Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 09:54
|
|
Citaat: Zeker vrienden van me die of of voor feyenooit zijn óf geen verstand van voetbal hebben, ben dan in staat om er een paar tegen de grond te rammen.
Ik neem aan dat het hier om één en dezelfde groepering gaat?
Hahahaha, ik doelde in principe op 2 verschillende groepen. Laat ik het anders zeggen dan.
1 groep die voor feyenooit is (én geen verstand van voetbal hebben) en 1 groep die af en toe voetbal kijkt en denkt dat ze weten hoe het zit.
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 12:04
|
|
Van onderschatting en gemakzucht zullen ze nu na de verloren bekerfinale iig geen last meer hebben. Hopelijk gebruiken ze hun revanche gevoelens goed in de vorm van een wereldpartij aankomende zondag ipv dat we na 20 minuten met 1-2 man minder staan door rode kaarten.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:00
|
|
Citaat: Het bidden is begonnen......ik sterf nu al zowat en ik moet nog een hele week.
Ik weet wel dat, als het fout gaat, iedereen een hele week bij mij uit de buurt moet blijven, want dat trek ik echt niet.
Ik erger me al kapot aan al dat gezannik over Ajax geluk......vooral VI is daar sterk in, maar voorlopig zijn die Tukkers degene die altijd geluk hebben met hun doelpunten in de 92e minuut.....walgelijk.
Hier nog 1. Werd vanochtend al met wat zenuwen wakker !
En als het misloopt (ga ik nog steeds niet vanuit) hoeven ze ook niet bij mij te komen. Zeker vrienden van me die of of voor feyenooit zijn óf geen verstand van voetbal hebben, ben dan in staat om er een paar tegen de grond te rammen.
Ik zat er gister ook al dichtbij, volgende week zou ik op zeker overkoken als het mis gaat. Ik kreeg in de laatste minuut verlenging al een sms... Helemaal niks in Amsterdam... van een Pisvee boer.
Na de wedstrijd telefoontje... weer van zo`n lelijke boer. Haha, niks in A`dam haha... Ik zeg heel doeltreffend... Waar keek jij in hemelsnaam naar? Een wedstrijd van Ajax? Kwam dat omdat Pisvee niet hoefde te spelen vandaag? O, oke en hoe kwam dat dan ook alweer? STIL, gvd kloteboeren altijd denken dat ze iets kunnen zeggen over een ander, kijk eerst naar jezelf oenen zo florisant is het allemaal niet dit jaar.
Maar het doenscenario is er helaas nog steeds en dan gaan de boeren mij tot waanzin drijven dat weet ik zeker, ik sta niet voor mezelf in en laat me eventueel na de wedstrijd accuut ontoerekeningsvatbaar verklaren om problemen met justitie af te zwakken/voorkomen. Elke boer die na verlies grappig denkt te zijn volgende week maakt een mindere grappige kant van mij mee ben ik bang.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:04
|
|
Mee eens Nikos, ik krijg verdorie als ik in Engeland zit nog smsjes van die kutboeren.. Mooi voetbal weekend he sturen ze dan.. Ik: " je bedoeld de 3-0 overwinning op Stillem II waar geen fan voor is uitgenodigd"..
Nee ze gaan wel "even" Groningen oprollen denken ze, forget it..
Bekerfinale tot de laatste speelronde meedoen, dat kunnen hun niet zeggen.. Ik hoop alleen niet dat PSV 2de wordt want dan word ik ook leip, dan moeten ze me een dag met rust laten.. Maar ze weten niet beter hier in 040...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 21:49
|
|
Ik neem aan dat morgen bekend wordt wie DE wedstrijd van het jaar gaat fluiten.
Ik wil graag van jullie weten wie jullie denken dat hem krijgt ??
Ik zet in op P. Vink
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 21:53
|
|
Citaat: Ik neem aan dat morgen bekend wordt wie DE wedstrijd van het jaar gaat fluiten.
Ik zet in op P. Vink
Nijhuis 100% zeker...
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 21:59
|
|
Citaat: Ik neem aan dat morgen bekend wordt wie DE wedstrijd van het jaar gaat fluiten.
Ik zet in op P. Vink
Is ook mijn gok, en het is dat ze niet mogen maar ook Nijhuis en Braamhaar had ik prima gevonden. Onderaan m'n lijst staat Wegereef.
|
Superjood AFCA
Forum berichten: 52
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:00
|
|
Ik voel de zenuwen al enige tijd borrelen, en het zal er niet minder op worden de komende week.. Na 7 jaar is het leuk geweest, tijd om die tukkers eens flink aan te pakken op ons eigen veldje! Denk overigens dat Nijhuis een grote kans maakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:01
|
|
Ik zet in op P. Vink
Is ook mijn gok, en het is dat ze niet mogen maar ook Nijhuis en Braamhaar had ik prima gevonden. Onderaan m'n lijst staat Wegereef.
Die staat bij mij ook met stip onderaan.
|
Superjood AFCA
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:03
|
|
Citaat: Onderaan m'n lijst staat Wegereef.
Die staat bij mij ook met stip onderaan.
