Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Luis Alberto Suárez
Maker: 343Bekeken: 139336
Status: InactiefBerichten: 2617
+ Nieuw bericht <<<   <   58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  66   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
10Oele

Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:43
Citaat:
Arsenal daarintegen kan dan wel weer met geld smijten, maar liefst 60 Miljoen beschibaar voor spelers binnen te halen!!

Vind hem eigenlijk niet echt een Arsenal speler. En ze hebben Chamack toch gehaalt?

Die hebben inderdaad Chamakh gehaald en hebben dus met van Persie, Arshavin, Eduardo, Rosicky, Nasri, Walcott, Vela en Bendtner een karrevracht aan aanvallers of aanvallend ingestelde spelers. Lijkt me dus niet dat zij Suarez willen hebben. Hetzelfde geldt voor Barca, Real en in iets mindere mate United en Chelsea.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:47
Citaat:
Uiteraard. De Eredivisie is er voor spelers om zich te ontwikkelen. In de Topcompetites kijken ze bijv heel vaak naar Ajax, Feyenoord, PSV en nu wat meer naar AZ, Twente en Heerenveen

En wat minder naar Feyenoord :mrgreen:

Uhhh, Feyenoord staat nog vrij groot aangeschreven in het buitenland. Er voetballen ook toptalenten bij Feyenoord. Dan kijken grote clubs daarna ja.
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Do 13 mei 2010 15:02
Citaat:

'Drie ploegen in de markt voor Ajacied Luis Suárez'

Luis Suarez werd dit seizoen topscorer van de Nederlandse competitie met 35 doelpunten. Tevens was de Uruguayaan goed voor de nodige assists. Een vertrek bij Ajax lijkt deze zomer dan ook waarschijnlijk.

Ondanks dat hij vaak zegt te willen blijven, zijn er veel clubs die interesse hebben. Volgens Ajansspor.com zijn er drie clubs in de race voor Suarez: Fenerbahce, Bayern München en Chelsea.

Fenerbahce heeft 22 miljoen euro over voor Suarez. Mocht de aanvaller niet haalbaar zijn, dan wordt de belangstelling verlegt naar twee spelers uit de Primera Division: Luis Fabiano (Sevilla) of Thierry Henry (FC Barcelona).

Bron: Voetbalcentraal
RodneyAFCA

Forum berichten: 334
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 08:08
Citaat:

Citaat:
'Drie ploegen in de markt voor Ajacied Luis Suárez'

Luis Suarez werd dit seizoen topscorer van de Nederlandse competitie met 35 doelpunten. Tevens was de Uruguayaan goed voor de nodige assists. Een vertrek bij Ajax lijkt deze zomer dan ook waarschijnlijk.

Ondanks dat hij vaak zegt te willen blijven, zijn er veel clubs die interesse hebben. Volgens Ajansspor.com zijn er drie clubs in de race voor Suarez: Fenerbahce, Bayern München en Chelsea.

Fenerbahce heeft 22 miljoen euro over voor Suarez. Mocht de aanvaller niet haalbaar zijn, dan wordt de belangstelling verlegt naar twee spelers uit de Primera Division: Luis Fabiano (Sevilla) of Thierry Henry (FC Barcelona).

Die Turken zijn echt heel grappig, denken ze nou echt dat Suarez of Luis Fabiano naar Fenerbache komt, wat een grap. Henry zou overigens wel haalbaar zijn voor Fenerbache, want Barcelona zou hem wel kwijt willen en ik zie het niet gebeuren dat een andere topclub hem nog wilt kopen dus als Fenerbahce hem echt wilt gaat ie wel daar naartoe.

Bayern en Chelsea zijn wel clubs die Suarez zouden kunnen kopen, ik denk dat Suarez deze clubs zelf ook ziet zitten. Ik verwacht zelf ook nog dat AC Milan en Manchester United zich in de strijd gaan mengen om Suarez. Ik verwacht dat Suarez voor een bedrag van tussen de 25 en 30 miljoen zal gaan vertrekken.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 09:33
Ik zou nog niet heel verbazend kijken als Fenerbache een goede spits zouden aantrekken. Dat hebben ze twee jaar geleden ook gedaan met Güiza, hij was topscorer in de Spaanse liga en opgenomen in de selectie van Spanje tijdens het EK 2008. Maar Güiza vertrok toch naar Fenerbache.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 10:31
Citaat:
Bayern en Chelsea zijn wel clubs die Suarez zouden kunnen kopen, ik denk dat Suarez deze clubs zelf ook ziet zitten. Ik verwacht zelf ook nog dat AC Milan en Manchester United zich in de strijd gaan mengen om Suarez. Ik verwacht dat Suarez voor een bedrag van tussen de 25 en 30 miljoen zal gaan vertrekken.

