Geregistreerd: 22-12-2010 Forum berichten: 531 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 10:53
Zo, dat is een hele verzameling. Leuk ook dat je shirts hebt van wat minder bekende clubs, ik persoonlijk vind een shirt van Barcelona met Messi of Ronaldinho nogal saai.
Doe dan een shirt met een grappige voetbalnaam erop ofzo.
Geregistreerd: 24-08-2008 Forum berichten: 790 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 18:20
Citaat:
Zo, dat is een hele verzameling. Leuk ook dat je shirts hebt van wat minder bekende clubs, ik persoonlijk vind een shirt van Barcelona met Messi of Ronaldinho nogal saai.
Shirt van Ronaldinho moest ik toen kopen, ik was zo gek van hem. Ik was hem trouwens vergeten in mijn post heb het nu aangepast en van alles een goed plaatje neer gezet.
Geregistreerd: 14-07-2010 Forum berichten: 476 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Dronten/Enschede
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 20:46
Citaat:
Ja ik heb zelf ook liever een shirt van een wat kleinere club of van een klein land en als ik een shirt van bijv. Barca dan zorg ik er altijd wel voor dat er een niet zo bekende naam op komt te staan
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Za 30 jul 2011 10:52
Ik zou graag dat zwarte uitshirt van Barca willen, dat thuis shirt van Real Madrid ( beide dit seizoen ) en inderdaad nog 1 van Arsenal, Liverpool of Spurs willen hebben!
Geregistreerd: 05-09-2010 Forum berichten: 253 Nieuws reacties: 4 Woonplaats: Zuidwolde
Geplaatst: Za 30 jul 2011 14:45
Citaat:
Ik zou graag dat zwarte uitshirt van Barca willen, dat thuis shirt van Real Madrid ( beide dit seizoen ) en inderdaad nog 1 van Arsenal, Liverpool of Spurs willen hebben!
Real Madrid thuis dit jaar is ook vet ja! Uitshirt van Barca ook wl vet, maar thuisshirt is echt lelijk dit jaar.
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Za 30 jul 2011 16:09
Het thuis shirt vind ik niet lelijk van Barca, maar dat zwarte uitshirt vind ik vele malen mooier! Real Madrid thuis gewoon prachtig dat goud met dat kraagje.
Geregistreerd: 17-04-2009 Forum berichten: 177 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 aug 2011 22:40
Citaat:
Want die prijzen zijn echt super laag; hoe komt dat? Neppers?
Edit: Op AN hebben ze het er over dat het waarschijnlijk geen neppe shirts zijn maar wel afgekeurd zijn door kleine foutjes, maarja voor 20 euro wil ik best een voetbal shirt met een minuscuul foutje
Had je broer zn shirt al binnen? Zo ja, wat is de kwaliteit? nep zeker?
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 64 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Kesteren
Geplaatst: Ma 15 aug 2011 23:24
Citaat:
Ik heb tegenwoordig een verzameling van ongeveer 30 shirts, ik zal later ff een overzichtje maken met de mooiste, met foto's en mogelijke verhalen.
Bij deze, een paar van mijn shirts uitgelicht, met het verhaal er bij.
Mijn mooiste shirts:
Portman Kunis United 2011
Mijn laatste aankoop. Een shirt van een 11 divisieclub van de Texaanse zaalvoetbalcompetitie. Zag dit shirt ergens op internet staan en was meteen verkocht. ik moest en zal er hebben. Dit shirt is tevens een verwijzing naar lesbische seks (Nathalie Portman en Mila Kunis in Black Swan). Mijn bijnaam staat achterop.
Nederlands Elftal 2006
Voor het WK2006 gekocht. De aanbieding was als Nederland wereldkampioen zou worden, dan kreeg ik mijn geld terug. Mijn eigen voornaam staat achterop.
Ajax 2006/2007
Destijds gekocht na de wedstrijd tegen Heerenveen. Het is mijn enige officiele shirt van Ajax. Daarom ook het pronkstuk. Op de achterkant staat nummer 11 en mijn achternaam.
Celtic 2008/2009
Gekregen van mijn zus toen ze in Glasgow terugkwam. Ze weet dat ik een voorliefde heb voor bijzondere figuren of namen uit het voetbal. Vandaar dat deze (scheef) bedrukt is met Vennegoor of Hesselink. 1 van de langste namen ooit uit het voetbal.
Hull City 2009/2010
Gekregen voor mijn verjaardag. Na het filmpje te hebben gezien over Jimmy Bullard ben ik fan voor het leven en heb daarom ook dit shirt gekregen.
NEC 2008/2009
Als vriend van een seizoenskaarthouder ben ik verdomde vaak in de Goffert geweest. Daarom is NEC een beetje mijn tweede clubje geworden. Ik wilde al heel lang een shirt en toen Van Beukering er weer speelde heb ik niet getwijfeld. Cultheld!
Manchester United 2008/2009
Na de stadiontour door Old Trafford wilde ik natuurlijk een shirtje hebben. Ik moet altijd zo lachen als Evert Ten Apel in FIFA de naam Carrick uitspreekt. Daarom wilde ik een shirt hebben met 'Kerk' achterop.
Voor de rest heb ik nog shirts van:
West Ham United, Real Madrid, Engeland, 2x neppe Barcelona, Paris Saint Germain, Sparta Praag, Atheltico Madrid, namaak Chievo Verona, Afghanistan, nog een neppe NL elftal, goedkope Manchester United en nog 3 neppe Ajax shirts.