Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 15:53
|
|
Heerlijk en terecht voor die Groningers dat uitgerekend Suárez gisteravond de winnende maakte. Silva liet zich gewoon uit de wedstrijd fluiten, maar Suárez ging onverstoorbaar verder met de vorm van de afgelopen weken. Doelpunt nummer 16 alweer. Hij had er uiteraard meer moeten maken, maar hij is nu eenmaal niet koel voor de goal. Hopelijk kan Van Basten hem daar mee helpen. Het blijft hoe dan ook een topaankoop. Iedere cent waard.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 16:12
|
|
Ik vind hem een beetje een slijmbal, wil zichzelf positief neerzetten in de pers. En ik heb daar een hekel aan: ze meoetn gewoon zichzelf zijn. Over zijn voetbal: ik vind hem steeds beter spelen. Ik denk dat de kritiek hem sterker heeft gemaakt, hij heeft geleerd om niet alleen blij te zijn met zijn spel maar meer willen. Ook vind ik het mooi: altijd flegmatiek aan de bal; met passie! Hij wil iedereen(die voor zijn ploeg is) laten genieten. Leuk om zo'n speler te hebben, zeker omdat hij zijn handigheid ook nog geregeld omzet in een aardig grote bijdrage. 16 Goals en volgens mij meer dan 10 assists, had ik niet echt verwacht eigenlijk. Al betwijfel ik zijn bijdrage in de CL, hij moet echt daarvoor sneller handelen en kansen zien(waar en hoe). Door zijn matige handelingssnelheid en zijn niet felle sprints zijn hij nog niet ongrijpbaar, dat is ook het grote verschil met bijv. een Sulejmani. Moet hij echt aan werken!
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 17:12
|
|
Suarez oohoo! Wat een kerel, liet zich tenminste niet gek maken door die boertjes van buut'n op de tribune van de groene fakkel, in tegenstelling tot Silva.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 09:42
|
|
Citaat: Suarez oohoo! Wat een kerel, liet zich tenminste niet gek maken door die boertjes van buut'n op de tribune van de groene fakkel, in tegenstelling tot Silva. Ik vond Siva anders een van de beste op het veld bij Ajax. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem en hij kwam geweldig mee naar voren.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 09:57
|
|
Citaat: Ik vind hem een beetje een slijmbal, wil zichzelf positief neerzetten in de pers. En ik heb daar een hekel aan: ze meoetn gewoon zichzelf zijn. Over zijn voetbal: ik vind hem steeds beter spelen. Ik denk dat de kritiek hem sterker heeft gemaakt, hij heeft geleerd om niet alleen blij te zijn met zijn spel maar meer willen. Ook vind ik het mooi: altijd flegmatiek aan de bal; met passie! Hij wil iedereen(die voor zijn ploeg is) laten genieten. Leuk om zo'n speler te hebben, zeker omdat hij zijn handigheid ook nog geregeld omzet in een aardig grote bijdrage. 16 Goals en volgens mij meer dan 10 assists, had ik niet echt verwacht eigenlijk. Al betwijfel ik zijn bijdrage in de CL, hij moet echt daarvoor sneller handelen en kansen zien(waar en hoe). Door zijn matige handelingssnelheid en zijn niet felle sprints zijn hij nog niet ongrijpbaar, dat is ook het grote verschil met bijv. een Sulejmani. Moet hij echt aan werken!
Maar mocht je die beide hebben ... maak de zin maar af
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 10:40
|
|
Citaat: Ik vond Siva anders een van de beste op het veld bij Ajax. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem en hij kwam geweldig mee naar voren.
Ik zou de wedstrijd nog eens terugkijken. Silva begon goed, maar viel daarna terug in enorme onzekerheid en houthakkerij.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 15:49
|
|
Citaat:
Maar mocht je die beide hebben ... maak de zin maar af
Worden we 100% kampioen!
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 17:08
|
|
Citaat: Suarez oohoo! Wat een kerel, liet zich tenminste niet gek maken door die boertjes van buut'n op de tribune van de groene fakkel, in tegenstelling tot Silva. Ik vond Siva anders een van de beste op het veld bij Ajax. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem en hij kwam geweldig mee naar voren.
Man, hij stond bijna te janken op het veld :cry: Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben niet anti-Silva.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 17:12
|
|
Citaat:
Man, hij stond bijna te janken op het veld :cry: Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben niet anti-Silva. Misschien komt het doordat ik alleen de eerste helft heb gezien en dan pas net voor het doelpunt van Ajax maar ik vond hem in die periode goed spelen. Misschien zakte hij daarna wel helenmaal weg maarja dat weet ik verder niet. Ik kan me voorstellen dat je na een uur waarin je de hele tijd word uitgefloten niet op en top meer bent.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 18:38
|
|
Suarez is een uiterst goede voetballer. Hij heeft alleen zijn Imago tegen. Ben benieuwd of dat volgend seizoen nog steeds is. Zal wel, maar je weet maar nooit.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 13:46
|
|
Citaat: Ajax hoeft Suárez niet te missen
Geschreven op donderdag, 8 mei om 14:31
Luis Suárez is weer helemaal fit. De aanvaller van Ajax leek zich maandagavond ernstig te blesseren in de wedstrijd tegen SC Heerenveen, maar de kwetsuur die hij opliep blijkt mee te vallen. Suárez kan aankomende zaterdag gewoon in actie komen. Ajax ontmoet dan in Emmen FC Twente. De return in Amsterdam staat acht dagen later, op 18 mei, op het programma. De winnaar van finale speelt komend seizoen in de voorronde van de Champions League.
Suárez kan Ajax gewoon helpen in de strijd om dat felbegeerde ticket. De Zuid-Amerikaan verliet maandagavond per brancard het veld, maar blijkt zijn voet slechts licht gekneusd te hebben. Zaterdag zal hij gewoon van de partij zijn.
voetbalzone.nl
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 02:37
|
|
Citaat: Suárez frustreert Turkije en helpt Uruguay aan zege
25/05/2008 23:05
Luis Suárez zat Turkije flink dwars tijdens het oefenduel dat de Turken afwerkten tegen Uruguay op weg naar Euro 2008. De Zuid-Amerikanen wonnen en de Ajacied was bij alle goals betrokken.
Turkije nam tweemaal een voorsprong, maar zag Uruguay even vaak op gelijke hoogte komen. Arsta Turan maakte 1-0 in de twaalfde minuut, maar dertien minuten later mocht Suárez aanleggen vanaf de strafschopstip na een zelf versierde penalty.
Vlak na rust zette Nihat Kahveçi Turkije opnieuw op voorsprong. Hij profiteerde van een blunder van doelman Fabian Carini, die toekeek hoe de bal na een vrije trap van Nihat via de paal in het doel belandde.
Maar in het laatste kwartier boog Uruguay de 2-1 achterstand om in een verdiende 2-3 overwinning. Eerst tikte Suárez van dichtbij de bal in het doel na voorbereidend werk van Sebastián Fernández.
En vijf minuten later schoot Cristian Rodriguez raak vanaf de strafschopstip, nadat Suárez onderuit was gehaald in de Turkse zestien. Ditmaal was de penalty wél terecht.
VI.nl
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 09:06
|
|
Het zal geen Nederlandse scheidsrechter zijn geweest die deze wedstrijd floot. Twee penalty's meegekregen. Ik hoop dat vanaf volgend seizoen hij geen een schwalbe meer maakt, dan krijgt hij vast en zeker weer eens een penalty.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 14:17
|
|
Tja, zonde want ik had gehoopt dat hij inzag dat je zo niet moet willen het verschil te maken. Ik hoop dat hij nog genoeg signalen gaat krijgen dat hij het niet meer doet!
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 15:53
|
|
Ik denk dat het positief is dat van Basten komt. Zoals hij vorig jaar de spelers een mop liet vertellen als ze te laat kwamen, zou hij deze regel misschien goed kunnen toepassen op fopduiken van Suarez en mogelijk ook Cvitanich.
Het is een beetje kinderachtig, dat geef ik toe, maar ik denk dat ze allebei heel snel stoppen met de schwalbes. Als ze het al doen he.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 18:10
|
|
Ik vind het juist goed, dan gaan die spelers zich schamen tegenover de groep. Zonder een afstotende maatregel te nemen, maar zo doet niemand het meer.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 28 mei 2008 20:20
|
|
54' Norway [1 - 1"> Uruguay
43' [0 - 1"> L. Suarez
50' [1 - 1"> T. Elyounussi
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:00
|
|
Netjes hoor, die doet het stukken beter dan verwacht. Ik had niet verwacht dat hij internationaal ook van grote waarde kan zijn.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:34
|
|
Suarez wordt onze ster (van mij was hij dat al).
Ik zie hem binnen 2 jaar naar een buitenlandse topclub gaan. Ik denk dat hij voor Spanje of Italie gaat.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:42
|
|
Toch mist hij wat, wat hem echt goed maakt. Een tekortkoming die nu nog niet erg is, maar dat moet verdwijnen om ook van behoorlijke waarde te kunnen zijn op het hoogste niveau.
|
Tombo
Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 19:55
|
|
Citaat: Toch mist hij wat, wat hem echt goed maakt. Een tekortkoming die nu nog niet erg is, maar dat moet verdwijnen om ook van behoorlijke waarde te kunnen zijn op het hoogste niveau.
Enige wat hij mist zijn voor mij de echte scherpte en hij moet zijn acties beetje doseren. Toch denk ik dat hij echt geweldig gaat worden!!!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 21:22
|
|
Citaat: Toch mist hij wat, wat hem echt goed maakt. Een tekortkoming die nu nog niet erg is, maar dat moet verdwijnen om ook van behoorlijke waarde te kunnen zijn op het hoogste niveau.
Ik denk dat v Basten en Bergkamp hem daarbij zullen helpen. Suarez heeft gewoon iets speciaals. Zijn kapbewegingen zijn van zeer hoog niveau en zijn reactiesnelheid en anticiperen op de bewegingen van de tegenstander is ook zeer hoog niveau. Wat Tombo zegt klopt en dat deze jongen leert hebben we wel gemerkt met zijn schwalbes die hij nu veel minder doet. Ik heb heel veel vertrouwen in hem.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 31 mei 2008 11:16
|
|
Als hij iemand voorbij gaat dan gaat hij toch een beetje aarzelend op het volgende obstakel af. Daardoor krijgt zijn gepasseerde tegenstander weer kans om terug te komen. Hij moet gewoon vol overtuiging doorgaan, hij lijkt af en toe zo rommelig aan de bal. Dat is het missende stukje waardoor je geen hoge ogen gaat gooien op het hoogste niveau. Ik hoop dat hij zijn tekortkoming erkent en er iets meedoet.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 31 mei 2008 12:35
|
|
Dat aarzelen is er op een gegeven moment ingeslopen door allerlei overdreven kritiek. De laatste maanden zie je dat Suárez weer intuïtief speelt en dan presteert hij gewoon erg goed.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 31 mei 2008 13:18
|
|
Klopt ook wel, maar in het begin van het seizoen had hij dat ook al. En dan doel ik op het niet snel genoeg doorhandelen na het passeren. Dat is toch een puntje waar hij zich moet ontwikkelen. Vol overtuiging aan de bal zijn.
|