Auteur
|
Bericht
|
Rein
Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 31 jan 2009 11:56
|
|
Citaat: Tegen Groningen speelde ij zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Jammer dat er dan niet genoeg kwaliteit is bij de andere spelers om deze mindere dag van Suarez op te vangen. We zijn wel erg afhankelijk van deze geweldige voetballer.
Maar omdat we zo afhankelijk zijn kan je wel kwaad op hem worden bij zo een mindere dag haha.
Vergeet niet dat we geen fatsoenlijke centrumspits hadden he, waardoor het voor Suarez erg lastig is om daar de combinatie mee aan te gaan.
Het is wachten op een goede verbindingsspeler tussen het middenveld en onze aanvalstrio (S,C,S)
En zo iemand zou Aissati wel eens kunnen zijn, verwacht ik. Ik verwacht aardig wat van deze speler. En ik hoop dan ook dat hij snel kan spelen, en het waarmaakt. Maar misschien zou Sarpong op de ''10'' ook geen gek idee zijn. Misschien dat zo'n rol die jij zegt -verbind het middenveld met dé aanval- ook wel weg is gelegd voor Jeffrey. Maar ik zit toch meer te wachten op Ismaďl.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 2 feb 2009 12:19
|
|
Tsjah, waar ik al bang voor was begint nu toch echt serieuze vormen aan te nemen. Suarez gaat zichzelf te goed voelen voor Ajax. Minimale inzet wederom tegen Heerenveen.
Ook al speelt hij nog zo goed, tegen zo'n houding kan ik niet. Dan heb ik liever dat hij zijn spullen pakt en lekker ergens anders gaat zitten zeiken.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 2 feb 2009 23:05
|
|
Volgens Hans Kraay jr. bereid AC Milan een bod voor van 40/45 miljoen op Suarez, hij zou optie nummer 1 zijn en volgens Kraay jr. was het een betrouwbare bron.Dat zei die in het praatprogramma van de VI.
Al heb ik het idee dat Hans Kraay jr dit soort dingen roept om intresant te doen.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 2 feb 2009 23:06
|
|
Zou wel een mooi bedrag zijn voor Luis, maar het lijkt me nogal ongeloofwaardig dat ze zoveel geld over hebben voor iemand die op Europees gebied amper gepresteerd heeft.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 09:18
|
|
Suarez moet wel een doelwit zijn van alle topclubs, Dat soort spelers zijn zeldzaam en in de toekomst wordt Suarez een echt goede speler. 40 miljoen natuurlijk gelijk doen.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 09:35
|
|
40 miljoen voor Suárez en Milan betaald dat??????? :
Dat er nog gereageerd wordt op deze onzin uitspraken van Kraai jr. Ik zou graag de duimen van deze man willen zien.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 11:45
|
|
Als dat zo is, dan moet ajax hem meteen verkopen. Titel is toch al verdwenen.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 11:51
|
|
Citaat: Als dat zo is, dan moet ajax hem meteen verkopen. Titel is toch al verdwenen.
Wat bedoel je? Ze kunnen nu niet meer bieden, toch.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 12:34
|
|
Citaat: Als dat zo is, dan moet ajax hem meteen verkopen. Titel is toch al verdwenen.
Wat bedoel je? Ze kunnen nu niet meer bieden, toch.
Ze kunnen toch wel de overgang bepalen voor in de zomer? En op het moment dat Suarez wordt verkocht, zal hij echt niet meer zo'n enorme inzet hebben. Dat zie je nu al langzaam wegebben.
In doelde op de rust binnen de selectie. Het zou me ook niet verbazen dat dit echt waar is, daar Suarez wel erg hopeloos speelt de laatste wedstrijden. Misschien zit hij dus al met zijn hoofd ergens anders.
Want ja, bij ajax kan hij niks meer leren.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:09
|
|
Ik vind en blijf vinden dat je spelers van het niveau Suarez ten alle tijden moet houden en er alles aan moet doen om hen zo lang mogelijk bij Ajax te houden.
Als zo`n kloteclub als Milan weer met de buidel zwaait roepen we weer massaal in koor "Laat maar gaan" of "DOEN" ......ik begrijp dat nooit.
Ik kots van al die zg kapitaalkrachtige clubs die helemaal niks hebben als een heleboel schuld, maar gewoon door kunnen gaan met het leegroven van clubs van de kleine voetballanden. Met steun van die Blatter en consorten.......de Don Corleone van de voetballerij die dit soort clubs allang had moeten bijsturen of elimineren.
