Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » Welke trainer kan dit seizoen als eerste vertrekken?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Welke trainer kan dit seizoen als eerste vertrekken?
Maker: D_skilledBekeken: 2532
Status: InactiefBerichten: 23
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 10:47
De competitie is weer begonnen. Een paar verliespartijen en een trainer zit op de schopstoel. Om aan deze gekke en opportunistische voetbalwereld deel te nemen kunnen jullie alvast voorspellen welke trainer er als eerste uitvliegt.

De langstzittende trainer in de Eredivisie is Harm van Veldhoven, die al sinds 2008 bij Roda JC zit.

Gaarne nomineren met een korte toelichting. Je mag meerdere trainers toelichten. Ik trap af.

Fred Rutten; Gekscherend sliskederat genoemd. De voormalige FC Twente-trainer laat z'n team angstig voetballen en bovenal mist de beste man uitstraling. Twee seizoen op rij vliegt z'n team aan het einde van de competitie uit de bocht. De mokkende PSV-supporters rekende na het debacle van vorig seizoen op het ontslag van Fred Rutten, maar technisch manager Marcel Brands hield hem de hand boven het hoofd. De broertjes Kerkhof sloegen ferme taal uit door Rutten te manen om op te stappen. Bovendien heeft Rutten dit seizoen geen stem gekregen in de aankopen en dat deert de slissende trainer niet. Z'n advies aan het bestuur is dan ook: "Pas op wat je doet". Wie had nou gezegd dat Fredje geen one-liners heeft?
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 11:06
Overduidelijk dat Fred Rutten het meest genomineerd gaat worden!

Verder vermoed ik dat Peter Bosz ook wel eens eruit kan gaan vliegen dit jaar. Heb dat altijd al een aparte snuiter gevonden en bij Heracles zijn verwachtingen nou eenmaal groeiende.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 12:26
PSV zit in een lastig parket met Rutten. De opmerkingen die Rutten na de wedstrijd maakt zal de leiding niet al te blij van worden. Maar Rutten heeft niks meer te verliezen de komende tijd bij PSV. In de media is Rutten al afgemaakt als iemand die niet bekwaam is om de leiding te hebben bij PSV. Als trainer je dan nog geen verantwoordelijk hebt in het transferbeleid dan is het moeilijk als trainer. Op zich speelde PSV nog niet helemaal niet slecht. Ze hadden met iets meer geluk gewoon gewonnen bij AZ en dan is het gewoon prima. Maar als Wijnaldum niet de kansen maakt word het moeilijk, speelde trouwens wel prima, daar gaat PSV nog veel plezier aan beleven. Ook zat het niet mee in de beslissing gaat van de scheidsrechter.
Felixvdw

Forum berichten: 253
Nieuws reacties: 4
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 12:37
Dat is simpel. Dat gaat Fredje worden :) Als 'hij' niet gaat presteren dan is ie met een paar wedstrijden weg. Al helemaal als de lampjes Europees ook zo klaar zijn, dan zal het bestuur toch ook z'n conclusies trekken?
YoranAjax

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 12:48
Naast Rutten zie ik Jans er ook snel uitvliegen als die verdediging zo een gatenkaas blijft. Ik vind het een goede speler en hij heeft ook zeker het materiaal van een subtopper, aanvallend gezien dan. In de verdediging is het matig. Met Janmaat hebben ze een degelijke linksback, maar het centrum van gister met Breuer en Kruiswijk is echt matig. Dan heb je gelukkig nog een talent als Gouweleeuw daar achter, maar dat moet echt beter.
Ik had eigenlijk al verwacht dat hij vorig seizoen ontslagen zou worden.
Felixvdw

Forum berichten: 253
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 12:52
Daar hebben de clubs tegenwoordig niet meer genoeg geld voor... Maar je hebt aan de ene kant wel gelijk, ze hebben een sterke aanval, zwakke verdediging. Maar als je niks kunt kopen, dan reageren ze dat niet af op Jans neem ik aan?
YoranAjax

Geplaatst: Ma 8 aug 2011 13:06
Klopt, maar meestal kunnen de trainer en club nog wel een aardige compromis sluiten.
Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 13:30
Fred Rutten: Hij heeft voor een klein 20 a 25 miljoen geïnvesteerd in zijn team en dan nog zo slecht ballen ? Want tegen AZ was het niet om aan te zien en zag ik geen PSV dat zo graag kampioen wil worden!

Ron Jans: Die deed het vorig seizoen al niet goed en werd toen al gelinkt aan een vertrek bij Heerenveen als ik me niet vergist! Nu ook binnen een paar minuten een comfortabele 2-0 weggegeven! Als hij dit zo blijft doen ben ik bang dat hij zo weg is.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Za 20 aug 2011 22:55
Het einde lijkt nabij voor Ron Jans, krijgt totaal geen voetbal in de groep.. Als Foppe komt is Heerenveen mijn 2e club in Nederland. :mrgreen: Want die man staat echt op mijn 'vriendenlijst', leuk mannetje. Zal het vast niet heel druk hebben in Tuvalu.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 357
Geplaatst: Za 20 aug 2011 23:03
Fred Rutten, Ron Jans en Erwin Koeman, van de laatste denk ik dat hij zelf opstapt wegens blijkbaar slecht geregelde zaken met Foeke Booy. Erwin wist niets over de komst van Sneijder, en hij klonk alsof dit al vaker gebeurd was. Lijkt me dus slechte communicatie, en Koeman klonk ( terecht ) boos.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 00:13
Persoonlijk denk ik dat Ron Jans de eerste is die zijn biezen mag pakken dit seizoen.

