Auteur
|
Bericht
|
MrGuide
Forum berichten: 479
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:53
|
|
Citaat: Maar ik wil graag terug naar de 4-3-3 en met Suarez wordt het lastig zo te spelen.
Dat wil iedereen wel. Maar we kunnen nu eenmaal geen goede spelers daarvoor opleiden/aantrekken. Als je een topspeler verkoopt als Suarez, krijg je er altijd een mindere voor terug. (Kijk maar naar de verkopen van Sneijder en Huntelaar). Van mij mag ie nog jaren blijven
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:01
|
|
Over een paar jaar praten we over Suárez en Verthongen enzo net als we nu over Sneijder en Huntelaar praten.. ''Wat waren dat toch geweldige spelers.'' en ''We krijgen er alleen minder voor terug.''
tsja heel kut! Als we topspelers kunnen houden.. dan hadden we onderhand wel een aardig elftal. Daarom wordt ik ook moe van dat gezeik van die spelers, Vermealen (en een hoop andere) is een typisch voorbeeld. Eerst zeuren dat er een dragende speler weg is, dat het klote is, dat we verder moeten om een elftal op te bouwen. En als ze zelf de kans krijgen er tussen uit naaien en zeggen ''dat ze er wel weer bovenop komen enzo.''
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:06
|
|
Dani Fernández aan het woord:
Citaat: ‘Diego Biseswar en Sekou Cissé waren mijn moeilijkste tegenstanders,’ aldus Fernández in AD Sportwereld. Hij slaat de twee collega-aanwinsten hoger aan dan Luis Suarez van Ajax. ‘Honderd procent. Met Luis had ik ruzie op het veld nadat hij in het Spaans een paar lelijke dingen tegen me zei. Het is waarschijnlijk een prima jongen, maar in de wedstrijd doet hij alles om je uit je spel te halen.’
Tot gauw, Dani!
|
MrGuide
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:15
|
|
Klopt...Biseswar is absoluut beter dan Suarez........
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 12:59
|
|
Ach, hij is nieuw bij Feyenoord en dan moet je je collega's natuurlijk de hemel in prijzen.
|
MrGuide
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 13:27
|
|
Doe dat dan wel op een geloofwaardige manier. Bv:
Makaay is beter dan... Geert den Ouden ofzo. Nu nemen ze die back nooit meer serieus.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 10:36
|
|
1 ding is zeker. Bahia is beter dan Greene haha .
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 1 aug 2009 14:22
|
|
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/TCMI ... uis-suarez
Mooi stukje. Ook mooi van de doelen, kampioensschap, beker, Uefa Cup, ik wil het allemaal.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 1 aug 2009 17:37
|
|
Citaat: http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/TCMID/tcm:5-548487/hoe-verantwoordelijk-is-luis-suarez
Mooi stukje. Ook mooi van de doelen, kampioensschap, beker, Uefa Cup, ik wil het allemaal.
Oei, een harde schop naar Van Basten: 'Wat is er beter dan vorig jaar?' Antwoord: 'De trainer is vervangen'.
Verder heeft hij wel gelijk dat de instelling verbetert moet worden. Dat is het grootste probleem. Als je als Ajax-zijnde elke wedstrijd 100% geeft, win je 95% van je wedstrijden.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 12:52
|
|
sportweek.nl :
Citaat: Luis Suarez wil best praten over contractverlenging bij Ajax
- Datum: 3-aug-2009 12:35
Door Daan Dekker en Bart Vlietstra
Luis Suarez (foto) is bereid met Ajax in gesprek te treden over opwaardering van zijn tot 2012 lopende contract bij Ajax. De Uruguayaan, die dit seizoen door trainer Martin Jol tot aanvoerder werd gebombardeerd maar niet tot de topverdieners van Ajax behoort, zegt nog niets gehoord te hebben van zijn club. “Dat loopt via mijn zaakwaarnemer Daniel Fonseca en die is nog niet gebeld. Ik wacht af. Op zich wil ik best praten. Ook als Ajax mijn contract wil verlengen, sta ik daar niet onwelwillend tegenover. Ik ben gelukkig hier.”
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 09:52
|
|
Citaat: Rik van den Boog en Martin Jol zitten aan het einde van deze week om tafel met Ajax-aanvaller Luis Suarez. "Als iemand top presteert, een voortrekkersrol vervult, moet dat worden beloond", aldus algemeen directeur Van den Boog, die opslag voor de Uruguayaan in petto heeft. "Zijn contract wordt aangepast."
Er is slechts sprake van een opwaardering, niet van een verlenging. "Luis staat nog drie jaar onder contract. Het is wat mij betreft een klap erop en lekker doorgaan", zegt Van den Boog. "We hebben geen zin in slepende onderhandelingen over contractverlenging." Het gesprek met Suarez heeft plaats zodra de al twee dagen zieke trainer Jol zich weer in Amsterdam meldt.
Frontpage AF.
Dom. Heel dom zelfs. Suarez begint zelf over verlengen. Je eerste mindere actie, Rik.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 10:16
|
|
Citaat: Rik van den Boog en Martin Jol zitten aan het einde van deze week om tafel met Ajax-aanvaller Luis Suarez. "Als iemand top presteert, een voortrekkersrol vervult, moet dat worden beloond", aldus algemeen directeur Van den Boog, die opslag voor de Uruguayaan in petto heeft. "Zijn contract wordt aangepast."
Er is slechts sprake van een opwaardering, niet van een verlenging. "Luis staat nog drie jaar onder contract. Het is wat mij betreft een klap erop en lekker doorgaan", zegt Van den Boog. "We hebben geen zin in slepende onderhandelingen over contractverlenging." Het gesprek met Suarez heeft plaats zodra de al twee dagen zieke trainer Jol zich weer in Amsterdam meldt.
Frontpage AF.
Dom. Heel dom zelfs. Suarez begint zelf over verlengen. Je eerste mindere actie, Rik.
Waarom is dat meteen dom? Waarschijnlijk zal er dan een gelimiteerde transfersom worden opgenomen in het contract, terwijl ze toch verwachten dat Suarez als hij zich zo blijft ontwikkelen volgend seizoen een mooie transfer zal krijgen naar een Europese topclub. Dan kunnen ze nog het volle pond voor hem vangen, in plaats van een gelimiteerde transfersom die altijd lager uitvalt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 10:34
|
|
Denk dat ze tot de winterstop wachten en dan verlengen. Salarisverhoging weigert niemand. Een discussie over verlengen is nu niet echt ideaal; ten eerste is het seizoen net begonnen en ten tweede, is de transfermarkt nog open waardoor VdB miss beter iets anders kan doen?. Dus ik denk dat VdB wacht tot het winterstop is of tot het wat rustiger is, hij wacht gewoon het juiste moment af. Gewoon doen als alles lekker draait, Suárez het helemaal naar z'n zin heeft, dan verlengen.
Eerst Suárez ''gelukkig'' en gewaardeerd (voor zover hij dat nog niet is) maken. Geen gezeik over wel of niet verlengen. Aanvoerder maken, salaris verhogen, extra vertrouwen geven, vrije rol, het team wint, dan verlengen. En niet te lang zeuren, gewoon meteen een hele goede aanbieding doen. Anders krijgt Suárez ook iets van ''zeikerd die VdB.''
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 11:05
|
|
Frontpage AF.
Dom. Heel dom zelfs. Suarez begint zelf over verlengen. Je eerste mindere actie, Rik.Suarez heeft nog driejarig contract. Zo kan er ook geen clausules in het contract op worden genomen. Want ik zie Suarez na dit jaar niet meer voetballen bij Ajax, hoe jammer dat het ook is.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 11:10
|
|
Denk ook dat Suárez na dit jaar weg gaat bij Ajax. Of er moet een kwaliteits explosie komen, dus dat Huntelaar en VdV gehuurt/gekocht worden van Real in de laatste uren van de transfermarkt en dat Chivu dit of volgend seizoen terugkomt naar Ajax, waardoor er nog meer toppers komen.
Maar dat zie ik allemaal niet gebeuren, Misschien kan 1 speler gehuurd worden in de laatste uren van de transfermarkt, maar verder niet. Chivu komt wel terug maar nog niet nu.
Hij kan de top dan zeker aan. Vraag me alleen af naar welke club hij zal gaan.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 11:34
|
|
Frontpage AF.
Dom. Heel dom zelfs. Suarez begint zelf over verlengen. Je eerste mindere actie, Rik.Suarez heeft nog driejarig contract. Zo kan er ook geen clausules in het contract op worden genomen. Want ik zie Suarez na dit jaar niet meer voetballen bij Ajax, hoe jammer dat het ook is.
Los van dat, denk ik dat er vast wel even gesproken word over 1 of 2 jaartjes erbij alleen RvdB heeft geen zin in onderhandelingen over die extra jaren (onderhandelingen zijn risico's voor Suarez zijn gevoel bij Ajax, transferclausules etc).
Maar als Suarez zonder tegenstribbelen 1 of 2 jaar extra er aan wil plakken zal RvdB dat vast niet laten gaan ;)
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 18:39
|
|
Denk dat we het komende seizoen maar moeten genieten en beseffen dat het z'n laatste is bij Ajax. Hij is natuurlijk een topspeler! Mag wel iets minder druk zijn, maar het is een geweldige speler!
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 21:07
|
|
Ik moet er niet aan denken dat hij weggaat volgende zomer. Zonder hem zijn we echte helemaal niks. Ik hoop dat ze bij Ajax al een beetje aan het rondkijken zijn voor een opvolger.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 02:57
|
|
Citaat: Ik moet er niet aan denken dat hij weggaat volgende zomer. Zonder hem zijn we echte helemaal niks. Ik hoop dat ze bij Ajax al een beetje aan het rondkijken zijn voor een opvolger.
In ieder geval een zak geld om een goede opvolger te vinden . Laten we hopen dat Suarez nog ffies blijft.
Trouwens heb wat gehoord over Rafael v.d. Vaart. Er gaan geruchten dat hij terug naar Nederland wil , mede omdat Silvie na haar behandeling voor kanker graag in de buurt is bij familie en vrienden . Redelijk betrouwbare bron :)
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 09:22
|
|
Citaat: Ik moet er niet aan denken dat hij weggaat volgende zomer. Zonder hem zijn we echte helemaal niks. Ik hoop dat ze bij Ajax al een beetje aan het rondkijken zijn voor een opvolger.
Ajax kennende doen ze dat pas als hij weg is.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 09:58
|
|
In ieder geval een zak geld om een goede opvolger te vinden . Laten we hopen dat Suarez nog ffies blijft.
Trouwens heb wat gehoord over Rafael v.d. Vaart. Er gaan geruchten dat hij terug naar Nederland wil , mede omdat Silvie na haar behandeling voor kanker graag in de buurt is bij familie en vrienden . Redelijk betrouwbare bron :)
Laat hem maar lekker in Madrid blijven. Absoluut een ex-speler van Ajax die ik niet meer in het Ajax shirt hoef te zien.
|
matr1xx
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 10:14
|
|
Laat hem maar lekker in Madrid blijven. Absoluut een ex-speler van Ajax die ik niet meer in het Ajax shirt hoef te zien.
Omdat?
Rafael komt hoe dan ook wel terug bij Ajax..
De vraag is wanneer hij komt en of hij dan zijn vorm nog heeft
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 10:21
|
|
Omdat?
Rafael komt hoe dan ook wel terug bij Ajax..
De vraag is wanneer hij komt en of hij dan zijn vorm nog heeft
Waarom ben jij daar zo stellig van overtuigd? Omdat hij dat een keer geroepen heeft tijdens het Amsterdam Tournament toen hij vertrok naar hsv? Al die goedkope praatjes hoor je zo vaak. Voorlopig zijn er maar een paar die het zijn nagekomen. Er is uit zijn jeugdgeneratie maar 1 echte ajacied en dat is Heitinga.
Ik snap niet dat een hoop mensen hem zien als "echte Ajacied" terwijl hij zelf heeft aangegeven niets aparts voor Ajax te voelen. Hsv zit zelfs nog meer in zijn gevoel had ik laatst de indruk toen Ajax tegen hsv moest spelen in de UEFA cup.
Bovendien is het een type speler die verwacht dat als hij bij Ajax speelt het team in zijn dienst speelt, want hij komt immers bij het "grote" real madrid vandaan. Nee, ik heb liever dat hij lekker ergens anders gaat ballen.
|
matr1xx
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:57
|
|
Citaat: Waarom ben jij daar zo stellig van overtuigd? Omdat hij dat een keer geroepen heeft tijdens het Amsterdam Tournament toen hij vertrok naar hsv? Al die goedkope praatjes hoor je zo vaak. Voorlopig zijn er maar een paar die het zijn nagekomen. Er is uit zijn jeugdgeneratie maar 1 echte ajacied en dat is Heitinga.
Ik snap niet dat een hoop mensen hem zien als "echte Ajacied" terwijl hij zelf heeft aangegeven niets aparts voor Ajax te voelen. Hsv zit zelfs nog meer in zijn gevoel had ik laatst de indruk toen Ajax tegen hsv moest spelen in de UEFA cup.
Bovendien is het een type speler die verwacht dat als hij bij Ajax speelt het team in zijn dienst speelt, want hij komt immers bij het "grote" real madrid vandaan. Nee, ik heb liever dat hij lekker ergens anders gaat ballen.
Oke, dat weet ik niet 100% zeker nee. Dat weet je van geen enkele speler. Maar hij heeft het zeker al een aantal keer ter sprake gebracht..
Wat ik niet snap is het feit dat jij liever hebt dat hij ergens anders gaat voetballen. Noem eens één middenvelder van ons die geen plaats zou moeten maken voor van der Vaart..
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 17:00
|
|
Ben het ermee eens dat VdV niet een ''echte ajacied'' is. En betwijfel ook of hij wel of niet terug zal keren. Maar het staat vast dat de voetballer VdV wel iets toevoegt aan Ajax. En inderdaad, Heitinga is een échte Ajacied en die komt ook wel terug; Huntelaar zal ook wel terug komen, die tranen zeggen wel genoeg denk ik. Van Sneijder heb ik eigenlijk geen idee.
En Chivu komt natuurlijk ook terug.
ff iets anders; zal Suárez ooit terug komen bij Ajax?
|