Auteur
|
Bericht
|
Peter79
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 11:50
|
|
Citaat: Het slechte weer is ook wel iets voor Mollema, hij is echter ziekjes dus kunnen we doorstrepen.
Verder bij een natte afdaling kun je dus helemaal tijd winnen. Samuel Sanchez kan zomaar een minuut wegrijden in de afdaling van de Tourmalet (die echt gevaarlijk is, zeker bij een nat wegdek). Voeckler kan hier ook tijd goed maken, jammer dat hij geel heeft anders zat hij ook in de aanval.
Mss dat Chavanel ook wel gaat aanvallen, ook totaal nog niet gezien. N. Roche kan mss ook wat leuks voor AG2R.
Peter/Bart wat denken jullie van Taaramee? Zou hij al meekunnen of komt hij nog tekort?
Chavanel heeft veel last gehad van zijn val, dagen achteraan gereden dus die zal hopen op betere tijden.
Taaramae zie ik toch vooral als man voor het middengebergte die net tekort komt in het hooggebergte. Beetje categorie Roche maar wie weet verrast hij alles en iedereen. Na het afstappen en veel tijd verliezen van een aantal kopmannen lijkt deze Tour voor mannen uit de 2e rij wel de ideale kans om top 10 te rijden voor het klassement. Elke Tour heeft ook zijn verrassing dus benieuwd wie dat deze Tour gaat worden. Uit persoonlijk belang hoop ik op Velits .
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 11:53
|
|
Citaat: Je voorspelling dat Euskatel iemand meestuurt in de ontsnapping komt zo te zien uit.
Was ook een veilige voorspelling, Euskaltel valt altijd aan in hun 2e huis (de Pyreneeen). .
Ik had wel iemand van Saxo verwacht als ik eerlijk ben, ploeg van Contador is niet zo heel sterk dus een pion vooruitsturen welke later nog nut kan hebben zou slim zijn geweest.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 11:55
|
|
Ik snap dat je op Velits hoopt, maar ik zag hem gisteren op 8km van de streep weer een jasje uitdoen om Boom terug te halen. Kan me voorstellen dat dat niet ideaal is. Al moet ik ook weer zeggen in de stromende regen is op kop fietsen het ideaalst (krijg je niet al dat gespetter in je gezicht van je voorganger).
Ik had ook Saxo en Leopard verwacht. Omdat bij Rabo Mollema niet fit is, Boom gisteren meezat en Garate al naar huis is vind ik het logisch dat daar niemand van mee is. LTD bij Gesink en Barredo bij L.L.
Ik mis net Vacans in de kopgroep.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 12:26
|
|
Citaat: Ik snap dat je op Velits hoopt, maar ik zag hem gisteren op 8km van de streep weer een jasje uitdoen om Boom terug te halen. Kan me voorstellen dat dat niet ideaal is. Al moet ik ook weer zeggen in de stromende regen is op kop fietsen het ideaalst (krijg je niet al dat gespetter in je gezicht van je voorganger).
Ik had ook Saxo en Leopard verwacht. Omdat bij Rabo Mollema niet fit is, Boom gisteren meezat en Garate al naar huis is vind ik het logisch dat daar niemand van mee is. LTD bij Gesink en Barredo bij L.L.
Ik mis net Vacans in de kopgroep.
Leopard zal de koers gaan dragen denk ik, die gaan met de hele ploeg vooran rijden straks en mensen er af laten wapperen. Evans had er ook goed aan gedaan om iemand vooruit te sturen.
Over een kleurloze Tour gesproken, op die tactsiche dubbelaanval van Tiralongo & Vino na rijdt de ploeg van Astana ook als een stel zombies rond........
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 12:33
|
|
Gisteren zat Grivko toch ook mee?
Er zijn ploegen die ik nog helemaal niet heb gezien.
-Katusha (aardige sprinter maar verder nog helemaal niets)
-Liquigas ( Doen die mee?)
-Saur-Sojasun (Had ik toch ook veel meer mee verwacht in de etappe's)
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 12:48
|
|
Citaat:
Ik wist niet eens dat die ploeg bestond?
Het is op TV, dus ik ben al aan het kijken. Er is een groepje vooruit met o.a. G. Thomas en Roy.
Gestopt
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 13:09
|
|
Kijk 5 posts boven je en ik wist dat al om kwart voor 12 ..
Een aantal renners fietsen met publiekelijk toegangelijke SRM waarden (heartbeat, snelheid, wattage en cadans)
link
Gallopin (ploegleider radioshack): It will be a surprise if Andreas (Klöden) is there.
Ploegleider verwacht niet veel van Andi Klöden na zn val in de etappe naar Supper-Besse
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 14:11
|
|
Citaat: Gisteren zat Grivko toch ook mee?
Er zijn ploegen die ik nog helemaal niet heb gezien.
-Katusha (aardige sprinter maar verder nog helemaal niets)
-Liquigas ( Doen die mee?)
Liquigas doet mee ja, anders was Basso er niet hé. Katusha zal zich door het dopinggedoe van Kolobnev niet te veel in de picture rijden. Saur zat gister nog in de kopgroep met Engulent, maar die ploeg is erg klein, dus zitten weinig renners bij die een rol kunnen spelen. Had ze wel vaker in ontsnappingen verwacht. Lampre heb ik ook niet tot weinig gezien deze tour. Niet zo gek, want Pettachi is niet in vorm, en Cunego is tot nu toe onopvallend geweest.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 14:53
|
|
Hoogerland en Chavanel op zoek naar de kopgroep, Kreuziger die op jacht gaat naar dat duo. Het begint nu echt.
Gestopt
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 15:02
|
|
Leuk dat Hoogerland in de aanval gaat. Wil z'n trui behouden, dat zou mooi zijn als het lukt. Hebben we Gesink in het wit en Hoogerland in de bollen.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 15:07
|
|
Citaat: Leuk dat Hoogerland in de aanval gaat. Wil z'n trui behouden, dat zou mooi zijn als het lukt. Hebben we Gesink in het wit en Hoogerland in de bollen.
Hij zal toch minimaal een stuk of 20 punten moeten pakken want voor de finish krijg je 40 punten. Johnny kraakt nu wel, was te verwachten. Maar, streep hem nooit door.
Gestopt
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 15:14
|
|
Ik zeg dom.. Had beter zaterdag in de aanval gegaan. Nog lekker 2 dagen gerust en dan gegaan. Maar dat maakt het niet minder leuk dat hij mee is.
Verspeelt onnodige energie zo.. Maarja tactisch rijden is nooit Johnny's sterkste kant geweest.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 15:15
|
|
Citaat: Ik zeg dom.. Had beter zaterdag in de aanval gegaan. Nog lekker 2 dagen gerust en dan gegaan. Maar dat maakt het niet minder leuk dat hij mee is.
Niks aan toe te voegen, ben het met je eens.
Wat gebeurt er met die Thomas, jongens. Slipt 2x weg, stapvoets door de bochten. Apart en zeer gevaarlijk!
Gestopt
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 15:20
|
|
Valpartij; precies op de plek waar Thomas slipte. Een bask gleed weg toen volgde er een paar en Voeckler reed tegen een auto aan.
Edit: Godver Robert
Gestopt
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:02
|
|
Blijkbaar niet herstelt van die val-partij dus..
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:04
|
|
Citaat: Blijkbaar niet herstelt van die val-partij dus..
Ik zit me he-le-maal te verbijten, geen zin meer om te kijken ook... Robbert was DE reden dat ik keek, niet dat ik geen wielren-fan ben hoor. Zelfs Fuglsang en Martin eraf, wat is dit?
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:08
|
|
Gesink valt me toch wel een beetje tegen hoor, ok hij is hard gevallen.
Maar toch al snel er af op du tourmalet, hij stuurde zelfs Barredo weg.
Ga maar joh leek hij te zeggen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:09
|
|
Weten jullie wat een valpartij met je doet?
Ik ben zelf ook wel al eens gevallen, gewoon in een trainingsritje. Hier heb je gewoon ontiegelijk veel pijn van. Ik heb daar minimaal 2 weken last van gehad.. Gesink klaagde eergisteren nog steeds over zijn rug, die kan gewoon niet beter. Ik had gehoopt van wel maar het blijkt dus niet.
Fuglsang weet ik niet waarom. Martin kan ik wel verklaren, namelijk het vele werken voor Cavendish in de laatste kilometers.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:17
|
|
Lijkt een dramatische dag voor de Rabo ploeg te worden, eerst Gesink, nu Sanchez en de enige die mee komt is Ten Dam. Ook zie ik Barredo nergens meer.
Voor Vacan ziet het er beter uit met Ruijgh in het peleton en die heeft nog een ploegmaat bij zich als ik het goed heb gezien.
Maar wat moeten er veel grote namen lossen joh, is Velits alweer terug in het peleton?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:20
|
|
Verwacht zo wel wat van de Schlek's rijden toch niet voor niets aan de leiding de gehele klim.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:27
|
|
Gesink 9 minuten achter de kopgroep...
|
AFCAjax-JB
Forum berichten: 178
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:29
|
|
Gesink 6 min achter, echt slecht, ik begrijp dat hij hard is gevallen, maar in het peleton moet je wel kunnen blijven rijden!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:31
|
|
Wat noem jij het peleton dan? De groep met alle klassementsrijders? Het is jammer dat hij moet lossen, maar ook zeer begrijpelijk!
Hopen dat Ten Dam wat leuks doet vandaag!
|
AFCAjax-JB
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:34
|
|
Nou zo staat het wel aangegeven ;) maar Hoogerland rijdt nu voor Gesink, echt respect voor die gozer.
|
AFCAjax-JB
|
Geplaatst: Do 14 jul 2011 16:35
|
|
Idd hopen dat Ten Dam gaat stunten en ik hoop ook dat Sánchez nog kan aan sluiten.
|