Geplaatst: Wo 24 okt 2007 21:12
|
|
Citaat: Van Geel weet niets af van interesse in Meeuwis
Bron: ELF
Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal. De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers. ,,Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn", aldus Meeuwis.
Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. ,,In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde", aldus Van Hintum. ,,En ze volgen hem nog steeds", bevestigd hij desgevraagd. ,,Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jonge zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax."
Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. ,,Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben", aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. ,,En ook niet in Marcel Meeuwis."
Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. ,,Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen."
|