Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 07:48
|
|
Dat deed hij destijds bij Groningen wel toen Ajax kwam, maar ik denk dat Suarez dat nu niet meer zal gaan doen.
|
tommy
Forum berichten: 50
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 08:10
|
|
Ik vrees dat dit wel gaat gebeuren. Al hoop ik er niet op.
Het is jammer maar ik zeg 20 miljoen vangen en laten gaan, anders hebben we toch niets meer aan hem vrees ik.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 09:22
|
|
Het heeft weinig zin hè, zo'n zaak aanspannen als je drie dagen hebt.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 09:55
|
|
Citaat: Ik heb over wat de``mogelijke`` gevolgen zijn ik zeg niet dat het op feiten is gebaseerd. EN ja als Suarez nogmaals een ernstige overtreding of opstootje/voorvalletje uithaalt dan gaat de schorsing heel hard naar de 20 wedstrijden, want eerdere incidenten worden meegewogen en de KNVB gaf aan bij deze schorsing al mild geweest te zijn.
Hij pakte ook nog rood voor de JC schaal. En tweemaal geel in de CL, weet niet of hij in de beker ongeschonden is qua kaarten.
Maar goed ken je het verhaal van de Boertjes uit het verleden? Ik zie in Suarez absoluut de speler die ook dwars gaat liggen als hij zijn zin niet krijgt omtrent een transfer, 4,2 mil. salaris is ook niet niks, dat zou mijn hoofd ook op hol brengen.
met andere woorden, jou baas wil je niet laten vertrekken naar een ander bedrijf waar je 2x zoveel kunt verdienen, heb jij dan nog zin om voor deze baas je best te blijven doen? Je moet dan wel van heel goede mentale huize komen, neem dat van mij aan. En gezien het FEIT dat Suarez voor de winterstop ook al behoorlijk gefrustreerd oogde kan ik me voorstellen dat dit misschien wel eens lelijk mis kan gaan, dan zeg ik verkopen om ellende te voorkomen, want je hebt niks aan en speler die met zijn hoofd ergens anders is, al helemaal niet als dit je goalgetter betreft.
Het lijkt me sowieso slim voor welk scenario dan ook om een extra aanvaller aan te trekken.
Ik wil me niet teveel bemoeien met jullie discussie, maar de tekst onder je posts: "Topvoetbal is al meer dan tien jaar geleden overleden...Laat de sport weer spreken en het geld achterwege." botst een beetje met jouw mening hierboven... (4,2 mil salaris en geld innen voor Suarez)
Ik ben het er ook niet mee eens ofzo, maar geld is nu eenmaal te belangrijke factor geworden en heeft de sportieve prestaties voorbij gestreefd, alles draait om geld. Ik heb me daar bij neergelegd na een jaar of 5 weinig voetbal gevolgt en gedaan te hebben ging het weer knagen zullen we maar zeggen. Maar met huidige tranfermarkt enzo ben ik het zeker niet eens. Ik pleit nog altijd voor een plafondbudget voor clubteams (zeker die met belachelijk schuld) minimaal 5 of 6 spelers in basis moeten van eigen nationaltieit zijn en dan gaan we weer in de goede richting. Ajax is financieel redelijk gezond, maar toch moeten wij spelers verkopen aan clubs die eigenlijk nog minder geld hebben dan ons. Dat lijkt nergens op en is nog steeds competitievervalsing in mijn ogen. Hoe kan Barca nou bijvoorbeeld van de Wiel losweken voor 20 mil. terwijl zij een schuld van 350 mil. hebben. Wie vind dat nou kloppen?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 10:09
|
|
And the soap continues:
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... er-to-give
Ajax forward Luis Suarez has pleaded with his manager Frank de Boer to give him to nod to make a move to Liverpool, according to the Daily Mail.
The Reds have been heavily linked with a move for the forward and have been reported to have had more than one bid rejected by the Dutch outfit.
Goal.com UK recently revealed exclusively that the Merseysiders will make one final push to land the Uruguay international, with a summer switch looking more likely than a January move.
Liverpool and Ajax have had difficulty in seeing eye-to-eye concerning a transfer fee for Suarez
|
Nikos85
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 10:11
|
|
Citaat: 4,2 mil. salaris is ook niet niks, dat zou mijn hoofd ook op hol brengen.
met andere woorden, jou baas wil je niet laten vertrekken naar een ander bedrijf waar je 2x zoveel kunt verdienen, heb jij dan nog zin om voor deze baas je best te blijven doen? Je moet dan wel van heel goede mentale huize komen, neem dat van mij aan.