Bayern zou een rare keuze zijn, niet omdat de club niet groot genoeg is maar omdat je niet en Robben en Ribery en Suarez kan opstellen. Iets zegt me dat dat niet gaat werken.
Fregge

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 10:32
Maar hoe groot is de kans dat EN Ribery EN Robben blijven? Ik denk persoonlijk dat alleen Robben blijft. Ribery schemert namelijk met intresse van Real, Barca en een paar andere grote clubs.
RodneyAFCA

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 10:33
Citaat:
Ik zou nog niet heel verbazend kijken als Fenerbache een goede spits zouden aantrekken. Dat hebben ze twee jaar geleden ook gedaan met Güiza, hij was topscorer in de Spaanse liga en opgenomen in de selectie van Spanje tijdens het EK 2008. Maar Güiza vertrok toch naar Fenerbache.

Dat is heel anders, Güiza stond niet in de belangstelling van de Europese top en Luis Fabiano en Suarez staan wel op de lijstjes van de Europese top, dus dat kan je niet echt vergelijken. Ook zijn Suarez en Fabiano veel duurder dan Güiza. Güiza heeft dit seizoen ook matig gepresteerd bij Fener, hij heeft veel enorme grote kansen om zeep geholpen dat is echt niet te geloven.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 10:51
Citaat:
Dat is heel anders, Güiza stond niet in de belangstelling van de Europese top en Luis Fabiano en Suarez staan wel op de lijstjes van de Europese top, dus dat kan je niet echt vergelijken.
Hier een stukje uit een een artikel:

Citaat:
Fenerbahçe kaapt Guiza weg voor de neus van diverse Europese topclubs. Ook Arsenal, Valencia en FC Barcelona volgden de Spaanse international.

Bron

Citaat:
hij heeft veel enorme grote kansen om zeep geholpen dat is echt niet te geloven.
Suarez heeft volgens jouw, dus geen grote kansen gehad gemist.

Het gaat me zo zeer om Güiza, maar om Suarez. Je doet net of Suarez de topclubs voor het uitkiezen heeft, maar dat is niet zo. Ook is de Turkse competitie geen achteruitgang in vergelijking met de Nederlandse competitie, al denken sommige er anders over.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 13:29
Misschien qua competitie, maar qua club is AJAX natuurlijk niet te evenaren door zulke clubjes.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:12
Vijftien jaar geleden, ja.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:18
Nu ook niet. AJAX heeft veel meer allure/uitstraling dan zulke clubs ooit zullen hebben. Of denk je dat Mourinho ook op zo'n manier over die Turkse clubs praat of dat ze 1 miljoen euro krijgen voor hun knowhow over jeugdopleiding?
Bertje

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:22
Dat maakt spelers en trainers echt niets uit. Waarom denk je dat Rijkaard in Turkije zit en niet in Nederland? En waarom denk je dat er om de haverklap een leger Brazilianen naar Turkije trekt?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:30
En waarom denk je dat Eriksen bij AJAX zit?
Fregge

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:31
Omdat hij geen intresse had vanuit Turkije, wel vanuit Nederland, Engeland en Spanje
RodneyAFCA

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:35
Citaat:
Nu ook niet. AJAX heeft veel meer allure/uitstraling dan zulke clubs ooit zullen hebben. Of denk je dat Mourinho ook op zo'n manier over die Turkse clubs praat of dat ze 1 miljoen euro krijgen voor hun knowhow over jeugdopleiding?

