Auteur
|
Bericht
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 17:23
|
|
Fregge, dan moet je ook eens uitzoeken hoeveel afstandschoten en vrije trappen daar tussenzitten, meer dan dan die van de gemiddelde voetballer durf ik te zeggen. En wat is jouw eisenpakketje van Suarez dan? Dat hij er zo'n 70, 80 gaat inschieten per seizoen? Wees even realistisch.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 17:58
|
|
Dat zeg ik toch niet? Dat ik wil dat die er 70/80 in gaat schieten per seizoen? Ik wil alleen dat het rendement omhoog gaat. Dat zien scouts namelijk ook! En dat is het belang van een Europese topclub. Rendement.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:08
|
|
Je spreekt jezelf tegen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:11
|
|
Gezien z'n kansen wel ja. Hoeft van mij geen 100 kansen te creëren in 2 wedstrijden, als die maar wat met die kansen doet.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:19
|
|
Zolang Suarez scoort en Ajax ( eventueel ) kampioen word en ( eventueel ) overwinterd in Europa, hoor je mij niet klagen, je hoort me zoiezo niet klagen, aangezien hij alweer 4 doelpunten in 2 wedstrijden gescoort heeft, en als Suarez verder gaat als in vorig seizoen mag hij wel duizen kansen missen ( ik weet het, neem het niet letterlijk. )
|
Raaijkeweske
Forum berichten: 124
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:23
|
|
Het zijn gewoon 4 doelpunten in 4 wedstrijden hoor, dat Suarez er de eerste 2 wedstrijden niet bij was dat was zn eigen schuld met die domme overtreding voor die bitterballenschaal.
|
Ping
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:29
|
|
Ja dat is waar, maar toch 4 doelpunten uit 2 wedstrijden die hij gespeeld heb, zo dan!
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 18:42
|
|
Citaat: Dat zeg ik toch niet? Dat ik wil dat die er 70/80 in gaat schieten per seizoen? Ik wil alleen dat het rendement omhoog gaat. Dat zien scouts namelijk ook! En dat is het belang van een Europese topclub. Rendement.
Ik snap niet waar je druk om maakt, Suarez is bepalender dan menig andere Ajax-speler de afgelopen jaren. Maar ik snap het al, jij wilt dat Suarez de helft minder kansen creëert en dan weer op dezelfde statistieken komt als vorig seizoen. Ook leuk voor de kijker natuurlijk.
|
Ping
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 19:09
|
|
Exactly, mooi neergezet.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 11:40
|
|
Citaat: Maakt geen zak uit. Kans missen is kans missen. Of die die nu zelf creëert of niet.
Wel. Op de achterlijn een bal op doel proberen te krijgen na een actie of 5 meter voor de goal intikken is nogal een verschil. Jij kijkt vooral naar het aantal doelpogingen. Suárez schiet (soms met succes) van plaatsen waar niemand zou schieten.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 11:43
|
|
Citaat: Fregge, dan moet je ook eens uitzoeken hoeveel afstandschoten en vrije trappen daar tussenzitten, meer dan dan die van de gemiddelde voetballer durf ik te zeggen. En wat is jouw eisenpakketje van Suarez dan? Dat hij er zo'n 70, 80 gaat inschieten per seizoen? Wees even realistisch.
Nee, hij wil dat Suárez minder acties maakt, minder kansen creëert en minder vaak op goal schiet. Beter voor z'n rendement.
Ik vind het juist positief, zóveel kansen missen en er dan toch 50 in krijgen per seizoen. Zit dus enorm veel rek in die gozer!
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 11:52
|
|
Citaat: Nee, hij wil dat Suárez minder acties maakt, minder kansen creëert en minder vaak op goal schiet. Beter voor z'n rendement.
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Dat wil ik ook niet. De acties zijn heerlijk om naar te kijken, het heeft alleen geen nut als er geen doelpunt uit komt. En hoe vaak stond Suárez in een positie wanneer het beter was om af te spelen dan om zelf te schieten? Volgens mij zie je dat soort momentjes zeker 2 / 3 keer in een wedstrijd terug.
Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 11:59
|
|
1# Dus je zegt nu eigenlijk dat Suarez beter stil kan blijven staan en/of die acties niet hoeft/moet maken... Dus ook geen doelpunten! Ik vind dat je je hier een beetje tegen spreekt. Want als die actie's geen nut hebben wat moetie dan doen ?
2# Die zag ik ook ooit op internet staan onder beroemde uitspraken van Johan Cruijf.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 12:03
|
|
Geef mij het nut dan dat Suárez 3 keer z'n man passeert, en dan de bal in de 2de ring schiet? Dat, terwijl er 3 meter langs hem, een El Hamdaoui er beter voor staat om een doelpunt te maken?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 12:07
|
|
Een lichtelijke glimlach komt op mijn gezicht als ik jullie discussie lees haha...
Gaat echt nergens over.
Kunnen jullie het niet allebei opgeven? Allebei een andere mening en jullie worden het niet eens.
