Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:38
|
|
Is er al wat respons van de andere ajax-websites?
En is er iemand die hem al hier en daar verspreid heeft in reacties op artikelen over dit onderwerp?
|
rdewaart
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 57
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:41
|
|
Bestuur tijd om te gaan en van de bonus transfer Suarez te genieten. Al jaren de beste spelers, hoogste begroting maar sinds 2004 geen kampioen meer. Krediet is op, tijd voor anderen. Ik ben jullie helemaal zat!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:44
|
|
Citaat: Is er al wat respons van de andere ajax-websites?
En is er iemand die hem al hier en daar verspreid heeft in reacties op artikelen over dit onderwerp?
Ik zag dat er op AN ook al over een petitie werd gesproken, dus heb daar een berichtje geplaatst waarin ik doorverwees naar jouw petitie. Ook heb ik op voetbalzone wat berichtjes onder nieuwsberichten geplaatst, maar weet niet of die lang blijven staan...
|
RickyRicardo
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:53
|
|
Pro Cruijff maar anti-Koopmans, Fonteijn & Molenaar.
|
RickyRicardo
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:55
|
|
Citaat: Ook getekend.. Kan hij niet op andere supportersites komen te staan?
De grote fanatieke Ajax supporters websites zullen denk ik geen aandacht aan een petitie besteden.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:56
|
|
Citaat: Ook getekend.. Kan hij niet op andere supportersites komen te staan?
De grote fanatieke Ajax supporters websites zullen denk ik geen aandacht aan een petitie besteden.
Niet, Wij zijn toch ook vd grotere? In ieder geval wel een van de intellectuelere..
RR jij zit toch ook redelijk dicht bij het 410-vuur? Hoe denken zij over deze petitie?
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:57
|
|
Uiteraard getekend!!
en in m'n WWW gezet op Hyves! zet 'm later nog op FB en Twitter!
Misschien een idee om hem ook te twitteren?
|
AjaxFTW
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:58
|
|
Ik wil de petitie graag ondertekenen maar ik kan niet alle velden invullen door een fout op de site, derhalve is het dus voor mij niet mogelijk om op dit moment te ondertekenen. Ik zie dit graag gefixed, zodat ik alsnog mijn steun aan Cruijf en consorten kan geven.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:58
|
|
Welke foutmelding krijg je exact, anders kunnen ze je er niet meehelpen
|
RickyRicardo
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:02
|
|
Riejuh: Ja natuurlijk is dit een grote website.
Ik doel meer op websites zoals AFCA, Vak 410, AFCA SC, dit soort sites hebben ook veel bezoekers per dag.
Kan daar verder geen antwoord op geven, omdat ik niet namens een groep kan spreken.
Ik denk dat men maar de bekendere fanatieke supporters sites in de gaten moet gaan houden komende uren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:02
|
|
Je kan ook je gegevens even op pb zetten, dan zorg ik dat hij ook op wordt ondertekent op jou naam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:03
|
|
Citaat: Riejuh: Ja natuurlijk is dit een grote website.
Ik doel meer op websites zoals AFCA, Vak 410, AFCA SC, dit soort sites hebben ook veel bezoekers per dag.
Kan daar verder geen antwoord op geven, omdat ik niet namens een groep kan spreken.
Ik denk dat men maar de bekendere fanatieke supporters sites in de gaten moet gaan houden komende uren.
Ik denk eigenlijk dat je het juist in die hoek moet zoeken, de fanatieke aanhang en het huidige bestuur zijn al tijden geen goede combi.
|
AjaxFTW
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:07
|
|
Citaat: Ik wil de petitie graag ondertekenen maar ik kan niet alle velden invullen door een fout op de site, derhalve is het dus voor mij niet mogelijk om op dit moment te ondertekenen. Ik zie dit graag gefixed, zodat ik alsnog mijn steun aan Cruijff en consorten kan geven.
Hehe mijn excuses. Het was een fout van mijn kant, het is gelukt inmiddels.
offtopic: Weet iemand misschien of ze binnen Ajax al hebben gekeken of Marc Overmars beschikbaar is voor de functie Algemeen Directeur of Technisch Directeur. Deze man heeft in het verleden en in het heden bewezen dat hij een uitstekende voetbalvisie en gevoel voor zaken doen heeft. Een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld het feit dat hij in zijn tijd als speler bij Ajax(maar ook bij de andere clubs waar hij gespeeld heeft), altijd met SUCCES in aandelen heeft gehandeld voor zichzelf en zijn ploeggenoten. En na zijn carriere als profvoetballer heeft hij met succes een zakenimperium opgebouwd bestaande uit vastgoed en andere bedrijven. Daarnaast heeft hij Go Ahead Eagles als TD er voor gezorgd dat ze zowel sportief als financieel weer uitstekend voor staan. Met andere woorden, mocht hij nog niet gepolst zijn voor een van deze functies dan zie ik dat heel graag gebeuren. Een man met visie, zakelijk inzicht en een groot Ajaxhart is wat mij betreft altijd meer dan welkom bij Ajax!
|
RickyRicardo
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:11
|
|
Citaat: Riejuh: Ja natuurlijk is dit een grote website.
Ik denk eigenlijk dat je het juist in die hoek moet zoeken, de fanatieke aanhang en het huidige bestuur zijn al tijden geen goede combi.
Nou, dat wil ik niet zo makkelijk zeggen.
