Suarez niet echt onmisbaar (zijn goals wél!) en ik ben heel benieuwd wat er nu gaat komen.
Het gaat Suarez goed! Heb echt genoten van hem als voetballer bij Ajax! Ook al had hij soms rare fratsen en slechte wedstrijden, hij was wel altijd degene die voorop ging in de strijd!
edit: 26.5 miljoen zelfs!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:05
|
|
Luis is een held maar het is doodzonde dat er tussentijds weer een topspeler vertrekt. Ben benieuwd hoe Ajax dit gaat oplossen. Waarschijnlijk zal er een spits komen en een vaste basisplaats voor Mickey Sulejmani.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:06
|
|
Sterk gespeeld van Ajax onderhandelaars.
Een fenomeen gaat ons verlaten.
Het doet pijn maar ik gun het hem ook wel.
Veel succes bij Liverpool !!
Ik zal je nooit vergeten
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:06
|
|
Citaat: Suarez verruilt Ajax voor Liverpool
28 januari 2011
Ajax en Liverpool hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Luis Suarez. De overgang naar de Engelse club is per direct. Met de overgang is een totaalbedrag gemoeid van maximaal EUR 26,5 miljoen. De Uruguayaanse international stond nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Suarez werd op 24 januari 1987 geboren in Salto, Uruguay. In de zomer van 2007 kwam hij over van FC Groningen, daarvoor speelde hij voor Nacional. Hij maakte zijn debuut in Amsterdam op 15 augustus 2007 in de wedstrijd Ajax - Slavia Praag (0-1). De aanvaller speelde in totaal 159 officiële wedstrijden voor Ajax, hij scoorde daarin 111 doelpunten.
Luis Suarez won met Ajax twee keer de KNVB Beker (2007 en 2010) en één keer de Johan Cruijffschaal (2007).
ajax.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:09
|
|
Citaat:
Luis Suarez won met Ajax twee keer de KNVB Beker (2007 en 2010) en één keer de Johan Cruijffschaal (2007).
ajax.nl
Ajax.nl, jongens.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:15
|
|
Blij dat hij weg is en De Boer zal dat binnenskamers ongetwijfeld beamen. Het is eigenlijk ongelofelijk dat we voor gemankeerde voetballers als Babel, Huntelaar en Suarez zoveel miljoenen binnenhalen. Des te vreemder blijft het dat Ajax zo vaak oudere aanvallers haalt, terwijl het met enigzins talentvolle spelers, zeker financieel, spekkoper is. Jong, aanvallend ingesteld Ajax-talent, wordt maar eens bevestigd, blijft goud waard. Zo hadden Elia en Lens bij Ajax nu al makkelijk met een transfer naar Juventus of Liverpool de miljoenen van De Mul en Van der Meyde kunnen overtreffen, als ze echter goed waren opgeleid/op tijd gehaald.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:17
|
|
Site van liverpool is druk volgens mij haha (ik kom er zéér moeizaam op).
Was benieuwd naar de reacties daar.
@ James: Wat betreft Suarez zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Ik was namelijk heel benieuwd of het beoogde spel wat de Boer wilt spelen haalbaar was met Suarez.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:18
|
|
26,5 maximaal. Ik ben wel benieuwd wat AJAX 'schoon' krijgt en wat voor clausules er in verwerkt zijn.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:19
|
|
Ik vind het woordje 'maximaal' wat voor het bedrag staat een beetje eng. Welk bedrag is vast en welke variabel en welke doelen moeten behaald worden om aan dat maximale bedrag te komen............
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:21
|
|
Geweldig onderhandelt van Ajax dit..
Iedereen zat er toch wel een beetje mee in zijn maag dat onze topper voor de weggeefprijs van 15miljoen zou vertrekken. Sterk gespeeld van de Ajax directie die er het maximale uitsleepte.
Over de kwaliteiten van Suarez zou ik kort en krachtig zijn...
HELD
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:21
|
|
Citaat: 26,5 maximaal. Ik ben wel benieuwd wat AJAX 'schoon' krijgt en wat voor clausules er in verwerkt zijn.
Zal iets zijn van, als Liverpool Champions League haalt krijgt Ajax nog 2 miljoen, en nog 2 miljoen als Suarez in volgend seizoen minimaal een x aantal wedstrijden speelt of goals maakt.
Overigens wel een bizarre driehoek daar straks. Torres - Gerrard - Suarez.
Ik ga Liverpool ook maar weer 's aandachtiger volgen.
De reacties van de Liverpudians zijn erg goed trouwens. Die zien vooral goals, inzet en assists natuurlijk:
http://forums.liverpoolfc.tv/showthread.php?t=229040
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:23
|
|
Perfect iedereen content,
heel mooie club hoor,
Samen lekker rennen , sleuren , duwen, trekken , assisten en scoren met Dirk als in een speeltuin. Anfield is een prachtspeeltuintje!
Blijft Torres ?
En Ajax doe heel rustig weloverwegen je next move, nieuwe spits hoeft niet perse, huur desnoods Dost en Eidur , kan je t rustig save aankijken .