Overigens ben ik van mening dat Suarez wellicht wat meer rendement kan halen maar dat je nooit aan zijn spel zal moeten tornen. Hij is op zijn best als hij op intuitie kan voetballen. Als daar regelmatig een gemiste kans/pass tussen zit, so be it.
Er zijn weinig voetballers in Europa waar permanent zoveel dreiging van uit gaat.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 12:17
|
|
Citaat: 1# De acties zijn heerlijk om naar te kijken, het heeft alleen geen nut als er geen doelpunt uit komt. Wat je er aan hebt? weer 2 minuten genieten. Voetbal is voor mij nog steeds niet alleen maar winnen, mooi voetbal daar houd ik van. En of dat nu een panna is, of net zo'n combinatie als bij de 2-0 tegen Kiev maakt niet uit. En trouwens, als je 2x een speler helemaal dol draait, wordt die tegen stander ontzettend zenuwachtig, waardoor je hem vaken kunt dollen waardoor je weer meer kansen krijgt. Nogmaals: Suarez houdt altijd drie man bezig, is altijd dreigend, Scoort altijd en geeft altijd een assist( en dan heb ik het nog niet over de goals waar hij in-direct bij betrokken is)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 6 sep 2010 15:41
|
|
Citaat: Suárez: 'Ik neem Guardiola niet als zaakwaarnemer als ik naar Barça wil'
Bron: Voetbalzone.nl
Pere Guardiola, de jongere broer van Barcelona-trainer Josep, is sinds enkele maanden de nieuwe zaakwaarnemer van Luis Suárez. Volgens de aanvaller van Ajax is de kans juist kleiner geworden dat hij binnenkort in het Camp Nou te bewonderen valt. "Als ik al naar Barcelona zou willen, dan had ik Guardiola niet als zaakwaarnemer genomen", vertelt de Uruguayaan aan RAC1.
"Ik zou juist voor iemand hebben gekozen die mij op een eenvoudigere manier bij Barcelona zou kunnen brengen", beweert de topschutter van de Amsterdammers. "Mijn zaakwaarnemer functioneert overigens uitstekend en een speler gaat alleen naar Barcelona als de trainer en de club dat willen, niet omdat een broer of wie dan ook de zaakwaarnemer van de desbetreffende speler is."
Suárez herhaalt tegenover de Catalaanse zender dat zijn toekomst voorlopig in Amsterdam ligt. "Ik wilde met Ajax de Champions League in en dat is gelukt. Maar er zijn nog veel meer dingen die ik wil bewerkstelligen. Ik heb geen haast. Als ik van club verander, dan wil ik er honderd procent zeker van zijn." Het contract van Suárez loopt nog drie seizoenen door.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 6 sep 2010 20:47
|
|
Gewoon hopen dat hij zeker tot de zomer blijft en dan moet hij ook echt naar de top anders gaat hij sowieso niet. Maar als ik hem was zou ik sowieso niet naar Fc Barcelona gaan aangezien je op rechts Messi voor je moet dulden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 15:25
|
|
Citaat: Iker Casillas opgelucht over ontbreken Luis Suaréz
Bron: Voetbalcentraal.nl
Ajax moet het komende woensdag tegen Real Madrid stellen zonder sterspeler Luis Suárez. Tegen Dinamo Kiev kreeg de aanvaller zijn tweede gele kaart van de kwalificatie, waardoor hij automatisch is geschorst.
Real Madrid-doelman Iker Casillas is dolgelukkig met het feit dat de Uruguayaan niet van de partij is in Bernabeú. Dat vertelt de wereldkampioen op de officiële website van de Spaanse grootmacht.
"We zitten in een moeilijke groep, dus we willen thuis geen punten verspelen. Luis Suárez van Ajax is een geweldige speler. We moeten er voordeel uit halen dat hij woensdag niet kan spelen", aldus Casillas.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 8 okt 2010 20:38
|
|
Vanmiddag heeft hij 3 goals gemaakt voor Uruguay.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 21:36
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-6847_Der ... uarez.html
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 21:38
|
|
Citaat: Manchester City, pfff
Hou toch op man, ten eerste zou dat echt triest zijn als een speler als Suarez voor City zou kiezen. Bijgeraapt zooitje die veel plannen hebben maar waarbij alles op papier zal blijven staan. En Suarez heeft aangegeven voor de absolute top weg te gaan toch? United, Barca..
Dan zie ik hem nog liever bij Valencia oid. City zou ik echt een hele slechte keus vinden.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 21:53
|
|
Slechte keus voor Luis, maar het levert Ajax wel het meest op.. 30 miljoen voor Balotelli dan betalen ze voor Luis zeker 35 of meer...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 22:35
|
|
Daar maak je een punt chrisje. Luis moet niet naar City gaan, maar ook niet naar Barcelona. Ik denk dat hij in de Serie A het nog weleens heel goed kan doen bij AC Milan of Juventus... In de Premier League en de Primera Division komt hij bij een subtopper terecht ben ik bang.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:08
|
|
Hier hoeven we gelukkig niet bang voor te zijn.
|