Auteur
|
Bericht
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:22
|
|
Beetje dom allemaal, zelfs Keller heeft toegegeve dat er niet veel aan de hand was. Ze hebben daar bij de KNVB gewoon een slecht oog op Suarez
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:24
|
|
hij gaf wel een elleboogstoot. Misschien wat overdreven dat hij achteraf weer aangeklaagd word.
Ik vind alleen jammer dat Luis zulk soort dingen doet.. Hij heeft dit niet nodig. Hij kan prima voetballen.. Prima? Geweldig! Waarom zulk soort ongein.. Dit leer je in Urugay, maar in Nederland heeft dit geen enkele zin. Je schiet er 9 van de 10 keer niks mee op.. Misschien een keer dat er een belangrijke speler geblesseerd is geschopt, maar achteraf krijg je dan alsnog paar wedstrijden schoring.
En aangezien Suarez, al helemaal in beetje vorm, de beste is van Ajax, hebben we hem hard nodig!
|
Rein
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:25
|
|
Citaat: Beetje dom allemaal, zelfs Keller heeft toegegeve dat er niet veel aan de hand was. Ze hebben daar bij de KNVB gewoon een slecht oog op Suarez
Ja, maar door die schwalbes en die achteraffe overtredingetjes, heeft hij wel zijn naam gemaakt zo..
Misschien was er niks aan de hand, maar je ziet zijn arm uitschieten naar achter.. Gewoon kinderachtige overtreding.. jammer zulk soort dingen
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:26
|
|
Citaat: hij gaf wel een elleboogstoot. Misschien wat overdreven dat hij achteraf weer aangeklaas word.
Als het aan mij ligt mag die in de dikke van Dalen.
|
Rein
|
Geplaatst: Di 9 dec 2008 16:28
|
|
De zaak van Suarez is geseponeerd.. De aanklager moest 2 bewijsmaterialen tot zijn beschikking hebben, maar hij had er echter maar 1. Alleen via de beelden die werden uitgezonden dat het leek dat hij zijn arm wat naar achter deed, was niet genoeg.
Citaat: Amsterdam, 08 dec 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de zaak tegen Luis Suarez geseponeerd. De aanklager stelde eerder een vooronderzoek in naar een vermeende elleboogstoot van de Ajacied in het competitieduel met FC Utrecht.
Suarez kwam in de thuiswedstrijd tegen de Utrechters (1-1) in aanraking met Sander Keller. De aanklager heeft Ajax laten weten alleen op basis van de televisiebeelden geen schikkingsvoorstel te kunnen doen, aangezien er per zaak minimaal twee bewijsmiddelen moeten zijn. Die heeft de aanklager niet tot zijn beschikking, waardoor de zaak is geseponeerd.
Bron: www.ajax.nl
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 10 dec 2008 11:08
|
|
Wat zijn die twee bewijsmaterialen? Beeld en verklaring?
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Wo 10 dec 2008 12:18
|
|
Citaat: Wat zijn die twee bewijsmaterialen? Beeld en verklaring?
In mijn ogen is dat meestal wel het belangrijkste bewijsmateriaal; beeld en verklaring. Aangezien die ook gebruikt zijn blijkt er geen sprake van opzet.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 13:09
|
|
Citaat: Beetje dom allemaal, zelfs Keller heeft toegegeve dat er niet veel aan de hand was. Ze hebben daar bij de KNVB gewoon een slecht oog op Suarez
Ja, maar door die schwalbes en die achteraffe overtredingetjes, heeft hij wel zijn naam gemaakt zo..
Misschien was er niks aan de hand, maar je ziet zijn arm uitschieten naar achter.. Gewoon kinderachtige overtreding.. jammer zulk soort dingen
Nou, ik kan Luis wel begrijpen.
Hij is de hele wedstrijd vanachter geschopt en geknepen en meer van dit soort irritante overtredingen...op een gegeven moment is het dan moeilijk om je emoties onder controle te houden en zeker als het abritale 4 tal niet optreedt (een van de 4 ziet echt wel dat hij constant wordt gezocht door tegenstanders).
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij dit soort dingetjes moet doen want uiteindelijk heb je jezelf en je team er mee te pakken.
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 20:36
|
|
LOL, als hij net zo goed kan voetballen als dat hij op zijn broer lijkt dan moeten ze hem gelijk een contract aanbieden.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 20:52
|
|
2 druppels water, haha heerlijk
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 21:35
|
|
Hij is iets knapper dan Suarez.
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 21:36
|
|
Citaat: Hij is iets knapper dan Suarez
Dat soort dingen zie ik niet, maar licht het dan eens toe Skilled!
Zonder gein, het verschil zit hem in het gebit en kapsel, voor de rest zijn het net twee druppels water.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Vr 12 dec 2008 14:27
|
|
Broertje van Suarez is 16 jaar en aanvaller en speelt bij Nacional in de jeugd. Ik zou zeggen biedt die jongen een stage aan want als hij de helft van het talent van Suarez heeft is het al een aanwinst voor Ajax in de toekomst.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 09:42
|
|
Citaat: Luis Suarez brengt de lach terug
De neiging is groot om in de eredivisie steeds maar te focussen op de clubs waar het niet goed gaat. Goed nieuws is niet zo sexy, lijkt het.
