Ik ben nog van de oude stempel speel veel liever WW II Shooters.. Dus ik ben gestopt bij COD 2.. Heb in heel mn leven iets van 1000 uur online COD gespeelt.. Heb ook wars gespeeld 2vs2 / 5v5 en hoogste positie van ons ooit op clanbase was 2v2 (8ste) en 5v5 (7de)...
Hadden toen ook een eigen server, waar ik best wat online op was, samen met een maat van waren wij de tactics aan het oefenen.. Home-map was toen Carentan..
Weet nog dat ik toen een jaar of 16 was.. Mn ouders vonden dat nooit leuk dat ik de pc in bezit had...
Tegenwoordig speel ik het soms nog op LAN-party's..
Speel wel nagenoeg alleen TDM of Hardcore TDM, maar pas op, ik schop hard kont haha!
Af en toe in een gekke bui Headquarters, Domination, Demolition of CTF.
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 9 aug 2011 11:14
Ik speel alleen maar Hardcore! Dat andere vind ik maar niks, moet je veelste lang op iemand schieten, is je magazijn leeg is nog dat mannetje niet dood!
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 9 aug 2011 11:15
Citaat:
Haha, die hidding tactics, geniaal!
Willen jullie af en toe potje Black Ops doen dan ? Voeg me toe: denpingelaar, ik speel op de PS3.
Was van de week aan het spelen, naja ik bedoel eergisteren en daar had iemand 223 kills en 2x dood :O!
Ik voeg je wel toe. Stormrage22 is de naam
Ok zal je accepteren als ik online ben! Heeft iemand headset ? Ik namelijk wel
Sincere als ik eraan denk voeg ik je straks even toe :)
Ik speel alleen maar Hardcore! Dat andere vind ik maar niks, moet je veelste lang op iemand schieten, is je magazijn leeg is nog dat mannetje niet dood!
Headshot dude..Altijd dood..Regelmatig potjes dat ik boven de 25 kills heb. Pas nog in Jungle 34/4 ofzo. Je kan ze bij mijn fileshare zien ;) haha.
Voeg me maar toe, zal eind middag/ begin vd avond nog wel online zijn.
Waar spelen jullie mee?
Ik met:
Galil+silencer
Magnum+speed reloader
Ghost pro
Sleight of hand pro
Marathon pro
(en dan claymore, nova gas en grenade)
Geplaatst: Di 9 aug 2011 11:58
Ik speel nu met een k*t wapen omdat ik net een prestige omhoog bent gegaan!
My Weapon Class:
AUG of Galil + Silencer
Python + Speed Reloader
Frag - Flashbang - Claymore
Scavenger Pro - Sleight of Hand Pro - Hacker Pro
Mijn Sniper Class is:
L96A1 of die Classified ( als je ze allemaal gekocht heb )
CZ75 + Full Auto Upgrade
Frag - Flashbang - Claymore
Ghost Pro - Scout Pro - Hacker Pro
Ik heb altijd een stront hekel om op iemand zijn claymore te stappen vandaar dat ik overal hacker heb! Nu speel ik met de Enfield + Silencer, Cz75, Frag, Flashbang, Claymore, Scavenger, Warlord & Hacker.. Moet de rest nog vrijspelen!
Meestal zit ik ook boven de 25+ kills, maar als ik mijn dag niet heb dan kan het wel eens zijn dat ik maar 5 - 10 kills heb en dat ik dan ongeveer 30+ keer dood ben!
Ik speel nooit Hardcore omdat ik er absoluut niet tegen kan om te wachten met spawnen. Met games zoals S&D of Headquarters heb ik er minder moeite mee, omdat dat bij de game hoort.
Ik speel momenteel eigenlijk alleen maar Domination. TDM ben ik mee gekapt omdat ik liever geen kill-limiet heb, ivm met killstreaks enzo (niet dat ik vaak hoge killstreaks heb, maargoed). Maar ik heb niet zoveel problemen met andere games. Zolang het maar geen CTF is (spawntijd, haha).
Ik speel met verschillende wapens. Momenteel veel deze class:
Aug + Dual Mag
CZ75 met Full Auto
Ghost Pro
Sleight of Hand Pro
Hacker Pro
Motion Sensor, Flashbang, Frag Grenade
Maar ik wil ook wel eens met Famas/Galil + Silencer/Dual Mag spelen. En als de map het toelaat waag ik me nog wel eens aan de PSG.
Headset is aanwezig hier!
En sincere, ik voeg je zo wel toe.
Ga wel vrijdag op vakantie, dus ik zal de komende tijd niet veel online zijn.
Ik gebruik die Kiparis ook wel eens..maar dan met grip en lightweight + marathon. Lekker rondrennen haha, vooral bij hardcore TDM kan dat goed.
Ik heb vooral een pesthekel aan snipers of van die mannetjes die in een donker hoekje 10 minuten wachten tot er af en toe iemand langskomt.
Ik loop altijd gewoon rond en vertrouw op mijn reactievermogen, en die is vrij goed meestal haha..
Geplaatst: Di 9 aug 2011 12:16
Kiparis gebruik ik ook altijd zodra ik hem vrijgespeeld heb! Inderdaad om een beetje door die map te racen, haha! Ook zodra ik de Ak47 vrijgespeeld heb ga ik daar meespelen, gewoon het beste wapen!
Maar Stormrage, Demolition hardcore heeft geen spawntijd als ik dat goed heb!!! Dat speel ik meestal!
Ik heb jullie beiden toegevoegd, moet over 20 minuten autorijden zal daarna wel online zijn denk ik!
Zat net deze te bekijken op youtube, hij is niet slecht:
De Kiparis?! Alsjeblieft zeg, veel slechtere wapens zijn er niet te vinden. Ja, de Uzi en bijna alle SMG's..
Ik merk wel dat ik defensief moet spelen. Als ik ga rushen kan ik er geen zak van, haha. Heb wel één rushclass gemaakt met de SPAS-12 en silencer. Die is best goed
Maar ik ga nu spelen, voeg jullie allebei toe.
Geplaatst: Di 9 aug 2011 12:26
Ik ga nu rijden, ben er over uurtje of anderhalf! Misschien kom ik dan wel ff online :) Zal ik je ff laten zien hoe je moet spelen, hahaha..
Mijn KD zit op 1.71 dacht ik.
Die van een vriend van mij waar ik ook vaak op speel 2.11.
Ja zo'n score (boven de 100 kills) kan natuurlijk alleen als de teams aardig gelijkwaardig aan elkaar zijn. Anders zijn die potje veel sneller voorbij. En zo te zien is het ook nog in groundwar (9 tegen 9).