Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Edgar Manucharyan
Maker: BertjeBekeken: 26137
Status: InactiefBerichten: 384
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 14:26
Citaat:
Hij is moedeloos en doet er gewoon te weinig voor om de situatie te veranderen. Natuurlijk wil hij het wel, maar dat gaat niet vanzelf. Ik hoop dat genoeg mensen hem dat duidelijk maken, dat signaal moet helder zijn. Maar aan zijn kwaliteiten hoort niet getwijfeld te worden, hij kan het echt. Maar niet op 60%.
Aan het begin van het seizoen is al met hem afgesproken dat hij niet naar Ajax1 zou worden gehaald tenzij het echt noodzakelijk is. Ajax heeft met hem een plan opgesteld om hem naar de top te brengen en dit jaar moest hij vooral veel trainen en echt beter worden en dat is wel gelukt maar in de wedstrijden bij Jong Ajax doet hij niet z'n best.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 15:02
Citaat:
Hij is moedeloos en doet er gewoon te weinig voor om de situatie te veranderen. Natuurlijk wil hij het wel, maar dat gaat niet vanzelf. Ik hoop dat genoeg mensen hem dat duidelijk maken, dat signaal moet helder zijn. Maar aan zijn kwaliteiten hoort niet getwijfeld te worden, hij kan het echt. Maar niet op 60%.
Aan het begin van het seizoen is al met hem afgesproken dat hij niet naar Ajax1 zou worden gehaald tenzij het echt noodzakelijk is. Ajax heeft met hem een plan opgesteld om hem naar de top te brengen en dit jaar moest hij vooral veel trainen en echt beter worden en dat is wel gelukt maar in de wedstrijden bij Jong Ajax doet hij niet z'n best.

Ow bedankt. Maar is hij ervan bewust dat er meer van hem wordt gevraagd dan alleen kwaliteit, maar ook bezieling(passie en inzet)? Want ik wordt niet warm van zijn spel op dit moment hoor. Maar dit is dus een maatregel om hem niet gelijk af te schrijven. Raar dat het dan niet mij bekend is(ik heb toch wel wat interesse), maar goed dat jij het weet!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Di 15 apr 2008 11:20
Citaat:
Er wordt de laatste tijd door supporters wat vaker geklaagd over de medische staf bij Ajax. Nu heb ik daar zelf totaal geen beeld van (ja, ik weet dat er altijd veel geblesseerden zijn), maar ik weet van jou dat jij wel iemand bent die heel specifiek bepaalde ontwikkelingen onder de loep neemt bij Ajax. Heb jij een standpunt over de medische begeleiding?

Het grote probleem is dat je niet in abstracties moet oordelen, wil je dichter bij de waarheid komen. De medische staf heeft z'n fouten en er zijn in het verleden al wat aanpassinen gebeurt. Ik durf niet te stellen dat de gehele medische staf slecht is en ik kan ook moeilijk oordelen hoe die momenteel functioneert. Een tijdje terug zijn er gewoon cruciale fouten gemaakt bij o.a. Manucharyan (die ik hier al eerder aangehaald heb), of bijvoorbeeld Pienaar die een ijszak te lang op z'n knie had en daardoor weer een blessure had. Het zijn overgens fouten die elders ook gebeuren. Het grote aantal blessures bij Ajax heeft niet een reden, maar er zijn er meerdere.

1. De kwaliteit van het veld van de ArenA, wat ook in het rapport terugkwam is te matig en een bron van blessures.
2. Er is een toenname van jeugdtoernooien, en onze spelers moeten ook steeds vaker opdraven voor allerlei jeugdEK's. Dit heeft tot gevolg dat er niet in de diepte maar vooral in de breedte een grotere belasting is voor spelers is. Zoals in elk beroep hebben mensen ook nood aan die paar weken ontsnapping. Als je in de bouw de vakantie gaat inkorten krijg je ook sneller prolemen om het simpele feit dat mensen geen machines zijn. Daar weegt geen financiele compensatie tegenop.
3. Ajax heeft relatief gezien meer jonge technische voetballers onder z'n hoede dan andere clubs. Consequentie hiervan is dat je daarmee ook wat kwetsbaarder bent door de fysiek van die spelers en het spel dat ze spelen. Het is bij uitzondering dat je spelers hebt met en een fijnbesnaarde techniek en een sterke fysiek. in 95 waren ze er wel in de naam van Seedorf en Davids.
4. Daar waar meer blessures voorkomen is de kans natuurlijk ook groter dat ze slecht behandelt worden cq. de spelers slecht begeleid.

Terug Over Manucharyan dan weer, hij pikte toch weer z'n doelpuntje mee in Ajax 2.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 15 apr 2008 12:33
Dat argument over het veld heb ik al eerder langs zien komen, maar volgens mij gaat dat niet helemaal op. Het veld in de Arena is absoluut slecht, maar relatief gezien zijn er veel velden in Nederland nog een stuk slechter.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Di 15 apr 2008 15:42
Ik blijf er ook bij dat de jonge iets heeft wat mij wel kan prikkelen. Is het zijn bandje om zijn pols dat al iets uitstraalt van, dat natuurlijk niet, maar het geeft wel iets. Natuurlijk is zijn linker erg goed en kan hij veel dreiging creeren. Ik ben en blijf een fan van Edgar en zal hem niet afschrijven, maar de blessures worden teveel. Dat kan natuurlijk met medische staf te maken hebben. Ik hoop in ieder geval dat hij volgend jaar, onder San Marco, zijn kans gaat krijgen. Hij heeft de potentie, nu nog eruit persen.
Eto'o

Geplaatst: Di 15 apr 2008 15:47
Hij is dit seizoen volgens mij vrijwel blessurevrij geweest hoor. Ik zie het in ieder helemaal zitten om afscheid te nemen van Luque, Mitea en Rommedahl en op de vleugels door te gaan met Suárez, Sulejmani, Kennedy, Manucharyan, Martina, Perez en Leonardo. Over een jaar mag Perez dan stoppen en kan je Leonardo en/of Kennedy (één van de twee zal komend seizoen dan definitief afhaken, verwacht ik) wellicht voor een zacht prijsje verpatsen. Tegen die tijd ben je Suárez waarschijnlijk ook al kwijt en is het tijd voor doorstroming van de huidige B-lichting.
mike_zuid2

Forum berichten: 590
Geplaatst: Di 15 apr 2008 15:56
Ik heb nog helemaal niets met Edgar. Hij komt op mij totaal niet sympathiek over, maar ik kijk niet naar voetbal kwaliteiten.
Eto'o

Geplaatst: Di 15 apr 2008 15:59
Ik ken hem totaal niet, maar hij komt in ieder geval een beetje over als een loner. Verstaat hij überhaupt al Nederlands? Hij zit inmiddels toch al 2,5 jaar bij Ajax.

Heb je slechte ervaringen met Manucharyan, Mike?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 16 apr 2008 09:59
Citaat:
Ik heb nog helemaal niets met Edgar. Hij komt op mij totaal niet sympathiek over, maar ik kijk niet naar voetbal kwaliteiten.

Gewoon een praatje met hem maken Mike, het is echt een sympathieke jongen hoor. Hij heeft het alleen een tijdje zwaar gehad door z'n blessureleed en omdat hij ver van huis is. Daardoor stelt hij zich wat geslotener op.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 16 apr 2008 13:09
Hij is natuurlijk door alle gebeurtenissen een beetje down, is sowieso geen echt spontaan persoon. Maar idd, als je een gebrek aanknoopt dan is het een aardig mens. Maar zijn enthousiasme kan zeker beter, zou veel meer uitstralen. Maar voetballend een goede, maar moet ook in het veld wat energieker ogen. En als hij eindelijk is doorkrijgt dat hij in het tweede moet werken om komend seizoen bij het eerste aan te mogen haken dan zou dat ook wel komen. Dat signaal moet afgegeven worden!
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 23:32
De beste jongens is concluderend toch wel 70/80% van de competitie fit geweest. Opvallend in deze is dat hij geen minuten heeft gemaakt in het eerste.
Waaraan wijten de kenners dit?
Zelf heb ik het idee dat ze hem voor een seizoen heel willen houden in het tweede. Op deze manier krijgt Edgar ook wat meer vertrouwen in zijn eigen lichaam.

Wat ik van hem gezien heb kreeg ik het idee dat we te maken hadden met een begaafde speler. Hoe vinden jullie zijn huidige prestaties. Ikzelf heb weinig van hem gezien de laatste tijd omdat ik niet vaak kijk naar het tweede elftal.
daanbisseling

Forum berichten: 49
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 13:48
Met betrekking tot de inmiddels traditionele jaarlijkse Ajax saneeractie, stel ik voor dat Edgar ook maar eens elders geblesseerd gaat zitten wezen. Hij staat al jaren onder contract maar heeft nog nooit laten zien een meerwaarde voor Ajax te zijn. Mitea werd om vergelijkbare redenen weggestuurd. We zijn nog steeds geen filantropische instellingen. Overbodige spelers moeten weg.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 21 apr 2008 13:51
Citaat:
Met betrekking tot de inmiddels traditionele jaarlijkse Ajax saneeractie, stel ik voor dat Edgar ook maar eens elders geblesseerd gaat zitten wezen. Hij staat al jaren onder contract maar heeft nog nooit laten zien een meerwaarde voor Ajax te zijn. Mitea werd om vergelijkbare redenen weggestuurd. We zijn nog steeds geen filantropische instellingen. Overbodige spelers moeten weg.

