Auteur
|
Bericht
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:08
|
|
Strafregels schrijven ;)
FF ontopic: ik vind het een normale straf 3wedstrijden waarvan 1voorwaardelijk. Gewoon een straf die bij de kaart past. Knvb benadeelt ons wel eens maar daar moeten wij gewoon boven kunnen staan!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:09
|
|
@ Seduction
Hij motiveert spelers door zijn drive in de wedstrijd. Spelers gaan mee in zijn enthousiasme. En door zijn mentaliteit om alles te doen om te winnen pikken andere spelers dat op door er ook alles aan te doen. Niet met wegwerp gebaren ofzo, maar bijvoorbeeld een sliding of kort dekken. Suárez geeft ‘’een signaal’’ af.
Was geen buitenspel dacht ik.. Vind ik niet dom. Hij kan goed gedacht hebben dat het spel gewoon verder ging en geen fluitje hebben gehoord. Of hij had het gehoord maar was al in de beweging om te schieten, dan kan je niet zomaar stoppen. Het is gelukkig geen robot.
Die schwalbes vallen de laatste 1,5 jaar ook wel mee. Eigenlijk helemaal niet.
Suárez is onze beste speler, zonder hem zijn we zó veel minder. Dan is het gewoon een saaie boel waar niks gebeurt.
Niet iedereen kan zo’n VWO scholier zijn als De Jong.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:10
|
|
Gelukkig dat Ajax niet in beroep is gegaan zoals veelal het geval is.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:12
|
|
Dat zeker, maakt Ajax ook een statement mee. Dat ook zei het afkeuren.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:13
|
|
De Knvb gooit er zo éen wedstrijd bij als je in beroep gaat.
Alhoewel meestal ben ik het wel met het beroep eens.
Net als bij die uitspraak van Vertonghen. Hij was niet in de wedstrijd of op een persconferentie, als Suarez zoiets zou roepen als hij over De Dam loopt dan kunnen ze toch ook niets doen. Dus ik ben het meestal wel eens met Ajax als ze in beroep gaan, maar de kans dat ze er als winnaar uitkomen is bijzonder klein gebleken in de loop der tijd.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:14
|
|
Echt guy... Ik lig bijna met m'n hoofd op m'n bureau hier door jou opmerkingen. In jou woorden mag dit: De drive hebben om te winnen, en daardoor grove overtredingen maken. Gevolg van een grove overtreding is een (vaak een terechte) straf. Ach, dan belonen wij hem met een vakantie! Wou ik op school eigenlijk. Als ik strafwerk krijg, een uur vrij, omdat ik strafwerk heb! Ideaal!
Zonder Suárez een saaie boel? Er gebeurt misschien wel minder, maar er wordt wel gewonnen! Suárez heeft 5 Eredivisie wedstrijden niet meegedaan bij Ajax. Daarin werden 13 punten gehaald.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:17
|
|
@ guy: Dus omdat jij denkt dat Suarez minder geschoold is dan de Jong vind je hem ook minder 'intelligent' in het veld..
Echt, je opmerkingen slaan als een slappe l*l op een slagroomtaart (terwijl ik het toch ook nog wel eens met je eens bent)
|
DIMC85
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:18
|
|
Citaat: Echt guy... Ik lig bijna met m'n hoofd op m'n bureau hier door jou opmerkingen. In jou woorden mag dit: De drive hebben om te winnen, en daardoor grove overtredingen maken. Gevolg van een grove overtreding is een (vaak een terechte) straf. Ach, dan belonen wij hem met een vakantie! Wou ik op school eigenlijk. Als ik strafwerk krijg, een uur vrij, omdat ik strafwerk heb! Ideaal!
Zonder Suárez een saaie boel? Er gebeurt misschien wel minder, maar er wordt wel gewonnen! Suárez heeft 5 Eredivisie wedstrijden niet meegedaan bij Ajax. Daarin werden 13 punten gehaald.
Guy vind het gewoon belangrijker dat je minder risico met Suarez loopt na een loodzwaar seizoen met amper rust. Tuurlijk is het niet zo dat hij beloont moet worden voor zijn tackle. Wil jij dan dat hij gewoon volledig meedraait en dan met het risico dat hij geblesseerd raakt? KNVB heeft hem al gestraft.
Geef hem wat rust, zodat hij na z'n schorsing weer wat uitgerust is.
|
Seduction
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:19
|
|
Citaat: @ Seduction
Hij motiveert spelers door zijn drive in de wedstrijd. Spelers gaan mee in zijn enthousiasme. En door zijn mentaliteit om alles te doen om te winnen pikken andere spelers dat op door er ook alles aan te doen. Niet met wegwerp gebaren ofzo, maar bijvoorbeeld een sliding of kort dekken. Suárez geeft ‘’een signaal’’ af.
De laatste tijd zie ik niet meer de Suarez die jij hier boven schetst. Ik zie eigenlijk eerder een Suarez die zich aan alles en iedereen loopt te irriteren. Een Suarez die zichzelf eigenlijk boven de groep plaatst.
Citaat:
Was geen buitenspel dacht ik.. Vind ik niet dom. Hij kan goed gedacht hebben dat het spel gewoon verder ging en geen fluitje hebben gehoord. Of hij had het gehoord maar was al in de beweging om te schieten, dan kan je niet zomaar stoppen. Het is gelukkig geen robot.
Het was overduidelijk buitenspel. Ik snap je verwarring, omdat tijdens de wedstrijd de nos het verkeerde afspeelmoment stilzette. De bal werd verlegd door ik dacht de Jong of Suk naar Suarez. Dat was het buitenspelmoment. De vuvuzela truuk werkt niet in de ArenA. De fluit was prima te horen, want die verdedigers van Twente liepen ook niet meer mee. Zet die Ajax bril eens af en kijk eens objectief naar de situatie. Als Tomasson hetzelfde zou flikken, roep je ook als hardste om een gele kaart.
Citaat:
Die schwalbes vallen de laatste 1,5 jaar ook wel mee. Eigenlijk helemaal niet.
Suárez is onze beste speler, zonder hem zijn we zó veel minder. Dan is het gewoon een saaie boel waar niks gebeurt.
Vind jij het meevallen? Tegen Twente en paok liet hij anders aardig zien nog over een prima repertoire te beschikken. Zelfs na zijn onbesuisde actie tegen wildebras en duikelaar Tiote stortte hij nog naar de grond alsof hij door een kaliber .50 werd geraakt.
Citaat:
Niet iedereen kan zo’n VWO scholier zijn als De Jong.
Kulargument. Ga er verder niet eens op reageren.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:22
|
|
Citaat: Geef hem wat rust, zodat hij na z'n schorsing weer wat uitgerust is.
Prima! Maar wel op het stoeltje langs Van den Boog! Daar heeft die genoeg rust.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:45
|
|
Citaat: Echt guy... Ik lig bijna met m'n hoofd op m'n bureau hier door jou opmerkingen. In jou woorden mag dit: De drive hebben om te winnen, en daardoor grove overtredingen maken. Gevolg van een grove overtreding is een (vaak een terechte) straf. Ach, dan belonen wij hem met een vakantie! Wou ik op school eigenlijk. Als ik strafwerk krijg, een uur vrij, omdat ik strafwerk heb! Ideaal!
Dit was volgens mij pas zijn eerste zware overtreding sinds hij bij Ajax speelt. Kan gebeuren een keertje..
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:47
|
|
Citaat: @ guy: Dus omdat jij denkt dat Suarez minder geschoold is dan de Jong vind je hem ook minder 'intelligent' in het veld..
Echt, je opmerkingen slaan als een slappe l*l op een slagroomtaart (terwijl ik het toch ook nog wel eens met je eens bent)
Nee, Vertonghen is ook ''hoog geschoold'', maar die kan ook gemeen zijn. (en niet alleen dat liedje wat hij zong)
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:48
|
|
Dan moet je hem van Ajax kant juist NIET belonen met een weekje vakantie!
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:50
|
|
Citaat: Het was overduidelijk buitenspel. Ik snap je verwarring, omdat tijdens de wedstrijd de nos het verkeerde afspeelmoment stilzette. De bal werd verlegd door ik dacht de Jong of Suk naar Suarez. Dat was het buitenspelmoment. De vuvuzela truuk werkt niet in de ArenA. De fluit was prima te horen, want die verdedigers van Twente liepen ook niet meer mee. Zet die Ajax bril eens af en kijk eens objectief naar de situatie. Als Tomasson hetzelfde zou flikken, roep je ook als hardste om een gele kaart.
Nou, toen Bajrami die bal wegschopte vond ik het ook nergens op slaan. Vind het gewoon flauw. En die fluit kan best goed te horen zijn geweest. Maar als je aan het voetballen bent heb je lang niet altijd door dat iemand op zo'n fluitje blaast hoor.. En als je die beweging om te schieten al in heb gezet kan je hem niet zomaar stop zetten..
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:51
|
|
Citaat: Guy vind het gewoon belangrijker dat je minder risico met Suarez loopt na een loodzwaar seizoen met amper rust. Tuurlijk is het niet zo dat hij beloont moet worden voor zijn tackle. Wil jij dan dat hij gewoon volledig meedraait en dan met het risico dat hij geblesseerd raakt? KNVB heeft hem al gestraft.
Geef hem wat rust, zodat hij na z'n schorsing weer wat uitgerust is.
Niks aan toe te voegen..!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 16:07
|
|
Ik kan me er ook wel in vinden hoor. Laat Suarez maar lekker bij zijn vrouwtje in Barca zitten die toch nog moet bevallen (na morgen uiteraard). Zolang hij wel (nagenoeg) wedstrijdfit weet te blijven is het inderdaad denk ik wel goed.