Als jij later in je baan een contract tekent voor bijvoorbeeld vijf jaar en na twee jaar denk je het voor gezien te houden, dan is dat jouw eigen 'fout'. Het is 'aardig' van je baas als hij je verder wil helpen in je carrière en open staat voor jouw vertrek, maar er moet voor hem natuurlijk wel wat tegenover staan. Hij laat dan één van zijn beste mensen vertrekken en heeft wel geld nodig om andere goede mensen binnen te halen.
Dat begrijp ik wel, maar voetbalwereld werkt ook enigzins anders, dat wel. Vooral met mannetjes die weten dat ze belangrijk zijn binnen een club. ALs hij niet meer wilt spelen kan je hoog en laag springen en hem zijn contract voorhouden, maar dit zal niet werken. Het is ook een beetje de tendens waarin de tranfermarkt verkeerd. Idd zou een contract alleszeggend moeten zijn, maar zeker in de voetballerij is dit niet het geval, eerder omgekeerd. Contracten worden afgesloten om er daarna weer zoveel mogelijk aan te verdienen en zijn heel weinig waard, iemand in de Duitse media hekelde dat ook van de week, weet zo niet meer wie maar hij had wel gelijk, het ging om dat v. Nistelrooij incident.
Maar goed Suarez kan overal terecht als het moet, en als werknemer geniet je geen sterrenstatus en ben je niet beknd via de media, das nogal een verschil.
Als hij het bijltje erbij neergooid zal de club hem zijn zin moeten geven, en zo zal het gaan let maar op.
Als je mijn menig wilt weten zou Ajax niet eens een gesperek aan moeten gaan, topschutter, meeste assists etc. onmisbaar voor de club en nog 2,5 jaar onder contract veel te lang om af te kopen, en te onmisbaar om hem halverwege een seizoen te laten gaan. Maar het feit dat Ajax de deur op een kier zet maakt het wel dat ze nu in deze positie zitten en hem alsnog moeten laten vertrekken, hij gaat zich niet meer opladen voor onze club als je uitspraken doet als ik ben hier uitgeleerd enzo en ik kan net zo goed worden als Tevez en natuurlijk is zijn club wel in bespreking, dat doet naar de speler toe natuurlijk ook iets. Tuurlijk jezelf een hogere lat opleggen is wel goed, maar word nou gewoon eerst hier in NL eens kampioen dan kan je dat wel op je cv bijschrijven, bij Liverpool word geen edelmetaal gehaald dit jaar, das op zeker.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 10:12
|
|
Geloof maar dat dat ongeloofwaardig is, aangezien in de kop stond: Ronald de Boer
|
Nikos85
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 10:21
|
|
Citaat: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-to-make-final-move-for-suarez
Dikke 23 miljoen euro. Hopelijk komen er nog wat bonussen bij.
Er staat dat Liverpool tot de zomer wilt wachten. Ze denken zo goedkoper uit te zijn, omdat ze er van uitgaan dat Suarez gefrusteerd zal zijn.
EN dan hebben ze gelijk, zou wellicht ook een slimme zet zijn, de marktwaarde zal zeker dalen ben ik bang, want hij gaat niet zijn best doen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:20
|
|
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 94,00.html
Ajax schijnt zijn vraagprijs verlaagt te hebben naar €25miljoen en het gesprek gaat vandaag door (zoals al vermeld).
Liverpools (2e) bod was overigens rond de €20miljoen.
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:26
|
|
Pond, dollar of euro ?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:28
|
|
Citaat: Pond, dollar of euro ?
Ik denk euro aangezien er gewoon een euro teken voorstaat .
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:37
|
|
Citaat: Ik hoop zo dat hij het zichzelf en ons niet aandoet om zich als een kleuter te gedragen. Ik hoop het zó!
Voetbal is wezenlijk een spel voor kleuters en Suarez is het ultieme voorbeeld daarvan
Dat maakt hem juist ook zo anders, zo goed, zo onberekenbaar, zo omstreden .
Dat bijtincident is helemaal des kleuters , je voelt je niet zo lekker, iemand sart en jent je steeds maar weer , je hebt nog niet een complete assertieve bagage, die ander ziet je kwetsbaarheid en trapt steeds op die staart.
