Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 18:24
|
|
Ik zag het je net ook al schrijven in de wedstrijdtopic, maar dat is helemaal geen regel hoor, Maurice.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 18:38
|
|
Citaat: Dat is niet waar Maurice.
Dankje voor je uitgebreide uitleg hoe het wel zit
Citaat: Ik zag het je net ook al schrijven in de wedstrijdtopic, maar dat is helemaal geen regel hoor, Maurice.
ik dacht altijd dat 2x geel in 2 opvolgende wedstrijden een schorsing inhield, zo is het toch wel in de CL, Eufa, EK WK?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 18:45
|
|
Dan zal ik het proberen uit te leggen.Na je vijfde gele kaart krijg je een wedstrijd schorsing.Nadat je na de vijfde gele kaart hebt gehad zal je bij de achtse gele kaart weer een schorsing krijgen.
Hier zou het moeten staan http://www.knvb.nl/uploads/magazines/kn ... azine.html
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 19:00
|
|
Volgens Artikel 34-Automatische uitsluiting, gelden de kaarten voor zowel de play-offs, competitie en beker.
Hoeveel kaarten er nodig zijn voor schorsing kan ik niet vinden, het is een beetje een warboel...
Edit: Bij de 5e, 7e, en 9e gele kaart volgt uitsluiting voor de volgende wedstrijd.
De 11e en elk opvolgende gele kaart, betekent directe schorsing voor de volgende wedstrijd! oftewel, mocht suarez er nog even snel 7 kaarten pakken dit seizoen, dan hebben we een probleem
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 20:47
|
|
WE gaan je een paar wedstrijden verdomde hard missen Suarez. Wat een topper.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 28 sep 2008 21:30
|
|
Suárez is me er één. Ondanks dat hij belangrijk is met zijn doelpunten irriteer ik me mateloos aan zijn belachelijke gedrag op het veld. Hij lokt die kaarten gewoon onnodig uit. Ajax moet echt eens wat doen tegen zijn gedrag, want zo kan het niet langer.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 08:46
|
|
Suarez is een geweldige voetballer, maar disciplinair mag hij wel even terechtgewezen worden dus aan v. Basten de taak om hier wat aan te doen.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 10:46
|
|
Suarez is een geweldige voetballer. Maar het zonde dat die vaak onbegrijpelijke dingen doet. Die jongen heeft dit helemaal niet nodig. Echt zonde. Als van Basten dit eruit weet te krijgen , dan kan die een echte topvoetballer worden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 11:57
|
|
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat je met rare streken en irritante trekjes de top niet kan halen. Genoeg toppers die ook gewoon rare dingen doen op het veld.
Citaat: Aanklager bestudeert Cornelisse Van onze
Telesportredactie
AMSTERDAM - De bekerwedstrijd Ajax-FC Utrecht krijgt voor Tim Cornelisse mogelijk nog een vervelend staartje. De aanklager betaald voetbal bestudeert de beelden, waarop mogelijk is te zien dat de verdediger van de Utrechters een elleboogstoot uitdeelt aan Ajacied Luis Suarez. Vandaag beslist hij of er een officieel vooronderzoek wordt gestart. Dat de aanklager mogelijk alsnog tot actie overgaat, is opmerkelijk. Suarez kreeg vrijdag reeds te horen dat hij zich moest verantwoorden voor een vermeende schop in de maag van Loďc Loval.
Telegraaf
Opmerkelijk. Misschien dat Ajax het heeft aangekaart om straks een verklaring van Loval af te dwingen die leidt naar vrijspraak van Suárez?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 12:46
|
|
Volgens van der Gijp was er niks aan de hand. Ik weet niet hoe hij het zag, maar op basis van de beelden kon ik niet oordelen of Suarez werd geraakt.
Trouwens René ergerde zich ook mateloos aan Suarez en Silva, die zich constant lieten vallen. Er kwam inderdaad vrij weinig positiefs uit zijn mond, gister bij VI.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 09:24
|
|
Citaat: Volgens van der Gijp was er niks aan de hand. Ik weet niet hoe hij het zag, maar op basis van de beelden kon ik niet oordelen of Suarez werd geraakt.
Trouwens René ergerde zich ook mateloos aan Suarez en Silva, die zich constant lieten vallen. Er kwam inderdaad vrij weinig positiefs uit zijn mond, gister bij VI.
Dat ergeren aan Silva en Suarez, dat heb ik ook. Met name Suarez heeft dat helemaal niet nodig. Ik ken wat diehard fans van onze rivalen en zelfs die zijn allen lovend over de voetballer Suarez maar haten hem als 'neus' vanwege zijn gedrag. Ik hoop echt dat hij dat eens afleert.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 09:35
|
|
Wat heeft Suarez toch trouwens een slechte voorzet zeg...Serieus echt dramatisch.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 10:24
|
|
Nee het is geen klassieke buitenspeler die de achterlijn haalt en een scherpe voorzet geeft. Ik denk dat hij het beste tot zijn recht zou komen in een 2spitsen systeem.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 13:01
|
|
Citaat: Wat heeft Suarez toch trouwens een slechte voorzet zeg...Serieus echt dramatisch.
