Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 20:46
|
|
Citaat: Jol heeft genoeg tijd hoor om alle spelers door te nemen, anders doet z'n broer dat wel voor hem. Wat een onzin Ghostwriter :p
Gast Jol heeft zelf gezegt dat hij aan het begin van het seizoen geen tijd had om de selectie door te nemen en daardoor pas later in het seizoen erachter kwam dat Atouba niet nodig was en Lindgren weer in de selectie opnam.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:30
|
|
Heeft hij zich bij Ajax onmogelijk gemaakt door wat dan ook?
Ik vind het, op het zachts gezegd, raar dat hij totaal geen kans krijgt, terwijl een Donald en een v.d. Heijden wel de kans krijgen.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:47
|
|
Citaat: Heeft hij zich bij Ajax onmogelijk gemaakt door wat dan ook?
Ik vind het, op het zachts gezegd, raar dat hij totaal geen kans krijgt, terwijl een Donald en een v.d. Heijden wel de kans krijgen.
Dit volg ik niet helemaal, wat bedoel je nu precies met je eerste vraag?
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:52
|
|
Misschien heeft hij zich op persoonlijke vlak onmogelijk gemaakt dat ze bij Ajax niets meer met hem te maken willen hebben.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:58
|
|
Misschien heeft hij zich op persoonlijke vlak onmogelijk gemaakt dat ze bij Ajax niets meer met hem te maken willen hebben.
Dat zou kunnen, al denk ik dat als ze echt niks meer met hem te maken willen hebben z'n contract wel was ontbonden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 18 mei 2010 13:23
|
|
Hij heeft een tijdje ongemotiveerd rondgelopen. Dat heeft hem intern bij Ajax wel een mindere naam bezorgd.
Verder sluit ik me aan bij de bijdrages van JohnDylan hier. Tot slot hoor ik van de tegenstanders graag 'waarin' Manucharyan in hun ogen dan te kort schiet. Op vlak van voetbaltechnische kwaliteiten met andere woorden. 'Hij is me niet opgevallen' vind ik namelijk nogal een vreemd argument.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 18 mei 2010 14:08
|
|
Citaat: Hij heeft een tijdje ongemotiveerd rondgelopen. Dat heeft hem intern bij Ajax wel een mindere naam bezorgd.
Dat was natuurlijk ook wel logisch aangezien hij geen kans leek te maken op een plaats bij het eerste doordat de trainers oogkleppen op hadden. Ik begrijp dat hij zich niet 100% inzette in zijn zoveeste wedstrijd voor Jong Ajax.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Wo 19 mei 2010 23:49
|
|
Citaat: Hij heeft een tijdje ongemotiveerd rondgelopen. Dat heeft hem intern bij Ajax wel een mindere naam bezorgd.
Dat was natuurlijk ook wel logisch aangezien hij geen kans leek te maken op een plaats bij het eerste doordat de trainers oogkleppen op hadden. Ik begrijp dat hij zich niet 100% inzette in zijn zoveeste wedstrijd voor Jong Ajax.
Ongemotiveerd rondlopen is NOOIT logisch als je bij Ajax voetbalt. Je moet altijd vechten voor een plek, ook als de trainer niet kijkt
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 20:45
|
|
Armenië - Oezbekistan 3-1
Manucharyan (2), Mkhitaryan; Geynrih.
Manucharyan heeft het in de Jupiler League goed gedaan, en nu scoort hij weer twee keer, ook al is het niet de beste tegenstander. Moeten we Manucharyan terughalen bij AJAX voor de selectie of moet AJAX hem maar weer verhuren of verkopen? Ik zou echt niet weten op dit moment wat me Manucharyan moeten doen, het ligt vooral aan welke spelers er zullen vertrekken, want als Suarez en Rommedahl weggaan dan kan je Manucharyan best een kans geven. Ik twijfel een beetje, wie is ervan overtuigd dat Manucharyan een kans moet krijgen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 20:56
|
|
Lees de laatste pagina's van deze topic eens door zou ik zeggen...