Al zeker na de uitwedstrijd bij die reservekakkerlakken eerder dit seizoen..
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:07
|
|
Hoop persoonlijk op Serdar (lastige achternaam) of Makkelie..
Liefste heb ik Wolfgang Stark of Frank de Bleeckere.
|
Vienna
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:14
|
|
Ajax en Belgische fluitisten is geen gelukkige combi. Maar wat heb je precies met die twee nieuwkomers? Die noemde je vorige week ook, terwijl, je weet eigenlijk nog niet precies wat je aan ze hebt.
|
Superjood AFCA
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:15
|
|
Vind persoonlijk wel dat die Serdar een consequente indruk maakt, heb hem wel eens zien fluiten.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:21
|
|
Citaat: Ajax en Belgische fluittisten is geen gelukkige combi. Maar wat heb je precies met die twee nieuwkomers? Die noemde je vorige week ook, terwijl, je weet eigenlijk nog niet precies wat je aan ze hebt.
Ik ben zelf officieel KNVB-scheidsrechter, nog niet op een dermate hoog niveau dat ik Ajax (jeugd) kan fluiten.
Maar ik vind deze twee gewoon talentvolle scheidsrechters die in mijn ogen goed de wedstrijd leiden.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:26
|
|
Pff Pieter Vink volgens Barend. Blom bevestigd het min of meer.
|
Vienna
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:26
|
|
Citaat: Ajax en Belgische fluittisten is geen gelukkige combi. Maar wat heb je precies met die twee nieuwkomers? Die noemde je vorige week ook, terwijl, je weet eigenlijk nog niet precies wat je aan ze hebt.
Ik ben zelf officieel KNVB-scheidsrechter, nog niet op een dermate hoog niveau dat ik Ajax (jeugd) kan fluiten.
Maar ik vind deze twee gewoon talentvolle scheidsrechters die in mijn ogen goed de wedstrijd leiden.
Aha.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:43
|
|
Citaat: Pff Pieter Vink volgens Barend. Blom bevestigd het min of meer.
NEEEEEEEEEEEE, die heeft vaker Ajax-twente gefluit en we zijn altijd genaaid door die blinde Vink, meest irritante scheidsrechter die er bestaat.
|
Superjood AFCA
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:48
|
|
Jippie..
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 04:06
|
|
Citaat: Ik zat er gister ook al dichtbij, volgende week zou ik op zeker overkoken als het mis gaat. Ik kreeg in de laatste minuut verlenging al een sms... Helemaal niks in Amsterdam... van een PSV boer.
Na de wedstrijd telefoontje... weer van zo`n lelijke boer. Haha, niks in A`dam haha... Ik zeg heel doeltreffend... Waar keek jij in hemelsnaam naar? Een wedstrijd van Ajax? Kwam dat omdat PSV niet hoefde te spelen vandaag? O, oke en hoe kwam dat dan ook alweer? STIL, gvd kloteboeren altijd denken dat ze iets kunnen zeggen over een ander, kijk eerst naar jezelf oenen zo florisant is het allemaal niet dit jaar.
Maar het doenscenario is er helaas nog steeds en dan gaan de boeren mij tot waanzin drijven dat weet ik zeker, ik sta niet voor mezelf in en laat me eventueel na de wedstrijd accuut ontoerekeningsvatbaar verklaren om problemen met justitie af te zwakken/voorkomen. Elke boer die na verlies grappig denkt te zijn volgende week maakt een mindere grappige kant van mij mee ben ik bang.
Oh Nikos jou post maakt nu al het beest in me los, want wat zijn die boeren mega irritant. Ik ken echt geen irritanter publiek dan lampen publiek.....wat een enorme losers. Gelukkig heb ik het hier wel zo voor elkaar in al die jaren dat ik bij een nederlaag hier gewoon door de wijk kan lopen en dan doet niemand zijn broodmolen open, want dan kan ie een paar rot stoten krijgen.
Toch denk ik dat ik mezelf er helemaal op heb ingesteld dat het fout gaat, maar diep in mijn hart is dat niet zo......als Ajax geen kampioen word, dan sterf ik een beetje en zeker nou ik dat getatoeerde stuk schorem heb horen bluffen na de finale, "en zondag winnen we ook" ........dan kookt mijn bloed jongen.
Wij hebben het winnende Ajax nog mee gemaakt.....daarom alleen al is dit kampioenschap zo enorm belangrijk en ook omdat P$V dan financieel mijlen ver op achterstand word gezet als ze daar WEER geen Cl spelen.
Waren de spelers maar net zulke echte Ajacieden als wij, hadden ze maar een beetje de mentaliteit van hun eigen supporters, dan zou ik er nog in geloven.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 10:02
|
|
Citaat: Ik zat er gister ook al dichtbij, volgende week zou ik op zeker overkoken als het mis gaat. Ik kreeg in de laatste minuut verlenging al een sms... Helemaal niks in Amsterdam... van een PSV boer.
Na de wedstrijd telefoontje... weer van zo`n lelijke boer. Haha, niks in A`dam haha... Ik zeg heel doeltreffend... Waar keek jij in hemelsnaam naar? Een wedstrijd van Ajax? Kwam dat omdat PSV niet hoefde te spelen vandaag? O, oke en hoe kwam dat dan ook alweer? STIL, gvd kloteboeren altijd denken dat ze iets kunnen zeggen over een ander, kijk eerst naar jezelf oenen zo florisant is het allemaal niet dit jaar.
Oh Nikos jou post maakt nu al het beest in me los, want wat zijn die boeren mega irritant. Ik ken echt geen irritanter publiek dan lampen publiek.....wat een enorme losers. Gelukkig heb ik het hier wel zo voor elkaar in al die jaren dat ik bij een nederlaag hier gewoon door de wijk kan lopen en dan doet niemand zijn broodmolen open, want dan kan ie een paar rot stoten krijgen.
Toch denk ik dat ik mezelf er helemaal op heb ingesteld dat het fout gaat, maar diep in mijn hart is dat niet zo......als Ajax geen kampioen word, dan sterf ik een beetje en zeker nou ik dat getatoeerde stuk schorem heb horen bluffen na de finale, "en zondag winnen we ook" ........dan kookt mijn bloed jongen.
Wij hebben het winnende Ajax nog mee gemaakt.....daarom alleen al is dit kampioenschap zo enorm belangrijk en ook omdat P$V dan financieel mijlen ver op achterstand word gezet als ze daar WEER geen Cl spelen.
Waren de spelers maar net zulke echte Ajacieden als wij, hadden ze maar een beetje de mentaliteit van hun eigen supporters, dan zou ik er nog in geloven.
Tja boeren hebben geen verstand en trekken vaak hun bek al open zonder na te denken. Hoe kan je na die bekerfinale nou praatjes hebben, zelf zit je er niet in en in de competitie kan het voor Pisvee ook nog lelijk misgaan maja zo zijn boeren en normaal relativeer ik dat wel ff, maar op zon moment na een nederlaag.. . GRRR komt er maar uit dan!
Ach ja, de jongens op het veld moeten allemaal geinspireerd worden door Vetonghen, das een van de wenigen die ik echt strijd zie leveren (een rush naar voren, een flinke beuk op zijn tegenstander, lelijk doen tegen teamgenoten, schelden vloeken en tieren) En aanstaande zondag kan je die wedstrijd gewoon in de pocket hebben als je strijd levert en het publiek als 12e man het bloed bij de Twente spelers onder de nagels vandaan haalt door ze constant uit te fluiten in balbezit. Het zijn 2 vrij gelijkwaardige teams met allebei wat extra kwaliteiten bij een enkeling en een gelijkspel is gewoonweg de meest voorspelbare uitslag. Door echt strijd te leveren en een flinke dosis duelkracht op te brengen zal je deze wedstrijd winnen met steun van het publiek. En het mag onderhand weleens een keer. Al 7 jaar net niet! NU je er zo dicht bij bent en het verschil zelf kan maken moet je het gewoon doen, wie weet wanneer de kans zich opnieuw voordoet.
En ik wil TattooBob weleens zien als het ze niet lukt... zou het dan ook zon stoere vent zijn met een grote bek voor de camera of komen er toch traantjes...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 10:55
|
|
@ Nikos en Ad: Niet alleen die kloteboeren hebben er last van. Zelfs die feyenoorders ook.
Waar halen die mensen toch allemaal het lef vandaan om zo 'stoer' te gaan schreeuwen over AJAX.
AJAX strijd tot de laatste dag op 2 fronten mee, kan je van dat klotepisvee en feyenoord niet zeggen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 11:18
|
|
Voorronde Cl is volgens die boeren ook een prijs.. Maar wij staan wel al 7 jaar droog zeggen ze da.. Uhhh 1 voorronde CL is geen prijs. We hebben dat vorig jaar nog gehaald dan was het toch ook geen prijs uit hun mond...
Owja ze zien liever PSV en Ajax verliezen dan Ajax winnen en PSV winnen..
|
Nikos85
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 12:13
|
|
Citaat: @ Nikos en Ad: Niet alleen die kloteboeren hebben er last van. Zelfs die feyenoorders ook.
Waar halen die mensen toch allemaal het lef vandaan om zo 'stoer' te gaan schreeuwen over AJAX.
AJAX strijd tot de laatste dag op 2 fronten mee, kan je van dat klotepisvee en feyenoord niet zeggen.
Ik moet zeggen dat juist de 010ers heel sociaal zijn en tegenwoordig net zo veel haat koesteren tegen de boeren als de Ajaxcieden dat hebben en gezien het verloop van dit seizoen zijn mijn 010 matties helemaal niet vervelend geweest eigenlijk. De boeren zijn de doorn in mijn oog, en ze maken het er zelf naar.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 12:43
|
|
Blinde Vink fluit inderdaad de wedstrijd
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 12:55
|
|
Citaat: Blinde Vink fluit inderdaad de wedstrijd
Had je iets anders verwacht dan..
Nijhuis/Kuipers mogen niet
Blom floot afgelopen zondag.
Vink is dan volgens mij nog de enige over op de europese lijst.
|