Toby, onderschat de Turkse top niet. Een club als Fenerbache heeft denk ik meer uitstraling dan AJAX gekregen de laatste jaren, kijk maar welke spelers hun kunnen kopen en wij kunnen kopen. Fener en Galatasaray hebben de laatste jaren grootte namen weten te halen naar Turkije, ik noem paar spelers: Guiza, Roberto Carlos, Kewell, Elano, Keita, Baros en zo kan ik nog paar spelers opnoemen. Rijkaard is er ook niet voor niets naartoe gegaan en Hiddink is ook niets voor niets als bondscoach van Turkije aan de slag gegaan. Galatasaray en Fener hebben nog een paar behoorlijke spelers in de selectie, maar die hebben niet zo,n grootte naam als Roberto Carlos, Kewell etc. Ik noem nog een paar spelers op: Arda Turan, Emre Gungor, Linderoth, Mehmet Topal, Servet en Sabri (alle Galatasaray). Nu Fenerbache: Volkan Demirel, Lugano, Andre Santos, Alex, Emre, Topuz en Semih (alle Fenerbache). Ik kan je vertellen dat Besiktas en Trabzonspor ook goede clubs zijn alleen ken ik de spelers van Besiktas en Trabzonspor veel minder goed. De rest van de competitie uit Turkije is overigens wel een lachertje.

Ik zeg niet dat we minder uitstraling hebben dan de Turkse topclubs, maar Galatasaray en Fenerbache staan zeker hoger dan PSV. Dan AJAX weet ik niet, want wij hebben veels te weinig geld om dit soort spelers te benaderen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:40
Citaat:
Omdat hij geen interesse had vanuit Turkije, wel vanuit Nederland, Engeland en Spanje

Ja, en Engeland en Spanje staan natuurlijk lager in aanzien dan Turkije.
Geld en uitstraling zijn 2 verschillende dingen.

Ik overschat de naam van AJAX echt niet, maar jullie onderschatten wel een beetje de naam van AJAX, hoor. (zie voorbeelden Mourinho, Rusland, Eriksen)
RodneyAFCA

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:48
Citaat:
Omdat hij geen interesse had vanuit Turkije, wel vanuit Nederland, Engeland en Spanje

Eriksen heeft bewust voor Nederland gekozen, want er hebben al veel Denen in Nederland gespeelt en ze hebben bijna allemaal geen moeite gehad met aanpassen, hetzelfde als met Zweeds voetballers in Nederland. Eriksen zou nooit naar Turkije gaan daar heerst een heel ander cultuur, in Nederland gaan ze ook veel beter om met jonge spelers dan in Turkije.
Fregge

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:53
Doet niks van het feit af dat hij geen interesse had vanuit Turkije
Bertje

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:55
Citaat:

Omdat hij bij Ajax kans maakt op speeltijd en eventueel CL kan spelen.

Leuk dat mensen met respect over Ajax spreken, maar daar koop je (letterlijk en figuurlijk) niets voor.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 14:57
Blijkbaar dus wel, want anders krijg je op jaarbasis geen 1 miljoen uit Rusland. Of krijgen die Turkse clubs en Feyenoord en Psv dat ook?
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 15:06
Citaat:

Omdat Chelsea hem niet wilde en ze bij Barcelona niet wilden voldoen aan zijn eisen
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 15:11
Fregge: Als er wel interesse vanuit Turkijke was geweest voor Eriksen was hij nog naar Ajax gegaan denk ik. Met de keuze Ajax heeft Eriksen gekozen voor zijn toekomst. Ajax staat wereldwijd bekend om haar jeugdopleiding, als een club die talenten de kans geeft. Daarvoor is Eriksen naar Ajax gekomen.

Verder is Ajax qua naam natuurlijk een grotere club dan Fenerbahce of Galatasaray. Kom op zeg, Ajax is 4 keer de beste van Europa geweest, dat kunnen zij niet zeggen. Alleen is het voetbal de afgelopen jaren zo veranderd dat die twee Turkse clubs hun spelers net even wat meer euro's kunnen en willen bieden dan Ajax en is het klimaat er wat aangenamer. Daarom gaan de Roberto Carlossen en Kewell's naar Turkije en niet naar Nederland.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 15:12
Precies, Niels. Michels, Cruijff, Van Gaal, Bergkamp, Van Basten....

@Steven.En dat waren niet de enige clubs die hem wilden hebben.
Bertje

Geplaatst: Vr 14 mei 2010 15:27
AFCA Niels, Ajax was vier keer de beste van Europa in de vorige eeuw. Daar maalt geen enkele speler of trainer nog om. Die gaan naar clubs waar ze nu perspectief op successen hebben.

En wat Toby aanhaalt, die miljoen vanuit Rusland, maakt Ajax nog niet interessanter voor trainers en spelers.
+ Nieuw bericht <<<   <   58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  66   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.458 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken: