Auteur
|
Bericht
|
Benji
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 20 jan 2011 22:57
|
|
http://twitter.com/amarjourno
Technisch directeur van Liverpool heeft blijkbaar gezegd dat de gesprekken met Ajax op dit moment niet meer lopen en dat een januari-transfer er waarschijnlijk niet in zit.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Vr 21 jan 2011 00:05
|
|
Citaat:
Technisch directeur van Liverpool heeft blijkbaar gezegd dat de gesprekken met Ajax op dit moment niet meer lopen en dat een januari-transfer er waarschijnlijk niet in zit.
Afgaande op het Liverpool forum heeft het er alle schijn van dat dit een interview betrof wat al dateert van een tijdje geleden. Dit zou ook verklaren waarom hij zegt dat er geen contact is geweest met Ajax. Er is ook duidelijk wél contact geweest, dit is gewoon door teveel bronnen gemeld. Lijkt me sterk dat alle media hiermee in de fout zijn geweest.
De berichten dat het bijna rond is komen op mij nog steeds het meest betrouwbaar over. Het lijkt mij gewoon het meest aannemelijk dat Liverpool en Ajax vrij ver uit elkaar zaten, dat Ajax door druk van Suarez een klein beetje water bij de wijn heeft gedaan en Liverpool haar bod uiteindelijk toch flink verhoogd heeft omdat een speler van het kaliber Suarez gewoon bittere noodzaak is voor hun. Er zijn weinig spelers van het niveau van Suarez, op zijn leeftijd en al helemaal niet voor minder geld beschikbaar. Suarez is precies wat Liverpool nodig heeft, het is voor hun een buitenkansje, mocht Suarez in de tweede seizoenshelft zijn vorm terug vinden is hij misschien wel onhaalbaar voor Liverpool. Kortom, het lijkt me aannemelijk dat Liverpool haar bod flink verhoogd heeft en dat beide clubs inderdaad grotendeels akkoord zijn. Babel blijft nog het twijfelachtige in het verhaal. Ik krijg het vermoeden dat Ajax hem wel wil, dit werd ook gemeld door de Telegraaf, maar dan moeten natuurlijk beide clubs er wel uit komen over hoeveel Babel waard is. Daarnaast zal Ajax met Babel een contract overeen moeten komen voordat ze eventueel een deal kunnen maken rondom Babel. Dit kan heel goed de reden zijn dat het allemaal zo lang duurt. Komt Ajax niet overeen met Babel, dan kan Liverpool haar bod nog verhogen en Babel alsnog aan Hoffenheim verkopen.
Alles bij elkaar komt het verhaal dat het vrijwel rond is mij gewoon een stuk aannemelijker over dan bepaalde signalen dat het niet door zou gaan.
|
Mars_R
Forum berichten: 58
|
Geplaatst: Vr 21 jan 2011 09:39
|
|
AMSTERDAM - Liverpool-trainer Kenny Dalglish heeft de fans van zijn club beloofd dat hij er met het bestuur alles aan doet om een internationale topspits binnen te halen. Luis Suarez is voor de club van Dirk Kuyt nog altijd de eerste kandidaat, nadat de directie de interesse voor de Uruguayaan al bekendmaakte bij Ajax-directeur Rik van den Boog.
Dalglish zegt: "Het is belangrijk dat we een aanvaller erbij krijgen die de fans en de spelers omhoogtrekt. Het zou fantastisch zijn als er iemand bij komt die het elftal echt beter maakt. Ook de spelers van Liverpool willen dat er een topspeler bij komt. Iedereen bij Liverpool kijkt ernaar uit om snel een voetballer te hebben die iedereen weer hongerig maakt. Wij zijn daar met de staf en de eigenaren hard mee bezig.’’
Liverpool-voorzitter Tom Werner erkent dat zijn club de droomspits al op het oog heeft. "Ik zou graag meer willen vertellen, maar dat kan nog niet. We moeten er nog hard aan werken voordat we de man hebben die de club direct kan versterken. Ik denk dat de fans wel begrijpen dat het beter iets langer kan duren en dat ze dan de speler hebben die ook voor de komende jaren de oplossing is”, aldus Werner.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... tje__.html
Met andere worden we zijn druk bezig met Suarez maar proberen de prijs nog wat omlaag te halen.
|
Beckham23
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 11:26
|
|
Het is the sun ik weet maarja voor wat het waard is:
Vandaag een nieuw liverpool bod van 23,5 miljoen op Suarez.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3366833/Liverpools-Damien-Comolli-jets-out-for-Luis-Suarez-talks.html
|
Mars_R
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 12:04
|
|
Citaat:
23,5 miljoen is een mooi bedrag. Daarvoor kan er een mooi bedrag worden bijgeschreven op de rekening en is er ook nog geld voor een andere spits/linksbuiten.