Aangezien de voetballerij tot op het bot verziekt is zal dat wel een droom blijven. Ik neem aan dat Coronel zeer tevreden zal zijn met die 40 Miljoen (als het al waar is) en dat we dus Suarez wel niet meer terug zullen zien na de zomer.
|
lala
Forum berichten: 96
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:23
|
|
Dus het is niet oke als Milan met zoveel geld komt waar Ajax ook wel voordelen uit kan halen (elia kopen), maar we mogen wel een Sulejmani weghalen voor een hoog bedrag?
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:23
|
|
Tja, zoals voor alles geldt maak de commercie ook het voetbal stuk..
Zonde.
We praten wel over [size=150">40 miljoen !!![/size">
(vroeger was dat wel gewoon veel geld !)
Wat je daar allemaal mee kunt doen wat [size=150">belangrijke[/size"> zaken betreft.
Zelfs in Nederland is er armoede, nog maar te zwijgen over Africa.
We zouden eens de juiste prioriteiten moeten gaan stellen !
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:31
|
|
Citaat: Tja, zoals voor alles geldt maak de commercie ook het voetbal stuk..
Zonde.
Wat je daar allemaal mee kunt doen wat [size=150">belangrijke[/size"> zaken betreft.
Hebben we weer zo'n moraalridder, hoor. Sjonge sjonge als Milan zulke bedragen wil betalen moeten ze dat toch doen.
We zitten hier niet om als een soort Jezus de wereld beter te maken, maar om over Ajax te discussieren.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:39
|
|
Citaat: Dus het is niet oke als Milan met zoveel geld komt waar Ajax ook wel voordelen uit kan halen (elia kopen), maar we mogen wel een Sulejmani weghalen voor een hoog bedrag?
Elia is geen Suarez........Milan kan wel met zoveel geld komen, maar het gaat er mij om dat ze dat geld dan ook inderdaad hebben ipv 300 miljoen euro schuld, want dan zou het je verboden moeten worden om nog spelers te kopen.
En ik blijf van mening dat Ajax er alles aan moet doen om een zo sterk mogelijk elftal te hebben. 16 Miljoen voor Sulejmani is natuurlijk een bedrag waar Heerenveen een hoop mee kan, maar Ajax acteert op een hoger niveau en kan niks met 40 miljoen, omdat er geen enkele topper hier wil voetballen.
Daar zit toch ook het verschil tussen Ajax en al de omhoog gevallen provincieclubs.........Zij hebben genoeg aan nationaal succes, terwijl Ajax internationaal moet presteren. Daarom heeft Heerenveen inderdaad wat aan die 16 Miljoen voor Sulejmani (die hij niet waard is, maar goed) en Ajax niks aan die 40 Miljoen voor Suarez.
Zoals ze ook niks hadden aan de miljoenen voor Sneijder, want dat geld verdampte omdat ze WEER eens geen CL hadden gehaald, dat scenario staat oor dit seizoen ook WEER op de rol, dus zal een gedeelte van de Suarez transfersom in rook opgaan en dan heb je die rand debiel van een Munsterman die ongetwijfeld weer een ziekelijk hoog bedrag gaat vragen voor die Elia............zucht.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:42
|
|
Ad, Elia heeft een clausule van 9,5 miljoen. Dan kunnen we hem voor dat bedrag overnemen.
Het toverwoord is SCOUTING, als dat eens keer goed geregeld wordt kunnen we zo weer de CL in.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:45
|
|
Citaat: Tja, zoals voor alles geldt maak de commercie ook het voetbal stuk..
Zonde.
Wat doe jij in godsnaam op dit forum?
Als je zo graag lekker arme kindjes in Afrika wilt gaan voeden ga je lekker naar Rwanda en ga je daar lekker zielige kindermondjes vullen.
40 miljoen euro is ook nu nog gewoon heel veel geld, maar je ontkomt er niet aan. Bovendien kun je verwachten dat je problemen gaat krijgen met Suarez als je hem niet laat gaan. Zo'n typetje is het namelijk. Beter is het dan om gewoon de volle pot voor hem te vangen.
En ja, tuurlijk is het klote dat al je goede spelers weg gaan, maar de tijd van ajax en de champions league winnen is voorbij. Mensen moeten dat eens tot zichzelf laten doordringen.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:46
|
|
Citaat: Ad, Elia heeft een clausule van 9,5 miljoen. Dan kunnen we hem voor dat bedrag overnemen.
Het toverwoord is SCOUTING, als dat eens keer goed geregeld wordt kunnen we zo weer de CL in.
Teveel geld Koen en je hebt me nog niet verteld wie die "geweldenaar" op je avatar is..............de broer van Wijnaldum misschien???
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 13:48
|
|
Citaat: Ad, Elia heeft een clausule van 9,5 miljoen. Dan kunnen we hem voor dat bedrag overnemen.
Teveel geld Koen en je hebt me nog niet verteld wie die "geweldenaar" op je avatar is..............de broer van Wijnaldum misschien???
Een toekomstige geweldenaar, Ad. Je hebt waarschijnlijk wel eens van hem gehoord: GEOFFREY CASTILLION. Spits van Ajax A1 en af en toe Jong Ajax.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:03
|
|
Citaat: Wat doe jij in godsnaam op dit forum?
Als je zo graag lekker arme kindjes in Afrika wilt gaan voeden ga je lekker naar Rwanda en ga je daar lekker zielige kindermondjes vullen.
40 miljoen euro is ook nu nog gewoon heel veel geld, maar je ontkomt er niet aan. Bovendien kun je verwachten dat je problemen gaat krijgen met Suarez als je hem niet laat gaan. Zo'n typetje is het namelijk. Beter is het dan om gewoon de volle pot voor hem te vangen.
En ja, tuurlijk is het klote dat al je goede spelers weg gaan, maar de tijd van ajax en de champions league winnen is voorbij. Mensen moeten dat eens tot zichzelf laten doordringen.
Ik zal niet op je (jullie) "aanval" ingaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:05
|
|
Ja, kon wel iets minder, Seduction.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:12
|
|
Citaat: Ja, kon wel iets minder, Seduction.
Ja, ik vind het gewoon gel*l van de onderste plank. Wat heeft Afrika hier nou mee te maken? Als je met argumenten komt, zorg dan wel dat ze hout snijden.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:14
|
|
Citaat: Wat doe jij in godsnaam op dit forum?
Ik zal niet op je (jullie) "aanval" ingaan.
Wijs Ik ben het wel gedeeltelijk met jullie eens, maar het is natuurlijk wel abnormaal. Voor de rest zou ik zeggen, strik erom heen en opsturen! Hij is geen 40 miljoen waard, en de helft kan worden gestoken in de scouting, en voor de rest moet er toch wel een paar goede spelers worden gehaald! Suarez geeft een hoop problemen waar je dan vanaf bent!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:16
|
|
Ok, maar probeer het dan met argumenten te pareren. Dit was een beetje te sterk uitgedrukt.
Verder vind ik ook dat AJAX Suarez moet verpatsen als Milan echt dat bedrag biedt. Hopen dat AJAX dan de scouting een beetje op orde heeft.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:16
|
|
Ene kant heeft Justin ook gewoon gelijk. Dat de welvaart in de wereld niet eerlijk verdeeld is. Echter het voetbal gaat kapot aan het grote geld en wij zijn daar de voornamelijk de dupe van.
Als je kijkt wat ajax de afgelopen 10-jaar heeft afgeleverd aan topclubs dan is dat gewoon abnormaal. Het voetbal draait in de top al lang niet meer op het plezer of clubliefde, het enige wat de spelers zien zijn dollartekens.
Maar geef ze ongelijk, ik durf te wedden dat 90% van de mensen dat zou doen.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 14:20
|
|
Citaat: Ene kant heeft Justin ook gewoon gelijk. Dat de welvaart in de wereld niet eerlijk verdeeld is. Echter het voetbal gaat kapot aan het grote geld en wij zijn daar de voornamelijk de dupe van.
Als je kijkt wat ajax de afgelopen 10-jaar heeft afgeleverd aan topclubs dan is dat gewoon abnormaal. Het voetbal draait in de top al lang niet meer op het plezer of clubliefde, het enige wat de spelers zien zijn dollartekens.
Maar geef ze ongelijk, ik durf te wedden dat 90% van de mensen dat zou doen.
Dat is toch gewoon de realiteit van vandaag? Allemaal heel nobel om andere dingen te willen, maar dan moet je niet op een forum gaan zitten schreeuwen dat het allemaal zo oneerlijk verdeeld is.
Het moderne voetbal draait nu eenmaal om geld en daar kunnen wij als supporters / toeschouwers heel weinig aan veranderen.
De bedragen zijn absurd, ben ik onmiddelijk met jullie eens, maar dat is de realiteit van vandaag. Dan kun je maar beter zorgen dat je voor zulke bedragen ook in aanmerking komt.
|