Dan gaan kleuters bijten als laatste oplossing om een eind te maken aan de voor hem al te tergende situatie .
Dit gebeurde letterlijk vorige week vrijdag bij mijn zoontje tussen hem en zijn vriendje bij ons thuis ,
dit keer beet het vriendje ,
vriendje was ook verzwakt veel te vroeg wakker,
slecht kuchje, kortom niet helemaal fit .
Maar wilde wel graag stoeien ,mijn zoontje die fysiek zeer voorlijk is waar vriendje dat minder is , ja dan zijn de oren en ogen niet allemaal helemaal open .
Dan heb je een flinke doorbeet , wat best shoking is maar ook wel weer vrij normaal voor die leeftijd .
Niet al teveel oordeel erop leggen , bespreken en hernieuwde communicatie afspraken maken .
Van als iemand iets niet wil , gaat dat voor degene die dit wel wil .
Je kan beter rekening houden met iemands persoonlijkheid ,
geen speler heeft zich de laatste decennia zo gegeven als Luis Suarez ,
dat behoor je als Ajax ook mee te nemen .
Dus zoveel mogelijk je best doen die deal naar ieders tevredenheid af te ronden .
Onderste uit de kan lijkt me mede daarom niet raadzaam .
Ik vermoed dat Ajax dit ook zal doen
|
Nikos85
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:45
|
|
Gewoon nu bedrag afspreken voor de zomerperiode, Liverpool kan er altijd onderuit als ze willen en wij zijn er niet mee geschaad, plus je geeft Louis het perspectief waar hij zo naar uitkijkt, wellicht iets met zijn salaris doen als hij dit echt zoon probleem vind, nou iedereen tevreden. Er valt toch niiks te winnen met Liverpool, waarom zou je daarvoor nou een vertrek forceren, dat volg ik niet, toch weer geld ben ik bang, hij wil alleen dat salaris en niet meer, als Feyenoord hem dat had geboden was ie ook geintresseerd wellicht.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 11:49
|
|
Citaat: Gewoon nu bedrag afspreken voor de zomerperiode, Liverpool kan er altijd onderuit als ze willen en wij zijn er niet mee geschaad, plus je geeft Louis het perspectief waar hij zo naar uitkijkt, wellicht iets met zijn salaris doen als hij dit echt zoon probleem vind, nou iedereen tevreden. Er valt toch niiks te winnen met Liverpool, waarom zou je daarvoor nou een vertrek forceren, dat volg ik niet, toch weer geld ben ik bang, hij wil alleen dat salaris en niet meer, als Feyenoord hem dat had geboden was ie ook geintresseerd wellicht.
Denk je Nikos ?
We hebben het wel over Liverpool dat niet heel lang geleden de top of Europe was !
Je voorstel klinkt alleszinds redelijk , maar hoeveel kan je nu na zolange intensieve onderhandelingen nog vragen van Luis .
Ik denk dat dat emotioneel een brug te ver is voor hem .
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 12:00
|
|
Het is géén Louis!!!! MAAR LUIS! Hoe moeilijk kan het zijn als Ajacied om de namen van de spelers van je club goed te schrijven!
Wat ik me nou afvraag. Ik hou ook liverpool-fc (het forum) in de gaten en daar zeggen de liverpool-volgers allemaal dat Suarez ook daadwerkelijk heeft gezegd ontevreden te zijn dat de deal niet rond lijkt te komen en dat hij niet 'gemotiveerd' is om te trainen.
Is er ook maar ergens in de media daadwerkelijk geciteerd? Volgens mij word het nogal hard verzonnen dat Suarez ontevreden is erover.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 12:37
|
|
En als-ie dat gezegd zou hebben zou dat niet tot hier zijn doorgedrongen? Andere kant van de wereld plus dat we hier het Engels nauwelijks machtig zijn. Kom, maar sowieso al die Engelse berichtgeving, wát een onzin allemaal. Heb alleen al een stuk of 8 verschillende geboden bedragen voorbij zien komen. Vooral die ene met een sprong van met-pijn-en-moeite €14m naar €29m was aardig. Je verzint het niet.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 13:13
|
|
Ai, nu Torres wegwil bij Liverpool zullen ze ofwel Suárez willen of zal Suárez zelf niet meer willen... Als Torres weg is bij Liverpool blijft er helemaal niets meer over van dat elftal..
