Voor mijn afstudeer scriptie aan de Hogeschool van Amsterdam doe ik een onderzoek naar Sociale media & voetbal. Nu heb ik daarvoor een vragenlijst opgesteld die max. 3 tot 5 minuutjes in beslag neemt. (geen open vragen)
Jullie zouden me echt heel erg helpen door deze vragenlijst even in te vullen. Ik kan jullie helaas geen boekenbonnen of ipads beloven maar jullie krijgen wel mijn eeuwige dank!
Vond alleen dit een vage vraag: Ik wil dat mijn favoriete Eredivisie club succesvol is.
Iedereen zeer eens ingevuld?
Dat wel, toch vind ik het in een bepaalde context geen rare vraag. Ik vind het veel belangrijker dat een club zijn visie uitstraalt (Ajax: Jeugdspelers die het eerste halen, aanvallend voetballen etc.) dan dat een club zeer succesvol is. Een Abramovic is bij Ajax wat mij betreft nooit welkom, al zou dat de kansen op succes natuurlijk behoorlijk vergroten;).
Ook ingevuld.. Zou je als je de uitkomst weet dat hier ook eens willen posten.. Dat ontbreekt namelijk vaak bij degene die hier om het invullen van een enquete vragen.