Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:11
|
|
Ik had ook nog iets zieks op de terugreis in de trein. Eerst gingen me neef en ik vanaf Amsterdam Zuid met de trein naar Schiphol, om daar over te stappen. We hoorden dat stukje al heel de tijd een groepje (+/- 20) Ajacieden in een andere wagon losgaan. We voegden ons dus bij dat gezelschap toen we uitstapten op Schiphol op een stil station. Meteen fakking hard over heel dat station: KAMPIOENEN OLÉ OLÉ! Vervolgens in de trein verder richting Rotterdam CS. We hadden amper 2 songs erop zitten en waren net met Dale bezig of de conducteur kwam langs. ''Stil jongens dit is de stiltecoupé!'' Wij zongen dus nog even door waarop hij zei: ''Moet ik jullie bij Hoofddorp eruit gooien?'' Wij gelijk: 'Gooi ons eruit olé olé!' Liep-ie toch maar gelijk door. Tijdens het lopen werd hij ook nog begeleidt met een knetterharde: 'STILTECOUPÉ OLÉ OLÉ!' Daarna nog leuke terugreis beleefd met in mijn ogen als hoogtepunt 'En wie niet springt, en wie die is geen Jood!'
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:14
|
|
Bij ons was het eigenlijk zo dat we in Amstel opstapte en in Den bosch eruit zijn gegaan. Op het moment dat we uitstapte in Den Bosch ging daar ook het AJAX AMSTERDAM en Kampioenen over het station heen!! HEERLIJK !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:20
|
|
Is vet hè S1983! Dan heb je echt zo'n machtig gevoel van: Dit is mijn club wat ben ik trots op mijn club.
Wat bij ons ook nog wel vet was, was dat we nadat iets meer dan de helft er op Den Haag CS uit was gestapt we nog met z'n achten overbleven. Toen we Rotterdam inreden uit volle borst: 'Aaah-boe-taa-leb de Joden komen eraan!'
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:32
|
|
Kan nog steeds niet goed bevatten wat een ongekende heksenketel het was. De ArenA heeft echt 90 minuten lang staan beven !!!
En het fluiten bij balbezit twente moet indruk gemaakt hebben.
Wat een pokkeherrie was het in het stadion!!! HEERLIJK.
Zo blijkt, dat ook de ArenA een sfeervol gekkenhuis kan zijn.
Overigens heb ik tijdens de wedstrijd niet 1x het fluitje van Vink gehoord door de herrie van het publiek! BRILJANT !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:37
|
|
Ik ook niet. Zelfs het laatste fluitsignaal niet. Ik heb door de sfeer en het losgaan trouwens ook niet eens de wissel van Ooijer gezien..
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:51
|
|
Citaat: Bij ons was het eigenlijk zo dat we in Amstel opstapte en in Den bosch eruit zijn gegaan. Op het moment dat we uitstapte in Den Bosch ging daar ook het AJAX AMSTERDAM en Kampioenen over het station heen!! HEERLIJK !
Zo klonk het denk ik op elk station.. Zelfs in Eindhoven ...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:03
|
|
Rotterdammers slaan Ajax-fan in elkaar
Een groep Rotterdamse jongeren heeft gisteravond een Ajax-supporter in elkaar geslagen in Delft. De onruststokers waren ook betrokken bij andere vechtpartijen, meldt de politie.
Volgens RTV Rijnmond zijn de zes jongens van 17 tot 19 jaar aangehouden. Het is niet bekend waarom ze in Delft waren.
De politie kwam ze op het spoor doordat getuigen een duidelijk signalement hadden gegeven van de jongens.
Bron: Ad.nl
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:38
|
|
Het zal weer eens niet....
Huisgenootje daarnet: Ja reden langs het -stadion 3 over 4 autos die allemaal aan het scanderen waren: Ajax Amsterdam... Liggen overal wc-rollen hier door de straat..
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:06
|
|
Citaat: Ook vanuit Argentina een blij man. Moet zeggen heel erg moeilijk als je er zo ver vandaan bent. Daarom ook geweldig voor degene die foto's en de filmpjes posten hier. Voor mij van onschatbare waarde.
Zit met de nodige tranen hier. En wat een geweldige Frank de Boer toch, een waardig Ajax gezicht. Is enige wat ik mis vanuit Nederland, Ajax.
Felicidades allemaal, en ga vooral door met posten van foto's en filmpjes!
Vamos Ajax!
