Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Luis Alberto Suárez
Maker: 343Bekeken: 139342
Status: InactiefBerichten: 2617
+ Nieuw bericht <<<   <   9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 18:34
Het wordt steeds gekker, nu krijgt Huntelaar zelfs de schuld van een van de vele stupide kaarten van Suarez
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 18:36
Citaat:
Het wordt steeds gekker, nu krijgt Huntelaar zelfs de schuld van een van de vele stupide kaarten van Suarez

Inderdaad. Van den Bergh zal wel niet zo maar een klap aan Suarez verkopen, er zal daar wel wat gedaan/gezegd zijn.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 19:10
Suarez kreeg geel bij dat opstootje. Sowieso. Dat las ik tenminste. Huntelaar begon inderdaad met de bal beethouden, maar Suarez deed daarna net zo hard mee. Huntelaar deed het volgens mij meer naar het publiek, van kijk ik kan het nog. Suarez deed het bewust. Ik denk dat de scheidsrechter dat ook zo beoordeelde.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:30
Citaat:

Huntelaar ging in eerste instantie in de fout, maar Suárez kreeg volgens mij geel omdat hij de bal uit de handen van Pieckenhagen sloeg. Een terechte en wederom domme gele kaart. Hij krijgt ze vrijwel allemaal voor appelleren of het uiten van frustraties.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 nov 2008 14:43
Citaat:
Van Basten overweegt boete Suarez

AMSTERDAM - Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suarez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. ,,Dat is veel en veel te veel'', aldus Van Basten.

Suarez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een ,,Schwalbe'' en trok een prent. ,,En volgens mij had de scheidsrechter gelijk'', zei Van Basten.

,,Suarez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.''

AD.nl

Ik zou het best begrijpen als Suárez een boete krijgt, maar het is een beetje bizar om die op basis van deze zeer twijfelachtige gele kaart uit te delen (persoonlijk vond ik het absoluut geen schwalbe).

Daarnaast zal ik eerder toegeven dat ik bang ben dat we Suárez op deze manier wegjagen. Er is al een hetze gaande (het aantal schwalbes is bij Suárez duidelijk afgenomen, al is z'n verdere gedrag misschien zelfs verslechterd), maar als iemand die is opgegroeid tussen dit soort jongens kan ik je vertellen dat de kans groot is dat je Suárez op deze manier afstoot. Laten we hem nog even paaien, totdat we z'n contract hebben verlengd.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 14:46
Ik ben ook absoluut geen voorstander van een boete. Op deze manier zal Luis Suarez zich echt genoodzaakt voelen te vertrekken en dit komt hard aan bij dit soort jochies. Daarom zou ik hem gewoon erop wijzen, zonder boete. Deze jongen trekt de kar en is zo belangrijk, die jongens moet je belonen in plaats van met boetes te strooien.
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 18:38
Citaat:
Ik ben ook absoluut geen voorstander van een boete. Op deze manier zal Luis Suarez zich echt genoodzaakt voelen te vertrekken en dit komt hard aan bij dit soort jochies. Daarom zou ik hem gewoon erop wijzen, zonder boete. Deze jongen trekt de kar en is zo belangrijk, die jongens moet je belonen in plaats van met boetes te strooien.

Niet voor het een of ander Pablo, maar je kunt iemand maar moeilijk gaan belonen omdat hij al 7 gele kaarten heeft gepakt en allemaal voor onzin, zoals schwalbe`s.
Je word er toch doodziek van.......nog even en elke kaart die hij krijgt betekent een schorsing......gaan we hem daarvoor dan ook belonen.
Suarez is een topper in wording, maar hij moet wel gewoon normaal blijven doen.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 nov 2008 19:56
Natuurlijk moet hij normaal blijven doen Ad, maar je moet zo'n speler af en toe ook in bescherming nemen. Gisteren was er in mijn ogen geen reden voor Van Basten om Suárez in de pers aan te pakken. Sowieso lijkt me dat niet het verstandigste, want Suárez lijkt me een jongen die je flink kan krenken.

Het is natuurlijk wel erg kwalijk dat hij straks om de wedstrijd geschorst kan worden. Hij moet zich echt leren beheersen. En dan heb ik het niet eens over schwalbes, want daar heeft hij dit seizoen amper gele kaarten voor gekregen.
michiel23

Forum berichten: 400
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:04
Suarez moet je inderdaad geen boete geven, maar v. Basten moet wel even een heel goed gesprek gaan voeren met de beste man. Maar wat een voetballer is het toch, geniale actie's, maar o zo dom hoe die zijn kaarten krijgt. Zonde, maar hij is echt een topper.

Hoor zelfs het publiek soms al zingen Suarez wohooo, wat we bij Litmanen ook deden. Vond dat altijd prachtig.
Eto'o

Geplaatst: Di 11 nov 2008 00:06
Citaat:
Ajax legt Suarez geen boete op

AMSTERDAM - Luis Suárez voerde maandag een stevig gesprek met zijn trainer na zijn gele kaart tegen Sparta, maar Ajax legt de Uruguayaan geen boete op.

Bij Ajax vindt men dat tv-beelden uitwijzen dat Suárez niet bewust uit was op een fopduik in het strafschopgebied. Wel blijft de kritiek van trainer Marco van Basten staan dat Suárez al te veel gele kaarten heeft verzameld: zes stuks in amper negen competitie-optredens.

Suárez miste na zijn vijfde gele kaart al één competitieduel door een automatische schorsing. Bij een zevende prent moet hij opnieuw één wedstrijd brommen.

AD.nl

Niet slim van Van Basten. Kritiek mag, ook in de pers*, maar baseer je oordeel wel ergens op.

*Wij weten namelijk niet hoe vaak Van Basten intern al met Suárez heeft gesproken. Uit alle spelersreacties en stukken uit de media blijkt immers dat Van Basten veel met z'n spelers praat.
Lucas

Geplaatst: Di 11 nov 2008 07:18
Van Basten heeft zijn oordeel ongetwijfeld ergens op gebaseerd. Overigens heeft van Basten het niet zelf over een boete gehad, maar dat werd door iemand van de media gevraagd, waarop van Basten zei niets uit te stluiten.
Ik vermoed dat van Basten Suarez niet tegen zich in het harnas wil jagen en deze schwalbe verder wil laten rusten
Eto'o

Geplaatst: Wo 12 nov 2008 16:29
Die vraag kwam meteen na de wedstrijd, terwijl Van Basten later pas de beelden heeft teruggekeken en een definitief oordeel heeft geveld. Waar zou hij in vredesnaam z'n oordeel op hebben kunnen baseren?

Kijk, een overdreven duik is alleen een schwalbe als er geen serieus contact is. Tegen Sparta was dat er in mijn ogen weldegelijk, dus blijft er alleen wat irritant acteerwerk van Suárez over. Vervelend, maar niet genoeg voor een gele kaart.

Van Basten heeft dit niet slim aangepakt. Hij mag zeker kritiek hebben op welke speler dan ook, maar hij moet wel weten waar hij over praat. En in het geval van een Latijns-Amerikaanse jongen als Suárez zie ik de trainer die kritiek ook het liefst intern houden. Maar goed, het is verder geen halszaak. Gewoon even nadenken voordat je antwoordt op een vraag. No harm done. Zo'n incidentje drijft Suárez heus niet tot waanzin en een sneller vertrek. Dat doen de subjectieve scheidsrechters wel, want dat neemt zo nu en dan echt rare vormen aan. Je kan het begrijpelijk vinden of niet, maar feit is dat de scheidsrechters regelmatig blunderen omdat ze niet objectief zijn, waarna ze zich verschuilen achter het verleden van de speler in kwestie. Belachelijk.
Lucas

Geplaatst: Wo 12 nov 2008 16:47
Ik weet niet of van Basten het incident niet al had gezien op tv. Bij interviews na de wedstrijd worden regelmatig beelden getoond, en die vinden plaats voor de persconferentie.
Eto'o

Geplaatst: Wo 12 nov 2008 17:15
Het lijkt me sterk dat hij het al had gezien, want in dat geval had hij een paar dagen later niet terug hoeven komen op z'n woorden.
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Za 15 nov 2008 12:46
‘Ik weet ook dat het stom is’

AMSTERDAM - Luis Suarez is de meestbesproken voetballer uit de Eredivisie. Met zijn onnavolgbare spel kraakt hij elke verdediging. Met zijn wispelturige karakter frustreert hij vooral scheidsrechters en zijn trainer Marco van Basten.

Van Basten gaf laatst aan dat het eens moest zijn afgelopen met het vervelende gedrag van de spits van Ajax. Suarez ontving in tweeënhalf jaar competitie negentien gele kaarten. Allemaal voor fopduiken, praten of onsportief gedrag.

In een interview met De Volkskrant belooft de Urugayaan beterschap. Al kan hij het niet laten te benadrukken dat de scheidsrechters in Nederland teveel op hem zouden letten. “Misschien zijn de scheidsrechters geinstrueerd om op mij te letten, maar dan moeten ze ook fluiten als er wel een overtreding wordt gemaakt. Laat ik er over ophouden. Als je hier je mond opendoet over scheidsrechters wordt je geschorst.”

Stom
Suarez is zich ervan bewust dat er iets zal moeten veranderen in zijn spel. “Ik heb beloofd niet meer gemakkelijk te vallen, maar het lijkt of de scheidsrechters denken dat ik het nog steeds doe. Maar geloof me: als ik wil groeien als speler moet ik ophouden met fopduiken. Ik ben vooral boos op mezelf. Ik weet ook dat het stom is”, aldus de aanvaller van Ajax.

Bron: NUsport
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Za 15 nov 2008 19:31
Geen enkele scheidsrechter kan nog objectief naar Suarez kijken. Ligt aan hem zelf, maar de scheidsrechters moeten nu maar eens met een schone lei beginnen t.o.v Suarez. Misschien kan een media-offensief helpen van hem zelf en Van Basten.
Lucas

Geplaatst: Za 15 nov 2008 20:46
Citaat:
Het lijkt me sterk dat hij het al had gezien, want in dat geval had hij een paar dagen later niet terug hoeven komen op z'n woorden.

Ik vind ook niet dat hij echt terugkwam op zijn woorden. Lees het persbericht nog maar eens goed. Ten eerste staat er in dat van Basten een stevig gesprek heeft gevoerd met Suarez, en ten tweede staat er dat Ajax vindt dat Suarez niet bewust op zoek was naar een penalty. Er stond nog steeds niet dat van Basten vond dat Suarez idd een penalty had moeten krijgen
Eto'o

Geplaatst: Zo 16 nov 2008 00:57
Maar daar ging de hele discussie toch niet over? Omdat Suárez volgens Van Basten geen penalty verdiende, betekent het niet dat hij vond dat Suárez dook. Er zit ook iets tussenin. Zondag was Van Basten nog boos over het gedrag van Suárez, terwijl er nu geen aanleiding meer was voor een boete. Ergo, hij komt terug op z'n eerdere constatering. Een constatering die Van Basten blijkbaar op z'n zachtst gezegd niet al te sterk kon onderbouwen.
michiel23

Forum berichten: 400
Geplaatst: Zo 16 nov 2008 10:14
Met andere woorden van Basten zat gewoon fout, of wil je dat niet duidelijk maken Thomas. Ik vind het wel een goede zaak dat er in ieder geval over gepraat word over die schwalbes van Suarez. Hij heeft het helemaal niet nodig.
Lucas

Geplaatst: Zo 16 nov 2008 10:19
Als van Basten echt vond dat er niets aan de hand was, had hij niet alweer een stevig gesprek met Suarez gevoerd. Van Basten had de zaak intern moeten houden, dat heeft hij hersteld door een persbericht de wereld in te sturen, maar intern vond hij blijkbaar nog steeds genoeg reden voor een stevig gesprek. Waarom zou dat e3r aqnders geweest zijn als van Basten vond dat Suarez hier niets te verwijten viel? Ergo, dat is dus een leugen
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Zo 16 nov 2008 14:58
Geweldenaar. Laatste seizoen bij ajax. Dat lijkt me duidelijk.
Eto'o

Geplaatst: Zo 16 nov 2008 16:17
Citaat:
Als van Basten echt vond dat er niets aan de hand was, had hij niet alweer een stevig gesprek met Suarez gevoerd. Van Basten had de zaak intern moeten houden, dat heeft hij hersteld door een persbericht de wereld in te sturen, maar intern vond hij blijkbaar nog steeds genoeg reden voor een stevig gesprek. Waarom zou dat e3r aqnders geweest zijn als van Basten vond dat Suarez hier niets te verwijten viel? Ergo, dat is dus een leugen

Later in de wedstrijd maakte Suárez in mijn ogen een veel opzichtigere schwalbe. Misschien dat het daar over ging. Of meer over z'n gedrag in het algemeen, want ik vind z'n schwalbes dit seizoen niet het grootste probleem.

Was vandaag trouwens goed om te zien dat Suárez snel weg liep na een opstootje met Salcido. Had zelf het idee dat Blom hem alsnog wel geel ging geven. Je weet het immers maar nooit met het scheidsrechterskorps in Nederland.

Vond Suárez het verder goed doen als spits, maar hij was niet de beste op het veld. Dat was met afstand Emanuelson. Met de rug naar de goal zie je toch dat Suárez vooral overtredingen weet uit te lokken.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 16 nov 2008 17:38
Het was goed dat Suarez gelijk wegliep na zijn opstootje met Salcido. Hij besefte toch dat ie al aardig wat gele kaarten heeft, in een zeer korte tijd. Maar later in de wedstrijd trapte Suarez iemand in zijn noten. Ik weet niet meer bij wie dat was. Ik twijfel nog altijd, was het express of perongeluk?
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Zo 16 nov 2008 21:31
Citaat:
Het was goed dat Suarez gelijk wegliep na zijn opstootje met Salcido. Hij besefte toch dat ie al aardig wat gele kaarten heeft, in een zeer korte tijd. Maar later in de wedstrijd trapte Suarez iemand in zijn noten. Ik weet niet meer bij wie dat was. Ik twijfel nog altijd, was het express of perongeluk?

Express, haha zeker weten. Wat een mannetje zeg. Gelukkig dat hij bij ons speelt anders kon ik hem echt niet uitstaan. Maar hij is zoooo goed, toekomstig topspeler. Daar kun je simpelweg niet omheen.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 16 nov 2008 21:38
Als hij niet voor Ajax speelde, dan had ik gewalgd van hem. Zeker als hij namens PSV zou spelen.
Suarez word een wereldspeler, misschien ooit wel het niveau van C. Ronaldo. Wie weet? In ieder geval moet Ajax hem zo lang mogelijk houden met een langlopende contract. Dan kan je bij verkoop veel geld voor vragen, want je vervangt niet zomaar een Suarez!
+ Nieuw bericht <<<   <   9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.576 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken: