Auteur
|
Bericht
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 22:43
|
|
Maar het is verre van de frivole speler zoals wij hem kennen.. Vandaag mislukte behoorlijk wat acties bij hem.. Ik had verwacht, dat hij, eergevoelig als hij is, zo zou voetballen als de Chileen Sanchez vanmiddag.. En op die manier een transfer naar een topclub zal bewerkstelligen.. Op deze manier zal het hem niet lukken.. :)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:11
|
|
We hebben hem in ieder geval kunnen zien vandaag, in zijn eerste duel tegen Frankrijk was hij totaal onopvallend.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:32
|
|
Heb het niet gezien vandaag maar viel dus tegen? Dat was ook al het geval tijdens de openingswedstrijd. Wellicht is het de druk? Het willen presteren voor volk en vaderland misschien een transfer dat gaat allemaal in zijn kop zitten. Voor ajax komt het natuurlijk niet slecht uit al gun je het hem wel. Misschien dat hij in het toernooi kan groeien.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 00:07
|
|
Ik vond hem veel te onrustig. Was teveel op zoek naar de goal, wat je ook terugzag in z'n looplijnen en positionering. Verder zag je natuurlijk de gebruikelijke dingen wel terug. Een aantal typerende acties, wat duikelpartijen en moeizaam aanspeelbaar voor de combinatie, maar wel betrokken bij twee goals. Gewoon Suarez op het niveau van Roda uit, of zo.
Maar goed, er liep vanavond op dat veld maar eentje rond die echt klasse etaleerde.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 00:57
|
|
Citaat: Ik vond hem veel te onrustig. Was teveel op zoek naar de goal, wat je ook terugzag in z'n looplijnen en positionering. Verder zag je natuurlijk de gebruikelijke dingen wel terug. Een aantal typerende acties, wat duikelpartijen en moeizaam aanspeelbaar voor de combinatie, maar wel betrokken bij twee goals. Gewoon Suarez op het niveau van Roda uit, of zo.
Maar goed, er liep vanavond op dat veld maar eentje rond die echt klasse etaleerde.
Wie was dat?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 01:02
|
|
Diego Forlán Corazo.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 01:04
|
|
Jij en ssvogel hebben totaal een andere kijk op hem.
Ik heb alleen de eerste paar minuten gezien, want ik moest naar mijn werk, dus ik kan niet beoordelen.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 10:14
|
|
Ik hoop dat alle topclubs weer goed op Luis hebben gelet, mocht hij namelijk zijn woord houden, dan kunnen we volgend seizoen gewoon van Luis genieten in de Arena.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 11:19
|
|
Citaat: Maar het is verre van de frivole speler zoals wij hem kennen.. Vandaag mislukte behoorlijk wat acties bij hem.. Ik had verwacht, dat hij, eergevoelig als hij is, zo zou voetballen als de Chileen Sanchez vanmiddag.. En op die manier een transfer naar een topclub zal bewerkstelligen.. Op deze manier zal het hem niet lukken.. :)
Suarez is een heel ander type dan Sanchez. Sanchez moet het van z'n passeerbeweging hebben, Suarez van z'n loopactie in de zestien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 12:44
|
|
Citaat: Diego Forlán Corazo.
Klopt hij was de beste man van het veld, maar hij moet iemand anders de vrije trappen laten nemen, want dat leek nergens op.
|
brutilhose
Forum berichten: 57
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 15:44
|
|
Citaat: Jammer dat Suarez ook weer zijn stempel niet kon drukken. Forlan de slechtste speler van de wedstrijd van de kant van Uruguay. Wat is die man slecht zeg. Elke pass was matig. Ik heb 2 goede passes geteld en buiten het doelpunt en de benutte strafschop was het huilen. Slechte hoekschoppen, matig meespelen, overal de bal vragen en er niets mee doen... Drama!
Que? Zoals al eerder hierboven gememoreerd liep er maar 1 man van internationale klasse over het veld en dat was Forlan. Ik heb m vrijwel geen balverlies zien lijden en hij was bij elke gevaarlijke aanval betrokken.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 17 jun 2010 21:11
|
|
Citaat: Maar het is verre van de frivole speler zoals wij hem kennen.. Vandaag mislukte behoorlijk wat acties bij hem.. Ik had verwacht, dat hij, eergevoelig als hij is, zo zou voetballen als de Chileen Sanchez vanmiddag.. En op die manier een transfer naar een topclub zal bewerkstelligen.. Op deze manier zal het hem niet lukken.. :)
Suarez is een heel ander type dan Sanchez. Sanchez moet het van z'n passeerbeweging hebben, Suarez van z'n loopactie in de zestien.
Het ging mij bij die vergelijking niet om de specifieke kwaliteiten, maar puur om hetgeen de speler klaarspeelde tijdens de wedstrijd.. Nog een goed voorbeeld is Salcido op dit moment tegen Frankrijk.. Ik neem aan dat ze zich in Eindhoven achter de oren krabbelen, wanneer ze hem zo zien spelen als vandaag.. Het hele seizoen heeft hij geen deuk in een pakje boter geschopt.. Maar op dit podium, en misschien met de gewenste transfer naar PSG in het achterhoofd, stijgt hij ver boven zn eigen niveau uit..
Maar om weer ff terug te koppelen naar Suarez, ik had gewoon meer van hem verwacht.. Ook omdat ik denk dat hij komende zomer richting de echte Europese top wil vertrekken..
|
Bertje
|
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 11:21
|
|
Suarez heeft als spits steun nodig, terwijl Uruguay (in de eerste wedstrijd) Suarez en Forlan het volledig liet uitzoeken.
Sanchez had en steun en hij is een type dat meer individualistisch speelt.
|
swanski
Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 20:46
|
|
Citaat: Jammer dat Suarez ook weer zijn stempel niet kon drukken. Forlan de slechtste speler van de wedstrijd van de kant van Uruguay. Wat is die man slecht zeg. Elke pass was matig. Ik heb 2 goede passes geteld en buiten het doelpunt en de benutte strafschop was het huilen. Slechte hoekschoppen, matig meespelen, overal de bal vragen en er niets mee doen... Drama!
Que? Zoals al eerder hierboven gememoreerd liep er maar 1 man van internationale klasse over het veld en dat was Forlan. Ik heb m vrijwel geen balverlies zien lijden en hij was bij elke gevaarlijke aanval betrokken.
Ik ben het he-le-maal eens met ssvoogel en ben blij dat ik niet de enige ben die Forlan dramatisch vond. Speelde tegen Frankrijk al zwak, maar tegen Zuid-Afrika was het echt werkelijk waar niets. Ik twijfel nog steeds of Enganche sarcastisch is in zijn laatste post, aangezien hij normaal gesproken er zeker een goede kijk op heeft.
Citaat: Que?
Que? Forlan ophemelen en dan beweren dat hij geen balverlies heeft geleden. Ik zou de wedstrijd nog een keer gaan bekijken als ik jou was. Constant alles opeisen en alles verprutsen. Arrogant Pereira wegduwen na het vieren van een gelukstreffer (doelpunt dankzij de Zuid-Afrikaanse verdediger). Net als door de commentator wordt Forlan helaas ook op AF opgehemeld. Overgewaardeerde voetballer.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 17:39
|
|
Citaat: Luis Suarez speelt ook komend seizoen in het shirt van Ajax. De aanvaller zit op dit moment met het nationale elftal van Uruguay op het WK in Zuid-Afrika, maar Rik van den Boog verwacht hem binnenkort weer terug in Amsterdam.
"Ik ga er van uit dat hij bij ons blijft", zegt de algemeen directeur van Ajax tegenover Voetbal International. "Geen enkele club heeft zich gemeld, dat kan nog komen, maar wij zitten er ook helemaal niet op te wachten. Wij willen met Luis de Champions League in en dat wil hij zelf ook."
Van den Boog meent dat Suarez zelf niet per se weg hoeft. "Tegen mij heeft hij gezegd dat hij het geweldig vindt om bij Ajax te blijven." Toch is hij niet helemaal zeker van het aanblijven van de Uruguayaan. "Als blijkt dat een club meer dan veertig miljoen euro voor Luis wil neerleggen, dan zijn wij zeker genegen in gesprek te gaan."
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen. Hij heeft zojuist Uruguay naar de kwart-finale geloodst met twee goals.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 17:46
|
|
Vooral die 2e goal, wat een klasse. Typische actie van Suárez ook, zo heeft hij ze regelmatig in de netten, danwel op de paal geschoten voor ons aller Ajax.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
|
|
Ajax speelt het heel slim want ze hoeven hem niet te verkopen en komt er geen enkele club die 40 miljoen bied dan speelt hij nog een seizoen in Amsterdam en komt er wel een club die 40 miljoen bied dan heb je enorm veel verdiend aan een speler die geen 40 miljoen waard is.
Ik verwacht dat Suarez komend seizoen bij Ajax in de spits gaat komen te staan aangezien V.d. Boog zegt dat er geen spelers gekocht gaan worden, tenzij er spelers verkocht worden, en er dus ook geen spits bij komt.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
|
|
Staat ook al ongeveer op de FP.. Tja, Suárez zal terech tot MOTM verkozen worden als de stand 2-1 blijft..
@ the godfather, heerlijke goal he
Lodeiro verder ook weer wat speelminuten op een wk..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 17:52
|
|
Ledeiro ligt blijkbaar erg goed daar in Uruguay, ik ben benieuwd wat die jongen laat zien volgend seizoen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:08
|
|
Benieuwd hoe de Derksen en Borsten en sommigen hier op het forum nu over Suarez praten....Hij speelt zich gewoon staalhard in de kijker. 3 goals, 1 assist en een penalty veroorzaakt...
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:30
|
|
Dit WK is tot nu toe geen goede graadmeter. Zuid-Korea is wat anders dan een ploeg op CL niveau. Iedereen ziet Suarez beperkingen wel. Het is afwachten of een club de gok durft te nemen. Z'n goal op een WK helpt daarbij wel mochten er clubs twijfelen. Man Utd kunnen we al wel afschrijven. Jaap Stam, scout van Man Utd, zei dat hij Suarez buiten de zestien meter nu nog steeds in zijn broekzak zal hebben.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:36
|
|
Zozo, Suárez! Hij is goed bezig. Samen met topspitsen Higuaín en David Villa is hij topscoorder, én hij is 2x man of the match geworden! Hij kan zich nog meer in e kijker spelen, volgende wedstrijd tegen VS of Ghana moeten ze kunnen winnen. Dan staan ze zo maar in de halve finale! Dus als het een beetje mee zit (en het is zeker niet onrealistisch) scoort Suárez nog 3 goals en staat hij op 6 goals én met Uruguay halve finale! Dan doe je 't goed!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 26 jun 2010 21:41
|
|
Citaat: Dit WK is tot nu toe geen goede graadmeter. Zuid-Korea is wat anders dan een ploeg op CL niveau. Iedereen ziet Suarez beperkingen wel. Het is afwachten of een club de gok durft te nemen. Z'n goal op een WK helpt daarbij wel mochten er clubs twijfelen. Man Utd kunnen we al wel afschrijven. Jaap Stam, scout van Man Utd, zei dat hij Suarez buiten de zestien meter nu nog steeds in zijn broekzak zal hebben.
Sowieso het feit alleen al dat hij in de achtste finales van een WK beslissend is, of het nou Zuid-Korea of Brazilië is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 00:24
|
|
Mooi al die opportunistische reacties, topscorer? so what? Realistisch gezien is dit pas de eerste wedstrijd waarin Suarez echt zichzelf is geweest. Moet wel zeggen dat Suarez voor Uruguay een hele belangrijke pion is, maar of dit topclubs heeft overtuigd? Wel moet ik zeggen dat ik heb genoten van het spel van Suarez.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 00:31
|
|
Vooralsnog heeft Suarez denk ik niets laten zien wat hij niet eerder heeft laten zien.
- Hij krijgt tegen iedere tegenstander kansen
- Hij is erg opportunistisch en geen combinatiespeler
|