Hier ook zelfde lute... Zit wel stukje dichterbij maar kon er ook niet bij zijn! Vind het ook geweldig dat mensen filmpjes en foto's plaatsen :)
Kwam op mn werk in mn Ajax shirt en Ajax trainingsbroek mijn chef gelijk zo van Ajax kampioen hé! Op straat ook en op het strand kwam er een man naar me toe nederlander, kwam me feliciteren en dat soort dingen!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:22
|
|
Op de heenreis naar station Amersfoort een mega vol perron met Ajacieden die aan het zingen waren, staat er één gast met flink wat ruimte om zich heen, handen in de zak, beetje kijkend naar beneden....in een kakkerlakken shirt! die gast heb wel ballen.
Grappig was ook om te zien dat hoe verder we kwamen, bij elk station steeds meer Ajacieden instapten. Logisch natuurlijk, maar wel leuk om te zien. Op gegeven moment alleen maar zingen en dikke chaos in de trein en allemaal op maat boven ons hoofd klappend op het station keihard zingen. Was een goede binnenkomer.
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:29
|
|
Hij is toch hopelijk niet aangevallen ofzo hé?
Maar tjonge jonge WAT een heksenketel. Hier zullen zelfs Grieken van onder de indruk zijn!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:37
|
|
Hieronder de link naar Studio Ajax van gister. Aangezien de wedstrijd nog een paar minuten gespeeld moest worden werd er in de uitzending tot die tijd de camera's op de supporters gericht, leuk om te zien. En dan ineens die ontlading, leuk gedaan.
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:21
|
|
Vooraf heel veel commotie over de aanstelling van Vink?
Ik vond hem een prima wedstrijd fluiten.. Volgens mij was het enkel wel een penalty..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:31
|
|
Sluit ik me volledig bij aan. Floot een top-wedstrijd, maar de vermeende pingel was op zijn minst twijfelachtig te noemen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:32
|
|
Citaat: Sluit ik me volledig bij aan. Floot een top-wedstrijd, maar de vermeende pingel was op zijn minst twijfelachtig te noemen.
Voelde de wedstrijd bijna op zn Engels aan.. Kon veel eerder aan beide kanten gele kaarten geven wat hij in een normale wedstrijd zou doen.. Maar omdat er zoveel belangen bij waren deed hij dit niet.
|
chrissiechivu
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 00:38
|
|
Weet iemand of je dat shirt van de huldiging ergens zou kunnen kopen?
Die is schitterend dan met boilesen achterop. word mijn nieuwe ajax held!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 02:16
|
|
Citaat:
Hier ook zelfde lute... Zit wel stukje dichterbij maar kon er ook niet bij zijn! Vind het ook geweldig dat mensen filmpjes en foto's plaatsen :)
Kwam op mn werk in mn Ajax shirt en Ajax trainingsbroek mijn chef gelijk zo van Ajax kampioen hé! Op straat ook en op het strand kwam er een man naar me toe nederlander, kwam me feliciteren en dat soort dingen!
Mooie dingen inderdaad.
Wordt ook door alle bekenden gefeliciteerd hier. Moge bekend zijn dat ze voetbalgek zijn en Nederland is Ajax!
|
Abubakari
Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 05:57
|
|
Voor de liefhebber: 89 mooie plaatjes van onze feestwedstrijd + de afterparty
http://www.ad.nl/ad/nl/2804/sportwereld ... rena.dhtml
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:03
|
|
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Het-feestje- ... onghen.htm
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 20:48
|
|
Fantastische dag gehad in het stadion! Mooiste dag uit mijn leven.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 20:49
|
|
Madonna man! Kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=04qw6CpWIp0&NR=1
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 17:26
|
|
Dit is zeker jouw reactie Nico, op dat filmpje?
Citaat: Wou dat? ik daar was!!!! Zit hier in Malta xD?
AnnaMariposita 20 uur geleden
Was trouwens inderdaad echt een van de hardste ooit volgens mij, heerlijk nummer zo vlak voor de aftrap.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 17:33
|
|
Als ik het nu terug zie krijg ik wederom van top tot teen kippenvel, geweldig!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 17:37
|
|
Ook leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIVNfbsr7K0&NR=1
(Ik krijg hem op de één of andere manier niet met de Youtube tags aan de praat)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 18:01
|
|
Dat deed ik, maar wilde hier niet werken. Ik kreeg hem ook niet in een URL-tag, dus er zal wel iets niet goed zijn gegaan aan deze kant.
|