Auteur
|
Bericht
|
TheFunix
Forum berichten: 7
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 19 feb 2010 23:17
|
|
Drie keer scoren in één wedstrijd is knap, hopelijk is hij op de weg terug. Het is altijd al een talent geweest, maar jammer dat hij zo vaak geblesseerd is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 07:19
|
|
Hij was vaak geblesseeerd, mede door slechte begeleiding. Maar die blessures zie je de afgelopen twee seizoenen amper meer.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 07:25
|
|
De vierde goal van AGOVV wat van Manucharyan pure klasse. Hoe die de bal precies klaar legt voor Bruinier. Hopelijk zet die zijn lijn door en krijgt die volgend jaar bij Ajax ook een eerlijke kans.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 12:22
|
|
Citaat: Hij was vaak geblesseeerd, mede door slechte begeleiding. Maar die blessures zie je de afgelopen twee seizoenen amper meer.
Maar wat houdt Ajax tegenwoordig dan nog tegen om die jongen gewoon bij de groep te houden? Tot wanneer loopt z'n contract?
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 12:34
|
|
2011, als hij nou zo door blijft presteren lijkt het me logisch dat hij volgend seizoen in de voorbereiding in ieder geval een paar wedstrijdjes mag spelen en zich mag bewijzen op trainingen met de 1e selectie.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 12:35
|
|
Een ding is wel zeker, hij klopt wel degelijk steeds harder op de deuren van de ArenA weer.
Zouden we dan volgend seizoen toch een erg talentvolle rechtsbuiten weer (terug) mogen verwelkomen?
Ben eigenlijk benieuwd wat Jol vind van Edgar op dit moment. Jammer dat journalisten dat nog niet gevraagd hebben.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 12:54
|
|
Is het nou eigenlijk een rechts of linksbuiten, of kan hij beide? Volgens mij kan hij zowat overal in de aanval, dus zou het een hele handige wissel zijn in ieder geval al.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 13:17
|
|
Het is in ieder geval een linkspoot, maar hij stond inderdaad op rechts gister. Beetje het Elia en Robben effect. Naar binnen trekken en uithalen.
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 13:45
|
|
Citaat:
Het is je vergeven ;) We zijn hier om elkaar te helpen toch hehe
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 20 feb 2010 15:16
|
|
Net samenvatting even bekeken, maar genoeten van Manucharyan. Mocht hij zo door gaan dan zeker een kans geven in de voorbereiding.
Pushkin ik hoop dat je gelijk gaat krijgen, zou Manucharyan je column hebben gelezen ofzo?
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 20:55
|
|
Manucharyan blijft het goed doen bij Agovv. Hij scoorde vandaag de 2-1 tegen Telstar.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 21:26
|
|
Zijn 11de doelpunt in 20 wedstrijden dit seizoen en al zijn 5de in 3 wedstrijd voor AGOVV. Voor een jongen die toch vooral als buitenspeler speelt zijn dan zeer goede cijfers. Hopelijk overtuigen deze cijfer Jol ervan dat hij Manucharyan in de aankomende voorbereiding een kans bij Ajax moet geven. Met Sulejmani en Manucharyan heeft Ajax twee spelers die redelijk vergelijkbaar zijn qua op welke posities ze spelen en die twee kunnen elkaar dan beconcureren. Zeker als Suarez zou vertrekken is het handig om Manucharyan erbij te hebben. Sulejmani en Manucharyan kunnen ook beide prima naast Pantelic in een systeem met twee spitsen terecht.
Iedereen weet dat ik een hopeloze Manucharyan fan ben maar hopelijk overtuigt hij nu steeds meer mensen van zijn kwaliteiten.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 22:10
|
|
Nou jij bent niet zijn enigste fan hoor, sinds ik hem heb zien spelen tegen barcelone een aantal jaar geleden ben ik helemaal verkocht. Jammer dat hij het alleen nog niet helemaal waar heeft kunnen maken. Ik hoop dat hij volgend seizoen een eerlijke kans gaat krijgen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 22:19
|
|
Citaat: Nou jij bent niet zijn enige fan hoor, sinds ik hem heb zien spelen tegen barcelone een aantal jaar geleden ben ik helemaal verkocht. Jammer dat hij het alleen nog niet helemaal waar heeft kunnen maken. Ik hoop dat hij volgend seizoen een eerlijke kans gaat krijgen.
Klopt ik ben gelukkig niet de enige, zeker op dit forum zijn er een redelijk aantal mensen die Manucharyan op zijn kwaliteiten beoordelen en niet alleen op de fysieke problemen die hij in het verleden had, wat op andere fora wel vaak het geval is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 22:31
|
|
Citaat:
Iedereen weet dat ik een hopeloze Manucharyan fan ben maar hopelijk overtuigt hij nu steeds meer mensen van zijn kwaliteiten.
En toch stelde je enige weken terug nog voor om Manucharyan te betrekken in een ruil met Chadli.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 22:36
|
|
Citaat:
En toch stelde je enige weken terug nog voor om Manucharyan te betrekken in een ruil met Chadli.
Deed ik dat echt? Misschien heb je gelijk maar dat zal dan waarschijnlijk zijn geweest omdat ik (eigenlijk nog steeds) betwijfel dat Manucharyan een faire kans bij Ajax gaat krijgen.
|
Johan-AJAXFan
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 23:17
|
|
Ik ben ook een Manucharyan-fan hij was de rede dat ik Haarlem volgde en altijd als die scoorde keek op jupiler leugue en bij Agovv volg ik hem natuurlijk ook maar waarom speelt die laatste tijd eigenlijk niet ik kan op de agovv site niet vinden of die geblesseerd is ofzo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 23:21
|
|
Gebruik wat meer punten, Johan.
Hij heeft een gekneusde voet: http://www.soccernews.nl/news/88040
|
Bart
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 10:38
|
|
Hij speelde gisteren weer mee en maakte de vijfde goal voor Agovv. Ze hebben door de overwinning op de Graafschap zich ook geplaatst voor de Play-offs waar ze tegen Eindhoven moeten.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:10
|
|
Toch leuk dat hij het redelijk doet bij AGOVV, maybe is het een laatbloeier. Hij zal sowieso niet de superspits worden als gehoopt, maar denk dat hij binnen 2-3 jaar wel een goede spits voor een subtopper kan zijn in Nederland.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:37
|
|
Zou een prima speler zijn voor het komende jaar binnen Ajax. Kan op elke positie in de aanval terecht en laat dit jaar zien dat die kwaliteit heeft. De voorgaande is er nooit een eerlijke kans aan hem gegeven ondanks dat die het aardig deed bij Jong Ajax. Hopelijk krijgt Manucharyan een eerlijke kans in de voorbereiding van Jol, al vrees ik een beetje voor.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:39
|
|
Mag wel weg, bij AGOVV speelt hij nou ook weer niet zo goed dat hij bij Ajax in de selectie hoort. Mag ook wel weg van Ajax, ben ik van overtuigd.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:51
|
|
Doet het bij Agovv gewoon aardig al is het moeilijk om het op een samenvatting te zeggen. Het is jammer dat die een paar weken geblesseerd was zodat die zijn goede lijn niet kon doorzetten. Ik denk ook wel dat die weg mag van Ajax. Scheelt voor Ajax toch weer een salaris.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 11:46
|
|
Ach hij heeft iets van 30 wedstrijden gespeeld dit seizoen, waarbij hij 14 doelpunten heeft gemaakt en een stuk of 6 a 7 assists. Geen slechte prestatie voor een vleugelspeler, zeker als je meeneemt dat hij in de eerste seizoenshelft bij een abominabel slecht Haarlem heeft gespeeld.
Er is in ieder geval een ding waar ik blij om ben en dat is dat we met deze cijfers wel af zijn van het stigma dat hij profvoetbal fysiek niet aankan. Dat hoeft in ieder geval geen reden te zijn om hem af te schrijven. In de eerste divisie wordt misschien slecht gevoetbald maar het is wel 'opportunistisch vechtvoetbal'. Zelf valt mij z'n explosiviteit af en toe nog tegen maar verder vind ik dat je best de kwaliteiten kunt zien bij hem. Het moeilijke is dat je wedstrijden niet 1 op 1 kan schakelen naar eredivisie niveau. De Zeeuw en Huntelaar heb ook nooit ergens op een Ajaxforum genoemd zien worden als versterking na hun eerstedivisieprestaties. Op basis daarvan was ook niemand overtuigd, Huntelaar werd zelfs door Groningen te licht bevonden. Waar het bij eerste divisiespelers uiteindelijk altijd om gaat is of ze de kwaliteiten voor een hoger niveau ook hebben. Je hebt spelers zoals Stefan Jansen (scoorde er ooit meer dan 30 maar heeft het bij NEC nooit waar kunnen maken) en Donny De Groot (zelfde verhaal maar dan bij Utrecht) die gemaakt zijn voor de eerste divisie maar op een hoger niveau door het ijs zakken. En je hebt spelers zoals Honda, El Hamdaoui, De Zeeuw, Huntelaar die die stap wel hebben kunnen zetten. Ik heb bv. ook nooit iemand gehoord die enthousiast werd van Bastos bij Excelsior maar feit is dat hij wel de halve finale CL speelt met Lyon dit seizoen. De vraag is of Manucharyan de kwaliteiten heeft voor die stap omhoog, zelf denk ik van wel.
Als vleugelspeler heb je een aantal zaken nodig:
- een goede aanname
- een goede acceleratie op de eerste meters
- een voorzet
- een goede persoonlijke actie
- doelgerichtheid
- spelinzicht
Vergelijk heb hem op die zaken en hij wint het het van 80% van alle eredivisievleugels. Spelers zoals Beerens en Stoch zijn namelijk niet zo geweldig als de media soms doen voorkomen. Het moet natuurlijk ook op zijn plek vallen voor Manucharyan. Maar als vleugel is hij onmogelijk slechter dan Eriksen die daar dit seizoen 'gebruikt' wordt. Dus een plaats bij de selectie komend seizoen lijkt me logisch.
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 11:52
|
|
Ik ben het met je eens, Pushkin.
De vraag is alleen zal die wel een eerlijke kans krijgen onder Jol. Afgelopen zomer was er in de voorbereiding ook een kans om hem bij het eerste elftal te halen. Jol klaagde over te weinig buitenspelers in zijn selectie, maar ze lieten Manucharyan wel heel makkelijk vertrekken naar Haarlem zonder tijd in hem hebben gestoken. Ik hoop dan ook dat die een kans krijgt bij Ajax de komende voorbereiding, maar ik denk het niet.
|