Lekker opportunistisch. Ik heb Suárez echt briljante assists zien geven hoor. Voorzetten over dertig meter. Wat wel opvallend (en soms ook ergerlijk) is, zijn die pisballetjes die hij vaak vanaf de achterlijn in de zestien produceert.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 15:14
|
|
Suarez vind ik echt een momentenvoetballer. Je kan de hele wedstrijd niks aan hem hebben en dan pakt hij ook nog een rode kaart. Terwijl hij in sommige wedstrijden de sterren van de hemel speelt. Toch vraag ik me af hoe het kan dat hij briljante assists afwisseld met dingen die nergens op slaan.
|
Maurice
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 15:15
|
|
Citaat: Suarez vind ik echt een momentenvoetballer. Je kan de hele wedstrijd niks aan hem hebben en dan pakt hij ook nog een rode kaart. Terwijl hij in sommige wedstrijden de sterren van de hemel speelt. Toch vraag ik me af hoe het kan dat hij briljante assists afwisseld met dingen die nergens op slaan.
Ik kan met niet herinneren dat Suarez rood heeft gehad in zijn Ajax periode... en mocht het wel zo zijn, dan is dat hoogstens eenmaal voorgekomen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 16:07
|
|
Citaat: Suarez vind ik echt een momentenvoetballer. Je kan de hele wedstrijd niks aan hem hebben en dan pakt hij ook nog een rode kaart. Terwijl hij in sommige wedstrijden de sterren van de hemel speelt. Toch vraag ik me af hoe het kan dat hij briljante assists afwisseld met dingen die nergens op slaan.
Het zijn dan wel erg veel momenten hoor. Bij mij staat hij elke wedstrijd in de top 3 van beste spelers, ook al speelt hij slecht. Zonder Suarez zijn we een heel stuk minder gevaarlijk.
|
Nr.10
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 19:05
|
|
Citaat: Wat heeft Suarez toch trouwens een slechte voorzet zeg...Serieus echt dramatisch.
Lekker opportunistisch. Ik heb Suárez echt briljante assists zien geven hoor. Voorzetten over dertig meter. Wat wel opvallend (en soms ook ergerlijk) is, zijn die pisballetjes die hij vaak vanaf de achterlijn in de zestien produceert.
Nou dit seizoen is het mij anders wel erg opgevallen zeg. Dan probeert hij ze zeg maar scheppend/punterend/met een lopje in te draaien. Vaak geeft hij ze dan gewoon veel te kort. Misschien heb jij hem dan wel een bal over 30meter zien geven. Maar gewoon een voorzet van de achterlijn op het hoofd van Huntelaar zijn echt heel schaars...
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 21:00
|
|
En waarom zou een voorzet dan gewoon per se van de achterlijn moeten komen?
|
Nr.10
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 21:33
|
|
Citaat: En waarom zou een voorzet dan gewoon per se van de achterlijn moeten komen?
Een voorzet vanaf de achterlijn is immers moeilijker te verdedigen. Maar dat was ook niet wat ik probeerde te vertellen. Ik constateerde dat Suarez een slechte voorzet heeft, en dat hij vaak een vreemde traptechniek gebruikt bij z'n voorzet. Voorzetten op het hoofd van Huntelaar zijn sowieso schaars.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 21:43
|
|
Ik zou ze stuk voor stuk erop moeten nakijken, maar ik denk dat Suárez afgelopen seizoen een heel aardig percentage hoge assists heeft gegeven.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 22:25
|
|
Ik weet wel vrij zeker dat Suarez een hoog percentage hoge assists heeft gegeven. Alleen ben ik het wel met nr. 10 eens dat Suarez zijn voorzetten, op dit moment, van een bedenkelijk niveau zijn. Sowieso zijn goede voorzetten op dit moment schaars bij Ajax.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 09:59
|
|
Voorzetten vanaf de achterlijn zijn helemaal niet zo moeilijk te verdedigen. Zeker niet wanneer je dat steeds doet. Variatie is het toverwoord. Dat we er in 95 succes mee hadden, lag aan kwaliteit en snelheid van een paar spelers en het feit dat het relatief nieuw was. Tegenwoordig is het echt geen probleem meer voor een gemiddelde verdediger.
Suarez zou nu hij zelf lekker dribbelt eens moeten nadenken hoe hij het elftal beter kan maken. Assist op maat geven hoort daar bij, dus dat wordt nog even wat oefenen na de training.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 10:29
|
|
Voorzetten vanaf de vleugel nieuw in 1995? Eerder ouderwets lijkt me
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 12:03
|
|
Wanneer komt de knvb tuchtcommissie dan met een strafeis?
Hopelijk komen ze nooit met een straf natuurlijk.
|