Ik word een beetje moe van dit soort posts als ik eerlijk ben.
daanbisseling

Geplaatst: Ma 21 apr 2008 14:46
Citaat:
Ik word een beetje moe van dit soort posts als ik eerlijk ben.

Ik luister graag naar je motivatie. Het beeld wat mij bijstaat van Manu is dat iedereen maar roept hoeveel talent hij heeft. Ik heb het zelf echter nog nooit mogen aanschouwen. In hoeverre moet je blijven investeren in iemand als het rendement nihiel is? Een simpele opmerking van "ik word een beetje moe van dit soort posts" doodt natuurlijk iedere vorm van debat. In het verleden zijn er spelers die minder krediet hadden dan Edgar. Ik hoor graag jouw pleidooi over waarom Edgar nog een kans moet krijgen. Om welke voetbaltechnische redenen?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 21 apr 2008 15:06
In principe heb ik dat allemaal al een keer beagurmenteerd in deze topic, maargoed ik zal er zometeen speciaal voor jou nog een keer op terugkomen.
daanbisseling

Geplaatst: Di 22 apr 2008 21:29
Hij wist zich helaas gisteren ook verre van te onderscheiden. Ik heb hem bijzonder weinig goeds zien doen. Veel frustratie, weinig inzet. Hij is overigens niet bepaald de enige.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 23 apr 2008 16:05
Op welke positie speelde hij dan?
Eto'o

Geplaatst: Wo 23 apr 2008 16:06
De eerste helft in de spits en in de tweede helft als rechter buitenspeler in een 3-5-2 formatie.

Hij liep er inderdaad erg verongelijkt bij. Bert en ik kregen ook niet echt de indruk dat hij erg goed ligt onder z'n medespelers.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 23 apr 2008 16:10
Citaat:
De eerste helft in de spits en in de tweede helft als rechter buitenspeler in een 3-5-2 formatie.

Hij liep er inderdaad erg verongelijkt bij. Bert en ik kregen ook niet echt de indruk dat hij erg goed ligt onder z'n medespelers.

Met spelers dicht om hem heen of met buitenspelers? En een btuitenspeler is het in mijn ogen ook niet helemaal, al kan hij af en toe een lekkere voorzet geven.
Eto'o

Geplaatst: Wo 23 apr 2008 16:31
In de eerste helft speelde hij 4-3-3 en moest hij dus min of meer als aanspeelpunt fungeren. Hij was echter lui in de kaats en in het weglopen bij z'n tegenstander.
daanbisseling

Geplaatst: Zo 27 apr 2008 10:31
Mijn mening blijft hetzelfde. Wegsaneren. Als je top wil zijn, moet je top nastreven. En dat is Edgar niet, en zal hij in mijn ogen ook nooit worden.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 10:37
Ik denk dat het nooit meer wat wordt met Manucharyan bij Ajax. Van mij betreft mag ie uitzien naar een andere club.
Eto'o

Geplaatst: Zo 27 apr 2008 11:36
Ik zou hem er bij houden. Ten eerste omdat ik zijn frustratie wel snap. Ten tweede omdat ik denk dat die jongen in de omgeving van het eerste elftal wel weer op kan bloeien. Ik snap ook niet helemaal waarom hij er inmiddels niet eens bijgehaald wordt. Ten derde omdat het gewoon een rasvoetballer is. En ten vierde omdat andere aanvallers de prioriteit horen te krijgen wanneer het om verkoop gaat. Ik noem een Rommedahl, Luque, Mitea en eventueel Leonardo en/of Kennedy.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 11:42
Citaat:
Ik zou hem er bij houden. Ten eerste omdat ik zijn frustratie wel snap. Ten tweede omdat ik denk dat die jongen in de omgeving van het eerste elftal wel weer op kan bloeien. Ik snap ook niet helemaal waarom hij er inmiddels niet eens bijgehaald wordt. Ten derde omdat het gewoon een rasvoetballer is. En ten vierde omdat andere aanvallers de prioriteit horen te krijgen wanneer het om verkoop gaat. Ik noem een Rommedahl, Luque, Mitea en eventueel Leonardo en/of Kennedy.
Dat is een afspraak die ze aan het begin van het seizoen met hem gemaakt hebben. Volgens mij zou hij een goede stand-in van Sulejmani zijn (mocht die komen).
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 12:05
Citaat:

Mee eens die jongen heeft eigenlijk nog nooit echt een serieuze kans gehad in mijn ogen, dus die moet hij zeker nog krijgen voordat we hem eventueel zouden kunnen afschrijven..
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.206 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken: