Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Edgar Manucharyan
Maker: BertjeBekeken: 26135
Status: InactiefBerichten: 384
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 12 jul 2008 07:53
De technische directeur van NEC sprak de geruchten rondom Manucharyan een aantal dagen geleden overigens nog tegen:

Citaat:
Transferupdate met Carlos Aalbers
07-07-08 20:57

De transfercarroussel draait weer op volle toeren. Overal duiken verschillende geruchten op. Reden om te bellen met technisch directeur Carlos Aalbers.

Vorige week meldde Voetbal International dat NEC bij Ajax heeft geïnformeerd naar beschikbare spelers. Aalbers: ''We zijn nog steeds geïnteresseerd in Leonardo. De transfersom is hoog, maar we doen er alles aan om de speler binnen te halen. De komst van Miralem Sulejmani vergroot wel de kans dat hij vertrekt.'' Over Edgar Manucharyan, een andere Ajacied: ''Van interesse in deze speler is nooit sprake geweest.''

Het laatste gerucht is dat FC Twente een bod gedaan zou hebben op Krisztian Vadocz. Volgens Aalbers is hier geen sprake van. ''We hebben niks van Twente vernomen en al helemaal geen bod ontvangen.'' En hoe staat het dan met Jonas Olsson, voor wie veel belangstelling was uit Engeland en Duitsland? ''Er heeft zich nog geen club gemeld voor Jonas'', aldus Aalbers.

Bron: www.forzaNEC.nl

Wel positief dat men daar goede hoop heeft op Leonardo. Aangezien Leonardo geen Nederlands paspoort heeft (zou hij aan moeten vragen) is hij helaas moeilijk te slijten aan een buitenlandse club, dus ik ben al blij als we die zeven ton die we voor hem hebben betaald weer terug krijgen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Za 12 jul 2008 10:56
Volgens mij hebben er maar weinigen het besef wat voor een talent Manucharyan is.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Za 12 jul 2008 15:27
Citaat:
Volgens mij hebben er maar weinigen het besef wat voor een talent Manucharyan is.

Nee hoor, Manu is een groot talent, alleen lijkt zijn vooruitgang in Nederland echt stil te zijn gaan staan. Tuurlijk, komt groot deel door blessures, maar hij heeft ook genoeg tijd gehad om zich te ontwikkelen.

Zelfde geld voor Mitea, bij hem heb ik het idee dat hij banger is geworden.. Dat mooie van wat hij vroeger had is er af,en hij speelt een beetje met de rem erop. Toch zonde, was ook al zo´n groot talent. (en zo kan ik er nog wel meer op noemen, Poepon, Lewis, Goossens)

Misschien toch een teken dat het echt fout gaat in de jeugd?
M

Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 12 jul 2008 16:34
Citaat:

Dat lees ik nu al 3 jaar. Maar zolang één niet goed gemaaide grasspriet voldoende is om hem weer weken te laten revalideren heeft hij weinig aan dat talent.
Eto'o

Geplaatst: Za 12 jul 2008 16:57
Revo gaat je dit ongetwijfeld uitleggen ( :mrgreen: ), maar ik zal hem even voor zijn. Manucharyan is het afgelopen seizoen vrijwel altijd fit geweest. Er lag alleen de afsrpaak dat hij het hele seizoen in Jong Ajax zou spelen.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Za 12 jul 2008 19:13
Citaat:
Er lag alleen de afsrpaak dat hij het hele seizoen in Jong Ajax zou spelen

Oh dat wist ik niet! Misschien wel goed inderdaad. Gewoon even een seizoen kunnen spelen zonder druk, want had ergens een artikel gelezen(ik ga zoeken!) dat druk bij topsporters kan lijden tot blessure-gevoeligheid.
Leonel

Forum berichten: 2494
Geplaatst: Za 12 jul 2008 22:25
Citaat:

Ik voel het zelfde voor hem Revo, een groot talent. Alleen die jongen heeft iets tragisch over zich heen. Hopelijk is hij mentaal sterk genoeg om progressie te maken, want voetballen kan hij zeker!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Za 12 jul 2008 22:42
Citaat:

Ik voel het zelfde voor hem Revo, een groot talent. Alleen die jongen heeft iets tragisch over zich heen. Hopelijk is hij mentaal sterk genoeg om progressie te maken, want voetballen kan hij zeker!

Ik zal binnenkort het hele verhaal over hem neerzetten, hoe hij gescout is etc. etc. Bij Manucharyan is er in veel opzichten sprake van verkeerde beeldvorming. Verder laat ik aan iedereen vrij hoe men over hem oordeelt, zolang het maar een beetje op de feiten gebeurt.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 00:51
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat hij zijn vertrouwen in zichzelf bij NEC kan terugvinden.
Brasil

Forum berichten: 156
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 12:31
Citaat:

Ik zal binnenkort het hele verhaal over hem neerzetten, hoe hij gescout is etc. etc. Bij Manucharyan is er in veel opzichten sprake van verkeerde beeldvorming. Verder laat ik aan iedereen vrij hoe men over hem oordeelt, zolang het maar een beetje op de feiten gebeurt.

Volgens mij heb je dit verhaal al eens 'elders' ;) verteld maar toch ben ik weer benieuwd ;)
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 16:59
Citaat:
Been: 'Berichtgeving Manucharyan onzin'
zondag 13 juli, door AA, Nijmegen, 16:39u, ForzaNEC.nl

'Het is absoluut niet waar dat Edgar Manucharyan naar NEC komt', zegt trainer Mario Been. ''Haal het maar gauw van de site'', aldus de oefenmeester tegenover ForzaNEC.

Verschillende media, waaronder Omroep Gelderland , meldden vandaag dat NEC zich vrijwel zeker gaat versterken met de Armeense aanvaller van Ajax. Vooralsnog lijkt dit een storm in een glas water en is hier nog absoluut geen sprake van.

Eerder meldde ook Ajax Showtime via een betrouwbare bron dat Edgar Manucharyan zo goed als zeker voor de Nijmegenaren zal spelen, maar dat lijkt nu 'volgens Been' klinklare onzin.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 14:53
Mario Been ontkend vaak geruchten, ook al is het waar. Dus laten we maar afwachten hoe het nou zit rond Manucharyan. Ajax moet hem sowieso NIET verkopen, maar wel verhuren. Want hij kan wel voetballen hoor. Vooral te veel last van blesurres.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 17 jul 2008 08:42
Maar wat gaat AJAX nu doen? Verkopen of verhuren?
nr23

Forum berichten: 443
Geplaatst: Do 17 jul 2008 11:40
Van wat ik begreep moet hij weg, dus verkopen lijkt me.

Jammer dat z'n talent er nooit uitgekomen is.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Do 17 jul 2008 12:40
Blind heeft toch gezegd dat ze hem willen verhuren. Want hij heeft nog een contract voor 3 jaar en dat vond hij zonde van het talent.
Eto'o

Geplaatst: Do 17 jul 2008 15:41
Zoiets heeft hij eerder gezegd, ja. In het AD stond van de week echter dat van het rijtje spelers dat moet vertrekken alleen Anita en Donald verhuurd mogen worden.

Ik zou hier in ieder geval voorzichtiger mee om gaan. Je slaat een enorme flater als Manucharyan het straks redt bij een andere club.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Do 17 jul 2008 16:18
Citaat:
Ik zou hier in ieder geval voorzichtiger mee om gaan. Je slaat een enorme flater als Manucharyan het straks redt bij een andere club.

Precies, daarom zou ik hem minimaal 1 jaar verhuren. Hij is toch blessurevrij op het moment. Na het verhuurde jaar, kan je hem eventueel nogmaals verhuren. Maar dan weet je tenminste hoe het nou zit met hem, of hij nou daadwerkelijk een versterking voor Ajax is, of niet? Want nu is hij maar een talent, maarja daar blijft het bij.
Eto'o

Geplaatst: Zo 20 jul 2008 09:01
Even het geluidsfragment van Bart in de Blind-topic beluisteren, Revo en andere Manucharyan-liefhebbers. Blind geeft aan dat men Manucharyan niet wil verkopen maar verhuren. Ik vond het eerlijk gezegd al zo gek dat Van Basten zo'n type speler niet eerst eens op het hoogste niveau in actie wilde zien.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Zo 20 jul 2008 11:38
Ik denk dan dat ze de keuze voor verhuur al hebben gemaakt. Anders zou het inderdaad gek zijn dat van Basten hem niet eens mee laat meetrainen om te kijken wat hij van de beste jongen vindt.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:11
Ik snap niet dat hij geen kans krijgt.. Verhuur is op dit moment de beste optie.
Criticus

Forum berichten: 40
Geplaatst: Do 7 aug 2008 11:40
Edgar begint mij nu zorgen te baren.

Wanneer komt er een geinteresseerde club voor het huren van dit talent? Deze jongen kan makkelijk mee bij elke Eredivisie club en kan in vorm elke verdediging gek maken, maar hij moet zich wel nog ontwikkelen.

Wat mij betreft komt Sparta, Utrecht, Twente of NAC zo snel mogelijk bij ons langs om deze jongen te huren.
Koen

Forum berichten: 69
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 14:34
Citaat:

Deze jongen kan makkelijk mee bij elke Eredivisie club en kan in vorm elke verdediging gek maken, maar hij moet zich wel nog ontwikkelen.

Jammer dat hij bij de minste of geringste fysieke inspanning geblesseerd raakt.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 14:35
Citaat:

Deze jongen kan makkelijk mee bij elke Eredivisie club en kan in vorm elke verdediging gek maken, maar hij moet zich wel nog ontwikkelen.

Jammer dat hij bij de minste of geringste fysieke inspanning geblesseerd raakt.Hij is al een hele tijd fit.
Koen

Forum berichten: 69
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 14:38
Citaat:

Jammer dat hij bij de minste of geringste fysieke inspanning geblesseerd raakt.Hij is al een hele tijd fit.

Maar voor hoelang nog?;)

Ik denk wel dat zijn 'breekbaarheid' bij veel clubs meespeelt in de overweging hem wel of niet aan te trekken.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 14:43
Citaat:

Maar voor hoelang nog?;)

Ik denk wel dat zijn 'breekbaarheid' bij veel clubs meespeelt in de overweging hem wel of niet aan te trekken.Dat is bij iedereen afwachten hoe lang iemand fit blijft.De meeste clubs zullen nog geduld hebben met het huren van spelers.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.948 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken: