Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » PSN offline
Ga
Zoeken:

Onderwerp: PSN offline
Maker: StormrageBekeken: 5096
Status: InactiefBerichten: 27
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Stormrage


Geregistreerd: 15-03-2011
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: Purmerend
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 23:57
Voor degenen die nog twijfelen welke games ze willen downloaden:
inFAMOUS is op zich een leuk spel, er zit alleen een héél groot nadeel aan. Het is Nederlands gesproken. We staan al niet bekend om ons fantastische acteerwerk, maar dit is echt dramatisch. Het klinkt gewoon niet. En het is vooral o zo opgedreund.

Het idee achter het spel is goed, maar dit doet veel afbreuk. Misschien dat je het nog over kan zetten naar Engels, maar dat weet ik niet. Mocht dat kunnen dan ga ik dat zeker doen.
Secretmaster


Geregistreerd: 10-08-2010
Forum berichten: 181
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Nijverdal
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:00
Citaat:
Voor degenen die nog twijfelen welke games ze willen downloaden:
inFAMOUS is op zich een leuk spel, er zit alleen een héél groot nadeel aan. Het is Nederlands gesproken. We staan al niet bekend om ons fantastische acteerwerk, maar dit is echt dramatisch. Het klinkt gewoon niet. En het is vooral o zo opgedreund.

Het idee achter het spel is goed, maar dit doet veel afbreuk. Misschien dat je het nog over kan zetten naar Engels, maar dat weet ik niet. Mocht dat kunnen dan ga ik dat zeker doen.


Ik heb Infamous en Dead Nation gekozen als spellen, bij mij is Infamous gewoon in het Engels.
Op naar de 4e ster!!
Stormrage


Geregistreerd: 15-03-2011
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: Purmerend
Geplaatst: Do 9 jun 2011 22:15
Citaat:

Ik heb Infamous en Dead Nation gekozen als spellen, bij mij is Infamous gewoon in het Engels.


Staat jouw PS3 misschien al standaard in het Engels ingesteld? Dat zou het verklaren.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.211.636 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » PSN offline
Ga
Zoeken: