Auteur
|
Bericht
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 17:17
|
|
Citaat:
Die schermen maakt mij geen fluit uit, ik heb geen ticket maar weet iemand of tijdens de wedstrijd het supportershome open is? Anders zoek ik wel een kroeg op het Leidscheplein op.
Ik zat ook aan het supportershome te denken, gaan we daar kijken toch! Zou lachen zijn, ook met leden van AjaxFans. En anders inderdaad de stad maar in.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 17:23
|
|
Wordt een lange dag voor mij, eerst vanuit IJzendijke naar 040, dan naar Amsterdam en dan weer terug.. Toch een groot aantal uren reizen, misschien dat ik maar besluit om rechtstreeks vanuit Zeeland naar Amsterdam te gaan en mijn Laptop hier het weekend laat..
Wat doen we Seamen, het Home dan maar? Je herkent me aan mijn Demy de Zeeuw Shirt
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 17:31
|
|
Citaat: Wordt een lange dag voor mij,
Hier ook, Ajax - FC Twente en daarna met een zooi Boca Juniors - River Plate kijken.
Dezelfde zooi houdt me s'morgens gezelschap om Ajax de titel te zien winnen.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 17:41
|
|
Ik ga de matties ook eens bellen over supportershome is net zo leuk en dichtbij het vuur...
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 19:24
|
|
Citaat: Wordt een lange dag voor mij, eerst vanuit IJzendijke naar 040, dan naar Amsterdam en dan weer terug.. Toch een groot aantal uren reizen, misschien dat ik maar besluit om rechtstreeks vanuit Zeeland naar Amsterdam te gaan en mijn Laptop hier het weekend laat..
Wat doen we Seamen, het Home dan maar? Je herkent me aan mijn Demy de Zeeuw Shirt
Ik heb contact gehad met de iemand van supportershome via mail waarin ze me lieten weten dat Het kijken in de supportershome mogelijk is en enkel om 14:00 binnen en tijdens de wedstrijd is de deur dicht. Wat vind jij?
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 19:30
|
|
Nou dat wordt het Home dan maar. Ik bedoel dan zijn we meteen dichtbij en kunnen we met z'n alle richting het Museumplein.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 19:47
|
|
Lijkt mij gezellig, ik bedoel als er van het forum ook een aantal gaan, dan gaan wij ook absoluut daarheen om vervolgens met z'n allen richting museum te gaan. Wie is van plan om erheen te gaan ? (Home)
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:07
|
|
Citaat: Lijkt mij gezellig, ik bedoel als er van het forum ook een aantal gaan, dan gaan wij ook absoluut daarheen om vervolgens met z'n allen richting museum te gaan. Wie is van plan om erheen te gaan ? (Home)
Ik ga even overleggen met wat mensen die ik ken anders kom ik zeker.. Je hoort het morgen van me.
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:21
|
|
Lijkt me echt lachen om daar te kijken. Maar is er nog zoiets als een ledenlijst daar?
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:37
|
|
Citaat: Lijkt mij gezellig, ik bedoel als er van het forum ook een aantal gaan, dan gaan wij ook absoluut daarheen om vervolgens met z'n allen richting museum te gaan. Wie is van plan om erheen te gaan ? (Home)
Ik ga even overleggen met wat mensen die ik ken anders kom ik zeker.. Je hoort het morgen van me.
Prima!
Citaat: Lijkt me echt lachen om daar te kijken. Maar is er nog zoiets als een ledenlijst daar?
In principe kan je gewoon naar binnen. Ik heb er twee keer eerder gezeten al was dat niet voor een thuiswedstrijd. Maar aangezien ik heb gemaild en hun uitlegden dat je er 14:00 kon kijken zal het blijkbaar geen probleem zijn.
|
M
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:48
|
|
Aangezien ik jullie op de mogelijkheid van het home gewezen heb verwacht ik wel dat ieder van dit forum me minstens één bier komt brengen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:51
|
|
Citaat: Aangezien ik jullie op de mogelijkheid van het home gewezen heb verwacht ik wel dat ieder van dit forum me minstens één bier komt brengen.
Heb hier Hertog-Jan koud staan. kom maar halen?
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:51
|
|
Paar meldingen op Facebook/Twitter gezien dat verscheidene mensen op het grote scherm bij 'Bitterzoet' gaan kijken? ken het persoonlijk niet, Spuistraat moet het wezen.
|
M
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:53
|
|
Citaat: Aangezien ik jullie op de mogelijkheid van het home gewezen heb verwacht ik wel dat ieder van dit forum me minstens één bier komt brengen.
Heb hier Hertog-Jan koud staan. kom maar halen?
Welk deel begrijp je niet, de bren of de gen?
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:55
|
|
Is er geen kans dat het home snel vol is? Anders lijkt het mij een ideale plek om te kijken.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:56
|
|
Kan inderdaad, maar de kroegen in de stad zullen dat ook zijn.
Trouwens, ik kwam onderstaande net tegen, mochten we alsnog iets anders willen.
(Zijn ook nootjes!)
Citaat: De echte insiders weten er inmiddels al van. Voetbal kijken op groot scherm wordt gedaan in Bitterzoet. Zend dan vervolgens een wedstrijd van Ajax uit en de rapen zijn pas echt gaar. Vorige wedstrijd werd helaas nog verloren, maar volgende week worden we glansrijk kampioen. Onze wraak zal zoeter zijn dan vijf schepjes suiker in je thee. Het is een cliché, maar het kan snel gaan in de voetballerij. Of bij ons in de Bitterzoet. Indien we kampioen worden knallen we namelijk gewoon de muziek aan! Oh.. en voor een ieder die ongeduldig is: stiften zijn aanwezig. Mocht je dus echt niet kunnen wachten om die derde ster op je shirt te zetten, dan kan het.
Aanvang 13.30.
Gratis inloop.
De bar is geopend. Nootjes en chips zijn verzorgd.
Tot zondag aanstaande.
Met vriendelijke groet,
De directie.
(Rikkie Brusse & Stacey Dijkstra)
0634860711
www.bitterzoet.com
|
witte gullit
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 20:59
|
|
Hmm nootjes en chips, klinkt erg goed!
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 21:12
|
|
Dacht ik! Het is een klein stukje lopen vanaf Centraal. Dit lijkt me een prima keuze voor als er meer mensen heen gaan? Dan heb je dit, en het Home als backup. Hoe zien jullie dit? kijken op groot scherm is natuurlijk wel heerlijk!
|
witte gullit
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 21:23
|
|
Citaat: Dacht ik! Het is een klein stukje lopen vanaf Centraal. Dit lijkt me een prima keuze voor als er meer mensen heen gaan? Dan heb je dit, en het Home als backup. Hoe zien jullie dit? kijken op groot scherm is natuurlijk wel heerlijk!
Ik ga het even overleggen met mijn vrienden...
|
AFCACBS
Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 9
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 21:49
|
|
Ik weet ook nog niet waar ik ga kijken met een maat van me. Maar dat grote scherm in cafe Bitterzoet klinkt wel leuk, en sowieso inderdaad leuker kijken als het op groot scherm is!
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 21:54
|
|
Ben benieuwd wat Riejuh ervan vind. Nu ik dit allemaal zag vind ik het wel een heerlijk plekkie. Lekker gelijk vanaf inlooptijd naar binnen en feesten maar!
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:01
|
|
Is er genoeg ruimte? niet dat we met zn allen een uur voor tijd naar een andere kroeg moeten zoeken...
|
witte gullit
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:02
|
|
gewoon zorgen dat je er vroeg bij bent, mocht het dan vol zitten, kan je nog naar het home of iets anders.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:04
|
|
Citaat: Ben benieuwd wat Riejuh ervan vind. Nu ik dit allemaal zag vind ik het wel een heerlijk plekkie. Lekker gelijk vanaf inlooptijd naar binnen en feesten maar!
Dat café naast het CS ? wat mij betreft een prima idee hoor.. Ik ben erbij desnoods kom ik alleen uit het Zeeuwse land..
Heb nog nooit een kampioenschap van Ajax meegemaakt dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan. 7 jaar geleden was ik 14.. Ben tot mn eigen spijt ooit 1x naar dat stadhuisplein geweest (met mn toenmalige scharrel!, NOOIT meer)
|
AFCACBS
Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 9
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:23
|
|
Zal is aan mijn maat vragen wat die leuk lijkt, dat cafe klinkt gezellig!
|