En voor alle duidelijkheid: natuurlijk meteen een kans geven in de Ajaxselectie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 23:49
|
|
Een kans verdient hij zeker, we zitten niet heel ruim in de buitenspelers en hij heeft het niet slecht gedaan in de eerste divisie. Ik ben daarom benieuwd wat hij in de voorbereiding zal laten zien.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 16:56
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=YmV4wWXI-p4 De goals en nog een actie.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 17:50
|
|
Die 2e treffer van Edgar is een erg mooi doelpunt!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 18:10
|
|
Zijn kwaliteiten druipen er vanaf. Edgar, verras ons alsjeblieft. Het zou fantastisch zijn.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 18:21
|
|
Valt je iets niet op aan die tweede doelpunt, Pablo?
|
DIMC85
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:19
|
|
Citaat: Zijn kwaliteiten druipen er vanaf. Edgar, verras ons alsjeblieft. Het zou fantastisch zijn.
Dit ziet er erg goed uit, ik heb eerder getwijfeld aan zijn kwaliteiten maar hoor/lees en zie de laatste tijd een hoop goede dingen. Ik nijg steeds meer om te zeggen, geef hem een kans.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:19
|
|
In dat tweede doelpunt van Manucharyan zie je zijn tweebenigheid naar voren komen. Met die youtubefilmpjes heb ik verder niks omdat je meestal alleen de goede dingen naar voren ziet komen.
Het was dus logisch dat Manucharyan niet mee ging naar Curaçao met Ajax, omdat Manucharyan interlandverplichtingen had.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:53
|
|
Citaat: Valt je iets niet op aan die tweede doelpunt, Pablo?
Tuurlijk wel. Het gevoel waarmee hij met zijn chocoladebeen die bal heerlijk in de bovenhoek legt. Dat hebben alleen de rasvoetballers. Yassine, hier raak ik oprecht blij van. Dit ís voetbal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 20:10
|
|
Tuurlijk wel. Het gevoel waarmee hij met zijn chocoladebeen die bal heerlijk in de bovenhoek legt. Dat hebben alleen de rasvoetballers. Yassine, hier raak ik oprecht blij van. Dit ís voetbal.
Ik raak minstens even blij wanneer ik zie wat hij doet zo rond de 40sec. doet, het lukt misschien niet helemaal, maar kijk naar zijn explosiviteit.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 21:28
|
|
Ik raak minstens even blij wanneer ik zie wat hij doet zo rond de 40sec. doet, het lukt misschien niet helemaal, maar kijk naar zijn explosiviteit.
Dat is toch die bal die hij uiteindelijk voorlangs schiet? hij gaat z'n man daar mooi voorbij!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 22:27
|
|
Ook dat inderdaad, Pushkin. Verwacht je dat Jol hem een kans gunt?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 22:37
|
|
Citaat:
Het zijn eigenschappen waar voor Sulejmani destijds 16 miljoen euro's is betaald. De beste man liep gewoon al rond in eigen huis.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 23:05
|
|
Citaat: Het zijn eigenschappen waar voor Sulejmani destijds 16 miljoen euro's is betaald. De beste man liep gewoon al rond in eigen huis.
Onvoorstelbaar dat deze vent nog geen echte kans heeft gehad......ze zijn toch niet blind mag ik hopen??
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 23:12
|
|
Hij heeft heel veel pech gehad met blessures, Ad. En weer kon hij opnieuw beginnen, op een gegeven droop de desinteresse van hem af in Jong Ajax. Eigenlijk sinds z'n verhuur bij Haarlem is het gaandeweg beter gegaan.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 23:37
|
|
Niet om het een of ander maar dit soort goals zie je op elk niveau weleens ook bij niet-rasvoetballers. Ik zeg dit niet om Edgar af te kraken maar zou je ook zo euforisch zijn geweest als ik het tenue en het hoofd van een Lurling of Reuser zwart had gemaakt en je een goal van hun had laten zien? Want zij hebben er op identieke subtiele wijze zo ook weleens een gemaakt.
Ik sluit me dan ook eerder aan bij Revo want juist die actie verraad snelheid, enige techniek en gogme.
|