Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 18:13
|
|
Volgens mij is Suarez nu voor Groningen geschorst...
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 18:50
|
|
Volgens mij ook. De zoveelste onnodige kaart.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 20:45
|
|
Was dit de vierde of vijfde kaart? En inderdaad, wederom volledig onnodig. Vorig seizoen pakte hij er volgens mij nog minder, zelfs met al die schwalbes van hem. Hier moet echt snel met hem over gesproken worden.
Het is natuurlijk wel zaak dat wanneer hij z'n gedrag wederom zichtbaar verbetert, de scheidsrechters ook weer een beetje normaal gaan doen tegen hem.
|
Koen
Forum berichten: 69
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 10:17
|
|
Citaat: Was dit de vierde of vijfde kaart? En inderdaad, wederom volledig onnodig. Vorig seizoen pakte hij er volgens mij nog minder, zelfs met al die schwalbes van hem. Hier moet echt snel met hem over gesproken worden.
Het is natuurlijk wel zaak dat wanneer hij z'n gedrag wederom zichtbaar verbetert, de scheidsrechters ook weer een beetje normaal gaan doen tegen hem.
Dit was zijn 4e kaart. Je wordt pas geschorst bij de 5e toch?
Ze waren wel allemaal ont-zet-tend dom, gisteren ook weer...naar de scheids klappen als je een vrije trap tegen krijgt omdat je hands maakt...
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 13:45
|
|
Citaat: Aanklager seponeert zaak-Suarez
Amsterdam, 06 okt 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de zaak tegen Luis Suarez geseponeerd. De aanklager stelde eerder een vooronderzoek in naar de vermeende overtreding van de Ajacied in de KNVB Bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.
Suarez kwam in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd in aanraking met Utrechter Loďc Loval. Na bestudering van de televisiebeelden besloot de aanklager de zaak niet door te zetten.
Ajax.nl
KNJB.
|
Maurice
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 13:53
|
|
KNJB?
Die J staat voor het geuzen naampje?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 14:15
|
|
Citaat: Aanklager seponeert zaak-Suarez
Amsterdam, 06 okt 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de zaak tegen Luis Suarez geseponeerd. De aanklager stelde eerder een vooronderzoek in naar de vermeende overtreding van de Ajacied in de KNVB Bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.
Suarez kwam in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd in aanraking met Utrechter Loďc Loval. Na bestudering van de televisiebeelden besloot de aanklager de zaak niet door te zetten.
Ajax.nl
KNJB.
Blijft KNVB dan voorbehouden aan Kansloze "Neutrale" Vink & Braamhaar
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 14:19
|
|
Dat zou goed kunnen, maar we weten allemaal dat we de wedstrijd van gisteren zeker niet hebben verloren vanwege de scheidsrechter. Hoe slecht hij, beide kanten op, ook was.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 16:18
|
|
Ik heb ook al na Feyenoord - Ajax gezegt dat we de wedstrijd niet hebben verloren, of eigenlijk gelijkgespeeld door de scheidsrechter. En dat was dus gister weer het geval.
Maar het is erg frusterend om te zien dat, om in Ten Cates woorden te spreken, moraalridders als Vink en Braamhaar, heel veel cruciale momenten fout inschatten. Was het niet Vink vorige week, die geen penalty, maar een vrije trap gaf, omdat de actie buiten de 16 was ingezet? En was het ook niet Vink die gister een buiten de 16 ingezette actie, die zelfs ook nog eindigde buiten de 16, als penalty beoordeelde?
De consequentie is bij de scheidsrechters ver te zoeken en de kennis van de regels ook! Heel erg vervelend, niet omdat we er wedstrijden op verliezen. Maar gewoon omdat het heel erg frustrerend is.
Over die actie die buiten de 16 begon en er binnen eindigde, weet ik niet zeker of het Vink was. Ik weet wel dat hij bij Studio Voetbal, door Jol als een penalty werd beoordeeld.
Is er ergens een klachtenlijn bij de KNVB?
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 16:43
|
|
Miss dat je via het onderstaande manier je klacht kan indienen.
Citaat: Heb je een vraag, reactie of probeer je telefonisch met de KNVB in contact te komen, dan raden wij je aan om eerst de eerder gestelde vragen en antwoorden te lezen. Staat je vraag er niet bij, stuur dan een mail naar publieksinfo@knvb.nl of bel met de afdeling publieksvoorlichting via 0900-8075 (20 eurocent p/m) op werkdagen van 9.00 tot 15.00 uur.
Maar mocht het zo zijn dat jij je klacht indient, dan doen ze er toch niks mee.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 07:11
|
|
Jawel je krijgt een voorwaardelijke straf
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 08:38
|
|
Citaat: Dat zou goed kunnen, maar we weten allemaal dat we de wedstrijd van gisteren zeker niet hebben verloren vanwege de scheidsrechter. Hoe slecht hij, beide kanten op, ook was.
O, maar dat beweer ik ook niet Thomas. Ajax verdiende afgelopen zondag in zijn verste verte geen enkel punt maar daar is elke Ajax-fan het wel overeens denk ik. Feit blijft echter wel dat een scheidsrechter je met een voordeeltje in een bepaalde wedstrijd wel over een dood punt kan helpen. Dit voordeeltje hebben wij alleen nog niet mogen genieten. Als Braamhaar en Vink hun werk naar behoren gedaan hadden tegen Willem 2 en Feyenoord dan heb je 3 punten meer en heeft niemand het over een crisis.
Uiteraard moet je eerst kijken naar jezelf en mag Ajax tegen de meeste ploegen niet afhankelijk zijn van een scheidsrechter maar juist op momenten dat het niet draait kan een voordeeltje van de scheids grote invloed hebben op een ploeg.
Maar on-topic: Luis heeft het natuurlijk grotendeels aan zichzelf te wijten maar hij wordt op het moment erg gezocht door de mannen in het zwart. Hoe fout zijn reactie na die handsbal ook was een scheidsrechter met persoonlijkheid had hem nooit een kaart gegeven. Luis moet echter zijn maniertjes gaan afleren anders zal hij veel wedstrijden vanaf de tribune moeten bekijken.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 08:45
|
|
Ik ben van mening dat de scheidsrechters Suarez ook niet objectief beoordelen. ALs je ziet wat een schoppen die jongen krijgt. Dat is echt niet normaal. Overtredingen die geel waard zijn worden niet eens meer gezien als overtredingen dor scheidsrechters.
Suarez is in de zomer weg. Let maar op. Hij heeft geen zin meer in deze scheidsrechters.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 17:38
|
|
Suárez wordt inderdaad gezocht door de scheidsrechter en door z'n tegenstanders. Daar mag ook wel eens tegen opgetreden worden. Neemt niet weg dat het verbeteren van z'n eigen gedrag het beste is dat Suárez kan doen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 17:48
|
|
Precies, pak het gewoon zo aan als Lineker. Als ik geschopt werd, wist ik alleen maar dat ik goed bezig was. Verder ging hij zijn tegenstander niet terugpakken!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 19:18
|
|
Maar sommige beweren dat hij wel geschorst is tegen Groningen en andere weer niet!
Hoe zit het nou?
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 19:20
|
|
Na 5 gele kaarten volgt een automatische schorsing. Hij staat op 4 momenteel. You do the math!
|
AFCA82
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 09:22
|
|
Nee zijn tegenstander terugpakken of zelfs als eerste aanpakken is hij al goed genoeg in. Als hij zich alleen met voetballen bezighoudt is het een prima voetballer.
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 12:09
|
|
Citaat: Na 5 gele kaarten volgt een automatische schorsing. Hij staat op 4 momenteel. You do the math! '
Hopen dat hij zijn 5de gele kaart nog even uitsteld, maar ik vrees het ergste. Tegen Groningen zal hij waarschijnlijk wel weer een kaart pakken als de Grun fans hem gaan ''toezingen''.
En tja we weten wat er na je 5de gele kaart gebeurd, dan ben je namelijk na elke 2 gele kaarten geschorst, en vanaf de 11e gele kaart ben je elke keer geschorst.
Hij solliciteert er iig behoorlijk na.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 14:06
|
|
En het erge is dat dit waarschijnlijk nooit uit zijn spel gehaald kan worden.
Barry van Galen was in zijn laatste seizoen nog ellebogen uit aan het delen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 13:31
|
|
Ach, aan het einde van het seizoen is hij toch weg.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 14:08
|
|
Je kunt eigenlijk niet met hem en niet zonder hem spelen.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 18:12
|
|
Nee, en al helamaal niet met het lijst afwezige die wij momenteel hebben.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 18:33
|
|
Ik zou niet weten waarom je zonder Suárez zou willen spelen.
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 19:38
|
|
Citaat: Ik zou niet weten waarom je zonder Suárez zou willen spelen
Ik ook niet. In zijn eerste half jaar ging hij iets te vaak voor eigen succes en kon hij dat nog niet voor de volle 100% compenseren met zijn qualiteiten. Echter nu heeft hij wat vaker oog voor zijn teamgenoten, en is hij zelf behoorlijk gegroeid.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er aan creativiteit overblijft bij Ajax zonder Suarez.. (even buiten Miralem om)
|