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 14:17
|
|
Nieuw hoofdstuk:
‘Kans dat Suárez blijft is op dit moment fifty-fifty’
Vrijdag, 28 januari 2011 om 13:53Ajax moet zich mogelijk toch gaan opmaken voor een tijdperk zonder Luis Suárez. De aanvoerder van de Amsterdammers wordt al weken gelinkt met Liverpool, maar Ajax wist de boot af te houden met een vraagprijs van tussen de 25 en dertig miljoen euro. Maar hoofdtrainer Frank de Boer is er niet gerust op dat Suárez nog lang in Amsterdam te zien is.
De Boer liet op een persconferentie in de aanloop naar het duel van zondag met NAC Breda weten het in de lijn der verwachtingen ligt dat Liverpool meer gaat bieden. Gisteren bleek dat Liverpool nog steeds niet genoeg geld op tafel neer wilde leggen voor Suárez. “Maar ik verwacht dat ze met een hoger bod komen. De kans dat Suárez blijft is op dit moment fifty-fifty.”
Ajax heeft Liverpool tot aankomende nacht gegeven om met een god bod op de proppen te komen. Mocht er dan nog altijd geen akkoord zijn bereikt, dan zal Ajax niet meer onderhandelen. “Gaat de transfer vervolgens niet door dan kunnen Luis klaarstomen voor het duel met NAC van zondag. Luis staat dan gewoon aan de aftrap”, aldus De Boer.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136199
|
jari-litmanen
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 14:41
|
|
Volg ff Bertvanslooten op twitter hij is nieuwslezer van Radio 1 en hij tweet net dat Suarez weggaat... Is een pa van collega van me... .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 14:44
|
|
Zie hier en hier.
|
jari-litmanen
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 14:49
|
|
Ff afwachten, maar ik vond het de moeite v/h plaatsen wel waard..
|
Nikos85
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 15:29
|
|
Denk wel dat het gedaan is, ik hou het nauwlettend in de gaten, met name omdat ik nieuwsgierig ben wat we ervoor terug krijgen, zie dit niet in Ajax voordeel beslecht meer worden, Liverpool heeft nog niks aangekocht en al meerdere malen aangegeven dat ze ze zich verplicht voelen om voor de fans wat transfers te doen vanwege de slechte resultaten en daarom zal er alles uit de kast worden gehaald voor onze Louis en omdat hij zelf al overstag is denk ik dat we kunnen wachten voor welke miljoenen ze hem laten gaan.
Ik hoop op Dost iig, en wellicht Gudjonson erbij als pinchhitter voor een redelijk bedrag of prestatiecontract.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 15:33
|
|
@ 343: Kan er niet een regel ingeroepen worden dat gebruikers voor minimaal 1 uur gebanned worden als ze zelfs spelersnamen niet goed schrijven (ook al is het de voornaam).
on: Ik verwacht ook dat het nog rond komt. Vooral om wat Nikos ook zegt, Liverpool is het zo wat verplicht aan zijn supporters en oa. Blackpool houd ook zijn poot stijf voor Adam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 15:39
|
|
Ach, die louis in de pels kunnen we wel hebben, s1983.
Ja, die is weg. Hopelijk sleept AJAX er minimaal 25 miljoen uit. Ik vind dat hij minimaal tussen de 25 en 30 miljoen moet opbrengen. Ook erg benieuwd wie de vervanger gaat worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 15:49
|
|
Ga er idd maar vanuit dat Liverpool er alles aan doet Louis Suarez binnen te halen. Die nieuwe eigenaar van Liverpool en Damiën Comoli (TD) handelen vrijwel volledig op basis van statistieken en een wetenschappelijke benadering. Louis Suarez is wat betreft de statistieken goals/assists misschien wel de beste speler van Europa, dus is het niet zo vreemd dat Liverpool bij hem uitkomt.
Het is voor Ajax voordelig dat Liverpool op 1 paard wedt. Tenminste, in de media gaat het alleen maar over Louis Suarez. Ze staan er belabberd voor en ze hebben besloten dat er een nieuwe impuls MOET komen. Dat zijn perfecte ingrediënten om de hoofdprijs te vragen. Ik verwacht, gezien de situatie bij Liverpool, dat beide partijen er nog uit gaan komen
|