Iemand zoals Rik vd Boog heeft sinds zijn aantreden in de directie een prima relatie met de belangrijkste supporters organen onderhouden, natuurlijk zijn er discussies geweest omtrent de verhoging voor kaartjes, maar er zijn ook goede dingen gebeurd.
Persoonlijk mag een figuur zoals een vd Aat echt wel verdwijnen uit de directie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:13
|
|
Hij heeft bedankt voor de uitnodiging voor de Ledenraad van Cruijff, omdat hij een voorkeur gaf aan zijn baan bij GA. Als hij bij ons ook daadwerkelijk plaats kan nemen in de directie, verandert dat de zaak wellicht.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:16
|
|
Citaat: Hij heeft bedankt voor de uitnodiging voor de Ledenraad van Cruijff, omdat hij een voorkeur gaf aan zijn baan bij GA. Als hij bij ons ook daadwerkelijk plaats kan nemen in de directie, verandert dat de zaak wellicht.
Gaf toen toch ook aan dat hij een functie wilde waarin hij dagelijks betrokken was. Of in ieder geval dagelijks met Ajax.
[list">Marc Overmars ziet af van zijn functie in de ledenraad bij Ajax. De oud-Ajacied had laten weten dat eventuele werkzaamheden in Amsterdam niet ten koste mogen gaan van zijn bezigheden bij Go Ahead Eagles. Overmars kwam in beeld bij Ajax, nadat Johan Cruijff hem had genoemd als verrijking voor de ledenraad.
[/list">
Dit was toen het nieuwsbericht.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:21
|
|
Uiteraard getekend!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:25
|
|
Citaat:
Gaf toen toch ook aan dat hij een functie wilde waarin hij dagelijks betrokken was. Of in ieder geval dagelijks met Ajax.
[list">Marc Overmars ziet af van zijn functie in de ledenraad bij Ajax. De oud-Ajacied had laten weten dat eventuele werkzaamheden in Amsterdam niet ten koste mogen gaan van zijn bezigheden bij Go Ahead Eagles. Overmars kwam in beeld bij Ajax, nadat Johan Cruijff hem had genoemd als verrijking voor de ledenraad.
[/list">
Zoiets herinnerde ik me ook inderdaad, maar ik zit op mijn werk dus research doen is een beetje lastig, ik moet in ieder geval de schijn op houden dat ik druk bezig ben. ;)
|
AjaxFTW
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:28
|
|
Citaat: Hij heeft bedankt voor de uitnodiging voor de Ledenraad van Cruijff, omdat hij een voorkeur gaf aan zijn baan bij GA. Als hij bij ons ook daadwerkelijk plaats kan nemen in de directie, verandert dat de zaak wellicht.
Ja dat klopt inderdaad, maar als ik me niet vergis heeft hij destijds ook aangegeven dat hij eventueel wel openstaat voor een terugkeer naar Ajax mits hij ook daadwerkelijk iets kan bijdragen en veranderen in de organisatie. Ik ben vanaf het begin al geen voorstander geweest van Van de Boog. Een populist die goed kan praten, maar zakelijk inzicht van niks heeft. Een goed voorbeeld hiervan is de hele affaire bij de TEG hij heeft hier echt aantoonbaar wanbeleid gevoerd. Feestjes met cocaine en hoeren waren hier meer regelmaat dan uitzondering. Het feit dat hij hier altijd over heeft lopen liegen en bedriegen en dit na zijn aanstelling bij Ajax gewoon heeft doorgezet (denk aan bijv. " het gevoerde gesprek met hiddink over de aanstelling van De Boer") geven mij iedere keer weer de bevestiging dat hij niet geschikt is voor deze functie. Ook heeft hij bewezen dat hij de politieke processen bij een grote club als Ajax niet aankan, de hele zaak Cruijf heeft hij bijv. totaal verkeerd aangepakt en daar gaat hij gelukkig nog steeds mee door. Ik verwacht dan ook dat deze hele situatie binnen enkele weken (door opgevoerde druk van de media en Cruijf en consorten) voor hem het einde gaan betekenen. Daarom zie ik graag dat er een discussie opgestart wordt over wie er de ideale man zou zijn om hem op te volgen.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:30
|
|
Al 222! Gaat vlot op deze manier. Ik verwacht vanavond bijna de 2000 te hebben, dus een beetje doorzetten allemaal!
|
basl
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:31
|
|
Uiteraard getekent. Wij zijn Ajax!!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:35
|
|
Citaat:
[/list">
Zoiets herinnerde ik me ook inderdaad, maar ik zit op mijn werk dus research doen is een beetje lastig, ik moet in ieder geval de schijn op houden dat ik druk bezig ben. ;)
Me-2 maar had pauze
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:36
|
|
Wie heeft het stuk van Cruijff gezien?? Op basis waarvan ondertekenen jullie?
Ik zie liever wat meer nuance en onderbouwde stellingnames. Bestuur eruit is makkelijk, maar dan?
|
basl
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:37
|
|
Citaat: Ik weet ook niet exact wat de mogelijkheden zijn, maar is de petitie over een paar dagen niet te sturen aan Cruijff op een of andere manier?
Misschien gewoon aanbieden en onder toeziend oog van AT5?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 13:40
|
|
Citaat: Wie heeft het stuk van Cruijff gezien?? Op basis waarvan ondertekenen jullie?
Ik zie liever wat meer nuance en onderbouwde stellingnames. Bestuur eruit is makkelijk, maar dan?
Op het woord van Cruijff, het constante gedraai van het huidige bestuur/RvC.. De besluiteloosheid en het feit dat het beleid drastisch ommoet.
|