Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 15:40
|
|
Nou, makkelijk in het eerste zou niet zo zijn. Op dit moment wordt Martina zelfs boven hem verkozen, daarna komt Bodul ook nog. Ik hoop echt dat Manucharyan in de voorbereiding op volgend seizoen de kans krijgt om te laten zien dat hij voor Ajax kan en wil spelen. Het zou zonde zijn om zo'n ongeslepen diamant weg te laten gaan.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 14:09
|
|
Citaat: Nou, makkelijk in het eerste zou niet zo zijn. Op dit moment wordt Martina zelfs boven hem verkozen, daarna komt Bodul ook nog. Ik hoop echt dat Manucharyan in de voorbereiding op volgend seizoen de kans krijgt om te laten zien dat hij voor Ajax kan en wil spelen. Het zou zonde zijn om zo'n ongeslepen diamant weg te laten gaan.
Kansen krijg je niet, die moet je verdienen..... Allemaal leuk wat Manucharyan in die spaarzame wedstrijdjes heeft laten zien maar als Blind, Martina en Alderweireld (wat niet de grootste talenten zijn) meemalen bij de 1e selectie hebben gezeten dan had Manu daar ook kunnen zitten. Meerdere coaches hebben hem echter in het 2e laten zitten wat voor mij een teken is dat het niet aan 'een trainer ligt die het niet in hem ziet zitten'. Jammer maar helaas, strik eromheen en weg. Dure ballast hebben we niets aan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 23:12
|
|
Koster is vertrokken en dat biedt weer perspectief voor Manucharyan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 23:52
|
|
Als hij mag blijven wel, ja. Maar denk je dat hij mag blijven, Push?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 05:23
|
|
Ligt eraan, hij heeft voldoende om een topper te worden bij Ajax. Met Koster was er alleen absoluut geen click die had het niet zo op hem, en als je het mij vraagt speelde dat ook mee in de gedemotiveerde houding van hem. Maargoed je moet het ook zo zien, hij werd op z'n 18de bij de A-selectie gehaald en kijk waar hij nu staat. Hij is beter geworden maar wel teruggezet.
Er zijn ook zo ontzettend veel fouten in z'n begeleiding gemaakt dat je je bijna zou afvragen of Ajax wel een profclub is.
Anyway dat Koster vertrekt is alleen maar goed nieuws. PSV trainer, leuk dat het tweede kampioen wordt maar dat is voornamelijk met A-selectie spelers gebeurd. Koster houdt van werkvoetballers dat weten we ondertussen wel, niet altijd slecht natuurlijk. Echter wanneer je regelmatig Rommedahl/Kennedy boven Suarez verkiest zoals vorig seizoen gebeurde, dan kun je je kanttekeningen plaatsen.
Citaat: Kansen krijg je niet, die moet je verdienen.....
Ja en nee. Je moet goed begeleid worden, als die basisvoorwaarde er ligt kun je spelers hier op af rekenen.
Citaat: Allemaal leuk wat Manucharyan in die spaarzame wedstrijdjes heeft laten zien maar als Blind, Martina en Alderweireld (wat niet de grootste talenten zijn) meemalen bij de 1e selectie hebben gezeten dan had Manu daar ook kunnen zitten.
Wat Blind betreft, als je vader de TD is, tja... kreeg ook een 5 jarig contract voorgeschoteld. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Manucharyan dit laatste jaar weinig heeft laten zien, maar ik heb zo'n idee dat dat ook komt doordat hij ontzettend gedemotiveerd is geraakt. Ik zou het laakbaar vinden als het zou voortkomen uit een slechte mentaliteit maar die heeft Manucharyan in beginsel niet. Een tijd terug kwam juist naar voren dat hij zichzelf te veel belastte op trainingen omdat hij te veel wilde doen.
Dat Martina bij de A-selectie gehaald werd, mja...dat had ik al nooit zo begrepen. Qua talent mag die jongen nog niet eens z'n schoenen poetsen.
Citaat: Meerdere coaches hebben hem echter in het 2e laten zitten wat voor mij een teken is dat het niet aan 'een trainer ligt die het niet in hem ziet zitten'.
Zegt dat altijd alles Peter? Als ik dit lees moet ik altijd terugdenken aan wat ik over Aissati las wanneer ik met PSV'ers in discussie ging. Aissati kon het onder Koeman, Wouters en Vergoossen ook niet waarmaken werd dan altijd geroepen. Het ligt er maar net aan welke trainer het niet in je ziet zitten en waarom niet. Krol, Blind en Ten Cate zijn lovend over hem geweest. De reden dat Ten Cate hem nog in het tweede spelen liet en hem slechts sporadisch A-selectie liet maken had alles te maken met afspraken die er lagen in z'n begeleiding. Blind heeft fouten gemaakt door juist tegen gestelde afspraken in m.b.t. z'n begeleiding hem wel te laten spelen: met alle vervelende gevolgen vandien.
Koster was nou de enige die het niet echt in hem zag zitten, maar we weten waar Kosters liefde ligt: in de Rommedahls van deze wereld. Verder speelt Manucharyan amper op z'n eigen positie, sja wat wil je dan. Dan moet ik ook weer terugdenken aan discussies met PSV'ers die het over Aissati hadden. Aissati maakte vorig seizoen ook geen indruk werd dan altijd gezegd wanneer hij wel in PSV 1 speelde. Vergeten werd dan altijd om te vermelden dat Aissati op de vleugels werd neergepland wat totaal z'n plek niet was. Zelfde gaat op voor Manucharyan in het tweede, staat ook niet op de goede plek.
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 10:35
|
|
Citaat: Ligt eraan, hij heeft voldoende om een topper te worden bij Ajax. Met Koster was er alleen absoluut geen click die had het niet zo op hem, en als je het mij vraagt speelde dat ook mee in de gedemotiveerde houding van hem. Maargoed je moet het ook zo zien, hij werd op z'n 18de bij de A-selectie gehaald en kijk waar hij nu staat. Hij is beter geworden maar wel teruggezet.
Er zijn ook zo ontzettend veel fouten in z'n begeleiding gemaakt dat je je bijna zou afvragen of Ajax wel een profclub is.
Anyway dat Koster vertrekt is alleen maar goed nieuws. PSV trainer, leuk dat het tweede kampioen wordt maar dat is voornamelijk met A-selectie spelers gebeurd. Koster houdt van werkvoetballers dat weten we ondertussen wel, niet altijd slecht natuurlijk. Echter wanneer je regelmatig Rommedahl/Kennedy boven Suarez verkiest zoals vorig seizoen gebeurde, dan kun je je kanttekeningen plaatsen.
Ja en nee. Je moet goed begeleid worden, als die basisvoorwaarde er ligt kun je spelers hier op af rekenen.
Citaat: Allemaal leuk wat Manucharyan in die spaarzame wedstrijdjes heeft laten zien maar als Blind, Martina en Alderweireld (wat niet de grootste talenten zijn) meemalen bij de 1e selectie hebben gezeten dan had Manu daar ook kunnen zitten.
Wat Blind betreft, als je vader de TD is, tja... kreeg ook een 5 jarig contract voorgeschoteld. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Manucharyan dit laatste jaar weinig heeft laten zien, maar ik heb zo'n idee dat dat ook komt doordat hij ontzettend gedemotiveerd is geraakt. Ik zou het laakbaar vinden als het zou voortkomen uit een slechte mentaliteit maar die heeft Manucharyan in beginsel niet. Een tijd terug kwam juist naar voren dat hij zichzelf te veel belastte op trainingen omdat hij te veel wilde doen.
Dat Martina bij de A-selectie gehaald werd, mja...dat had ik al nooit zo begrepen. Qua talent mag die jongen nog niet eens z'n schoenen poetsen.
Citaat: Meerdere coaches hebben hem echter in het 2e laten zitten wat voor mij een teken is dat het niet aan 'een trainer ligt die het niet in hem ziet zitten'.
Zegt dat altijd alles Peter? Als ik dit lees moet ik altijd terugdenken aan wat ik over Aissati las wanneer ik met PSV'ers in discussie ging. Aissati kon het onder Koeman, Wouters en Vergoossen ook niet waarmaken werd dan altijd geroepen. Het ligt er maar net aan welke trainer het niet in je ziet zitten en waarom niet. Krol, Blind en Ten Cate zijn lovend over hem geweest. De reden dat Ten Cate hem nog in het tweede spelen liet en hem slechts sporadisch A-selectie liet maken had alles te maken met afspraken die er lagen in z'n begeleiding. Blind heeft fouten gemaakt door juist tegen gestelde afspraken in m.b.t. z'n begeleiding hem wel te laten spelen: met alle vervelende gevolgen vandien.
Koster was nou de enige die het niet echt in hem zag zitten, maar we weten waar Kosters liefde ligt: in de Rommedahls van deze wereld. Verder speelt Manucharyan amper op z'n eigen positie, sja wat wil je dan. Dan moet ik ook weer terugdenken aan discussies met PSV'ers die het over Aissati hadden. Aissati maakte vorig seizoen ook geen indruk werd dan altijd gezegd wanneer hij wel in PSV 1 speelde. Vergeten werd dan altijd om te vermelden dat Aissati op de vleugels werd neergepland wat totaal z'n plek niet was. Zelfde gaat op voor Manucharyan in het tweede, staat ook niet op de goede plek.
M.b.t. het Aisatti verhaal wil ik wel een kleine kanttekening plaatsen. Die speelde vooral niet omdat hij niet in het systeem pastte, men koos voor Affelay als enige creatieve man OF alleen maar brekers. Zo zijn er ook spelers die het bij Ajax niet werelds hebben gedaan maar het erna wel geod deden bij hun club. Niet omdat het slechte spelers waren maar simpelweg omdat ze niet binnen het systeem en de filosofie pastten cq verkeerd gebruikt werden.
M.b.t. Manucharyan: die jongen krijgt een Non-EU salaris en als je kijkt wat hij tot nu toe per speelminuut in het eerste gekost heeft dan zou ik zeggen exit met die jongen. Ik weet dat jij een zwak voor hem hebt maar als je naar de keiharde cijfers kijkt dan heeft ie ons in al die jaren alleen maar geld gekost en is het niet te begrijpen dat hij nog steeds onder contract staat. Al is dit laatste ook logisch omdat geen enkele club toehapte toen duidelijk werd dat hij (tijdelijk) mocht vertrekken.
Er zijn in het verleden wel meer talenten geweest die niet geslaagd zijn bij Ajax, los van aan wie het gelegen heeft: soms is afscheid nemen wel de beste optie...........
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 12:10
|
|
Citaat: Ligt eraan, hij heeft voldoende om een topper te worden bij Ajax. Met Koster was er alleen absoluut geen click die had het niet zo op hem, en als je het mij vraagt speelde dat ook mee in de gedemotiveerde houding van hem. Maargoed je moet het ook zo zien, hij werd op z'n 18de bij de A-selectie gehaald en kijk waar hij nu staat. Hij is beter geworden maar wel teruggezet.
M.b.t. het Aisatti verhaal wil ik wel een kleine kanttekening plaatsen. Die speelde vooral niet omdat hij niet in het systeem pastte, men koos voor Affelay als enige creatieve man OF alleen maar brekers. Zo zijn er ook spelers die het bij Ajax niet werelds hebben gedaan maar het erna wel geod deden bij hun club. Niet omdat het slechte spelers waren maar simpelweg omdat ze niet binnen het systeem en de filosofie pastten cq verkeerd gebruikt werden.
M.b.t. Manucharyan: die jongen krijgt een Non-EU salaris en als je kijkt wat hij tot nu toe per speelminuut in het eerste gekost heeft dan zou ik zeggen exit met die jongen. Ik weet dat jij een zwak voor hem hebt maar als je naar de keiharde cijfers kijkt dan heeft ie ons in al die jaren alleen maar geld gekost en is het niet te begrijpen dat hij nog steeds onder contract staat. Al is dit laatste ook logisch omdat geen enkele club toehapte toen duidelijk werd dat hij (tijdelijk) mocht vertrekken.
Er zijn in het verleden wel meer talenten geweest die niet geslaagd zijn bij Ajax, los van aan wie het gelegen heeft: soms is afscheid nemen wel de beste optie...........
Ik snap Peters punt wel. We willen verder met Ajax. Doorselecteren en de rotte appelen eruit snijden. Dat doen we in het eerste, waarom dan niet bij de jeugd (in een bepaalde mate natuurlijk). Echter, in geval van Edgar denk ik dat we nog een uitzondering moeten maken. Er zijn mi maar weinig spelers binnen (de jeugd van) Ajax die zoveel potentie hebben als Manucharyan. Het zou van klasse getuigen als dit erkent werd binnen Ajax.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 13:06
|
|
Ben het volledig met Peter eens. Afscheid nemen van Manucharyan is gewoon voor beide partijen het beste. Het is een fout geweest van Van Geel om het contract van Manucharyan nog eens met 3 jaar te verlengen, waardoor Ajax nu al 2 jaar met een ongemotiveerde en niet presterende speler zit opgescheept. Zelfde gold trouwens voor Mitea.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 14:13
|
|
Citaat: Ben het volledig met Peter eens. Afscheid nemen van Manucharyan is gewoon voor beide partijen het beste. Het is een fout geweest van Van Geel om het contract van Manucharyan nog eens met 3 jaar te verlengen, waardoor Ajax nu al 2 jaar met een ongemotiveerde en niet presterende speler zit opgescheept. Zelfde gold trouwens voor Mitea. Verhuur hem nou eerst even en kijk dan pas verder want ik denk dat we miljoenen weggooien als we hem nu de deur uit laten wandelen.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 14:25
|
|
Citaat: Ben het volledig met Peter eens. Afscheid nemen van Manucharyan is gewoon voor beide partijen het beste. Het is een fout geweest van Van Geel om het contract van Manucharyan nog eens met 3 jaar te verlengen, waardoor Ajax nu al 2 jaar met een ongemotiveerde en niet presterende speler zit opgescheept. Zelfde gold trouwens voor Mitea. Verhuur hem nou eerst even en kijk dan pas verder want ik denk dat we miljoenen weggooien als we hem nu de deur uit laten wandelen.
Wie wil een speler huren die amper inzetbaar is ? Dat zal niet gebeuren denk ik.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 14:52
|
|
Citaat: Wie wil een speler huren die amper inzetbaar is ? Dat zal niet gebeuren denk ik. Dit seizoen valt het wel mee met zijn blessures, half van de blessures die hij heeft zijn smoesjes van hem, dat is volgens bronnen ook de reden dat Koster het niet zo op hem heeft.
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 15:10
|
|
Citaat: Wie wil een speler huren die amper inzetbaar is ? Dat zal niet gebeuren denk ik. Dit seizoen valt het wel mee met zijn blessures, half van de blessures die hij heeft zijn smoesjes van hem, dat is volgens bronnen ook de reden dat Koster het niet zo op hem heeft.
Als dit zo zou zijn dan is het al helemaal een reden om per direct uit elkaar te gaan, welk "excuus" hij ook moge gebruiken.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 15:36
|
|
Citaat: Als dit zo zou zijn dan is het al helemaal een reden om per direct uit elkaar te gaan, welk "excuus" hij ook moge gebruiken. Luister het is voor Ajax slimmer hem nog een kans te geven in plaats van de kans te lopen dat je miljoenen de deur uit laat lopen. Voor Ajax is het slimmer nog een kans te geven in plaats van al af te schrijven.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 17:31
|
|
Citaat: Als dit zo zou zijn dan is het al helemaal een reden om per direct uit elkaar te gaan, welk "excuus" hij ook moge gebruiken. Luister het is voor Ajax slimmer hem nog een kans te geven in plaats van de kans te lopen dat je miljoenen de deur uit laat lopen. Voor Ajax is het slimmer nog een kans te geven in plaats van al af te schrijven.
luister, ik ben het helemaal met je eens, behalve als hij idd blessure's als smoesjes gebruikt. hij moet willen spelen voor zn geld....
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 18:02
|
|
Ik zou hem toch eens gaan verhuren, kan me niet voorstellen dat er geen interesse is vanuit Nederland om hem te huren. Want potentieel is het een grote jongen. Jammer van zijn blessures, ik geloof nog steeds dat hij de topper kan worden.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 18:35
|
|
Citaat: Ik zou hem toch eens gaan verhuren, kan me niet voorstellen dat er geen interesse is vanuit Nederland om hem te huren. Want potentieel is het een grote jongen. Jammer van zijn blessures, ik geloof nog steeds dat hij de topper kan worden. Zo veel blessures heeft hij niet meer en ik denk dat hij bij elke club in Nederland een basisplaats kan veroveren. Vitesse, Willem II dat lijkt me goede clubs om hem aan te verhuren. Met Vitesse een deal maken dat ze V.d. Heijden, Siem de Jong en Manucharian mogen huren als Ajax een korting krijgt op Van Wolfswinkel en Kuiper die dan ook meteen aan Vitesse worden verhuurd.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:10
|
|
Wat schiet Vitesse op met deze constructie? Of is dit eigenlijk onderdeel van je duivelse plan om van Vitesse het tweede Ajax elftal in het betaalde voetbal te maken?
Te huur: blessuregevoelig toptalent dat blessures simuleert. T.e.a.b.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:27
|
|
Citaat: Wat schiet Vitesse op met deze constructie? Of is dit eigenlijk onderdeel van je duivelse plan om van Vitesse het tweede Ajax elftal in het betaalde voetbal te maken?
Te huur: blessuregevoelig toptalent dat blessures simuleert. T.e.a.b.
Dat ze een beter elftal krijgen voor weinig geld, aangezien ze dat niet veel bezitten in Arnhem...
Verder is het alleen maar goed voor ajax natuurlijk want Wolfswinkel is een goede spits, heeft alleen nog een jaartje extra ontwikkeling nodig en Kuiper is op termijn gewoon een prima vervanger van Vermaelen..
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:27
|
|
Citaat: Wat schiet Vitesse op met deze constructie? Of is dit eigenlijk onderdeel van je duivelse plan om van Vitesse het tweede Ajax elftal in het betaalde voetbal te maken?
Te huur: blessuregevoelig toptalent dat blessures simuleert. T.e.a.b. Hij is niet meer zo blessuregevoelig en zal 100% gemotiveerd om te bewijzen dat hij het niveau aankan. Vitesse verkoopt twee talenten aan Ajax, krijgt daar goed voor betaald en houd die talenten nog eens een jaar bij zich op verhuur en kan v.d. Heijden, Siem de Jong en Manucharian huren die allen een basisplaats daar zullen hebben en beter zijn dan de spelers die ze nu hebben. Vitesse wordt dus sterker volgend seizoen en dat allen omdat ze twee spelers aan Ajax verkopen.
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:31
|
|
Uberzonde als deze jongen niet bij Ajax zou blijven. Hij heeft alles wat een Ajaxspeler nodig heeft, alleen de mentaliteit kán iets beter.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 20:04
|
|
Citaat: Ik zou hem toch eens gaan verhuren, kan me niet voorstellen dat er geen interesse is vanuit Nederland om hem te huren. Want potentieel is het een grote jongen. Jammer van zijn blessures, ik geloof nog steeds dat hij de topper kan worden. Zo veel blessures heeft hij niet meer en ik denk dat hij bij elke club in Nederland een basisplaats kan veroveren. Vitesse, Willem II dat lijkt me goede clubs om hem aan te verhuren. Met Vitesse een deal maken dat ze V.d. Heijden, Siem de Jong en Manucharyan mogen huren als Ajax een korting krijgt op Van Wolfswinkel en Kuiper die dan ook meteen aan Vitesse worden verhuurd.
Vind dat niet echt logisch. Waarom Manucharayan verhuren om vervolgens Van Wolfswinkel te halen, geef dan Manucharayan de kans. Die heeft denk ik meer potentie dan Ricky.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 20:39
|
|
Citaat: Hij is niet meer zo blessuregevoelig en zal 100% gemotiveerd om te bewijzen dat hij het niveau aankan.
Een aanname. Assumption is the mother of all fuck-ups, Dyl.
Citaat: Vitesse verkoopt twee talenten aan Ajax, krijgt daar goed voor betaald en houd die talenten nog eens een jaar bij zich op verhuur en kan v.d. Heijden, Siem de Jong en Manucharyan huren die allen een basisplaats daar zullen hebben en beter zijn dan de spelers die ze nu hebben.
Gaat lekker, de tweede aanname alweer.. Slechts 1 van de 3 kan bogen op een dosisje Eredivie ervaring.
Citaat: Vitesse wordt dus sterker volgend seizoen en dat allen omdat ze twee spelers aan Ajax verkopen.
En 5 spelers op stellen waar ook spelers kunnen staan die ze wel onder contract hebben. Lekker voor je continuïteit, zullen we maar zeggen. Vitesse verkoopt 2 spelers met korting (niet onbelangrijk detail) en krijgen er 5 (!) voor in bruikleen die een seizoen later klaar willen zijn voor hun eigenlijke werkgever. Ik zou me als Vitessenaar de hoer van Amsterdam voelen. De boekhouding van Vitesse zal nog wel veel rode cijfers hebben en we leven in tijden van economische crisis, dus wie weet! Maar als een echt gezonde ontwikkeling voor Vitesse voelt dit niet aan.
Ik zou -in hun positie- de deals uit elkaar willen trekken. Anders gezegd; het volle pond voor de spelers die Ajax wil en daarna eens gaan kijken of er een talentje bij Ajax rondloopt die in aanmerking komt voor een vacante (ook al niet een onbelangrijk detail) plek bij de eigen club.
Ondertussen is Manucharyan een kleine mythe geworden bij Ajax fans..
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 20:40
|
|
Citaat: Vind dat niet echt logisch. Waarom Manucharayan verhuren om vervolgens Van Wolfswinkel te halen, geef dan Manucharayan de kans. Die heeft denk ik meer potentie dan Ricky. Manu is een linksbuiten en geen echte spits en Ricky is een spits meer veel potentieel.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 26 jun 2009 13:15
|
|
Citaat: Manucharyan kondigt vertrek aan
24 juni 2009 RvN
Een Russische Ajax fan wees Ajax Netwerk op een interview van Edgar Manucharyan op het Russische CISsoccer. De Armeense aanvaller laat daarin weten geen toekomst meer te zien bij Ajax. In een gesprek met de leiding van Ajax is hem duidelijk geworden dat er geen plaats meer voor hem is. Volgens de aanvaller heeft hij de nieuwe coach Jol niet gesproken, omdat dat zinloos zou zijn.
Ajax Netwerk
Manucharyan gaf aan dat het hoe dan ook zeker is dat hij vertrekt. 'Dat ik nog tot 2011 onder contract sta bij Ajax, maakt een transfer enorm gecompliceerd. Ajax wil me alleen verhuren of verkopen.' Een transfervrij vertrek zit er niet in. Volgens de aanvaller zijn er diverse clubs concreet geïnteresseerd, waarvan een club in Nederland. Manucharyan hoopt aan het einde van de maand duidelijkheid te hebben. 'Voor mij is het belangrijk dat ik in een elftal terecht kom, waarin ik regelmatig aan spelen toekom.'
AN
Jammer dat hij het niet waar heeft kunnen maken. Ook jammer dat Jol het niet in hem ziet zitten, maar wanneer je na 4 jaar nog geen plek in de selectie hebt veroverd ligt het ook vooral aan jezelf.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 26 jun 2009 13:23
|
|
Het lag vooral aan blessures en daarna Koster maar ja ik hoop maar dat Ajax hem niet aan een Eredivisie club verkoopt want dan zullen we hem over zo'n 3 seizoenen tegen ons zien schitteren.
|