Auteur
|
Bericht
|
Pal
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 08:09
|
|
Citaat: Luque: mag wedstrijdritme op gaan doen in Jong Ajax en daar weer leren sprinten en z'n poot uit te steken. In Ajax I stellen wij spelers niet louter op vanwege hun mooie trap.
Ik krijg een beetje Kinkladze-gevoelens bij hem. Mooiweervoetballer. AJAX contracteerde hem toch ook voor een positie achter de spitsen? Ik moet er niet aan denken.
Kinkladze werd gehaald als linksbuiten, terwijl hij achter de spitsen een sensatie was in Engeland. Die is gewoon misbruikt en daardoor mislukt in Amsterdam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 08:34
|
|
Citaat: Volgens mij hebben we het daar nu al een paar keer over gehad. Nu snappen we wel dat jij niets in hem ziet. ;) Fijn dat het nu eindelijk duidelijk is geworden. ;)
Citaat: Ik vraag af hoe vaak je hem dit seizoen hebt zien spelen. Gabri vind je immers wel heel belangrijk voor Ajax.
Vaak genoeg. oa tegen Slavia uit en Zagred thuis.
Ik vind Gabri een goede en nuttige speler. Delorge een leuke backup die even bij AJAX mag spelen, zodat De Jong en Vertonghen zich in de luwte kunnen ontwikkelen. Helaas voor Delorge zijn ze al verder dan Delorge.
Citaat: Kinkladze werd gehaald als linksbuiten, terwijl hij achter de spitsen een sensatie was in Engeland. Die is gewoon misbruikt en daardoor mislukt in Amsterdam.
Kinkladze paste ook niet bij AJAX in de ploeg. Zowel in de aanval als op het middenveld. Bij Luque heb ik dat gevoel ook.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 08:46
|
|
Ajax moet nooit en te nimmer een speler kopen die zich niet tenminste deels ondergeschikt kan of wil maken aan de ploeg. Kinkladze vond zichzelf een vedette. Compleet ten onrechte uiteraard
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 11:27
|
|
Citaat: Kinkladze werd gehaald als linksbuiten, terwijl hij achter de spitsen een sensatie was in Engeland. Die is gewoon misbruikt en daardoor mislukt in Amsterdam.
Luque is ook voor die positie [linkerspits"> gehaald, vandaar het gevoel.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 11:33
|
|
Citaat: Ajax moet nooit en te nimmer een speler kopen die zich niet tenminste deels ondergeschikt kan of wil maken aan de ploeg. Kinkladze vond zichzelf een vedette. Compleet ten onrechte uiteraard
Kinki kwam in een ploeg die niet draaide, speelde op een plek die niet de zijne was, dà t was t probleem Luuk, geen dingen erbij verzinnen!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 12:11
|
|
Citaat: Volgens mij hebben we het daar nu al een paar keer over gehad. Nu snappen we wel dat jij niets in hem ziet. ;) Fijn dat het nu eindelijk duidelijk is geworden. ;)
Dat was het al, maar daarom hoef je mij nog niet te vragen om ook in herhaling te treden. ;)
Citaat: Ik vraag af hoe vaak je hem dit seizoen hebt zien spelen. Gabri vind je immers wel heel belangrijk voor Ajax.
Vaak genoeg. oa tegen Slavia uit en Zagred thuis.
Ik vind Gabri een goede en nuttige speler. Delorge een leuke backup die even bij AJAX mag spelen, zodat De Jong en Vertonghen zich in de luwte kunnen ontwikkelen. Helaas voor Delorge zijn ze al verder dan Delorge.
In de Europese wedstrijden zakte hij inderdaad samen met de rest van de ploeg door het ijs (ik kan serieus geen enkele speler noemen die beide wedstrijden goed was). Maar in de competitie deed hij het prima. Beter dan Gabri zelfs. En als je zou vragen wie Kennedy liever in z'n rug heeft staan, dan weet ik het antwoord wel.
|
Lucas
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 12:14
|
|
Citaat: Ajax moet nooit en te nimmer een speler kopen die zich niet tenminste deels ondergeschikt kan of wil maken aan de ploeg. Kinkladze vond zichzelf een vedette. Compleet ten onrechte uiteraard
Kinki kwam in een ploeg die niet draaide, speelde op een plek die niet de zijne was, dà t was t probleem Luuk, geen dingen erbij verzinnen!
Ik verzin er niets bij. Kinkladze was een luie nep-vedette
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 12:50
|
|
Ik verzin er niets bij. Kinkladze was een luie nep-vedette
Kinkladze was een sensatie in de Premier League toendertijd. De schellen van mijn ogen vielen eruit toen AJAX in staat was om zo'n speler aan te trekken, maar ja....in een totale andere competitie, in een ploeg waar het team op de eerste plek komt, waar het gekrakeel met coaches en de identiteitscrisis begon en De Boertjes waren er ook nog....
|
Anonymous
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 13:01
|
|
ja, maar je verzwijgt ook iets, en dat is net zo kwalijk.
Kinki kwam in het laatste jaar van de boertjes De Hoer, ALS LINKERSPITS!!! een speler die voor 18 miljoen gulden gehaald word mag zicjh vedette voelen, in ieder geval verwachten dat de club hem haalt vanwege zijn kwaliteiten en niet om omgeschoold te moeten worden!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 13:16
|
|
Heb je het tegen mij, Doc?
|
Lucas
|
Geplaatst: Vr 2 nov 2007 13:17
|
|
Goh, had je ook zoveel begrip voor Rosenberg, onze linkerspits?
|