Auteur
|
Bericht
|
methodmich
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 14:01
|
|
Nee, dat vind ik echt een clown. Zijn trainingen zijn op zich niet eens zo slecht, maar alles er omheen. Bij elke stap die hij zet zegt hij hetzelfde, dat hij beter de uitdaging aan kan gaan dan achter de geraniums of op de bank te zitten. En zodra de uitdaging tegenvalt, is hij direct weer vertrokken. En dan zegt hij dat hij nog nooit ergens gedegradeerd is, ja, kunst als je steeds voortijdig stopt.... Daarnaast, als je bij een Hoofdklasser een klus begint als interim-trainer en dan na twee weken nog geen enkele naam van een speler kent, vind ik dat ook niet echt in je voordeel spreken.
Maar goed, het ging hier over Edgar.
Van mij mag Sparta het eens proberen met hem.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 14:02
|
|
Citaat: Leuk en aardig allemaal maar spelers als Sarpong kunnen we allemaal wegdoen, en laten 'opdonderen', maar er zijn twee zekerheden nu. 1. Onze selectie is erg smal bezet. 2. we hebben simpelweg geen geld voor versterkingen. Juist daarom is het ridicuul om dit soort spelers zomaar aan de kant te schuiven.
Hmm, onze selectie is smal bezet. Dat valt mij nog maar eens te betwijfelen, en zeker op de positie van Sarpong. Daar heb je sowieso De Jong en Eriksen voor, en dsan nog eventueel Lodeiro en zelfs nog Aissatti. En als de selectie dan smal bezet is, dan is dat zeker niet op zijn plek.
Ook speelt hij weleens linksbuiten, en daar heb je nu Emanuelson, Lodeiro en misschien zelfs wel Sulejmani.
Citaat: Haha ik heb je in de vorige twee posts gevraagd om argumenten waarom hij dan prut was, en eerst was het onbegrijpelijk dat we talent in hem zagen. Vervolgens kom ik met quotes vantrainers die toch ook wel het talent zagen Daarna was je argument dat hij te blessuregevoelig was, maarja dat heb ik ook weerlegd naar aanleding van de afgelopen twee jaar. En nu kom je niet verder dan 'te kort komend voor sportklimaat', kan het nog abstracter?
Als je fit bent, en de trainers zien dat je veel talent hebt, en toch stellen ze je nooit op, dan doe je qua inzet en mentaliteit toch echt iets verkeerd. En bij Ajax moet je altijd 100% inzet tonen, anders krijg je van die zeperds zoals 2 jaar terug onder MvB.
Citaat: De Zeeuw ijzersterk teruggekomen? Right, in de tweede seizoenshelft was het matig met onze Demy. Manucharyan heeft bij AGOVV overigens laten zien wat hij waard was, 11 wedstrijden 8 doelpunten; als vleugelspeler.
2006/07 AZ Eredivisie 32 5
2007/08 AZ Eredivisie 31 6
2008/09 AZ Eredivisie 30 3
2009/10 AFC Ajax Eredivisie 32 7
Oke ten eerste: Demy de Zeeuw is als je deze statistieken kijkt de laatste jaren niet eens langdurig geblesseerd geweest. Dus de stelling De Zeeuw en geblesseerd is uit de wereld.
11 Wedstrijden en 8 doelpunten. Dat is een goed gemiddelde, prima prestatie. Maar het blijft subtop Jupiler League en dat is toch anders dan het niveau waar wij heen MOETEN.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 14:14
|
|
Citaat: Ook speelt hij weleens linksbuiten, en daar heb je nu Emanuelson, Lodeiro en misschien zelfs wel Sulejmani.
Ik had het dan met name over Manucharyan n(hoeveel rechtsbuitens hebben we bijvoorbeeld?). De kans dat Emanuelson de deur uitloopt lijkt me aardig aanwezig. Lodeiro is overigens geen linksbuiten, heeft geen (actie+snelheid) voor die plek en zal allesbehalve krijt aan zijn schoenen hebben als je hem daar neerzet.
Citaat: Als je fit bent, en de trainers zien dat je veel talent hebt, en toch stellen ze je nooit op, dan doe je qua inzet en mentaliteit toch echt iets verkeerd. En bij Ajax moet je altijd 100% inzet tonen, anders krijg je van die zeperds zoals 2 jaar terug onder MvB.
Van de namen die ik aanhaalde is hij alleen onder Blind en Ten Cate geen vaste basisspeler geweest. Blind en Ten Cate hebben hem echter ook genoeg ingebracht. Overigens was Manucharyan in zijn eerste jaar onder Blind even oud als Eriksen nu in jouw avatar, 18. En ik kan me niet herinneren dat Eriksen al een vaste basisplek heeft. Manucharyan heeft toen net zoals Eriksen nu gewoon sporadisch speeltijd gehad. Logisch ook voor een talent.