Nu Hamdoei nog verkopen voor + 5 miljoen!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 12:48
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-7956_Liv ... uarez.html
AJAX wil 35 miljoen, Liverpool haakt af.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 12:51
|
|
Citaat: http://www.ajaxfans.net/nieuws-7956_Liverpool-vangt-bot-bij-Ajax-over-Suarez.html
Jaja dat was dus het absurde bedrag, goed volgehouden van Ajax.
Gestopt
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 13:13
|
|
Citaat: http://www.ajaxfans.net/nieuws-7956_Liverpool-vangt-bot-bij-Ajax-over-Suarez.html
Prima! Nu maar hopen dat Ajax zijn poot stijf houdt en we nog een half jaartje van Suarez kunnen genieten. Het is inmiddels ook wel duidelijk dat een kampioenschap zonder hem er niet in zit.
|
Sjoerd.S
Forum berichten: 89
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 14:31
|
|
Citaat:
23,5 miljoen is een mooi bedrag. Daarvoor kan er een mooi bedrag worden bijgeschreven op de rekening en is er ook nog geld voor een andere spits/linksbuiten.
Nu Hamdoei nog verkopen voor + 5 miljoen!!
Lijkt mij eerder dat we Suarez nodig hebben. Dat zie je ook tegen Feyenoord en tegen Utrecht. Laat El Hamdaoui ook maar blijven, minimaal de rest van het seizoen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 15:15
|
|
Zou het ultieme scenario zijn: Suarez blijft, El Hamdaoui wordt verkocht, Ajax wint het kampioenschap en Suarez wordt na een goede tweede seizoenshelft voor 20-25 miljoen verkocht.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 15:19
|
|
Het liefst zie ik nog steeds El Hamdaoui en Suarez blijven en Cvitanich voor 3/4 miljoen verkocht worden en niemand die gehaald wordt.
Als El Hamdaoui daarbij ook verkocht wordt moeten we wel een nieuwe spits halen natuurlijk.
Als Suarez verkocht wordt en El Hamdaoui blijft moeten we naar mijn mening een buitenspeler of spits halen.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 15:53
|
|
Als Suarez vertrekt en El Hamdaoui blijft, dan lijkt het me nogal overbodig om een spits te halen hoor RG.
Verder goed dat Ajax niet heeft toegegeven aan Liverpool en gewoon haar poot stijf heeft gehouden. 18 Miljoen is gewoon te weinig voor deze jongen.
|
Sjoerd.S
Forum berichten: 89
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 19:28
|
|
Citaat: Als Suarez vertrekt en El Hamdaoui blijft, dan lijkt het me nogal overbodig om een spits te halen hoor RG.
Verder goed dat Ajax niet heeft toegegeven aan Liverpool en gewoon haar poot stijf heeft gehouden. 18 Miljoen is gewoon te weinig voor deze jongen.
Tenzij El Hamdaoui langer ziek blijft.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 19:32
|
|
Volgens mij is Mounir er weer bij tegen NAC.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 20:04
|
|
Citaat: Volgens mij is Mounir er weer bij tegen NAC.
Beker of competitie
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 20:08
|
|
Beide dacht ik .
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 22:55
|
|
Citaat: Ajax verwacht een ‘respectvol’ bod van Liverpool voor Suárez
Maandag, 24 januari 2011 om 22:17
Het is niet uitgesloten dat Luis Suárez alsnog naar Liverpool verkast. Ajax heeft de directie van The Reds laten weten dat men met een ‘respectvol’ bod moet komen, alvorens Ajax gaat denken over een transfer. Volgens BBC Sport bood Liverpool ruim 14,9 miljoen euro voor de Uruguayaanse aanvaller.
Maandag kwam technisch directeur Damien Comolli naar Amsterdam om met de Ajax-directie te onderhandelen over de transfersom, maar hij keerde al snel terug naar Engeland. Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot, daar Ajax dertig miljoen euro wil innen. “We moeten wachten op hen met een bod dat meer respectvol is”, laat een woordvoerder van Ajax weten. “We willen hem behouden, in ieder geval tot het eind van het seizoen en bij voorkeur tot het eind van zijn contract.”
“Als je het bod van vijftien miljoen euro van Liverpool vergelijkt met andere transfers, is het voor te stellen dat het veel te laag is voor ons”, laat de zegsman weten. “Luís is de laatste drie jaar onze topscorer en ook de man met de meeste assists. Hij was een van de grote jongens voor Uruguay waarmee hij derde werd op het WK in de zomer en hij heeft nog altijd een contract bij ons voor tweeënhalf jaar Voetbalzone
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:00
|
|
14,9 miljoen euro, for crying out loud, zelfs voor Babel hebben ze meer betaald.
|
Castel di Sangro
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:05
|
|
Tsja, maar het lijkt me niet dat ze er 10M bovenop gaan plakken..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:19
|
|
Ach sinds Ajax moeilijk liep te doen met die minimum contracten van Rommedahl en Pantelic is men in Europa schijnbaar gaan denken dat we een geldgebrek hebben en dat ze wel even voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten. Suarez staat nog 2,5 jaar onder contract, dat is gewoon nog een lange periode.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:22
|
|
Citaat: Tsja, maar het lijkt me niet dat ze er 10M bovenop gaan plakken..
Is prima, toch? Laat hem maar lekker tot de zomer hier ballen, vergroot alleen maar onze kansen op het kampioenschap/de 2e plek. En bovendien, ook van de zomer krijg je nog zat, dan staat hij immers nog 2 jaar lang onder contract.
|
Castel di Sangro
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:30
|
|
Naja, als ze de 7M van Babel er bovenop plakken, komen ze een eind meer in de richting..
Waar ik me echter drukker over maak is de evt houding van Suarez, wanneer Ajax definitief de boot afhoudt..
Al met al verwacht ik trouwens dat deze transfer uiteindelijk wel doorgang zal gaan vinden..
Btw, jij weet dat wel: Hoe is het afgelopen met die Nemeth? Of dat jonge finse talent, die ooit in de belangstelling stond van Ajax, maar een (of inmiddels 2) jaar geleden naar Liverpool ging.. Is dat niet te gebruiken als ruilmiddel?
[edit"> Nemeth dus al weg, Lol, en Dalla Valle is naar Fulham, dus dat gaat 'm niet worden..
Naja, ik hoopte dat er nog een leuke talentvolle aanvaller bij Liverpool zou rondwandelen, waar wij evt iets aan zouden kunnen hebben.. En bovenstaande namen zijn ooit in verband gebracht met Ajax.. :)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:39
|
|
Krisztian Nemeth, waarin we in de eerste transferzomer onder Ten Cate interesse in hadden? Die is aan zijn tweede seizoen bij Olympiakos bezig, ook verkocht als ik het goed heb. Hij speelt er amper omdat Pantelic en Mitrouglu de voorkeur genieten.
Verder speelt er ook niks interessants bij Liverpool, die David N'Gog vind ik trouwens echt een drama. Voor wat betreft die Fin, egen idee over wie je het hebt.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 25 jan 2011 09:35
|
|
Die 7 mil. extra brengt een bod van 22 tot 25 mil. dat word echt linke soep denk ik, paar vegoedingen erbij voor CL/EL/kampioenschappen/bekers en het is een bedrag dat al hard richting 30 loopt, ben benieuwd hoe gevoelig Ajax daar voor is, want het is nog steeds niet de vraagprijs, maar ze zetten bewust hoog in heb ik het idee (al roepen ze al wel langer dat het meer dan 30 moet zijn).Zodat ze nog kunnen handelen over de prijs en dan is een krappe 30 mil. toch wel intressant voor de clubleiding ben ik bang. Daarbij is Suarez zelf wel toe aan meer salaris, want zijn uitlatingen zijn wat mij betreft duidelijk, die zit al met zijn hoofd in Liverpool.
Dat hele rare bericht dat nu hij Tevez daar heeft zien spelen hij denkt dat ie het ook kan, wat een gel*l Tevez speelt ook pas net een paar weken daaro het was nog even afwachten tot er zekerheid bestond over zijn kunnen in de Premier Legaue en dat is allemaal toch wel goed gekomen. Nu Suarez een dvdtje gezien heeft weet hij het zeker,dat kan hij ook...echt bullshit maar het geeft wel aan dat Louis meer bezig is met Liverpool dan kampioen worden met Ajax.
|
Mars_R
|
Geplaatst: Di 25 jan 2011 09:51
|
|
Citaat: Die 7 mil. extra brengt een bod van 22 tot 25 mil. dat word echt linke soep denk ik, paar vegoedingen erbij voor CL/EL/kampioenschappen/bekers en het is een bedrag dat al hard richting 30 loopt, ben benieuwd hoe gevoelig Ajax daar voor is, want het is nog steeds niet de vraagprijs, maar ze zetten bewust hoog in heb ik het idee (al roepen ze al wel langer dat het meer dan 30 moet zijn).Zodat ze nog kunnen handelen over de prijs en dan is een krappe 30 mil. toch wel intressant voor de clubleiding ben ik bang. Daarbij is Suarez zelf wel toe aan meer salaris, want zijn uitlatingen zijn wat mij betreft duidelijk, die zit al met zijn hoofd in Liverpool.
Dat hele rare bericht dat nu hij Tevez daar heeft zien spelen hij denkt dat ie het ook kan, wat een gel*l Tevez speelt ook pas net een paar weken daaro het was nog even afwachten tot er zekerheid bestond over zijn kunnen in de Premier Legaue en dat is allemaal toch wel goed gekomen. Nu Suarez een dvdtje gezien heeft weet hij het zeker,dat kan hij ook...echt bullshit maar het geeft wel aan dat Louis meer bezig is met Liverpool dan kampioen worden met Ajax.
Helemaal mee eens! Ze zullen in totaal inderdaad tussen de 25 en 30 miljoen uit komen.
Voor dat bedrag moet Ajax Suarez gewoon laten gaan. Meer krijg je er toch niet voor.
|