Mounir zie ik wel opbloeien onder rechtvaardige kaaskop inspirator Frankie.
Ik denk dat Monierke mar wat graag de waarheid hoort , als die maar respectvol en passend is .
Ik denk dat Frankie dat wel net zo ziet zitten !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:26
|
|
Citaat: Zal iets zijn van, als Liverpool Champions League haalt krijgt Ajax nog 2 miljoen
Ik hoop niet dit seizoen.
|
AFCA Tyke
Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:26
|
|
Toch een aardig bedrag gekregen voor deze bijtgrage duikelaar die soms dacht dat hij keeper was (geintje) Als hij met zen hoofd geconcentreerd is op het voetbal en het team loopt heb je een goede aan Suarez, zo niet dan slaat de frustratie soms net te snel toe.. ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Liverpool.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:27
|
|
Wat een perspectief in Engeland, wat een manier om uit elkaar te gaan en vooral: wat een moment. Had dit niet door de voordeur gekunt, in plaats van halsoverkop en naar de eerste de beste hoogste bieder?
Vanuit Ajax bezien begrijp ik er al helemaal weinig van. Weer een zeperd tegen Anderlecht en in de Eredivisie ga je het nog zwaar genoeg krijgen, alle zeilen bijzetten om niet nog een paar keer op je bek te gaan zoals zondag, mind you. Met Blind en Eriksen naar Eindhoven, ze zien je aankomen. Mis je dalijk de Champions League en blijkt het allemaal weggegooid geld.
Pfff... Waar is die pannenkoekenroepert als je'm nodig hebt? De grootste teleurstelling van het seizoen totnogtoe. Met afstand.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:30
|
|
Ik ben helemaal niet content. We zijn 26 miljoen rijker, maar in ieder geval geen kampioenschap rijker. Ajax komt weer onvoorbereid voor de dag. Suarez is onvervangbaar, niemand in de huidige selectie kan op dit moment zijn rol (goals assists) overnemen.
We zijn de afgelopen jaren te afhankelijk geweest van Luis (Louis voor degene die zich daar aan storen) en dat zullen we nu waarschijnlijk gaan merken. Ik moet ook zeggen dat ik deze transfer bijzonder onrechtvaardig vind tov frank de Boer. Als debuterend trainer wil je graag eerst een periode over je sterkhouder beschikken. Nu kan het zomaar een hoop punten gaan kosten het komende halfjaar
Bovendien vind ik een aantal reacties hier ongelooflijk. Suarez heeft het complete wanbeleid van Ajax, aankoopbeleid en jeugdopleiding, in zijn eentje kunnen camoefleren. Zonder hem hadden we een aantal middenmootseizoenen gehad in de arena. Wat meer respect is zeker op zijn plaats
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:37
|
|
@ JL10 en Vienna: Zwaar overtrokken reacties. Ja Suarez was ongekend belangrijk maar ook zonder hebben ze goede wedstrijden gespeeld.
Daarnaast is er een (lange) shortlist met spelers die als vervanger gehaald kan gaan worden.
Zoals de Boer aangaf is Ajax in staat snel te schakelen bij een vertrek.
Ik hoop persoonlijk het meeste op Traore met rechts Mickey en links Ebecilio/el Ham.
Voor volgend seizoen (of wellicht eerder) zal dan ook Castillion kunnen aansluiten.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:39
|
|
Citaat: We zijn 26 miljoen rijker, maar in ieder geval geen kampioenschap rijker.
Niet dat dat reëel was, maar je Champions League doe je hiermee ook definitief de deur uit.
Citaat: Ajax komt weer onvoorbereid voor de dag. Suarez is onvervangbaar, niemand in de huidige selectie kan op dit moment zijn rol (goals assists) overnemen
Nog belangrijker: z'n voortrekkersrol. Het is dat Emanuelson weg is maar we blijven met een stel kutjes zitten, excusez les mots.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:40
|
|
Nou zoals Suarez dit seizoen speelde is hij geen 25 mln waard en gaat er sportief gezien weinig verloren. Het is een fantastische speler maar ik denk dat hij zijn beste tijd bij Ajax heeft gehad. Komt mede door het samenspel met El Hamdaoui, het drukke seizoen, Jol is weg, geen aanvoerder, kritiek na het bijten et cetera. Hij liet stiekem zelf ook doorschemeren dat hij weg wil. Ook met het spel dat FdB voor ogen heeft, kan een goede balvaste spits meer toevoegen aan dit Ajax dan Suarez in de huidige vorm. Dan is het voor beide partijen het beste om het ook daadwerkelijk te doen.
Maargoed, een Suarez in vorm is natuurlijk voor elke Nederlandse club een pure meerwaarde en ook voor veel buitenlandse (top)clubs.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 18:41
|
|
We hebben El Hamdaoui nog die hem kan opvolgen. Verder zal er vast nog wat bijkomen. Volgend seizoen staat er dan een ingespeeld team en kun je weer voor het landskampioenschap gaan.
|