Ik hoop ook echt dat de geboorte van zijn kleine hem ook weer wat rustiger laat worden. Lijkt wel of er constant een donderwolk boven zijn hoofd hangt op het moment en dat is te begrijpen als je het volgende bedenkt:
- Sinds 2 jaar nagenoeg geen wedstrijd gemist (internationaal en nationaal).
- WK gespeeld.
- Na het WK snel naar Nederland gevlogen, daar heel kort geweest.
- Na persdag/fotodag bij Ajax gelijk naar Barcelona.
- Na bezoek Barcelona op dinsdag in Nederland 1x getraind.
- Toen de wedstrijd tegen Paok op woensdag.
- Paar dagen getraind.
- Toen weer Twente.
En eigenlijk na het wk heeft hij constant ook de gedachte dat zijn hoogzwangere liefde in Barca zit. Ga er maar aan staan, die jongen heeft geen seconde rust meer in zijn lijf op het moment.
Als Ajax slim is, en zijn vrouw is bevallen, gunnen ze Suarez dan een week vrij om bij zijn vrouw en kleine te zijn. Laat hem daar maar even goed van genieten, dan zal hij waarschijnlijk als herboren terugkomen, wat dat betreft zou het mooi zijn als zijn vrouw donderdag bevalt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 21:57
|
|
Inderdaad. Geef hem klein schematje mee, kan hij wat joggen op het strand daar om beetje fit te blijven.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 22:09
|
|
Citaat: Inderdaad. Geef hem klein schematje mee, kan hij wat joggen op het strand daar om beetje fit te blijven.
Doe er gelijk even een nieuwe mercedes bij, vanwege de gezinsuitbreiding.
We hebben het hier over PROF voetballers. Mijn god, wat een slappe lullen mentaliteit zeg. Die ventjes zijn niet van klei hoor. Aanpakken die handel, net zoals ieder ander.
Niet omdat het toevallig meneer Suarez betreft, maar even door de vingers kijken.
Nogmaals: Niemand is groter dan Ajax zelf. Bevalt Suarez dat niet, dan rot hij maar lekker op. Nou ben ik er klaar mee. Het is toch verdomme niet te geloven zeg.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Di 3 aug 2010 22:22
|
|
Nee vind ik ook te ver gaan, moet gewoon in Nederland blijven, trainen en de wedstrijd na Vitesse er weer voor gaan als de brandweer!!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 09:51
|
|
Dus, later als jullie partner hoogzwanger is dan kan die bevalling jullie ook niets schelen? Je moeder en je schoonmoeder aan het bed is genoeg en jij gaat lekker aan het werk.
Nou ik heb nieuws voor jullie, dat gaat je vrouw niet accepteren en jij gaat gewoon tijdens de bevalling naast dat bed zitten werktijd of niet..........
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 10:29
|
|
Amen! Een beetje menselijk zijn mag wel hoor. Natuurlijk krijgt een profvoetballer een topsalaris, maar dan hebben ze nog wel recht op vrijaf voor priveomstandigheden. De bevalling van je vrouw valt onder die noemer!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 10:30
|
|
Behalve al je een Rusische trouwt Peter, daar is het cultuur dat je je hoogzwangere vrouw naar het ziekenhuis brengt en pa een week later na de geboorte je kroost eens komt bezichtigen.
http://www.russianeuro.com, succes met zoeken pingelaar en anderen.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 10:41
|
|
Citaat: Behalve al je een Rusische trouwt Peter, daar is het cultuur dat je je hoogzwangere vrouw naar het ziekenhuis brengt en pa een week later na de geboorte je kroost eens komt bezichtigen.
http://www.russianeuro.com, succes met zoeken pingelaar en anderen.
Alleen indien pa dan toevallig wel nuchter is
|
Seduction
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 10:57
|
|
Citaat: Dus, later als jullie partner hoogzwanger is dan kan die bevalling jullie ook niets schelen? Je moeder en je schoonmoeder aan het bed is genoeg en jij gaat lekker aan het werk.
Nou ik heb nieuws voor jullie, dat gaat je vrouw niet accepteren en jij gaat gewoon tijdens de bevalling naast dat bed zitten werktijd of niet..........
Waar heb ik dat gezegd Peter? Waar heb ik gezegd dat Suarez niet bij die bevalling aanwezig mag zijn? Je vult hier dingen voor mij in.
Ik ageer tegen het idee dat Suarez een week vakantie zou moeten krijgen omdat hij nogal heetgebakerd overkomt. Ik vind dat belachelijk.
Uiteraard zou iedereen de ruimte moeten krijgen om bij de bevalling van je vrouw aanwezig te zijn.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 11:07
|
|
Het lijkt me dat Suarez een beetje vakantie wel kan gebruiken. Door het WK heeft hij namelijk bijna geen vakantie gehad. En dat is niet om lief te doen tegen Suarez, of omdat Suarez een pussy is, maar dat is omdat je op die manier het gevaar van overbelasting bij Suarez wat verkleint.
|