Ik stel mezelf eens kwetsbaar op, de kerstgedachte werpt zijn schaduw vooruit. Af en toe een complimentje voor Mario Been of Daley Blind. Verder altijd maar dat zeuren over Verbeek, Stevens, Hofland, De Cler, Bréchet, Westerhof, Sprockel, Lazovic, Sollied.
Wie er nu eindelijk eens van vér buiten de hoofdstad een groot compliment verdient is Luis Suarez. Deze jongeman uit Uruguay kennen wij alleen als duikelaar. Ik zie kleine kinderen die op het trainingsveld van hun club Schwalbes proberen te maken zoals Luis die maakt. Scheidsrechters haten hem.
In ruim twee jaar eredivisie kreeg hij al een stuk of twintig gele kaarten. Volgens mij nooit eentje voor een zware overtreding. ,,Altijd voor randzaken,'' zegt hij in het blad Voetbal Magazine.
Dat is waar. Hij krijgt zelfs kaarten als hij écht neer gemaaid wordt door een verdediger. Hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken. Dat weet Luis zelf ook wel.
Daarom is het zo jammer dat buiten de door clubliefde verblinde entourage bijna niemand ziet dat hij zijn leven gebeterd heeft. Luis is topscorer van Ajax, scoort uit alle standen, laat zijn medespelers beter functioneren, werkt zich een slag in de rondte, haalt op de vierkante meter kunststukken uit, is de verpersoonlijking van iets dat vroeger wel 'plezier in het voetbal' werd genoemd.
Door hem lacht het stadion. In een matig elftal slaagt Luis Suarez erin het idee te vestigen dat het met Ajax allemaal wel goed komt dit jaar. Dat is een grote verdienste van de kleine man. Zelfs zijn duikelpartijen zien er ineens leuk uit.
Feyenoord en PSV hebben 'een' Suarez nodig, dan verdwijnt het chagrijn vanzelf.
Column van van Nijnatten.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:15
|
|
Ik ben het helemaal met hem eens. Zonder Suarez zou het er voor Ajax ook wat minder uitzien.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 12:41
|
|
Eindelijk een leuke column van Van Nijnatten. Niet alleen maar zeikerig over Suárez.
Moet zeggen dat Van Hintum en De Wolf gisteravond bij Sport 1 United ook allemaal lovend en begripvol waren ten opzichte van Suárez.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 19:21
|
|
Hier een link na hetgeen wat Luis Suarez na de wedstrijd FC de Graafschap - Ajax Amsterdam doet. Haha, die jongen blijft maar een kort lontje houden. Ik kan er wel mee lachen hoor, maar dit moet je niet te vaak doen Luis.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 19:23
|
|
Citaat: Hier een link na hetgeen wat Luis Suarez na de wedstrijd FC de Graafschap - Ajax Amsterdam doet. Haha, die jongen blijft maar een kort lontje houden. Ik kan er wel mee lachen hoor, maar dit moet je niet te vaak doen Luis.
Wat deed hij dan?
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 19:26
|
|
Oeps. Hier is de link:
http://89.18.176.217/~superboer/copperm ... fullsize=1
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 19:27
|
|
Haha, super. Wat een held vind ik dat toch. Die fans verdienden dat gewoon.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 19:34
|
|
Dat vind/vond ik dus ook, maar toch moet je dit niet te vaak doen. Hij zal vaker uitgefloten worden. Maargoed, ik kan hier ook super mee lachen. Heerlijke vent!
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 20:01
|
|
Niet te vaak doen straks word hij er nog voor geschorst. Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op! Ik vind het een vervelend mannetje maar zolang hij goed blijft spelen....
|
Maurice
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 20:26
|
|
Ik moet ook eerlijk toe geven dat ik me niet eens meer irriteer aan zijn schwalbes. Met de week wordt de greins op mijn gezicht groter wanneer Luis gaat happen naar gras, gewoon omdat ze steeds beter worden, en hij het maar blijft doen. Het feit dat het een geweldige voetballer is helpt daar natuurlijk ook in mee hoor.
Die middelvinger is niet nodig naar mijn idee, laat je voeten spreken, en niet je handen, levert alleen maar irriaties en een eventuele schorsing op.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 21:26
|
|
Nou Maurice, hij liet zijn benen toch wel degelijk spreken. Ik denk dat hij alleen maar beter gaat spelen naarmate het publiek in uitduels tegen hem is. Dit zorgt ook voor een anti-ajax sfeer (die hangt er al vaak maar toch) waardoor het hele team beter gaat spelen. De aanhang van de tegenstander gaat op die manier ook minder haar eigen team aanmoedigen. Dit wat wij in de ArenA steeds meer doen.
Louis is gewoon een klasbak dat kan niemand ontkennen. Die trekjes die hij heeft neem ik voor lief omdat hij bij ons voetbalt.
|
Eurysaces
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Di 23 dec 2008 21:28
|
|
Citaat:
Haha, hij is weer leuk. Het was ook een beetje onnodig om Suárez nota bene uit te gaan fluiten.
|