Maar ik ga verder geen energie meer steken in deze discussie, jij doet je huiswerk niet, quote selectief en telkens als je op onwaarheid gewezen wordt kom je weer met iets nieuws wat niet klopt, los van de 'wollige' argumenten die je zelf aandraagt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 14:34
|
|
Citaat: hoeveel rechtsbuitens hebben we bijvoorbeeld
Suárez en Rommedahl ( er vanuit gaand dat hij blijft )
Citaat: Van de namen die ik aanhaalde is hij alleen onder Blind en Ten Cate geen vaste basisspeler geweest. Blind en Ten Cate hebben hem echter ook genoeg ingebracht. Overigens was Manucharyan in zijn eerste jaar onder Blind even oud als Eriksen nu in jouw avatar, 18. En ik kan me niet herinneren dat Eriksen al een vaste basisplek heeft. Manucharyan heeft toen net zoals Eriksen nu gewoon sporadisch speeltijd gehad. Logisch ook voor een talent.
Ik snap het gewoon niet. Hoe kun je in hemelsnaam 13 wedstrijden in 4 jaar tijd vergelijken met die speeldtijd die Eriksen nu heeft? Zo heeft Eriksen in een half seizoen in-totaal 21 wedstrijden gespeeld, dus de vergelijking in speeltijd tussen Eriksen en Manucharyan kun je absoluut niet maken.
Citaat: Maar ik ga verder geen energie meer steken in deze discussie, jij doet je huiswerk niet, quote selectief en telkens als je op onwaarheid gewezen wordt kom je weer met iets nieuws wat niet klopt, los van de 'wollige' argumenten die je zelf aandraagt.
Ik ben wel degelijk bereid toe te geven als ik fout zit, alleen nu ben ik gewoon honderd procent zeker van mijn zaak. Ik heb bijvoorbeeld ook toegegeven dat ik fout zat over JC, maar dat interesseert je blijkbaar niks.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 15:17
|
|
Suarez is geen rechtsbuiten in mijn ogen, hij speelt dicht tegen de spits aan en draait er omheen. Alleen op papier staat hij op rechts.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 15:21
|
|
Ach jongens laten we ophouden met deze discussie want we komen er toch nooit uit. Sommige beoordelen hem op zijn kwaliteiten en sommige beoordelen hem op zijn prestaties. Zijn prestaties bij Ajax zijn door allerlei redenen nooit zo goed geweest als had gekunt met zijn kwaliteiten.
Ik verwacht dat Ajax binnen een paar jaar enorm veel spijt gaat krijgen dat ze Manucharyan geen echte kans hebben gegeven maar dat zal de tijd ons leren.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Za 10 jul 2010 15:38
|
|
Conclusie: Ajax gooit een parel voor het voetbal weg en ontvangt er helemaal geen geld voor. Ricardo is wat aan zwetsen en weet niet waar hij het over heeft en Pushkin heeft in deze discussie gelijk.
Ik wordt zelfs al chagerijnig als ik die reacties lees dat Manu er niets van kan. Man, ik zou een moord plegen voor zijn techniek. Jol heeft duidelijk een voorkeur voor zijn eigen mensen en staat niet open voor talenten als Manu. Jammer. Hij ziet het meer zitten blijkbaar in Ozbiliz. Mag.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 12 jul 2010 12:56
|
|
Kan deze topic verplaatst worden?
Verder wordt hier wel erg overtrokken gereageerd op het vertrek van een Jong Ajax-speler van 23 (!!!).
Een speler van zijn leeftijd kan de stap hoogstwaarschijnlijk niet meer maken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 17 jul 2010 17:10
|
|
Citaat: Manucharyan keert terug naar Armenië
Bron: Soccernews.nl
Edgar Manucharyan keert komend seizoen terug bij Pyunik Yerevan. De 23-jarige Armeniër zat sinds deze maand zonder club, nadat Ajax en de speler het contract hadden ontbonden. De aanvaller begon zijn carrière ook al bij Pyunik.
Het huwelijk tussen Ajax en Manucharyan werd nooit wat er van verwacht werd. De Armeense international kampte voortdurend met blessures, waardoor hij in Amsterdam nimmer een basisplaats kon veroveren. Toch behield Ajax vertrouwen in de behendige aanvaller. Hij kwam tot negen competitiewedstrijden in het shirt van Ajax.
Afgelopen seizoen werd Manucharyan uitgeleend aan HFC Haarlem, maar die club haalde het einde van het seizoen niet. Vanaf de winterstop kwam de Armeniër uit voor AGOVV Apeldoorn. In totaal speelde de aanvaller vorig seizoen 27 wedstrijden, waarin hij dertien keer doel trof.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 11:14
|
|
Ex-Ajacied Manucharyan naar Rusland
Edgar Manucharyan vervolgt zijn loopbaan in de eerste divisie van het Russische betaalde voetbal. De oud-aanvaller van Ajax stapt op huurbasis over van het Armeense Pyunik Erevan naar FC Ural Ekaterinburg.
De 24-jarige aanvaller maakte in 2004 de overstap van Armenië naar Ajax. Dit na een zeer sterk seizoen waarin hij 26 keer wist te scoren voor Pyunik Erevan in 26 duels. De nieuwe tijdelijke werkgever van de international bezet momenteel de vijfde plaats in de tweede afdeling van het Russische profvoetbal.
Manucharyan kwam mede door blessureleed in vijf seizoenen Amsterdam slechts tot negen competitiewedstrijden. Na verhuurperiodes bij HFC Haarlem en AGOVV Apeldoorn keerde hij terug naar het team waar zijn loopbaan begon.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|