Betreft Erwin Koeman, is het natuurlijk lullig dat je als coach niet wordt betrokken bij het samenstellen van de spelersgroep, maar de club is nu eenmaal de werkgever en met het door de club aangeboden materiaal moet je het doen. Zelf opstappen lijkt me daarom een eigenaardige stap.
YoranAjax

Geplaatst: Zo 21 aug 2011 00:37
Lijkt er toch op dat degene die ik als eerst noemde er ook als eerst uitgegooid gaat worden. Wel terecht, want er zit veel meer in, zelfs met zo een slechte verdediging.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 00:39
Ik denk dat Ron Jans het niet wordt. Jans heeft namelijk al meerdere stormen overleefd en ook bij deze vliegt hij de laan niet uit.

Ik denk dat het zomaar eens Harm van Veldhoven kan worden.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 357
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 01:21
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat Ron Jans de eerste is die zijn biezen mag pakken dit seizoen.

Betreft Erwin Koeman, is het natuurlijk lullig dat je als coach niet wordt betrokken bij het samenstellen van de spelersgroep, maar de club is nu eenmaal de werkgever en met het door de club aangeboden materiaal moet je het doen. Zelf opstappen lijkt me daarom een eigenaardige stap.

Natuurlijk, maar omdat deze speler dacht dat de trainer hem wou, de TD voor de camera zegt dat er wel overleg is geweest, maar Koeman zegt van niet. Lijkt me daar toch iets niet goed te zitten. Dan is er natuurlijk nog de doelstelling, die volgens mij veel te hoog ligt gezien de stand van vorig seizoen en de spelers die weg zijn gegaan, de vervangers zijn van een veel lager niveau . Al met al, Koeman moet een onmogelijke opgave volbrengen terwijl het contact tussen hem en TD niet goed is.
Rinus

Forum berichten: 1713
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 11:28
Het wordt inderdaad Ron Jans, ik zag de zakdoekjes gisteren al hangen. Wat een verdediging, dan maak je het Twente ook niet moeilijk.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 13:33
En toch hoop ik dat het Rutten wordt op 19 september na een 1-5 nederlaag..
Geenidee4

Forum berichten: 531
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 13:42
Citaat:
En toch hoop ik dat het Rutten wordt op 19 september na een 1-5 nederlaag..

Nou, nou, ik snap dat je graag dik wil winnen van PSV. Altijd leuk om je concurrenten voor te blijven, maar ik denk dat PSV wel een titelkandidaat is hoor. Maar Ajax trekt gewoon aan het langste eind!

Ook ik verwacht dat Ron Jans als eerst zijn biezen kan pakken. Voor de rest denk ik dat alle trainers wel blijven.
hannes

Forum berichten: 895
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 13:47
Als Koeman een dezer dagen zijn biezen niet pakt bij Utrecht dan gaat mijn stem naar Jans. Een slechte verdediging hebben is één ding, maar het voetbalt niet en zoals bij Groningen ook al bleek: Jans kan niet wisselen. Zuur voor hem, maar hij is de eerste ontslagen trainer.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 14:16
Erwin Koeman wordt nu publiekelijk gepiepeld. Op een schandalige manier zeggen ze eigenlijk: we nemen jouw mening niet serieus.

Als hij het geld niet nodig heeft, zou ik direct opstappen. Zijn gezag binnen de club is blijkbaar nul komma nul.
Rudolph

Forum berichten: 151
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 16:52
Zou me niet verbazen, als Erwin Koeman als eerste kan vertrekken. Ook Ron Jans maakt een goede kans. Maar wat kan mij het schelen; Ajax heeft 2 punten laten liggen ...
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 21:29
Citaat:

Natuurlijk, maar omdat deze speler dacht dat de trainer hem wou, de TD voor de camera zegt dat er wel overleg is geweest, maar Koeman zegt van niet. Lijkt me daar toch iets niet goed te zitten. Dan is er natuurlijk nog de doelstelling, die volgens mij veel te hoog ligt gezien de stand van vorig seizoen en de spelers die weg zijn gegaan, de vervangers zijn van een veel lager niveau . Al met al, Koeman moet een onmogelijke opgave volbrengen terwijl het contact tussen hem en TD niet goed is.

Die doelstelling die is volgens mij al bijgesteld had ik vernomen en is dus niet meer dezelfde als toen Strootman, Vorm, Mertens en van Wolfswinkel er nog wel bij waren.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 22 aug 2011 16:21
Het zou wel eens Erwin Koeman kunnen zijn.

EDIT: of toch niet.
YoranAjax

Geplaatst: Ma 22 aug 2011 17:03
Dat verwacht ik niet. De matige resultaten zijn hem in mijn ogen niet aan te rekenen. Hij moet het met een erg middelmatige selectie doen door de uitverkoop van de zomer. De doelstelling is niet voor niks aangepast.
elberfeld

Forum berichten: 11
Geplaatst: Vr 21 okt 2011 09:35
Het was dus Erwin Koeman, zoals een anoniem persoon in augustus al voorspelde.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.366.682 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » Welke trainer kan dit seizoen als eerste vertrekken?
Ga
Zoeken: