Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Marcel Meeuwis
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Marcel Meeuwis
Maker: 343Bekeken: 6032
Status: InactiefBerichten: 6
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 24 okt 2007 21:12
Citaat:
Van Geel weet niets af van interesse in Meeuwis

Bron: ELF

Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal. De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers. ,,Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn", aldus Meeuwis.

Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. ,,In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde", aldus Van Hintum. ,,En ze volgen hem nog steeds", bevestigd hij desgevraagd. ,,Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jonge zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax."

Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. ,,Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben", aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. ,,En ook niet in Marcel Meeuwis."

Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. ,,Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen."
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 15:09
Citaat:
Roda JC legt Meeuwis snel langer vast

Bron: ELF

Roda JC heeft het contract van Marcel Meeuwis opengebroken en verlengd tot medio 2012. De oude verbintenis van de middenvelder liep tot de zomer van 2009.

Om te voorkomen dat de aanvoerder dan transfervrij zou zijn, was Roda er snel bij om de verbintenis te verlengen. Naar verluidt was onder meer Ajax geïnteresseerd in Meeuwis, die sinds vorige zomer in Kerkrade speelt.

Voor die tijd kwam hij uit voor VVV-Venlo, nadat hij zijn jeugdopleiding bij Willem II had genoten. Meeuwis groeide snel uit tot één van de bepalende spelers van Roda JC. Sinds een maand is hij aanvoerder van de ploeg van Raymond Atteveld.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 16:50
Het lijkt mij dat Meeuwis geen serieuze kandidaat meer was. Ik vermoed dat het afgelopen zomer tussen Meeuwis en Delorge ging.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Zo 18 nov 2007 10:16
Ik had altijd het idee dat Ajax nog op zoek was naar een goede stand-in voor Gabri. Heitinga vertrekt ook volgend seizoen en hij was meestal de stand-in als Gabri niet kon spelen op het middenveld. Het zou misschien kunnen dat het vertrouwen in Maduro is teruggekeerd en daardoor de interesse vervaagde.
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Zo 18 nov 2007 16:47
ze mogen ook wel zoeken naar een betere speler dan Gabri, Revo. Ik vind hem dit jaar geen schim meer van vorig seizoen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Zo 18 nov 2007 17:18
Citaat:
ze mogen ook wel zoeken naar een betere speler dan Gabri, Revo. Ik vind hem dit jaar geen schim meer van vorig seizoen.

Gabri is een dienende speler. In een elftal wat niet evenwichtig is opgebouwd zul je hem minder snel goed zien spelen. Als je echt een team en een elftal 'gebouwd' hebt dan heb je aan Gabri gewoon een prima kracht.
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Zo 18 nov 2007 17:38
Met een type-Davids erbij zal Gabri ook beter functioneren.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.605 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Marcel Meeuwis
Ga
Zoeken: